Σε ποια πλευρά του δρόμου πρέπει να τρέχεις για να είσαι πιο ασφαλής;

Το τρέξιμο είναι η αγαπημένη μας συνήθεια, αλλά θα πρέπει να ακολουθούμε κάποιους κανόνες για να μπορούμε να γυμναζόμαστε με ασφάλεια.

Ένας βασικός κανόνας είναι από ποια πλευρά του δρόμου θα πρέπει να τρέχουμε για να είμαστε πιο ασφαλείς και αυτό δεν είναι απλά μια θεωρία, αλλά αποτέλεσμα ερευνών.

Σύμφωνα με την αμερικανική στατιστική υπηρεσία, κατά μέσο όρο 129.000 πεζοί νοσηλεύτηκαν στα επείγοντα ενός νοσοκομείου ύστερα από εμπλοκή τους σε τροχαίο.

Οι 5.376 δεν κατάφεραν να βγουν ζωντανοί. Με άλλα λόγια ένας πεζός χάνει στην Αμερική τη ζωή του σε τροχαίο κάθε 1,6 ώρες!

Φυσικά η αναλογία στη χώρα μας είναι πολύ μικρότερη, ωστόσο, γιατί να… παίζεις με τις πιθανότητες ενώ υπάρχει τρόπος να μειώσεις τον κίνδυνο; Πως;

Το ντύσιμο

Αρχικά θα πρέπει να προσέξετε κατά περίσταση το ντύσιμό σας. Φορώντας ειδικά φωτοανακλάστικα ρούχα για δρομείς. Ταυτόχρονα αν είναι βράδυ, καλό θα ήταν να έχετε πάνω σας κάτι φωτεινό. Υπάρχουν γκάτζετ για δρομείς που τοποθετούνται στα παπούτσια και ειδικές ζώνες. Δεν είναι ακριβά και αξίζει το έξοδο.

Στο πεζοδρόμιο

Η λύση για να κινδυνεύεις λιγότερο είναι να τρέχεις είτε στο πεζοδρόμιο, είτε σε πάρκα και γήπεδα προκειμένου να μην έρχεσαι σε επαφή με το δρόμο και την κίνηση. Αν, ωστόσο, αυτό δεν είναι δυνατό, τότε σύμφωνα με φιλανδική μελέτη τα αποτελέσματα της οποίας δημοσίευσε η Chicago Tribune, ο τρόπος για να μειώσετε τον κίνδυνο όταν τρέχετε στο δρόμο, είναι να το κάνετε κόντρα στη ροή των αυτοκινήτων.

Να βλέπετε τον κίνδυνο

Με αυτόν τον τρόπο, κοιτώντας μπροστά, βλέπετε τι  μπορεί να συμβεί και ίσως καταφέρετε να το αντιμετωπίσετε. Αντίθετα, όταν έχετε πλάτη στα αυτοκίνητα που έρχονται, δεν μπορείτε να έχετε την παραμικρή αντίδραση σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά.

Επίσης όταν τρέχετε στο δρόμο με κίνηση, είναι καλό να μην χρησιμοποιείτε ακουστικά για να ακούτε μουσική, αφού έτσι «χάνετε» μια αίσθηση που μπορεί να σας σώσει από ένα ατύχημα.

Τέλος, αν είστε μεγάλη παρέα, είναι καλύτερο να τρέχετε ο ένας πίσω από τον άλλο και όχι δίπλα-δίπλα.

Διαβάστε επίσης: 22 σημεία στην Αθήνα που μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Πολύγυρος Run Χαλκιδική στις 23 Αυγούστου 2020

Η οργανωτική επιτροπή του ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ RUN ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ανακοινώνει την ημερομηνία της διεξαγωγής του 4ου Αγώνα, στις 23 Αυγούστου 2020, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει 2 Αγώνες:

  1. Λαϊκό Δρόμο Υγείας 5,2 χλμ με Τρέξιμο ή Δυναμικό Περπάτημα. Ώρα Εκκίνησης 10.00
  2. Αγώνα Βουνού – Πόλης RUN 14,6 χλμ – Ώρα Εκκίνησης 10.15.

Η Εκκίνηση και ο Τερματισμός και για τους 2 Αγώνες θα είναι στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο

Διοργανωτές είναι ο Αθλητικός Όμιλος Πολυγύρου σε συνεργασία με πολλούς τοπικούς συλλόγους και φορείς, υπό την αιγίδα του Δήμου Πολυγύρου.

Η Διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς.

Σκοπός του event είναι η προώθηση και διάδοση του αθλητικού πνεύματος, η ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου.

Οι Εγγραφές είναι σε εξέλιξη και πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://run.polygyros.gr

ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ «ΑΓΑΠΗ» ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

 Όλες τις πληροφορίες σχετικά με το event, θα βρείτε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης  http://run.polygyros.gr

Τακτικές ενημερώσεις παρέχονται στο facebook του Αγώνα: https://www.facebook.com/polygyrosrun/   Κάντε Like και ελάτε να τρέξουμε ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!

x
Send this to a friend