Απλοί τρόποι (που λειτουργούν) για να χάσετε βάρος

Είναι δεδομένο ότι οι περισσότεροι το παρακάναμε στις γιορτές. Και επειδή πλέον τα παντελόνια και τα μπλουζάκια άρχισαν να δείχνουν μικρά, καλό είναι να κάνουμε κάτι.

Aντί να βάζουμε δύσκολους στόχους του τύπου «θα χάσω 20 κιλά», μπορούμε να αλλάξουμε μικρά πράγματα στις διατροφικές μας συνήθειες ώστε να απαλλαγούμε σταδιακά από το περιττό λίπος.

Εμείς ψάξαμε τρόπους για να και εσείς καλείστε να τους εφαρμόσετε:

Διάλειμμα για μεσημεριανό

Το να τρώτε μπροστά από την  τηλεόραση ή στο γραφείο σας αποσπά την προσοχή από αυτό που κάνετε εκείνη την στιγμή. Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και αν καταναλώνετε μεγάλες μερίδες, μπορεί να εξακολουθείτε να αισθάνεστε ανικανοποίητοι καθώς δεν επιτρέπετε στον εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει πως γευματίζετε. Καλό θα είναι να αφιερώσετε 20-30 λεπτά στο μεσημεριανό σας, δίχως να αφήνετε τίποτε άλλο να απασχολήσει το μυαλό εκείνη την ώρα. Σε διαφορετική περίπτωση μια ώρα μετά το φαγητό θα νιώσετε και πάλι το αίσθημα της πείνας.

Πιείτε νερό πριν τον πρωινό καφέ

Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας με εκείνο της ανάγκης για τροφή. Μείνετε για λίγο ενυδατωμένοι ώστε να διαπιστώσετε αν το σώμα σας χρειάζεται πραγματικά θερμίδες. Πιείτε 16 ούγιες νερού μόλις ξυπνήσετε ώστε να αναπληρώσετε το νερό που καταναλώθηκε όσο κοιμόσασταν.

Φάτε ένα σνακ πριν το σούπερ μάρκετ

Αν πηγαίνετε για ψώνια πεινασμένοι, είναι λογικό πως θα καταλήξετε σε αχρείαστες αγορές. Είναι διαπιστωμένο πως κάνουμε πιο λογικές αγορές και καταλήγουμε σε πιο υγιεινά προϊόντα όταν κάνουμε τα ψώνια μας με γεμάτο στομάχι.

Φάτε πατατάκια από ένα μπολ

Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα, το λέει και η διαφήμιση. Αν αρχίσετε να τρώτε τσιπς από την σακούλα μπορεί να μην σταματήσετε και ποτέ. Αντίθετα όταν έχετε μπροστά σας ένα μπολ τα πράγματα είναι πιο ελεγχόμενα. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν και τα ατομικά σακουλάκια για όσους από εσάς δεν μπορείτε να βάλετε φραγμός τον εαυτό σας.

Γεμίστε τον καταψύκτη με λαχανικά

Όταν βρίσκονται πάντα στην κουζίνα σας κατεψυγμένα λαχανικά, είναι πολύ πιο εύκολο να τα προσθέσετε σε ένα γεύμα. Δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία και μαγειρεύονται πολύ εύκολα και γρήγορα. Επίσης δεν πρόκειται να χαλάσουν ακόμη και αν περάσει αρκετός καιρός, κάτι που δεν συμβαίνει φυσικά με τα φρέσκα από την λαϊκή.

Σερβιριστείτε μακριά από το τραπέζι

Απομακρυνθείτε από το τραπέζι την ώρα που τρώτε ώστε να μην μπείτε στον πειρασμό να γεμίσετε εκ νέου το πιάτο. Συνήθως χρειάζεται 20-30 λεπτά ώστε να δοθεί το σήμα στον εγκέφαλο πως έχετε χορτάσει. Οπότε περιμένετε κάπου τόσο πριν αποφασίσετε ότι θέλετε να φάτε κάτι επιπλέον.

Πείτε «όχι» στο καλάθι με το ψωμί

Είναι δύσκολο να αντισταθείτε όταν βρίσκεστε στο εστιατόριο και έχετε δίπλα σας με το καλαθάκι με τα ψωμιά. Απλά προσπαθήστε να μην του δώσετε καμία σημασία αφού το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει έξτρα θερμίδες στο γεύμα σας.

Βάλτε το γυμναστήριο στο πρόγραμμα

Προγραμματίστε τι θα κάνετε στο γυμναστήριο και κάθε πότε. Για παράδειγμα μπορείτε να σχεδιάσετε 30 λεπτά άρσης βαρών την Δευτέρα, 20 λεπτά στο ελλειπτικό την Τρίτη και άλλα 20 λεπτά τρεξίματος με διαλείμματα την Τετάρτη. Αν τα έχετε όλα σε πρόγραμμα δεν προλαβαίνετε να κάνετε δεύτερες σκέψεις και σιγά – σιγά, σας γίνεται μια συνήθεια που δεν λέτε να αποχωριστείτε.

Μην προβληματίζεστε για το αν ασκείστε επαρκώς

Ακόμη και 15 λεπτά άσκησης μπορούν να έχουν πάνω σας αποτελέσματα. Αλλωστε θα έχετε ένα κίνητρο για να ανεβάσετε την ένταση του προγράμματός σας στο εγγύς μέλλον.

Προτιμήστε τις σκάλες

Ακόμη και αν πρέπει να ανέβετε 10 ορόφους, προτιμήστε τις σκάλες και όχι τον ανελκυστήρα. Αναζητήστε αφορμές ώστε να βρίσκεστε σε κίνηση.  Ο στόχος των 10.000 βημάτων την ημέρα δεν είναι ανέφικτος.

Προετοιμάστε το πρωινό από το προηγούμενο βράδυ

Οι περισσότεροι είναι αρκετά βιαστικοί το πρωί και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν επαρκώς με το φαγητό. Για τον λόγο αυτό ετοιμάστε από πριν ένα ισορροπημένο και πλούσιο πρωινό που θα σας κρατήσει για αρκετές ώρες μέσα στην μέρα.

Αγαπήστε το αβοκάντο

Προσθέστε το αβοκάντο στο γεύμα για να μια πιο κρεμώδη γεύση. Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λίπη.

Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί με μαύρο

Κατά την διάρκεια της επεξεργασίας, το άσπρο αλεύρι απογυμνώνεται από τα μέρη του σπόρου που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι γιατί δεν τις χωνεύουμε αλλά τα σώμα μας νομίζει πως το κάνουμε, ξοδεύοντας μεγάλο διάστημα για την πέψη.

Καταλήγουμε έτσι να τρώμε λιγότερο φαγητό καθώς νιώθουμε πιο γρήγορα πλήρεις. Οι λευκοί υδατάνθρακες μετατρέπονται σύντομα σε ζάχαρη που μας δίνει έξτρα ενέργεια αλλά στην συνέχεια ακολουθεί μια πραγματική έκρηξη στο σώμα μας.

Οι φυτικές ίνες στον σπόρο ολικής άλεσης μας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα με αποτέλεσμα να τρώμε λιγότερο μέσα στην ημέρα.

Χρησιμοποιείστε ένα dressing πλήρες σε λιπαρά στην σαλάτα

Τα συνοδευτικά διαίτης συνήθως έχουν πρόσθετα ζάχαρης για να αναπληρώσουν την χαμένη γεύση. Προτιμήστε εκείνα που έχουν πλήρη λιπαρά και σας προσφέρουν πιο έντονη γεύση, χρησιμοποιώντας μικρότερη ποσότητα.

Πηγή: Reader’s Digest
Επιμέλεια: Runnfun.gr

Previous ArticleNext Article

It’s coming home “έγραψε” τρέχοντας Άγγλος δρομέας στο Strava!

It’s coming home “έγραψε” τρέχοντας Άγγλος δρομέας στο Strava!

Το Μουντιάλ φτάνει στο τέλος του, η Αγγλία είναι μια από τις διεκδικήτριες του τροπαίου για πρώτη φορά μετά το 1966 και τρεις λέξεις κυριαρχούν στην καθημερινότητα του Νησιού (και όχι μόνο): It’s coming home!

Είναι τόσο ενταγμένη στην καθημερινότητα των Άγγλων αυτές τις μέρες η φράση-σήμα κατατεθέν της μεγάλης επιστροφής της Εθνικής Αγγλίας, που το πρωί της Κυριακής, ένας δρομέας επιχείρησε να… δημιουργήσει μέσω της εφαρμογής Strava (σ.σ. που χρησιμοποιούν όσοι τρέχουν για να κρατούν αρχείο των διαδρομών τους) στον χάρτη την πολυφορεμένη αυτή φράση.

To… χαραξε στο δρόμο

Ο λόγος για τον Φέλιξ Γκοτ, ο οποίος αφού έτρεξε περίπου 11 χιλιόμετρα προκειμένου με τη διαδρομή που ακολούθησε να γραφτεί στο Strava το σύνθημα «It’s coming home», μοιράστηκε το κατόρθωμά του στο Twitter, γράφοντας χιουμοριστικά: «Δύσκολη διαδρομή σήμερα. Ήταν ζεστή και μου αποσπούσαν την προσοχή όλα αυτά τα γυαλιστερά κοσμήματα. #threelions #Eng #WorldCup #ItsComingHome».

Πολλοί δρομείς επιβράβευσαν διαδικτυακά το κατόρθωμα του Γκοτ, όχι μόνο λόγω της φράσης που κατάφερε να σχηματίσει αλλά και εξαιτίας της απόστασης που διένυσε για να το καταφέρει. Τώρα το αν η πράξη του φέρει τύχη στην Αγγλία ή όχι, αυτή είναι μια άλλη συζήτηση.

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά πάντως, ο δρομέας μεγάλων αποστάσεων Νέιθαν Ρέι, προκειμένου να τιμήσει τα θύματα της τρομοκρατικής επίθεσης που έγινε στο Μάντσεστερ, έκανε κάτι αντίστοιχο σχηματίζοντας ένα μήνυμα για τις επιθέσεις.

Λέγεται «PS Art» και μάλλον είναι η νέα τάση ανάμεσα στους δρομείς…

Το βίντεο του runnfun.gr από το AntetokounBros 5K Run

Το βίντεο του runnfun.gr από το AntetokounBros 5K Run

Περισσότεροι από 2.500 δρομείς έτρεξαν μαζί με τον Γιάννη & τον Θανάση Αντεντοκούνμπο στο AntetokounBros 5K Run με σύνθημα «We are all bros».

Σημείο εκκίνησης του αγώνα ήταν το γήπεδο μπάσκετ του Τρίτωνα στα Σεπόλια, το οποίο αποτελεί το σημείο αναφοράς για τη ζωή και πορεία των AntetokounBros.

Η γειτονιά που μεγάλωσαν, τους υποδέχθηκε μαζί με  χιλιάδες δρομείς και θεατές σε μια μεγάλη γιορτή ενάντια στα στερεότυπα, τα εμπόδια και τις διακρίσεις.

Στη διάρκεια του αγώνα των 5Κ, τα δύο αδέλφια έγιναν «ένα» με τους δρομείς γιορτάζοντας τα ιδεώδη της αλληλεγγύης, της ομαδικότητας και της διαφορετικότητας. Ανεξάρτητα από πού προέρχεσαι, από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζεις, τα ιδεώδη του αθλητισμού είναι ο δρόμος που μπορεί να σε οδηγήσει μέχρι τον τερματισμό. Αυτό είναι το μήνυμα των AntetokounBros, το οποίο μοιράστηκαν με μικρούς και μεγάλους σε αυτό τον συμβολικό αγώνα δρόμου.

To runnfun.gr ήταν εκεί

Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part ΙΙ)

Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part ΙΙ)

Το οδοιπορικό στο 3rd Trimore Syros Triathlon φυσικά δεν μπορούσε να μην έχει τρίαθλο. Αυτός ήταν άλλωστε ο σκοπός. Μετά το fun να έρθει το run. Και μπορεί το fun εμείς να μη  χάνουμε ποτέ, το run ωστόσο μας δυσκολεύει αλλά αξίζει. Γιατί ο αγώνας στη Σύρο είναι απαιτητικός. Όμορφος, άλλα δύσκολος. Και αυτό είναι που μας κάνει ήδη να μετράμε αντίστροφα.

Στο δεύτερο βίντεο του καλλιτέχνη Γιαννη Αργυρόπουλου θα δείτε εικόνες από την προσπάθεια των αθλητών στους αγώνες τριάθλου και τρεξίματος και ένα… πονεμένο τραγούδι για όλους εμάς που συμμετείχαμε, το οποίο ο μπαγάσας μας το φύλαγε για το τέλος.

Με την ευχή να είμαστε όλοι καλά, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη χρονιά και προετοιμαζόμαστε για νέες τριαθλητικές, δρομικές, βουνίσιες, θαλασσινές και όχι μόνο περιπέτειες.

Εσείς δεν έχετε παρά να δείτε το βίντεο από το κανάλι John Argiropoulos στο youtube και φυσικά να ακολουθήσετε το κανάλι με ένα κλικ ΕΔΩ

Για δείτε το

Δείτε ακόμα: Ξέρω τι έκανες στο 3rd Trimore Syros Triathlon (Part Ι)

Send this to a friend