Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Aντί να βάζουμε δύσκολους στόχους του τύπου «θα χάσω 20 κιλά», μπορούμε να αλλάξουμε μικρά πράγματα στις διατροφικές μας συνήθειες ώστε να απαλλαγούμε σταδιακά από το περιττό λίπος.

Εμείς ψάξαμε να βρούμε μερικούς εύκολους τρόπους για να και εσείς καλείστε να τους εφαρμόσετε. Δεν χρειάζεται να κάνετε υπερβολές, ούτε να αλλάξετε ριζικά τον τρόπο ζωής σας.

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Το να τρώτε μπροστά από την  τηλεόραση ή στο γραφείο σας αποσπά την προσοχή από αυτό που κάνετε εκείνη την στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και αν καταναλώνετε μεγάλες μερίδες, μπορεί να εξακολουθείτε να αισθάνεστε ανικανοποίητοι καθώς δεν επιτρέπετε στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει πως γευματίζετε. Καλό θα είναι να αφιερώσετε 20-30 λεπτά στο μεσημεριανό σας, δίχως να αφήνετε τίποτε άλλο να απασχολήσει το μυαλό εκείνη την ώρα. Σε διαφορετική περίπτωση μια ώρα μετά το φαγητό θα νιώσετε και πάλι το αίσθημα της πείνας.

Πιείτε νερό πριν τον πρωινό καφέ

Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της ανάγκης για τροφή. Μείνετε για λίγο ενυδατωμένοι ώστε να διαπιστώσετε αν το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά θερμίδες. Πιείτε ένα τουλάχιστον ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσετε ώστε να αναπληρώσετε το νερό που καταναλώθηκε όσο κοιμόσασταν.

Φάτε ένα σνακ πριν το σούπερ μάρκετ

Αν πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι, είναι λογικό πως θα καταλήξετε σε αχρείαστες αγορές. Είναι διαπιστωμένο πως κάνουμε πιο λογικές αγορές και καταλήγουμε σε πιο υγιεινά προϊόντα όταν κάνουμε τα ψώνια μας με γεμάτο στομάχι.

Φάτε πατατάκια από ένα μπολ

Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, το λέει και η διαφήμιση. Αν αρχίσετε να τρώτε τσιπς από την σακούλα μπορεί να μην σταματήσετε και ποτέ. Αντίθετα όταν έχετε μπροστά σας ένα μπολ τα πράγματα είναι πιο ελεγχόμενα. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν και τα ατομικά σακουλάκια για όσους από εσάς δεν μπορείτε να βάλετε φραγμός τον εαυτό σας.

Γεμίστε τον καταψύκτη με λαχανικά

Όταν βρίσκονται πάντα στην κουζίνα σας κατεψυγμένα λαχανικά, είναι πολύ πιο εύκολο να τα προσθέσετε σε ένα γεύμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και μαγειρεύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Επίσης δεν πρόκειται να χαλάσουν ακόμη και αν περάσει αρκετός καιρός, κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά με τα φρέσκα από την λαϊκή.

Σερβιριστείτε μακριά από το τραπέζι

Απομακρυνθείτε από το τραπέζι την ώρα που τρώτε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να γεμίσετε εκ νέου το πιάτο. Συνήθως χρειάζεται 20-30 λεπτά ώστε να δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο πως έχετε χορτάσει. Οπότε περιμένετε κάπου τόσο πριν αποφασίσετε ότι θέλετε να φάτε κάτι επιπλέον.

Πείτε «όχι» στο καλάθι με το ψωμί

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν βρίσκεστε στο εστιατόριο και έχετε δίπλα σας με το καλαθάκι με τα ψωμιά. Απλά προσπαθήστε να μην του δώσετε καμία σημασία αφού το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει έξτρα θερμίδες στο γεύμα σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα

Προγραμματίστε τι θα κάνετε στο γυμναστήριο και κάθε πότε. Για παράδειγμα μπορείτε να σχεδιάσετε 30 λεπτά προπόνηση βαρών την Δευτέρα, 20 λεπτά στο ελλειπτικό την Τρίτη και άλλα 20 λεπτά τρεξίματος με διαλείμματα την Τετάρτη. Αν τα έχετε όλα σε πρόγραμμα δεν προλαβαίνετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις και σιγά – σιγά, σας γίνεται μια συνήθεια που δεν λέτε να αποχωριστείτε.

Μην προβληματίζεστε για το αν ασκείστε επαρκώς

Ακόμη και 15 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν πάνω σας αποτελέσματα. Αλλωστε θα έχετε ένα κίνητρο για να ανεβάσετε την ένταση του προγράμματός σας στο εγγύς μέλλον.

Προτιμήστε τις σκάλες

Ακόμη και αν πρέπει να ανέβετε 10 ορόφους, προτιμήστε τις σκάλες και όχι τον ανελκυστήρα. Αναζητήστε αφορμές ώστε να βρίσκεστε σε κίνηση.  Ο στόχος των 10.000 βημάτων την ημέρα δεν είναι ανέφικτος.

Θες να αναβαθμίσεις το δρομικό σου επίπεδο; Προπονήσου σε σκαλιά!

Προετοιμάστε το πρωινό από το προηγούμενο βράδυ

Οι περισσότεροι είναι αρκετά βιαστικοί το πρωί και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν επαρκώς με το φαγητό. Για τον λόγο αυτό ετοιμάστε από πριν ένα ισορροπημένο και πλούσιο πρωινό που θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες μέσα στην μέρα.

Αγαπήστε το αβοκάντο

Προσθέστε το αβοκάντο στο γεύμα για να μια πιο κρεμώδη γεύση. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη.

Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί με μαύρο

Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας, το άσπρο αλεύρι απογυμνώνεται από τα μέρη του σπόρου που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι γιατί δεν τις χωνεύουμε αλλά τα σώμα μας νομίζει πως το κάνουμε, ξοδεύοντας μεγάλο διάστημα για την πέψη.

Καταλήγουμε έτσι να τρώμε λιγότερο φαγητό καθώς νιώθουμε πιο γρήγορα πλήρεις. Οι λευκοί υδατάνθρακες μετατρέπονται σύντομα σε ζάχαρη που μας δίνει έξτρα ενέργεια αλλά στην συνέχεια ακολουθεί μια πραγματική έκρηξη στο σώμα μας.

Οι φυτικές ίνες στον σπόρο ολικής άλεσης μας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Χρησιμοποιείστε ένα dressing πλήρες σε λιπαρά στην σαλάτα

Τα συνοδευτικά διαίτης συνήθως έχουν πρόσθετα ζάχαρης για να αναπληρώσουν την χαμένη γεύση. Προτιμήστε εκείνα που έχουν πλήρη λιπαρά και σας προσφέρουν πιο έντονη γεύση, χρησιμοποιώντας μικρότερη ποσότητα.

Διαβάστε ακόμα: Θετικές και αρνητικές αλλαγές στο σώμα σου όταν χάνεις βάρος

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Πρόγραμμα Ενημέρωσης & Πρόληψης Λεμφοιδήματος

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής», σε συνεργασία με την ΟΕΕ ΑΠΛΕΣΟ του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών, πραγματοποιεί το πρόγραμμα Ενημέρωσης & Πρόληψης Λεμφοιδήματος.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε γυναίκα που έχει υποβληθεί σε επεμβάσεις για καρκίνο μαστού, ακτινοθεραπεία ή χημειοθεραπεία ή έχει ενδείξεις παρουσίας λεμφοιδήματος και περιλαμβάνει ατομικό ραντεβού αξιολόγησης.

Η αξιολόγηση θα πραγματοποιείται εθελοντικά από εξειδικευμένους φυσικοθεραπευτές, μέλη της ΟΕΕ ΑΠΛΕΣΟ – ΠΣΦ, μαζί με συμβουλευτική για την περαιτέρω διαχείριση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα και το ατομικό ιστορικό κάθε εξεταζόμενης.

Στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση των γυναικών για το λεμφοίδημα και τις μεθόδους πρόληψης και αντιμετώπισής του, η έγκαιρη διάγνωση και δυνατότητα διαχείρισης μέσα από κατάλληλη φυσιοθεραπευτική αξιολόγηση και η παροχή συμβουλευτικής για την περαιτέρω διαχείριση.

Τα ραντεβού θα πραγματοποιούνται τη δεύτερη Πέμπτη κάθε μήνα, 2μμ-6μμ, στα γραφεία του συλλόγου «Άλμα Ζωής».

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να καλούν για ραντεβού στη γραμματεία του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» στο 210 8815444, Δευτέρα με Παρασκευή, 9πμ -5μμ.

Πληροφορίες:

Έναρξη προγράμματος: Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Ημέρα και ώρα: 2η  Πέμπτη κάθε μήνα, 2μμ-6μμ

Χώρος: Ηπείρου 11, 10433, Αθήνα (2ος όροφος)

Ραντεβού: 210 8815444, Δευτέρα με Παρασκευή, 9πμ-5μμ

Διάρκεια συνεδρίας: 45 λεπτά

Περισσότερες πληροφορίες: https://almazois.gr/ενημέρωση-πρόληψη-λεμφοιδήματος/

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Υπό την Αιγίδα του Π.Σ.Α.Τ. το 8ο Lycabettus Run

Η Οργανωτική Επιτροπή με μεγάλη χαρά και τιμή ανακοινώνει ότι η ερχόμενη διοργάνωση 8ο Lycabettus Run, θα πραγματοποιηθεί Υπό την Αιγίδα του Π.Σ.Α.Τ. (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου).

Ο Π.Σ.Α.Τ. από την σύστασή του, αποτελεί συντελεστή και παράγοντα προβολής, διάδοσης και ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού. Η παροχή Αιγίδας από τον Π.Σ.Α.Τ. (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου) αποτελεί την μεγαλύτερη τιμή για την διοργάνωση.

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου  (Π.Σ.Α.Τ.)

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ) ιδρύθηκε το 1952 και από τότε έχει αφιερωθεί στην υπηρεσία της Δημοσιογραφίας, του Αθλητισμού και της Νεολαίας.

Ο ΠΣΑΤ, που είναι ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Διεθνή Ένωση Αθλητικών Συντακτών (AIPS), έχει στη δύναμή του 1.200 μέλη σε όλη τη χώρα. Τα μέλη του ανήκουν σε επτά επαγγελματικές Ενώσεις (ΠΟΕΣΥ, ΕΣΗΕΑ, ΕΣΗΕΜΘ, ΕΣΗΕΘΣΕΕ, ΕΣΗΕΠΗΝ, Ένωση Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου, Ένωση Ανταποκριτών Ξένου Τύπου).

Ο ρόλος του ΠΣΑΤ στην ανάπτυξη του αθλητισμού έχει αναγνωριστεί και από τη Βουλή των Ελλήνων, που στο άρθρο 134 του νόμου 2725/99 αναφέρει «Για τον κλάδο των Αθλητικών Συντακτών αναγνωρίζεται ως φορέας λειτουργίας του ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.). Ο ΠΣΑΤ αποτελεί συντελεστή και παράγοντα προβολής, διάδοσης και ανάπτυξης του Ελληνικού Αθλητισμού.»

Οι κυριότερες δραστηριότητες του ΠΣΑΤ είναι οι εξής:

Από το 1954 βραβεύει κάθε χρόνο τους κορυφαίους Έλληνες Αθλητές, Αθλήτριες και Ομάδες. Την εκδήλωση τιμά με την παρουσία του η Α.Ε. Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Από το 1982 διοργανώνει κάθε χρόνο Συνέδριο με Κύπριους Αθλητικούς Συντάκτες διατηρώντας έτσι τους δεσμούς με την Κύπρο.

Είναι ο πρώτος φορέας που καθιερώνει το έπαθλο «Ευ Αγωνίζεσθαι» (Fair Play) το 1997, συμβάλλοντας στην εξάπλωση του φιλάθλου πνεύματος.

Το 2002 πραγματοποίησε στην Αθήνα και την Αρχαία Ολυμπία, Παγκόσμιο Συνέδριο Αθλητικών Συντακτών με την παρουσία συνέδρων από 85 χώρες. Μέσω διεθνών σεμιναρίων, ο ΠΣΑΤ προβάλει τον ελληνικό αθλητισμό σε συνεργασία πάντα με τους αντίστοιχους Εθνικούς Συνδέσμους των 142 χωρών-μελών.

Διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους Αθλητικούς Συντάκτες.

Στα γραφεία του ΠΣΑΤ λειτουργεί μεγάλη αθλητική βιβλιοθήκη με ελληνικές και διεθνείς εκδόσεις.

Τα μέλη του ΠΣΑΤ στελεχώνουν τις Οργανωτικές Επιτροπές μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων και διασφαλίζουν την άψογη διεξαγωγή τους στον χώρο των ΜΜΕ.

Τα μέλη του ΠΣΑΤ είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην οργανωτική επιτυχία των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.

Η Οργανωτική Επιτροπή ενημερώνει ότι οι εγγραφές για συμμετοχή στην διοργάνωση θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 08 Φεβρουαρίου 2023 στις 24:00.

Οι εγγραφές είναι διαθέσιμες μόνο μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης: www.lycabettusrun.gr στο ειδικό πεδίο εγγραφών.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Αποστάσεις αγώνων

– Αγώνας Road (άσφαλτος) 5,5 χλμ

– Αγώνας Road (άσφαλτος) 11 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 4,5 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 9 χλμ

– Αγώνας Lycabettus Road Relay (άσφαλτος) 11 χλμ (Σκυταλοδρομία  2 x 5,5 χλμ)

– Αγώνας Lycabettus Trail Relay (άσφαλτος) 9 χλμ (Σκυταλοδρομία 2 x 4,5 χλμ)

Οι δρομείς επιλέγουν την γραμματεία παραλαβής από την διαδικασία των εγγραφών και η παραλαβή θα πραγματοποιείται μόνο το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023 στις αναφερόμενες ανά γραμματεία ώρες.

  • Lobby George Lycabettus Lifestyle Hotel |Αθήνα, Κλεομένους 2 – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα RUNDOME|  Κέντρο Αθήνας, Μητροπόλεως 76   – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Αγία Παρασκευή, Λ. Μεσογείων 433   – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Κηφισιά, Αργυροπούλου 4   – 10:00 -17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Κορυδαλλός, Ταξιαρχών 57   – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Outrun | Παλαιό Φάληρο, Mαρίνα Φλοίσβου – 10:00 – 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Περιστέρι, Βασ. Αλεξάνδρου 72 – 10:00 – 15:00
  • Φαρμακείο ΚΑΤΡΗ | Γλυφάδα, Γούναρη 227 & Ηφαίστου – 10:00 – 17:00

Το 8ο Lycabettus Run τελεί Υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και προβάλετε μέσα από τα κανάλια του Visit Greece. Επίσης τελεί Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Αθηναίων και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Αποτελεί διοργάνωση και υλοποιείτε από την My Sportevent, με την αμέριστη υποστήριξη του St. George Lycabettus Lifestyle Hotel.

Περισσότερες πληροφορίες:

Site: www.lycabettusrun.gr

Facebook Page: www.facebook.com/lycabettusrun

Instagram: https://www.instagram.com/lycabettusrun/

Στις 19 Φεβρουαρίου 2023 τρέχουμε στην κορυφή της πόλης!! Run the Hill

 

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend