Διατροφή ή γυμναστική: Τι βοηθά περισσότερο στην απώλεια βάρους; 4361

Διατροφή ή γυμναστική: Τι βοηθά περισσότερο στην απώλεια βάρους;

Είναι βέβαιο πως τo έχετε ακούσει πολλές φορές: Η σωστή διατροφή και η γυμναστική είναι τα «κλειδιά» για να αποκτήσετε φυσιολογικό βάρος. Ωστόσο στην πράξη το ένα έχει μεγαλύτερη σημασία από το άλλο και αν θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε κάποιο, αυτό είναι η διατροφή.

Οι άνθρωποι που απλά αλλάζουν το πρόγραμμα διατροφής τους, έχει παρατηρηθεί πως χάνουν περισσότερα κιλά από εκείνους που στοχεύουν αποκλειστικά σε ένα πιο εντατικό πρόγραμμα εκγύμνασης. Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού «PeerJ», σε διάστημα 3 ετών, τα άτομα που αύξησαν κατά μισή ώρα την άσκηση ημερησίως, πήραν περισσότερο βάρος από εκείνα που γυμνάζονταν λιγότερο. Γιατί λοιπόν το γυμναστήριο δεν κάνει τα θαύματα που πολλοί αναμένουν;

Τι να προσέξετε

Bασικά είναι πιο εύκολο να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες σε πρώτο χρόνο παρά να προσπαθήσετε να τις χάσετε στην συνέχεια. Είναι πιο απλό να μην φάτε ένα μπέργκερ που συνοδεύεται από τηγανητές πατάτες, από το να προσπαθήσετε με ώρες γυμναστικής να κάψετε στην συνέχεια τις 1.200 θερμίδες που προέρχονται από το γεύμα σας.

Επίσης, αν δεν δώσετε προσοχή στις μερίδες, ενδέχεται να καταναλώσετε μεγαλύτερες ποσότητες μετά από πέρας ενός νέου προγράμματος άσκησης στο γυμναστήριο. Όχι μόνο αυξάνεται η όρεξη από την έξτρα προσπάθεια που καταβάλετε, αλλά μπορεί να κάνετε και επιλογές τροφών που απέχουν αρκετά από το να χαρακτηριστούν υγιεινές.

Μισή ώρα στον διάδρομο μπορεί να κάψει γύρω στις 300 θερμίδες, ωστόσο ένα απλό κομμάτι κέικ είναι ικανό να καταστρέψει όλη την σκληρή δουλειά που προηγήθηκε.

Ιδανικός ο συνδιασμός διατροφής και άσκησης

Σε κάθε περίπτωση, όταν παρατηρείτε πως παρά την μεγάλη προσπάθεια στο γυμναστήριο, το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό, θα πρέπει τότε να ρίξετε το φταίξιμο στις διατροφικές συνήθειες. Αυτό φυσικά δεν συνεπάγεται πως θα πρέπει να διακόψετε την συνδρομή σας. Ο συνδυασμός άσκησης και σωστής διατροφής μπορεί να δώσει την λύση στο πρόβλημα με τα επιπλέον κιλά.

Η άσκηση δεν καίει απλά θερμίδες. Στην ουσία απελευθερώνει στον οργανισμό τις ενδορφίνες και κατά συνέπεια συμβάλει στην θετική σκέψη και στην δημιουργία ενός αισθήματος ικανοποίησης για τα όσα καταφέρνετε.

Όσοι συνδυάζουν το γυμναστήριο με την καλή διατροφή, αποκλείεται να μην δουν ορατό αποτέλεσμα μετά το πέρας ενός έτους. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, συνεχίζουν να ασκούνται ώστε να διατηρηθούν στα επιθυμητά κιλά. Παράλληλα οι έρευνες έχουν συνδέσει την σωματική άσκηση με την ορθή καρδιακή λειτουργία, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού αλλά και την ψυχική υγεία.

Διαβάστε ακόμα: Συμπληρώματα διατροφής: Γιατί μια κάψουλα δεν θα γίνει ποτέ φαΐ

Previous ArticleNext Article

Προπόνηση στο σπίτι: Συνδυαστικές και εύκολες ασκήσεις για όλους 2733

Προπόνηση στο σπίτι: Συνδυαστικές ασκήσεις για καύση λίπους

Η ζωή μας στις μέρες του κορωνοϊού έχει αλλάξει δραματικά. Οι μετακινήσεις έχουν ελαχιστοποιηθεί. Περπατάμε λιγότερο, τρώμε περισσότερο.

Και μπορεί το διάστημα να είναι μικρό, αλλά η υγεία μας ενδέχεται να επηρεαστεί, σε συνδυασμό με την ψυχολογική πίεση που όλοι αισθανόμαστε. Και όσο και αν οι προτεραιότητες είναι άλλες, δεν πρέπει να παραλείπουμε να φροντίσουμε και τη σωματική μας υγεία.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room

Μπορείτε εύκολα και απλά και το κυριότερο μέσα σε λίγα λεπτά να γυμναστείτε στο σπίτι, χωρίς εξοπλισμούς και όργανα και να κρατηθείτε σε φόρμα.

Δείτε τον τρόπο

Δείτε ακόμα: Γυμναστική με… όργανα τις καρέκλες και το σκουπόξυλο

Πόσο κοστίζει να φτιάξετε το δικό σας γυμναστήριο στο σπίτι; 3269

Όσα χρειάζεστε για να φτιάξετε το δικό σας γυμναστήριο στο σπίτι

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που γυμνάζονται τακτικά και πλέον εξαιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού δεν έχουν την δυνατότητα να επισκευτούν το γυμναστήριο.

Το δημιουργήσει κανείς τη δική του γωνιά στο σπίτι είναι μια λύση. Άλλωστε η λύση της εκγύμνασης στο σπίτι, είναι καλύτερη από το τίποτα.

Η μοναδική μας διαφωνία έχει να κάνει με την απουσία ενός ειδικού, που θα σας καθοδηγεί στις ασκήσεις σας. Στο γυμναστήριο ο γυμναστής μπορεί να σας δείξει σωστά την άσκηση, τόσο για να έχει αποτέλεσμα, όσο και για να αποφύγετε τους τραυματισμούς. Στο σπίτι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Καλό είναι λοιπόν αν αποφασίσετε να δημιουργήσετε το δικό σας χώρο, αν είστε αρχάριος να φροντίσετε να “εκπαιδευτείτε” από έναν γυμναστή, αν είστε πιο προχωρημένος να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room

Παρακάτω θα δείτε τι χρειάζεται για να φτιάξετε ένα “μικρό” γυμναστήριο στο σπίτι σας, που να καλύπτει τις ανάγκες σας και το κόστος που έχει.

Ένας ρυθμιζόμενος πάγκος

Απαραίτητος για να εκτελείς ένα πλήθος ασκήσεων που αφορούν στους ώμους, το στήθος, τα χέρια, τους κοιλιακούς και τη μέση. Διάλεξε κάποιον που να επικλίνει ή να κατακλίνει όχι μόνο την πλάτη αλλά και συνολικά, και που διαθέτει ειδικά μαξιλαράκια για αντίσταση των ποδιών.
(Από 60€)

Αλτήρες

Ένα καλό ζευγάρι βαράκια με προσθαφαιρούμενα κιλά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας προπόνησης ενδυνάμωσης του άνω μέρους του σώματος. Μένοντας στους απλούς μασίφ αλτήρες (5 κιλών και πάνω) θα έχεις λιγότερη πρόοδο στην αύξηση των δικεφάλων σου, ενώ παράλληλα, θα κινδυνεύεις να τραυματίσεις μικρότερες μυϊκές ομάδες και ιστούς (στον καρπό, στον τρικέφαλο, στην κλείδα ή στο ακρώμιο).
(Σετ αλτήρων με δίσκους, από 25€)

Μονόζυγο

Οι έλξεις είναι εξαιρετικές ασκήσεις για το σώμα και κυρίως το κορμό. Οι έλξεις είναι από εκείνες τις ασκήσεις που χτίζουν δύναμη, σταθερότητα, συντονισμό, φυσική κατάσταση. Πλάτη, ώμοι δουλεύουν σκληρά, αλλά και κοιλοιακοί και “φτερά”.
(Από 25€)

Λάστιχα

Οι ασκήσεις με λάστιχα είναι σούπερ για χέρια και πόδια. Εξερευνήστε το internet και πάρτε παραδείγματα, τόσο για τα πόδια, όσο και για τα χέρια. Θα έχετε τη δυνατότητα να γυμνάσετε δύσκολα σημεία (σ.σ. προσαγωγοί) και να δείτε τη διαφορά, ενώ θα εξασκήσετε και την ισορροπία σας.
(Από 5€)

Στρώμα

Ένα μαλακό και παχύ στρώμα θα σας επιτρέψει να κάνετε σετ κοιλιακών, push ups αλλά και yoga. Δεν θα λερώνετε το πάτωμα ή το χαλί σας με ιδρώτα.
(Από 5€)

Σχοινάκι

Το σχοινάκι είναι εξαιρετική άσκηση για τη φυσική σας κατάσταση και για τα πόδια σας, ενώ ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σας. Μην κάνετε πάντως σε ώρες κοινής ησυχίας.
(Από 7€)

Με 127 ευρώ λοιπόν, μπορείς να ξεκινήσεις την προπόνηση σπίτι σου και μάλιστα χωρίς να σου λείπει σχεδόν τίποτα. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις και άλλα πράγματα, όπως kettler ball, TRX κ.α.

Αν και εμείς επιμένουμε στο τρέξιμο, δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική με… όργανα τις καρέκλες και το σκουπόξυλο

x
Send this to a friend