Νιώθεις κουρασμένος; Ιδού 10 τρόποι να γεμίσεις ενέργεια

Νιώθεις κουρασμένος; Ιδού 10 τρόποι να γεμίσεις ενέργεια Photo by Hutomo Abrianto on Unsplash

Ζούμε σε μια καθημερινότητα γεμάτη άγχη για τα προσωπικά, τα εργασιακά και μέσα σε όλα αυτά προσπαθούμε να είμαστε υγιείς. Πολλές φορές παλεύουμε με την κούραση και μας είναι δύσκολο ακόμη και να κρατηθούμε ξύπνιοι.

Κάποιες ημέρες μοιάζουν ατελείωτες. Εσείς τι κάνετε στις περιπτώσεις εκείνες που έχετε καταναλώσει τα αποθέματα ενέργειας; Πίνετε μια κούπα καφέ; Ίσως προτιμήσετε ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνη. Άλλωστε και τα δύο θα σας βοηθήσουν σίγουρα να αναπληρώσετε ενέργεια.

Ωστόσο η αλήθεια είναι πως ο καφές και τα διάφορα ενεργειακά ροφήματα έχουν συχνά θερμίδες που είναι περιττές για το σώμα σας. Τι θα λέγατε αν τα αντικαθιστούσατε με τον διαλογισμό και το να ακούσετε μουσική;

Το μυστικό για να είστε γεμάτοι ενέργεια όλη την ημέρα είναι αρκετά απλό τελικά. Αυτό που χρειάζεται είναι δύναμη της θέλησης και επιμονή. Όταν θα βρείτε τον τρόπο που ταιριάζει καλύτερα σε εσάς, πείτε «αντίο» στην κόπωση και την έλλειψη ύπνου.

20-30 λεπτά ύπνου βοηθούν

Μόλις νιώσετε υποτονικοί και κουρασμένοι πάρτε έναν ύπνο. Σύμφωνα με έρευνες ο ύπνος που διαρκεί 20-30 λεπτά βοηθά σημαντικά ώστε να βελτιώσετε τα επίπεδα εγρήγορσης και αποδοτικότητας.

Μείνετε ενυδατωμένοι

Η αφυδάτωση είναι μια κατάσταση κατά την οποία το σώμα αδειάζει από ζωτικά υγρά που το βοηθούν να λειτουργεί σωστά. Μπορεί να προκαλέσει ξηροστομία, μεγάλη δίψα, απώλεια της όρεξης και πονοκεφάλους. Σιγουρέψτε πως είστε ενυδατωμένοι μέσα στην ημέρα ώστε να αποφύγετε την κόπωση. Φάτε σωστά και μην ξεχνάτε να πίνετε νερό.

Αυξήστε τις ποσότητες μαγνησίου

Το μαγνήσιο παίζει σημαντικό ρόλο στις βιοχημικές αντιδράσεις σε όλο το σώμα. Με την αύξηση των ποσοστών μαγνησίου καταπολεμάτε την αϋπνία. Παράλληλα το μαγνήσιο καταπολεμά το άγχος  και κατά συνέπεια έχετε έναν πιο ευχάριστο βραδινό ύπνο.

Κάντε διαλογισμό

Ο διαλογισμός έχει αποδειχθεί πως βοηθά στο να έχετε έναν καλύτερο ύπνο. Κατά την διάρκεια του διαλογισμού εστιάζετε στις αναπνοές και δεν σκέφτεστε τίποτε για παρόν και το μέλλον. Στο μυαλό σας βρίσκεται μόνο το παρόν. Μόλις καταφέρετε να χαλαρώσετε αυτόματα έχετε έναν πιο εύκολο βραδινό ύπνο.

Ακούστε μουσική

Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική ανεβάζοντας την ένταση. Με τον τρόπο αυτό προσλαμβάνετε ενέργεια δίχως να το καταλάβετε. Συμβουλή: Προτιμήστε να ακούσετε κάτι διαφορετικό από τα κομμάτια που σας αρέσουν. Ακούγοντας συνεχώς τις ίδιες μελωδίες από ένα σημείο και μετά καταντά ρουτίνα και δεν ξεκουράζει το μυαλό. Επίσης δοκιμάστε να τραγουδάτε παράλληλα.

Μασήστε τσίχλα

Νιώθετε βαριεστημένοι και άδειοι από ενέργεια; Απλά μασήστε μια τσίχλα. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται η ροή του αίματος προς το κεφάλι και αυτό με την σειρά του σταματά το χασμουρητό.

Περπάτημα/άσκηση εκτός σπιτιού

Σύμφωνα με έρευνες ακόμη και ένας απλός περίπατος εκτός σπιτιού μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της ενέργειας. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε κόπωση, δοκιμάστε να περπατήσετε ή να κάνετε κάποια άσκηση εκτός σπιτιού.

Κάντε ηλιοθεραπεία

Το φως του ήλιου αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης η οποία με την σειρά της βοηθά στην βελτίωση της διάθεσης. Με το να «ανέβετε» ψυχολογικά αποκτάτε παράλληλα περισσότερη ενέργεια. Καλό είναι να εκτίθεστε στις ακτίνες του ήλιου τουλάχιστον για λίγα λεπτά ημερησίως.

Καφεΐνη

«Η καφεΐνη μπορεί να επηρεάσει κάποιους νευροδιαβιβαστές που κρατούν συνήθως τα αιμοφόρα αγγεία ελαφρώς κλειστά. Αυτό επιτρέπει στις αρτηρίες να είναι πιο ανοικτές με αποτέλεσμα το αίμα να κυλά ευκολότερα μέσα από αυτές. Ετσι ο εγκέφαλος οξυγονώνεται περισσότερο και η διαδικασία αυτή σας κρατά σε εγρήγορση.

Μακριά από τη ζάχαρη

Αμέσως μετά την κατανάλωση τροφίμων και ποτών που περιέχουν ζάχαρη μπορεί να νιώθετε περισσότεροι ενεργοί. Ωστόσο η αλήθεια είναι πως το αίσθημα αυτό θα σταματήσει να υφίσταται μόλις η επήρεια της ζάχαρης πάψει να έχει επίδραση στον οργανισμό σας και στην συνέχεια θα νιώσετε ακόμη πιο κουρασμένοι από πριν.

Διαβάστε ακόμα: Τροφές για μέγιστη ενέργεια, αντοχή και αποκατάσταση

Previous ArticleNext Article

Τεντόγλου και Φιλιππίδης δίνουν ραντεβού στη Μαδρίτη

Τεντόγλου και Φιλιππίδης δίνουν ραντεβού στη Μαδρίτη

Η φετινή χειμερινή σεζόν μπορεί να είναι μικρότερη απ’ όσο αναμενόταν, ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο με μεγάλη μερίδα αθλητών και αθλητριών σε όλο τον πλανήτη να διατηρείται σε υψηλό επίπεδο.

Σε μια από τις τελευταίες στάσεις της περιόδου, αύριο στη Μαδρίτη, στον τελευταίο αγώνα της σειράς Indoor Tour θα συγκεντρωθούν σπουδαίοι αθλητές, την Παρασκευή (21/2). Ανάμεσα σε αυτούς και δύο Έλληνες, ο Μίλτος Τεντόγλου και ο Κωστας Φιλιππίδης, που έχουν ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια τους με τις εμφανίσεις τους.

Ο Τεντόγλου εκμεταλλεύεται την απουσία μεγάλης διοργάνωσης, προκειμένου να κάνει κάποιες αλλαγές που θα του φανούν χρήσιμες για το καλοκαίρι. Παρόλα αυτά δεν είχε κανένα πρόβλημα να ολοκληρώσει όλους του τους αγώνες με επιδόσεις πάνω από τα 8,00 μ., με καλύτερο όλων των 8,07 μ., το οποίο σημείωσε στον πρώτο του αγώνα στη σεζόν, στο Μπόχουμ. Στο μήκος θα αγωνιστούν ακόμη οι Γιαν Ετσεβαρία (Κούβα) και Τόμπιας Μόντλερ (Σουηδία).

Σε καλή κατάσταση έδειξε και ο Κώστας Φιλιππίδης, με φετινό 5,70 μ. και σταθερά καλές παρουσίες στο σύνολο των διοργανώσεων όπου έχει συμμετάσχει. Ο αυριανός είναι ο τελευταίος αγώνας των αθλητών μας, πριν το ραντεβού τους με το κορυφαίος εγχώριο γεγονός, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κλειστού, το οποίο θα γίνει 28-29/2 στο ΣΕΦ.

Οι συμμετοχές στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σε ανώμαλο έδαφος

Οι συμμετοχές στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σε ανώμαλο έδαφος

Ιδιαίτερα συναρπαστικό αναμένεται να είναι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σε ανώμαλο δρόμο, την Κυριακή (23/2).

Σε ένα γνώριμο για τους αθλητές και τις αθλήτριες μέρος, στο αθλητικό κέντρο Σκαμνιές στην Πηγή Τρικάλων, θα δώσουν το παρών ορισμένοι από τους κορυφαίους και τις κορυφαίες των αποστάσεων, που αναμένεται να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για δυνατούς αγώνες.

Δείτε τις συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες

x

Send this to a friend