Σνακ για να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

To τι τρώτε πριν πέσετε για ύπνο παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο εύκολα θα κοιμηθείτε. Για παράδειγμα, μείνετε μακριά από πικάντικες τροφές καθώς μπορεί να σας δημιουργήσουν δυσπεψία και αίσθημα δυσφορίας.

Πίνετε καφέ, κοιτάζετε το κινητό σας τηλέφωνο ή χαζεύετε στην τηλεόραση κάποια εκπομπή με θέμα που επηρεάζει αρνητικά την ψυχολογία; Όλα τα προηγούμενα μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα όταν θα ξαπλώσετε στο κρεβάτι.

Ο ύπνος είναι απαραίτητος ώστε ο εγκέφαλος να προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα. Σύμφωνα με  έρευνες, ένας καλός βραδινός ύπνος βελτιώνει την δυνατότητα της μάθησης, συμβάλει στην ανάπλαση των αιμοφόρων αγγείων, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης παχυσαρκίας, ενισχύει το ανοσοποιητικό και φυσικά σας κάνει να προπονείστε καλύτερα.

Ακολουθεί λίστα με τα σνακ που μπορείτε να καταναλώνετε ώστε να έχετε έναν πιο ευχάριστο ύπνο και καλύτερη απόδοση:

1.Καρύδια

Τα καρύδια είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη και έχει αποδειχθεί πως αποτελούν πηγή σεροτονίνης και μελατονίνης. Η δεύτερη είναι ορμόνη η οποία βοηθά στην ρύθμιση του πρωινού και βραδινού κύκλου σας. Στην ουσία μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο που χρειάζεστε για να κοιμηθείτε. Φάτε καρύδια μετά το δείπνο σαν επιδόρπιο ή τρίψτε τα πάνω από μια γευστική σαλάτα

2.Τόνος

Το ψάρι αυτό περιέχει την βιταμίνη Β6 που είναι απαραίτητη για να παράξει ο οργανισμός την μελατονίνη. Ανεπάρκεια της βιταμίνης Β6 έχει  συνδεθεί με κακό ύπνο και χαμηλότερα επίπεδα σεροτονίνης.

3.Αμύγδαλα

Είναι πλούσια σε μαγνήσιο το οποίο βοηθά στην ρύθμιση της συνήθειας του ύπνου. Επίσης το μαγνήσιο συμβάλει στην μείωση του στρες, κάτι που συμβάλει σε έναν ευχάριστο βραδινό ύπνο.  Παράλληλα το μαγνήσιο καταπολεμά την κατάθλιψη και της ημικρανίες.

4.Χαμομήλι

Αν αισθάνεστε εκνευρισμό ή σφιγμένους μύες, απλά πιείτε αυτό το βότανο. Καταπολεμά άγχος και αϋπνίες, βελτιώνει την πέψη, ανακουφίζει από τον πονοκέφαλο.

 5.Γαλοπούλα

Αναρωτηθήκατε γιατί κάποιοι είναι τόσο κουρασμένοι μετά την ημέρα των Ευχαριστιών;  Αυτό συμβαίνει λόγω της γεμιστής γαλοπούλας που καταναλώνουν εκείνη την ημέρα. Η γαλοπούλα ανήκει στα τρόφιμα που περιέχουν άπαχες πρωτεΐνες οι οποίες συμβάλουν σε έναν ήρεμο ύπνο.

7.Ρύζι

Σύμφωνα με μελέτη αμερικανικού περιοδικού κλινικής διατροφής, η κατανάλωση ρυζιού 4 ώρες πριν τον ύπνο μειώνει στο μισό τον χρόνο που θέλετε για να αποκοιμηθείτε.

8.Χυμός κερασιού

Περιέχει υψηλά επίπεδα φυτοχημικών, συμπεριλαμβανομένης της μελατονίνης οι ιδιότητες της οποίας εξηγήθηκαν παραπάνω.

Previous ArticleNext Article

Τρία θαυματουργά βότανα για καλύτερη υγεία!

Στο BetterVita.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα / πρατήριο κορυφαίου παραγωγού φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών στην Ελλάδα της Amhes Astra Medical Hellas, συναντήσαμε το Immune’sTonic από την σειρά BioTonics.

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, με καινοτόμα σύνθεση από 3 θαυματουργά βότανα, Σαμπούκο, το Γανόδερμα (ή ρέισι) και  Εχινάκεια που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, προσφέρουν αντιοξειδωτική δράση και συνδράμουν την γενικότερη υγεία.

Immunes tonic, 3 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΒΟΤΑΝΑ

Το Immune’s Tonic  θα το βρείτε αποκλειστικά στο BetterVita.gr μόνο στα 7,90 € (30 κάψουλες) που με την μοναδική προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης τώρα που ο χειμώνας δείχνει τα δόντια του.

Eτσι ενισχύουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού!

Σαμπούκος

Τα πολύτιμα συστατικά του

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α, B, C, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, αμινοξέα και σε πλήθος φυτοχημικών ουσιών (βετουλίνη, φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, γλυκοσίδια, τανίνες, κουερσετίνη, ρουτίνη και β-καροτίνη). Οι φυτοχημικές αυτές ουσίες βρίσκονται στα άνθη και στον καρπό του και έχουν αντιιική και αντιοξειδωτική δράση.

Πώς μας ωφελεί

Ανοσοποιητικό: Χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει, συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον, εμποδίζει τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, οι οποίες μεταξύ άλλων προκαλούν βλάβες στα κύτταρα, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων.

Αναπνευστικό / Καρδιά / Δέρμα / Μάτια / Κρυολογήματα

Ρέισι ή Γανόδερμα

Το Ganoderma lucidum ή Reishi ή Mannetake που σημαίνει μανιτάρι της αθανασίας.

Τα πολύτιμα συστατικά του

Το Γανόδερμα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυσακχαρίτες, στεροειδή, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες / πεπτίδια και ιχνοστοιχεία και το ευρύ φάσμα των ενώσεων τριτερπενοειδή (γανοντερικό οξύ, λουσιντεμικό οξύ, μεθυλο-γανοντερικό οξύ).

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό συμβαίνει μέσω της ενίσχυσης των λευκών αιμοσφαιρίων. Ταυτόχρονα, αυξάνει το επίπεδο των αντιοξειδωτικών στο σώμα που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Εχινάκεια

Τα πολύτιμα συστατικά της

Όπως και άλλα βότανα, τα οφέλη της προέρχονται από μία ποικιλία θρεπτικών ουσιών που περιέχει, τα οποία περιλαμβάνουν πολυσακχαρίτες, αλκυλαμίδια, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, βιταμίνη C, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Τα οφέλη;

#1: Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

#2: Μειώνει τις κοκκινίλες και το πρήξιμο

#3: Προωθεί την σωστή λειτουργία των κυττάρων

#4: Διευκολύνει τη μεταφορά του οξυγόνου

#5: Συμβάλλει στην άνω αναπνευστική λειτουργία

#6: Έχει αντιοξειδωτική δράση

Απολαύστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα επώνυμα, ποιοτικά, προσιτά και χρήσιμα για τον οργανισμό προϊόντα κατευθείαν από τον παραγωγό!

Αποκλειστικά στο www.bettervita.gr 

Τηλέφωνο:  211 012 3575, ωράριο 08:00 έως 16:00.

Ζεστά απολαυστικά ροφήματα για αποκατάσταση μετά την άσκηση

Η ενυδάτωση μετά την προπόνηση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Όταν μάλιστα γίνεται σωστά, τότε εξασφαλίζει στον οργανισμό μια πλήρη αποκατάσταση, η οποία με τον καιρό φαίνεται στις επιδόσεις του κάθε δρομέα.

Ο χειμώνας είναι μια εποχή που δεν σταματάμε να τρέχουμε και να γυμναζόμαστε. Εκτός από το μπάνιο μας και το φαγητό μας, μπορούμε να πιούμε και διάφορά ζεστά ροφήματα, τόσο για να ζεσταθούμε, όσο και για να ενυδατωθούμε και να ανακάμψουμε.

Ζεστή σοκολάτα

Η γλυκόπικρη σοκολάτα έχει πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και να βελτιώνουν τις επιδόσεις της καρδιάς. Αν μάλιστα προτιμήσετε το μεξικάνικο στιλ και προσθέσετε πιπέρι καγιέν μπορεί επίσης να πάτε στα κόκκινα και τον μεταβολισμό σας. Παράλληλα οι πρωτεΐνη και οι υδατάνθρακες που υπάρχουν στο γάλα θα βοηθήσει τους μυς σας να ανακάμψουν.

Ρόφημα με κουρκουμά

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπάρχει ο κουρκουμάς. Είναι μια βόμβα υγείας, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που αντικαθιστά την κορτιζόνη! Στην ανατολική ιατρική, η ουσία που περιέχεται στον κουρκουμά, ή κουρκουμίνη χρησιμοποιείται για τη θεραπεία πεπτικές διαταραχές και η αρθρίτιδα. Επίσης μπορεί καταπολεμήσει την οξειδωτική βλάβη από σκληρές προπονήσεις. Διαλέξτε το αγαπημένο σας αφέψημα (τσάι, χαμομήλι κ.α.) και προσθέστε μισή κουταλιά του γλυκού κουρκουμά.

Ζεστός μηλίτης

Ο αφιλτράριστος μηλίτης από φρέσκα μήλα (και τη φλούδα τους) είναι γεμάτος με κερκετίνη, η οποία μπορεί να σας προστατεύσει από τον καρκίνο και τις καρδιακές παθήσεις. Η ουσία αυτή μπορεί επίσης να ενισχύσει την αθλητική απόδοση, βελτιώνοντας την ικανότητα του σώματός σας να χρησιμοποιήσει το οξυγόνο. βάλτε το μηλίτη σας να ζεσταθεί, προσθέστε και ένα ξυλαράκι κανέλας και απολαύστε.

Καφές με κανέλα

Η κανέλα το πρωί μπορεί να περιορίσει τις τιμές σακχάρου στο αίμα και είναι αποδεδειγμένα ένας σύμμαχος του οργανισμού για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον και η καφεΐνη ως γνωστόν συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση. Μάλισα έρευνες, έχουν συνδέσει τον καφέ με τον περιορισμό των πόνων των μυών. Φτιάξτε τον αγαπημένο σας ζεστό καφέ και κατά την παρασκευή του προσθέστε σκόνη κανέλας. Ταιριάζει στον γαλλικό, τον ελληνικό, τον εσπρέσο και τον νες. Δοκιμάστε το…

Hot Toddy

Τα φλαβονοειδή στα λεμόνια θα κρατήσουν μακριά το κρυολόγημα, το μέλι θα καταπραΰνει το βήχα και τον ερεθισμό του λαιμού, ενώ το σφηνάκι μπέρμπον ή ουίσκι που σας προτείνουμε να βάλετε θα φτιάξει τη διάθεσή σας. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ιδού η συνταγή: 30ml βραστό νερό (βάλτε παραπάνω αν θέλετε να αυξήσετε την ποσότητα), 30ml ουίσκι, 2 γαρίφαλα, 1 ξυλάκι κανέλας, 1 μικρή φλούδα από λεμόνι, 1 κ.γ. μέλι, 1-2 κ.γ. χυμό λεμόνι, λίγο μοσχοκάρυδο. Εκτέλεση: Βράστε το νερό μαζί με τα μπαχαρικά, ρίξτε σε ένα φλιτζάνι το ουίσκι και προσθέστε το βραστό νερό. Βάλτε το μέλι και τη φλούδα από το λεμόνι, ανακατέψτε καλά και πασπαλίστε με λίγο μοσχοκάρυδο.

Με πληροφορίες από το: Runnersworld.com

x
Send this to a friend