Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Aντί να βάζουμε δύσκολους στόχους του τύπου «θα χάσω 20 κιλά», μπορούμε να αλλάξουμε μικρά πράγματα στις διατροφικές μας συνήθειες ώστε να απαλλαγούμε σταδιακά από το περιττό λίπος.

Εμείς ψάξαμε να βρούμε μερικούς εύκολους τρόπους για να και εσείς καλείστε να τους εφαρμόσετε. Δεν χρειάζεται να κάνετε υπερβολές, ούτε να αλλάξετε ριζικά τον τρόπο ζωής σας.

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Το να τρώτε μπροστά από την  τηλεόραση ή στο γραφείο σας αποσπά την προσοχή από αυτό που κάνετε εκείνη την στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και αν καταναλώνετε μεγάλες μερίδες, μπορεί να εξακολουθείτε να αισθάνεστε ανικανοποίητοι καθώς δεν επιτρέπετε στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει πως γευματίζετε. Καλό θα είναι να αφιερώσετε 20-30 λεπτά στο μεσημεριανό σας, δίχως να αφήνετε τίποτε άλλο να απασχολήσει το μυαλό εκείνη την ώρα. Σε διαφορετική περίπτωση μια ώρα μετά το φαγητό θα νιώσετε και πάλι το αίσθημα της πείνας.

Πιείτε νερό πριν τον πρωινό καφέ

Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της ανάγκης για τροφή. Μείνετε για λίγο ενυδατωμένοι ώστε να διαπιστώσετε αν το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά θερμίδες. Πιείτε ένα τουλάχιστον ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσετε ώστε να αναπληρώσετε το νερό που καταναλώθηκε όσο κοιμόσασταν.

Φάτε ένα σνακ πριν το σούπερ μάρκετ

Αν πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι, είναι λογικό πως θα καταλήξετε σε αχρείαστες αγορές. Είναι διαπιστωμένο πως κάνουμε πιο λογικές αγορές και καταλήγουμε σε πιο υγιεινά προϊόντα όταν κάνουμε τα ψώνια μας με γεμάτο στομάχι.

Φάτε πατατάκια από ένα μπολ

Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, το λέει και η διαφήμιση. Αν αρχίσετε να τρώτε τσιπς από την σακούλα μπορεί να μην σταματήσετε και ποτέ. Αντίθετα όταν έχετε μπροστά σας ένα μπολ τα πράγματα είναι πιο ελεγχόμενα. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν και τα ατομικά σακουλάκια για όσους από εσάς δεν μπορείτε να βάλετε φραγμός τον εαυτό σας.

Γεμίστε τον καταψύκτη με λαχανικά

Όταν βρίσκονται πάντα στην κουζίνα σας κατεψυγμένα λαχανικά, είναι πολύ πιο εύκολο να τα προσθέσετε σε ένα γεύμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και μαγειρεύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Επίσης δεν πρόκειται να χαλάσουν ακόμη και αν περάσει αρκετός καιρός, κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά με τα φρέσκα από την λαϊκή.

Σερβιριστείτε μακριά από το τραπέζι

Απομακρυνθείτε από το τραπέζι την ώρα που τρώτε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να γεμίσετε εκ νέου το πιάτο. Συνήθως χρειάζεται 20-30 λεπτά ώστε να δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο πως έχετε χορτάσει. Οπότε περιμένετε κάπου τόσο πριν αποφασίσετε ότι θέλετε να φάτε κάτι επιπλέον.

Πείτε «όχι» στο καλάθι με το ψωμί

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν βρίσκεστε στο εστιατόριο και έχετε δίπλα σας με το καλαθάκι με τα ψωμιά. Απλά προσπαθήστε να μην του δώσετε καμία σημασία αφού το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει έξτρα θερμίδες στο γεύμα σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα

Προγραμματίστε τι θα κάνετε στο γυμναστήριο και κάθε πότε. Για παράδειγμα μπορείτε να σχεδιάσετε 30 λεπτά προπόνηση βαρών την Δευτέρα, 20 λεπτά στο ελλειπτικό την Τρίτη και άλλα 20 λεπτά τρεξίματος με διαλείμματα την Τετάρτη. Αν τα έχετε όλα σε πρόγραμμα δεν προλαβαίνετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις και σιγά – σιγά, σας γίνεται μια συνήθεια που δεν λέτε να αποχωριστείτε.

Μην προβληματίζεστε για το αν ασκείστε επαρκώς

Ακόμη και 15 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν πάνω σας αποτελέσματα. Αλλωστε θα έχετε ένα κίνητρο για να ανεβάσετε την ένταση του προγράμματός σας στο εγγύς μέλλον.

Προτιμήστε τις σκάλες

Ακόμη και αν πρέπει να ανέβετε 10 ορόφους, προτιμήστε τις σκάλες και όχι τον ανελκυστήρα. Αναζητήστε αφορμές ώστε να βρίσκεστε σε κίνηση.  Ο στόχος των 10.000 βημάτων την ημέρα δεν είναι ανέφικτος.

Θες να αναβαθμίσεις το δρομικό σου επίπεδο; Προπονήσου σε σκαλιά!

Προετοιμάστε το πρωινό από το προηγούμενο βράδυ

Οι περισσότεροι είναι αρκετά βιαστικοί το πρωί και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν επαρκώς με το φαγητό. Για τον λόγο αυτό ετοιμάστε από πριν ένα ισορροπημένο και πλούσιο πρωινό που θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες μέσα στην μέρα.

Αγαπήστε το αβοκάντο

Προσθέστε το αβοκάντο στο γεύμα για να μια πιο κρεμώδη γεύση. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη.

Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί με μαύρο

Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας, το άσπρο αλεύρι απογυμνώνεται από τα μέρη του σπόρου που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι γιατί δεν τις χωνεύουμε αλλά τα σώμα μας νομίζει πως το κάνουμε, ξοδεύοντας μεγάλο διάστημα για την πέψη.

Καταλήγουμε έτσι να τρώμε λιγότερο φαγητό καθώς νιώθουμε πιο γρήγορα πλήρεις. Οι λευκοί υδατάνθρακες μετατρέπονται σύντομα σε ζάχαρη που μας δίνει έξτρα ενέργεια αλλά στην συνέχεια ακολουθεί μια πραγματική έκρηξη στο σώμα μας.

Οι φυτικές ίνες στον σπόρο ολικής άλεσης μας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Χρησιμοποιείστε ένα dressing πλήρες σε λιπαρά στην σαλάτα

Τα συνοδευτικά διαίτης συνήθως έχουν πρόσθετα ζάχαρης για να αναπληρώσουν την χαμένη γεύση. Προτιμήστε εκείνα που έχουν πλήρη λιπαρά και σας προσφέρουν πιο έντονη γεύση, χρησιμοποιώντας μικρότερη ποσότητα.

Διαβάστε ακόμα: Θετικές και αρνητικές αλλαγές στο σώμα σου όταν χάνεις βάρος

 

Previous ArticleNext Article

Δυνατή πρεμιέρα της Βασιλείας Καραχάλιου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Λέιζερ Ράντιαλ

Δυνατή πρεμιέρα της Βασιλείας Καραχάλιου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Λέιζερ Ράντιαλ

Εντυπωσιακό ήταν το ξεκίνημα της Βασιλείας Καραχάλιου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Λέιζερ Ράντιαλ της Μελβούρνης. Στις δύο ιστιοδρομίες που έχουν γίνει μέχρι τώρα η Ελληνίδα πρωταθλήτρια τερμάτισε 2 και 6 αντίστοιχα και με 8 βαθμούς είναι 4η σε σύνολο 105 σκαφών. Προηγείται η Ελβετίδα Ζ. Μάουντ με 3 βαθμούς και ακολουθούν η Δανέζα Α.Μ.Ρίντομ με 4 βαθμούς και η Ολλανδέζα Μ. Μπαουμίστερ με 6 βαθμούς.

Η Αθανασία Φακίδη τερμάτισε 23 και 32 αντίστοιχα και με 55 βαθμούς είναι 56η.Αύριο Τρίτη αρχίζει στο Σορέντο της Αυστραλίας και το παγκόσμιο πρωτάθλημα RSX στο οποίο θα συμμετέχουν ο Βύρωνας Κοκκαλάνης, η Αγγελική Σκαρλάτου και η Ιωάννα Σίρτη.

 Tο τρίτο προπονητικό καμπ Όπτιμιστ 

 Με τη συμμετοχή 27 αγοριών και κοριτσιών (απουσίασαν τρία παιδιά που ήταν άρρωστα) έγινε το τριήμερο 21 έως και 23 Φεβρουαρίου στο «Athens International Sailing Center» το τρίτο προπονητικό καμπ για την προεθνική ομάδα Οπτιμιστ.

Υπεύθυνος του καμπ ήταν το μέλος του Δ.Σ. της ΕΙΟ και έφορος Αθηνών Γιώργος Παπαστεφάνου και στα παιδιά δίδαξαν ο ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Σκλαβούνος και οι προπονητές Αντώνης Δροσόπουλος και Νίκος Μπεναξίδης.

 

Όπως τις προγούμενες δύο φορές έτσι και τώρα έγιναν μαθήματα θεωρίας, προετοιμασίας για το στήσιμο του σκάφους, προπονήσεις, αγώνες και ανάλυση βίντεο.

Οι “Δρομείς Ελπίδας” στο 6ο Lycabettus Run

Οι "Δρομείς Ελπίδας" στο 6ο Lycabettus Run

Χτίζεται κομμάτι κομμάτι η πυραμίδα της αγάπης και της αλληλεγγύης και σκοπός είναι το ύψος της να είναι ψηλότερο κι από τον λόφο του Λυκαβηττού στους δρόμους του οποίου γλέντησαν την περασμένη Κυριακή οι “Δρομείς Ελπίδας”.Ο ομάδα της καρδιάς γιγαντώνεται με ρυθμούς…σπριντ και τα παιδικά χαμόγελα κάνουν την κάθε Κυριακή γιορτή!

Το 6o Lycabettus Run αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά πεδίον δόξης λαμπρόν για τον “πιλότο” Σπύρο Ρούσση και την ελπιδοφόρα…παρέα του προκειμένου να αποδείξουν πως όλοι έχουν δικαίωμα στις ίσες ευκαιρίες. Τα 11χλμ της διαδρομής αποδείχθηκαν πολύ λίγα, αφού με τέτοια ενέργεια οι “Δρομείς Ελπίδας” θα μπορούσαν να τρέχουν όλη μέρα γύρω από τον Λυκαβηττό σε μια πάντα επιτυχημένη διοργάνωση.

Η παρατεταμένη…συνύπαρξη σε αυτήν την τρελοπαρέα κεφιού και προσφοράς αλλάζει τα δεδομένα σε ολόκληρο το ελληνικό δρομικό κίνημα. Νέα πρόσωπα προστίθενται διαρκώς σε αυτήν την ιδιότυπη κυψέλη του εθελοντισμού και όλοι, παλιοί και νέοι, “Δρομείς Ελπίδας” λαμβάνουν την ίδια ανταμοιβή: γίνονται αιτία καλού!

x

Send this to a friend