10 κόλπα για να μην ξεχνάς να πίνεις νερό

10 κόλπα για να μην ξεχνάς να πίνεις νερό

Η ενυδάτωση είναι ίσως το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε καθημερινά. Το νερό συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών από το σώμα και προλαμβάνει την αφυδάτωση, τη δυσπεψία και την κόπωση.

Εκτός αυτού όσο είμαστε ενυδατωμένοι, μπορούμε να σκεφτούμε καλύτερα, να συγκεντρωθούμε και φυσικά να κοιμηθούμε και να ξεκουραστούμε. Παρότι όλοι γνωρίζουμε όλα τα υπέροχα πράγματα που κάνει το νερό στο σώμα μας, ξεχνάμε να πίνουμε νερό μέσα στην ημέρα.

Δες 10 τρόπους που μπορεί να σε βοηθήσουν να θυμάσαι να πίνεις νερό:

1. Με το καλημέρα!

Βάλε ένα ποτήρι νερό δίπλα στο κρεβάτι σου και πιες νερό όταν ξυπνήσεις.

2. Κατανάλωνε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό

Το νερό, δεν έχει σημασία πόσο ευεργετικό είναι, από ένα σημείο και μετά το βαριέσαι. Υπάρχουν πολλά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό που μπορεί να ενυδατώσουν το σώμα σου. Δες ΕΔΩ ποια είναι αυτά.

3. Πιες το με ένα καλαμάκι

Πίνοντας με ένα καλαμάκι σου επιτρέπει να πίνεις περισσότερο νερό σε λιγότερο χρόνο. Γιατί λοιπόν να μην το δοκιμάσεις;

4. Για σνακ “φάε” κάτι… υγρό!

Οι χυμοί και τα smoothies περιέχουν νερό και ενώ περιέχουν και φρούτα που είναι πλούσια σε νερό.

5. Κάνε σύμμαχό σου το smartphone σου

Με τόσες πολλές δημιουργικές εφαρμογές που διατίθενται για Apple και Android, γιατί να μην εγκαταστήσεις ένα app που να παρακολουθεί την κατανάλωση νερού και να σε ενθαρρύνει να πίνεις περισσότερο νερό; Η εφαρμογή Waterlogged μπορεί να σε βοηθήσει να καταγράψεις εύκολα τις ποσότητες κατανάλωσης νερού και να αναλύσει τα δεδομένα. Επίσης, θα σου θυμίζει να πίνεις νερό, στέλνοντάς σου υπενθυμίσεις, αν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από την τελευταία φορά που χρησιμοποίησες το app.  Διαφορετικά δοκίμασε το Daily Water, που κάνει περίπου το ίδιο. Αν όχι ένα app, τότε βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου. Τόσο απλό!

6. Αγόρασε ένα ωραίο μπουκάλι

Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως κίνητρο. Με τόσες πολλές όμορφες και δημιουργικές επιλογές, στυλ, σχήμα, χρώμα ή σχέδιο, ένα ωραίο μπουκάλι μπορεί να σε βοηθήσει να πίνεις περισσότερο αφού μπορείς να το έχεις μαζί σου.

7. Βάλε νερό στο κρασί σου

Φρόντιζε να αραιώνεις τα mocktails σου (κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ), το κρασί σου, το παγωμένο τσάι ή τη λεμονάδα με περισσότερο νερό. Πρώτον, θα πίνεις περισσότερο νερό. Δεύτερον, θα απολαμβάνεις γεύση χωρίς να καταναλώνεις πολλές θερμίδες.

8. Κάντε το νερό σου πιο ελκυστικό

Ρίξε μερικές φέτες λεμόνι ή φρέσκα φύλλα μέντας και απόλαυσέ το!

9. Φτιάξε αρωματισμένα παγάκια

Αν προσθέσεις μια γεύση στο ποτήρι σου θα πίνεις περισσότερο. Κόψε ένα φρούτο της επιλογής σου σε μικρά κομμάτια, τοποθέτησέ τα στη παγοκύστη και κάλυψέ τα με νερό. Όταν παγώσουν θα έχεις παγάκια με φρούτα στο νερό σου!

10. Αγόρασε χρωματιστά ποτήρια

Ευκαιρία για να ανανεώσεις τα σερβίτσια σου αλλά και για να πίνεις το νερό σου κάθε μέρα σε διαφορετικό χρωματιστό ποτήρι!

Previous ArticleNext Article

“Αλμυρές” τροφές που περιορίζουν την επιθυμία για ζάχαρη

Η ζάχαρη από μία ηλικία και μετά είναι σίγουρο πως δεν κάνει καλό. Για την υγεία σου, λοιπόν, δες ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τη ζάχαρη που καταναλώνεις.

Αμύγδαλα

Τυρί

Όταν δεν προσλαμβάνεις επαρκείς θερμίδες ή έχεις μη ισορροπημένα γεύματα είναι πιθανό να παρουσιάσεις έντονη επιθυμία για ζάχαρη, καθώς ο εγκέφαλός σού στέλνει σήματα ότι λαχταρά ενέργεια. Το τυρί έχει υψηλή περιεκτικότητα στο αμινοξύ τυροσίνη, η οποία αποτελεί πρόδρομη ουσία για τον σχηματισμό ντοπαμίνης. Η ντοπαμίνη είναι η ουσία της ανταμοιβής και της ευχαρίστησης, ενώ αποκαλείται και νευροδιαβιβαστής της ευφορίας. Επίσης, το τυρί είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και λίπους που βοηθά στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και παρέχει μικροθρεπτικά συστατικά, όπως ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνη Β12.

Τροφές χωρίς ζάχαρη που δίνουν ενέργεια και μας κάνουν χαρούμενους

Αυγά

Η πρωτεΐνη και το λίπος στα αυγά σε βοηθούν να μείνεις χορτάτη και παράλληλα σού προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως χολίνη, βιταμίνη D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Αβοκάντο

Τα καλά λιπαρά στο αβοκάντο μπορούν να επηρεάσουν θετικά το αίσθημα κορεσμού, ενώ παράλληλα βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα σας. Το αβοκάντο είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες επίσης σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Όσπρια

Τα φασόλια και οι φακές είναι πηγές φυτικής πρωτεΐνης που αξίζουν μια θέση στη διατροφή σου. Ένα φλιτζάνι φασόλια προσφέρει 7-9 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6-8 γραμμάρια φυτικών ινών, χορταίνοντάς σε και σταθεροποιώντας το σάκχαρο στο αίμα σου. Τα όσπρια μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην πέψη και σου παρέχουν μια σειρά από άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και κάλιο.

Διαβάστε επίσης: Σημαντικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να “κόψετε” τη ζάχαρη!

Τι δεν πρέπει να πιεις πριν την προπόνηση και γιατί

Το ζητούμενο πριν  από κάθε προπόνηση είναι αρχικά να είναι ο οργανισμός σωστά ενυδατωμένος ώστε να μπορούν οι μύες να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Ωστόσο, υπάρχει ένας μύθος γύρω από το ποια ροφήματα μπορεί κανείς να καταναλώνει πριν κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την προπόνηση. Συγκεκριμένα θα παραθέσουμε μία λίστα με τα πέντε απαγορευμένα ροφήματα πριν από κάθε προπόνηση.

Ροφήματα με βάση το γάλα

Θα ήταν προτιμότερο αν θέλετε να καταναλώσετε ένα τέτοιο ποτό να προτιμήσετε να το απολαύσετε μετά την προπόνηση. Ο λόγος είναι ότι οι πρωτείνες που περιέχει το γάλα αργούν να απορροφηθούν απο τον οργανισμό.

Ροφήματα φρουτώδη με ζάχαρη

Ο βασικός λόγος που πρέπει να αποφεύγει κανείς αυτά τα ροφήματα είναι ότι προκαλούν παχυσαρκία και είναι γεμάτα ζάχαρη με κάθε επακόλουθο που έχει η χρήση της.

Αλκοόλ

Ως γνωστόν το αλκοόλ είναι εχθρός του οργανισμού μας καθώς κατά κύριο λόγο τον αφυδατώνει.

Ανθρακούχα ποτά

Ανθρακούχα ποτά όπως η σόδα περιέχουν σόδιο, πράγμα που σημαίνει ότι διώχνει το νερό από το εσωτερικό των κυττάρων και προκαλεί αφυδάτωση.

Ροφήματα που σας βοηθούν να είστε υγιείς και να χάνετε βάρος

Eνεργεικά ποτά με ζάχαρη

Το βασικό πρόβλημα σε αυτά τα ροφήματα είναι για άλλη μία φορά ότι περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και στην ουσία δεν ενυδατώνουν αλλά αφυδατώνουν τον οργανισμό.

Διαβάστε επίσης: Ενεργειακά ροφήματα: Τα είδη και οι διαφορές τους

x
Send this to a friend