Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι το παρακάναμε στις γιορτές. Και επειδή πλέον τα παντελόνια και τα μπλουζάκια άρχισαν να δείχνουν μικρά, καλό είναι να κάνουμε κάτι.

Aντί να βάζουμε δύσκολους στόχους του τύπου «θα χάσω 20 κιλά», μπορούμε να αλλάξουμε μικρά πράγματα στις διατροφικές μας συνήθειες ώστε να απαλλαγούμε σταδιακά από το περιττό λίπος.

Εμείς ψάξαμε τρόπους για να και εσείς καλείστε να τους εφαρμόσετε:

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Το να τρώτε μπροστά από την  τηλεόραση ή στο γραφείο σας αποσπά την προσοχή από αυτό που κάνετε εκείνη την στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και αν καταναλώνετε μεγάλες μερίδες, μπορεί να εξακολουθείτε να αισθάνεστε ανικανοποίητοι καθώς δεν επιτρέπετε στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει πως γευματίζετε. Καλό θα είναι να αφιερώσετε 20-30 λεπτά στο μεσημεριανό σας, δίχως να αφήνετε τίποτε άλλο να απασχολήσει το μυαλό εκείνη την ώρα. Σε διαφορετική περίπτωση μια ώρα μετά το φαγητό θα νιώσετε και πάλι το αίσθημα της πείνας.

Πιείτε νερό πριν τον πρωινό καφέ

Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της ανάγκης για τροφή. Μείνετε για λίγο ενυδατωμένοι ώστε να διαπιστώσετε αν το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά θερμίδες. Πιείτε 16 ούγιες νερού μόλις ξυπνήσετε ώστε να αναπληρώσετε το νερό που καταναλώθηκε όσο κοιμόσασταν.

Φάτε ένα σνακ πριν το σούπερ μάρκετ

Αν πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι, είναι λογικό πως θα καταλήξετε σε αχρείαστες αγορές. Είναι διαπιστωμένο πως κάνουμε πιο λογικές αγορές και καταλήγουμε σε πιο υγιεινά προϊόντα όταν κάνουμε τα ψώνια μας με γεμάτο στομάχι.

Φάτε πατατάκια από ένα μπολ

Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, το λέει και η διαφήμιση. Αν αρχίσετε να τρώτε τσιπς από την σακούλα μπορεί να μην σταματήσετε και ποτέ. Αντίθετα όταν έχετε μπροστά σας ένα μπολ τα πράγματα είναι πιο ελεγχόμενα. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν και τα ατομικά σακουλάκια για όσους από εσάς δεν μπορείτε να βάλετε φραγμός τον εαυτό σας.

Γεμίστε τον καταψύκτη με λαχανικά

Όταν βρίσκονται πάντα στην κουζίνα σας κατεψυγμένα λαχανικά, είναι πολύ πιο εύκολο να τα προσθέσετε σε ένα γεύμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και μαγειρεύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Επίσης δεν πρόκειται να χαλάσουν ακόμη και αν περάσει αρκετός καιρός, κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά με τα φρέσκα από την λαϊκή.

Σερβιριστείτε μακριά από το τραπέζι

Απομακρυνθείτε από το τραπέζι την ώρα που τρώτε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να γεμίσετε εκ νέου το πιάτο. Συνήθως χρειάζεται 20-30 λεπτά ώστε να δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο πως έχετε χορτάσει. Οπότε περιμένετε κάπου τόσο πριν αποφασίσετε ότι θέλετε να φάτε κάτι επιπλέον.

Πείτε «όχι» στο καλάθι με το ψωμί

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν βρίσκεστε στο εστιατόριο και έχετε δίπλα σας με το καλαθάκι με τα ψωμιά. Απλά προσπαθήστε να μην του δώσετε καμία σημασία αφού το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει έξτρα θερμίδες στο γεύμα σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα

Προγραμματίστε τι θα κάνετε στο γυμναστήριο και κάθε πότε. Για παράδειγμα μπορείτε να σχεδιάσετε 30 λεπτά άρσης βαρών την Δευτέρα, 20 λεπτά στο ελλειπτικό την Τρίτη και άλλα 20 λεπτά τρεξίματος με διαλείμματα την Τετάρτη. Αν τα έχετε όλα σε πρόγραμμα δεν προλαβαίνετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις και σιγά – σιγά, σας γίνεται μια συνήθεια που δεν λέτε να αποχωριστείτε.

Μην προβληματίζεστε για το αν ασκείστε επαρκώς

Ακόμη και 15 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν πάνω σας αποτελέσματα. Αλλωστε θα έχετε ένα κίνητρο για να ανεβάσετε την ένταση του προγράμματός σας στο εγγύς μέλλον.

Προτιμήστε τις σκάλες

Ακόμη και αν πρέπει να ανέβετε 10 ορόφους, προτιμήστε τις σκάλες και όχι τον ανελκυστήρα. Αναζητήστε αφορμές ώστε να βρίσκεστε σε κίνηση.  Ο στόχος των 10.000 βημάτων την ημέρα δεν είναι ανέφικτος.

Προετοιμάστε το πρωινό από το προηγούμενο βράδυ

Οι περισσότεροι είναι αρκετά βιαστικοί το πρωί και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν επαρκώς με το φαγητό. Για τον λόγο αυτό ετοιμάστε από πριν ένα ισορροπημένο και πλούσιο πρωινό που θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες μέσα στην μέρα.

Αγαπήστε το αβοκάντο

Προσθέστε το αβοκάντο στο γεύμα για να μια πιο κρεμώδη γεύση. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη.

Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί με μαύρο

Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας, το άσπρο αλεύρι απογυμνώνεται από τα μέρη του σπόρου που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι γιατί δεν τις χωνεύουμε αλλά τα σώμα μας νομίζει πως το κάνουμε, ξοδεύοντας μεγάλο διάστημα για την πέψη.

Καταλήγουμε έτσι να τρώμε λιγότερο φαγητό καθώς νιώθουμε πιο γρήγορα πλήρεις. Οι λευκοί υδατάνθρακες μετατρέπονται σύντομα σε ζάχαρη που μας δίνει έξτρα ενέργεια αλλά στην συνέχεια ακολουθεί μια πραγματική έκρηξη στο σώμα μας.

Οι φυτικές ίνες στον σπόρο ολικής άλεσης μας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Χρησιμοποιείστε ένα dressing πλήρες σε λιπαρά στην σαλάτα

Τα συνοδευτικά διαίτης συνήθως έχουν πρόσθετα ζάχαρης για να αναπληρώσουν την χαμένη γεύση. Προτιμήστε εκείνα που έχουν πλήρη λιπαρά και σας προσφέρουν πιο έντονη γεύση, χρησιμοποιώντας μικρότερη ποσότητα.

Πηγή: Reader’s Digest
Επιμέλεια: Runnfun.gr

Previous ArticleNext Article

Γιατί οι Γερμανοί συνταξιούχοι είναι… fit;

Γιατί οι Γερμανοί συνταξιούχοι είναι… fit;

Πόδια, κοιλιά, στήθος – τουλάχιστον τρεις ώρες περνάει ο Χέλμουτ στα όργανα γυμναστικής. Ο Χέλμουτ είναι 85 ετών. Στο γυμναστήριο στην πόλη Μπέργκις Γκλάντμπαχ, όπου είναι μέλος έρχεται συχνά. «Τα εγγόνια μου λένε συνέχεια να μην το παρακάνω».

Στο γυμναστήριο όμως δεν είναι ο μόνος ηλικιωμένος. Πολλοί γκριζομάλληδες γυμνάζονται στα ποδήλατα, τα ελλειπτικά ή το διάδρομο. «Best Ager» τους ονομάζουν οι επαγγελματίες του χώρου. Πρόκειται για ένα κοινό το οποίο αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, όπως φάνηκε και την περασμένη Πέμπτη στην Κολωνία όταν η διεθνής έκθεση fitness FIBO άνοιξε τις πύλες της. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εργοδοτών Γερμανικών Γυμναστηρίων (DSSV), το 2017 περίπου 1,33 εκ. από τα συνολικά 10,6 εκ. εγγεγραμμένα μέλη γυμναστηρίου στη Γερμανία ήταν άνω των 60 ετών. Καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 20% μέσα σε τέσσερα χρόνια. Ένα σημαντικό ποσοστό του συνολικού τζίρου των γυμναστηρίων για το 2017, ύψους 5,2 δις ευρώ προέρχεται από τα μέλη άνω των 50 ετών.

Υγεία αλλά και… ομορφιά

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες χρειάζονται ειδική… μεταχείριση: αναλυτικές εξετάσεις για την κατάσταση της υγείας τους και πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Ο μέσος όρος ηλικίας των μελών του γυμναστηρίου στο Μπέργκις-Γκλάντμπαχ είναι γύρω στα 50. «Οι περισσότεροι θέλουν να παραμείνουν αθλητικοί και υγιείς. Όσο περνάει η ηλικία η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι πια τόσο σημαντική», λέει ο διευθυντής του γυμναστηρίου Βίλαντ Βέστχοφ.

Αυτό δεν ισχύει για όλους πάντως: «Θέλω να παραμείνω υγιής και να έχω μια ωραία σιλουέτα» λέει η Μόνικα Σμίτερ, 72 χρόνων. Στα όργανα που γυμνάζουν τους κοιλιακούς μύες και τους γλουτούς σηκώνει βάρη γεμάτη ενέργεια. «Αυτό είναι καλό για τους μηρούς, πρέπει να παραμένουν σφιχτοί. Και γυμνασμένοι κοιλιακοί για μας τις γυναίκες είναι πολύ σημαντικοί». Τρεις φορές την εβδομάδα πηγαίνει στο γυμναστήριο, συνήθως τα πρωινά όταν έρχονται οι περισσότεροι συνταξιούχοι.

Οι πιο επίμονοι πελάτες

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες χρειάζονται ειδική μεταχείριση: αναλυτικές εξετάσεις για την κατάσταση της υγείας τους, πρόγραμμα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους και ειδικά τμήματα για την εκγύμναση της πλάτης. Από την άλλη πλευρά όμως, οι συνταξιούχοι είναι συχνά πιο επίμονοι από τους νεότερους. Σίγουρα επειδή έχουν και περισσότερο χρόνο. Στα 73 του ο Κλέμενς Μπέργκχαους λέει: «Εδώ και δέκα χρόνια, από τότε που σταμάτησα τη δουλειά, γυμνάζομαι τρεις φορές την εβδομάδα. Στόχος μου είναι να είμαι σε καλή σωματική φόρμα και αυτό είναι σημαντικό για την ψυχολογία».

Πηγή: DW

Οι «48 Ores» θα παίξουν live μετά τα Bίκος Street Relays της Γλυφάδας

Οι «48 Ores» θα παίξουν live μετά τα Bίκος Street Relays της Γλυφάδας

Τα Bίκος Street Relays συνεχίζουν τις προσφορές προς τους δρομείς αλλά και προς όλους όσοι, έχουν αγκαλιάσει εδώ και πέντε χρόνια τις σκυταλοδρομίες δρόμου και ετοιμάζουν μία έκπληξη για τον αγώνα της Γλυφάδας που θα γίνει το Σάββατο 21 Απριλίου στις 17:30.

Αμέσως μετά τη λήξη όλων των αγώνων, το δημοφιλέστατο συγκρότημα «48 Ores» με δικά τους τραγούδια αλλά και μεγάλες επιτυχίες του χθες και του σήμερα, θα παραλάβουν τη σκυτάλη και θα προσφέρουν υπέροχες στιγμές σε όλους τους δρομείς, σε ένα μεγάλο υπαίθριο πάρτι μπροστά στο χώρο του Δημαρχείου Γλυφάδας.

Οσοι εχουν δει live το συγκρότημα «48 Ores» γνωρίζουν ότι πρόκειται για την πιο ξεσηκωτική ελληνική μπάντα με υπέροχη σκηνική παρουσία και καταπληκτικό ήχο!

Οι εγγραφές για τα Bίκος Street Relays της Γλυφάδας συνεχίζονται ηλεκτρονικά στη σελίδα relays.gr και μπορείτε να δηλώσετε συμμετοή στους εξής αγώνες: 4×2500μ. 2×5000μ. και 10.000μ. και Kids Relays 4×50μ. & 4×100μ.

Συνέντευξη Τύπου στη Γλυφάδα

Για τα Βίκος Street Relays της Γλυφάδας θα δοθεί συνέντευξη Τύπου, απο το Δήμο Γλυφάδα και τον αθλητικό σύλλογο «Ερμής 1877»,

την Τρίτη 17 Απριλίου 2017 και ώρα 13:00, στο Δημαρχείο Γλυφάδας (Άλσους 15, ισόγειο).

Κεντρικοί ομιλητές θα είναι ο Δήμαρχος Γλυφάδας κ. Γεώργιος Παπανικολάου, ο τομεάρχης αθλητισμού του Δήμου Περικλής Δορκοφίκης και ο χάλκινος πρωταθλητής Ευρώπης στο στίβο και διευθυντής αγώνων Νότης Παπούλιας και θα αναφερθούν στον αγώνα που έχει σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την αγορά αθλητικού υλικού το οποίο θα διανεμηθεί δωρεάν στα σχολεία της περιοχής.

Η Βίκος, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία νερών και αναψυκτικών, είναι ο ονομαστικός χορηγός των Street Relays ενώ Μεγάλος Χορηγός είναι  η εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών Ηλεκτρικής Ενέργειας WATT+VOLT. Η μεγάλη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Renault και πολυβραβευμένη για την κοινωνική της προσφορά είναι Επίσημος Χορηγός, ενώ στο αγώνισμα των 10 χιλιομέτρων Επίσημος Χορηγός είναι η μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία Veronis Jakobsen. Στους Μεγάλους Υποστηρικτές των Βίκος Street Relays είναι η ανερχόμενη ελληνική εταιρεία παιδικής ένδυσης Domina Sport, που είναι ο Επίσημος Χορηγός των Kids Relays, η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων αθλητικής ένδυσης και υπόδησης σε όλη την Ελλάδα, Ιntersport, η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Arla Foods και η εταιρεία Counterpain που με τη μοναδικής αποτελεσματικότητας αναλγητική κρέμα φυτικής προέλευσης, ανακουφίζει όλο το σώμα από μυϊκούς πόνους. Επίσημος Υποστηρικτής είναι τα καταστήματα συμπληρωμάτων διατροφής Xtreme Stores, ενώ σημαντική είναι και η βοήθεια της Eldico που με το αθλητικό υλικό της Amila βοηθάει να εξοπλίσουμε τα σχολεία της πόλης.

Media Partners είναι η συνδρομητική τηλεόραση Nova που για 5η συνεχόμενη χρονιά είναι αρωγός των Βίκος Street Relays αλλά και η ιστοσελίδα Sportfeed.gr.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email: info@relays.gr (για θέματα συμμετοχών και γενικών πληροφοριών), media@ermis1877.gr (για θέματα media), marketing@ermis1877.gr (για θέματα marketing)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

http://relays.gr/

https://www.facebook.com/StreetRelaysGreece/

https://www.instagram.com/street_relays/

 

O πρώτος αγώνας δρόμου μπύρας στην Ελλάδα είναι γεγονός!

O πρώτος αγώνας δρόμου μπύρας στην Ελλάδα είναι γεγονός!

Έναν πρωτότυπο αγώνα δρόμου μπύρας ετοιμάζονται να «συστήσουν» στην Ελλάδα η Ζυθοποιεία Μακεδονίας Θράκης ΑΕ και η ομάδα των BEERunners Komotini.

Το γεγονός αποκάλυψε μέσω ανάρτησή της στο facebook η Ζυθοποιεία εξηγώντας πως πρόκειται για αγώνα 6 χλμ. με αφετηρία και τερματισμό την ζυθοποιία στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής.

Ανεφοδιασμός με μπύρα

Η ιδιαιτερότητα του αγώνα είναι ότι στο 3ο χλμ. της διαδρομής θα υπάρχει υποχρεωτική στάση και κατανάλωση ενός ποτηριού Μπύρας Βεργίνα τύπου lager.

Σύμφωνα με την ανάρτηση της εταιρείας «μετά τον τερματισμό και τις απονομές θα ακολουθήσει πάρτι με μπύρες στον καινούργιο χώρο εκδηλώσεων/παρουσιάσεων της Ζυθοποιίας καθώς και ξενάγηση κατά ομάδες στον χώρο παραγωγής του εργοστασίου.

Ο αγώνας θα γίνει την Κυριακή 15 Απριλίου, έχει χαρακτήρα δρομικής γιορτής και σκοπεύει να αναδείξει την, αποδεδειγμένη βάση ερευνών, θετική επίδραση της μέτριας κατανάλωσης μπύρας στον οργανισμό μετά το τρέξιμο.

Δείτε πως μπορείτε να εγγραφείτε ΕΔΩ

Διαβάστε ακόμα: Ο πρώτος αγώνας μπυροτρεξίματος που έγινε στο Λονδίνο!

Send this to a friend