Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι το παρακάναμε στις γιορτές. Και επειδή πλέον τα παντελόνια και τα μπλουζάκια άρχισαν να δείχνουν μικρά, καλό είναι να κάνουμε κάτι.

Aντί να βάζουμε δύσκολους στόχους του τύπου «θα χάσω 20 κιλά», μπορούμε να αλλάξουμε μικρά πράγματα στις διατροφικές μας συνήθειες ώστε να απαλλαγούμε σταδιακά από το περιττό λίπος.

Εμείς ψάξαμε τρόπους για να και εσείς καλείστε να τους εφαρμόσετε:

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Το να τρώτε μπροστά από την  τηλεόραση ή στο γραφείο σας αποσπά την προσοχή από αυτό που κάνετε εκείνη την στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και αν καταναλώνετε μεγάλες μερίδες, μπορεί να εξακολουθείτε να αισθάνεστε ανικανοποίητοι καθώς δεν επιτρέπετε στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει πως γευματίζετε. Καλό θα είναι να αφιερώσετε 20-30 λεπτά στο μεσημεριανό σας, δίχως να αφήνετε τίποτε άλλο να απασχολήσει το μυαλό εκείνη την ώρα. Σε διαφορετική περίπτωση μια ώρα μετά το φαγητό θα νιώσετε και πάλι το αίσθημα της πείνας.

Πιείτε νερό πριν τον πρωινό καφέ

Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της ανάγκης για τροφή. Μείνετε για λίγο ενυδατωμένοι ώστε να διαπιστώσετε αν το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά θερμίδες. Πιείτε 16 ούγιες νερού μόλις ξυπνήσετε ώστε να αναπληρώσετε το νερό που καταναλώθηκε όσο κοιμόσασταν.

Φάτε ένα σνακ πριν το σούπερ μάρκετ

Αν πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι, είναι λογικό πως θα καταλήξετε σε αχρείαστες αγορές. Είναι διαπιστωμένο πως κάνουμε πιο λογικές αγορές και καταλήγουμε σε πιο υγιεινά προϊόντα όταν κάνουμε τα ψώνια μας με γεμάτο στομάχι.

Φάτε πατατάκια από ένα μπολ

Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, το λέει και η διαφήμιση. Αν αρχίσετε να τρώτε τσιπς από την σακούλα μπορεί να μην σταματήσετε και ποτέ. Αντίθετα όταν έχετε μπροστά σας ένα μπολ τα πράγματα είναι πιο ελεγχόμενα. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν και τα ατομικά σακουλάκια για όσους από εσάς δεν μπορείτε να βάλετε φραγμός τον εαυτό σας.

Γεμίστε τον καταψύκτη με λαχανικά

Όταν βρίσκονται πάντα στην κουζίνα σας κατεψυγμένα λαχανικά, είναι πολύ πιο εύκολο να τα προσθέσετε σε ένα γεύμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και μαγειρεύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Επίσης δεν πρόκειται να χαλάσουν ακόμη και αν περάσει αρκετός καιρός, κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά με τα φρέσκα από την λαϊκή.

Σερβιριστείτε μακριά από το τραπέζι

Απομακρυνθείτε από το τραπέζι την ώρα που τρώτε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να γεμίσετε εκ νέου το πιάτο. Συνήθως χρειάζεται 20-30 λεπτά ώστε να δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο πως έχετε χορτάσει. Οπότε περιμένετε κάπου τόσο πριν αποφασίσετε ότι θέλετε να φάτε κάτι επιπλέον.

Πείτε «όχι» στο καλάθι με το ψωμί

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν βρίσκεστε στο εστιατόριο και έχετε δίπλα σας με το καλαθάκι με τα ψωμιά. Απλά προσπαθήστε να μην του δώσετε καμία σημασία αφού το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει έξτρα θερμίδες στο γεύμα σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα

Προγραμματίστε τι θα κάνετε στο γυμναστήριο και κάθε πότε. Για παράδειγμα μπορείτε να σχεδιάσετε 30 λεπτά άρσης βαρών την Δευτέρα, 20 λεπτά στο ελλειπτικό την Τρίτη και άλλα 20 λεπτά τρεξίματος με διαλείμματα την Τετάρτη. Αν τα έχετε όλα σε πρόγραμμα δεν προλαβαίνετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις και σιγά – σιγά, σας γίνεται μια συνήθεια που δεν λέτε να αποχωριστείτε.

Μην προβληματίζεστε για το αν ασκείστε επαρκώς

Ακόμη και 15 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν πάνω σας αποτελέσματα. Αλλωστε θα έχετε ένα κίνητρο για να ανεβάσετε την ένταση του προγράμματός σας στο εγγύς μέλλον.

Προτιμήστε τις σκάλες

Ακόμη και αν πρέπει να ανέβετε 10 ορόφους, προτιμήστε τις σκάλες και όχι τον ανελκυστήρα. Αναζητήστε αφορμές ώστε να βρίσκεστε σε κίνηση.  Ο στόχος των 10.000 βημάτων την ημέρα δεν είναι ανέφικτος.

Προετοιμάστε το πρωινό από το προηγούμενο βράδυ

Οι περισσότεροι είναι αρκετά βιαστικοί το πρωί και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν επαρκώς με το φαγητό. Για τον λόγο αυτό ετοιμάστε από πριν ένα ισορροπημένο και πλούσιο πρωινό που θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες μέσα στην μέρα.

Αγαπήστε το αβοκάντο

Προσθέστε το αβοκάντο στο γεύμα για να μια πιο κρεμώδη γεύση. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη.

Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί με μαύρο

Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας, το άσπρο αλεύρι απογυμνώνεται από τα μέρη του σπόρου που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι γιατί δεν τις χωνεύουμε αλλά τα σώμα μας νομίζει πως το κάνουμε, ξοδεύοντας μεγάλο διάστημα για την πέψη.

Καταλήγουμε έτσι να τρώμε λιγότερο φαγητό καθώς νιώθουμε πιο γρήγορα πλήρεις. Οι λευκοί υδατάνθρακες μετατρέπονται σύντομα σε ζάχαρη που μας δίνει έξτρα ενέργεια αλλά στην συνέχεια ακολουθεί μια πραγματική έκρηξη στο σώμα μας.

Οι φυτικές ίνες στον σπόρο ολικής άλεσης μας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Χρησιμοποιείστε ένα dressing πλήρες σε λιπαρά στην σαλάτα

Τα συνοδευτικά διαίτης συνήθως έχουν πρόσθετα ζάχαρης για να αναπληρώσουν την χαμένη γεύση. Προτιμήστε εκείνα που έχουν πλήρη λιπαρά και σας προσφέρουν πιο έντονη γεύση, χρησιμοποιώντας μικρότερη ποσότητα.

Πηγή: Reader’s Digest
Επιμέλεια: Runnfun.gr

Previous ArticleNext Article

Αθλητική γιορτή για τα παιδιά στην Αμοργό

Αθλητική γιορτή για τα παιδιά στην Αμοργό

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Αμοργό το διήμερο 8&9 Οκτωβρίου μια ξεχωριστή εκδήλωση. Ο Δήμος Αμοργού με την υποστήριξη του Amorgos trail challenge και των Προεδρείων Συλλόγων Γονέων και κηδεμόνων των σχολειών όλου του νησιού διοργάνωσαν για πρώτη φορά μια αθλητική πανδαισία για τα παιδιά τους.

Επίσημη καλεσμένη ήταν η Ράνια Ρεμπούλη , η Ελληνίδα Πρωταθλήτρια Μαραθωνίου δρόμου που ασχολήθηκε αποκλειστικά με τα παιδιά του Δημοτικού όπως και τα μικρότερα που μάλλον το ευχαριστήθηκαν ακόμη περισσότερο. Αγόρια και κορίτσια έδωσαν τον καλύτερο αθλητικό τους εαυτό και πέρασαν όλες τις αθλητικές δοκιμασίες με απόλυτη επιτυχία.

Σκοπός της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν, τα παιδιά της Αμοργού να μπουν στο πνεύμα του αθλητισμού με την καθοδήγηση της Ελληνίδας Πρωταθλήτριας , ώστε να βάλουν βάσεις για ένα σπουδαίο αθλητικό μέλλον.

Στις δηλώσεις της, η  Ράνια Ρεμπούλη είπε πως «Θέλουμε να περάσουμε το πνεύμα του αθλητισμού στα παιδιά της Αμοργού αλλά και στους γονείς τους. Ήρθαμε εδώ ως καλεσμένοι του Δήμου Αμοργού (Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης), με αυτόν τον σκοπό , όπως επίσης συμφωνήσαμε για μια σειρά αντίστοιχων αθλητικών δράσεων, για να μην αφήσουμε τα παιδιά να ξεχαστούν και να τα κρατήσουμε σε εγρήγορση, και σε αγωνία μέχρι την επόμενη φορά.

Το αποκορύφωμα , ήταν το δρομικό κομμάτι της εκδήλωσης το San-ta Rifakia, που τα παιδιά έτρεξαν μία απόσταση 1.000 περίπου μέτρων με προορισμό την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων «Άννα Συνοδινού», όπου τα περίμεναν δώρα και εκπλήξεις, από τον αγαπητό σε όλους «Αγιο Βασίλη».

Ολοκληρώνοντας τις σκέψεις μου, θα σας πω , πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα και ήδη άρχισα να επεξεργάζομαι την επόμενη επίσκεψη στην Αμοργό. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την ευκαιρία που μας έδωσαν και την εγκάρδια φιλοξενία. Καλές γιορτές σε όλους».

Καλά Χριστούγεννα και από εμάς και ευχάριστες στιγμές για όλους μας».

Αθλητικά παπούτσια ή μπουκέτα;

Αθλητικά παπούτσια ή μπουκέτα;

Ο MFF – είναι τα αρχικά του Mr. Flower Fantastic – είναι ένας ανώνυμος καλλιτέχνης. Γεννήθηκε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης και έγινε γνωστός όταν μετέτρεψε το Air Max 97 που φορούσε η Σερένα Ουίλιαμς στο US Open σε ένα αριστούργημα από λουλούδια.

Τοποθετεί μπουμπούκια πάνω σε γνωστά, για την ακρίβεια διάσημα αθλητικά παπούτσια. Χρησιμοποιεί τουλίπες, τριαντάφυλλα, κρίνους, ορχιδέες, γαρύφαλλα και μια ποικιλία άλλων λουλουδιών από την Τουρκία, τη Μέση Ανατολή, την Καραϊβική, τη Βόρεια και Νότια Αμερική.

Οι μνήμες από τα λουλούδια στο σπίτι του και από τους κήπους με λουλούδια στη γειτονιά του είναι ζωντανές για τον MFF. Εξηγεί ότι η ανάγκη του να παραμείνει στην ανωνυμία έχει να κάνει με το ότι επιθυμεί το επίκεντρο της προσοχής να είναι αυτό το «δυνατό παγκόσμιο δώρο των λουλουδιών στην ανθρωπότητα».

«Λένε ότι τα λουλούδια είναι η μνήμη της γνώσης της αλήθειας και κάθε σπόρος ξεκινά με ένα λουλούδι» υπογραμμίζει. «Σ’ όλη την ιστορία, τα λουλούδια προορίζονταν να φέρουν ειρήνη. Με την τέχνη μου, αυτό είναι που θέλω να κάνω».

Ο Άγιος Βασίλης έρχεται με… SUP!

Ο Άγιος Βασίλης έρχεται με... SUP!

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα γινόμαστε μια μεγάλη γιορτινή παρέα και κάνοντας SUP, συγκεντρώνουμε χρήματα για την Κιβωτό του κόσμου.

Την πρώτη Κυριακή του Δεκεμβρίου 2-12-2018, μαζευόμαστε στις εγκαταστάσεις του ιστιοπλοϊκού ομίλου Πόρτο Ράφτη όπου θα  μοιράσουμε γιορτινά σκουφάκια και μπλουζάκια για να μπούμε για τα καλά στο χριστουγεννιάτικο κλίμα και να γίνουμε οι Αϊ Βασίληδες της Κιβωτού του κόσμου

 Όλοι οι συμμετέχοντες θα ξεκινήσουν σε μια εκκίνηση και η διαδρομή θα λάβει χώρα στον όμορφο κόλπο του Πόρτο Ράφτη. Οι συμμετέχοντες θα πλεύσουν ανάμεσα στα νησάκια, η διαδρομή θα είναι εύκολη για όλους και θα εξαρτηθεί από τις καιρικές συνθήκες. Στόχος μας είναι ο στίβος να βρίσκεται κοντά στην στεριά ώστε να μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν

Santa SUP Tour - Κάνουμε SUP για καλό σκοπό

Είναι μια ευκαιρία να συνδυάσουμε την αγάπη μας για τη θάλασσα εξασκώντας το αγαπημένο μας σπορ στο κλίμα της πιο ωραίας εποχής του χρόνου.Φέρε μαζί σου την σανίδα σου και καλή διάθεση για να περάσουμε μαζί ένα όμορφο Κυριακάτικο πρωινό και να προσφέρουμε όλοι μαζί ένα δώρο Χριστουγέννων στην «Κιβωτό του κόσμου».

Ραντεβού λοιπόν στις 12.00 στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πόρτο Ράφτη.

 

 

 

Send this to a friend