Σου προκαλεί άγχος ακόμα και το τρέξιμο; Να τι πρέπει να κάνεις

Σου προκαλεί άγχος ακόμα και το τρέξιμο; Να τι πρέπει να κάνεις

Αν νιώθεις ένα βάρος και ένα αρνητικό συναίσθημα κάθε φορά που πρέπει να προπονηθείς, αν αισθάνεσαι πως το καθημερινό σου τρέξιμο είναι ξεκάθαρα ενταγμένο σε όλα εκείνα τα στοιχεία της καθημερινής ρουτίνας που σου δημιουργούν στρες, αν κάθε φορά που πρέπει να βγεις από το σπίτι για να τρέξεις το σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές, τότε μάλλον πάσχεις από ψυχική κόπωση.

Μάλλον αυτή τη δυσαραρέσκεια δεν την νιώθεις μόνο αναφορικά με το τρέξιμο αλλά και σε άλλες πτυχές της μέρας σου.

Δεν θα έπρεπε ωστόσο, σε μια συνθήκη που ο τρόπος ζωής είναι τόσο αγχωτικός, το τρέξιμο να σε αποφορτίζει και όχι να ενισχύει το άγχος σου;

Η Άντζι Φίφερ, σύμβουλος διανοητικής απόδοσης στην Ένωση Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας Αθλητισμού, εξηγεί την ψυχική κόπωση, λέγοντας ότι «δεν είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε να εστιάζουμε στην άσκησή μας επειδή είμαστε κουρασμένοι από την εστίαση σε άλλα πράγματα πριν την προπόνηση». Έτσι, το τρέξιμο γίνεται και αυτό αγχωτικό.

Πως μπορούμε όμως να εμποδίσουμε την ψυχική κόπωση να σαμποτάρει το τρέξιμό μας. Οι ειδικοί προτείνουν τα εξής:

Τρέξτε το πρωί

Μετά από έναν καλό βραδινό ύπνο, το να ακολουθήσει ένα πρωινό τρέξιμο είναι ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να είναι ψυχικά υγιής για όλη την υπόλοιπη ημέρα, όπως ισχυρίζεται η Φίφερ.

Πιείτε ένα αθλητικό ποτό

Μια έρευνα του 2017 έδειξε πως το να πίνεις ένα αθλητικό ποτό που εμπεριέχει και καφεΐνη πριν από μια προπόνηση ή έναν αγώνα μειώνει αποτελεσματικά τα επίπεδα της ψυχικής κόπωσης.

Σταμάτα να ασχολείσαι με τα social media

Δεν χρειάζεται να κλείσεις κάθε λογαριασμό που έχεις σε κάθε social media αλλά τουλάχιστον σταμάτα να ασχολείσαι με αυτά πριν το τρέξιμο. Αν αποφύγεις το σκρολάρισμα πριν την προπόνηση θα την κάνεις με πολύ πιο καθαρό μυαλό, τονίζει η προπονήτρια Άμι Σάλτζμαν.

Επικεντρώσου στον εαυτό σου

Αντί να ασχολείσαι μόνο με την δουλειά και με το τρέξιμο, με τρόπο που τελικά να καταλήγει το τελευταίο να ταυτίζεται με την δουλειά, προσπάθησε να κάνεις πράγματα που θα έχουν να κάνουν εν γένει με τον εαυτό σου. Έτσι θα αποφορτιστείς με πιο αποτελεσματικό τρόπο από το άγχος της καθημερινότητας και θα μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο, σημειώνει η Σάλτζμαν.

Κάνε ένα διάλειμμα

Σε τελική ανάλυση, αν το τρέξιμο ενισχύει το στρες αντί να το αποδυναμώνει, δεν χρειάζεται να το αντιμετωπίζετε σαν αυταξία. Όπως προτείνει η Φίφερ, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες και γεμίστε τις ψυχικές σας μπαταρίες. Κάντε ένα διάλειμμα και από το τρέξιμο αν χρειάζεται.

Διαβάστε ακόμα: Ας το θυμόμαστε: Δεν λύνεται κάθε πρόβλημα με το τρέξιμο

Previous ArticleNext Article

Tην Κυριακή 7 Απριλίου ο 6ος Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα

Tην Κυριακή 7 Απριλίου ο 6ος Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα

Ο Δήμος Μαραθώνα (Κοινωφελής Επιχείρηση (ΚΕΔΜΑ) – Γραφείο Αθλητισμού) διοργανώνει σε συνεργασία με τους αθλητικούς φορείς για 6η χρονιά τον « Ημιμαραθώνιο του Μαραθώνα», την Κυριακή 7 Απριλίου 2019.

Στον αγώνα που θα γίνει υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της ΕΟΣΛΜΑ-Υ,  θα διεξαχθούν σε πιστοποιημένη από την AIMS και τον ΣΕΓΑΣ διαδρομή, αγώνες Ημιμαραθωνίου, 10 χλμ., 5χλμ. (και για μαθητές Γυμνασίων – Λυκείων) και 1.500μ. (και για μαθητές Δημοτικών Σχολείων) και αγώνες ΑμεΑ – Special Olympics.

Το σημείο εκκίνησης και τερματισμού καθώς και όλες οι υποστηρικτικές λειτουργίες της Διοργάνωσης αλλά και οι άλλες εκδηλώσεις που θα μετατρέψουν τον αγώνα σε μία γιορτή, θα βρίσκονται στην Ιστορική Αφετηρία της Αυθεντικής Διαδρομής του Μαραθωνίου Δρόμου.

Πρόθεση της ΚΕΔΜΑ του Δήμου Μαραθώνα είναι να καθιερώσει την ετήσια μεγάλη και μαζική αυτή Διοργάνωση με την συμμετοχή αθλητών, φιλάθλων δρομέων, μαθητών, αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής, την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό.

Η ώρα εκκίνησης των αγώνων προγραμματίζεται στις 09:00.

Για περισσότερες πληροφορίες www.half-marathon.gr

Παραδόθηκε στην «ΕΛΠΙΔΑ» το κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου

Παραδόθηκε στην «ΕΛΠΙΔΑ» το κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Μαραθωνίου κ. Δημήτρης Κωστούρος παρέδωσε στην Πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, το κοινωνικό μέρισμα από τον περσινό αγώνα, συνεχίζοντας τη στήριξη του Μαραθωνίου Ναυπλίου στα παιδιά που δίνουν σκληρή μάχη αλλά με την ευχή όλων θα βγουν σίγουρα νικητές.

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων επισκέφτηκε την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» όπου και συνάντησε την κα Βαρδινογιάννη, προσφέροντας εκτός από τo κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου, μπλούζες του Μαραθωνίου και βιβλία στα παιδιά που νοσηλεύονται εκεί και στα οποία ευχήθηκε περαστικά και γρήγορη επιστροφή στο σπίτι τους.

Απευθυνόμενος στην κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, ο Δημήτρης Κωστούρος είπε: «Αποτελεί τιμή για το Ναύπλιο αλλά και για το Μαραθώνιο, που έχει συνδεθεί με το Όραμα Ελπίδας και με την κυρία Βαρδινογιάννη που επιτελούν ένα σπουδαίο έργο για αυτά τα παιδιά και τους προσφέρουν χαμόγελα και αισιοδοξία. Σας προσκαλώ να έρθετε στο Ναύπλιο στις 3 Μαρτίου, όπως έχετε κάνει στο παρελθόν, για να παρακολουθήσετε τον αγώνα μας και καλώ όλο τον κόσμο να πάρει μέρος στο Μαραθώνιο Ναυπλίου και να ζήσει μοναδικές στιγμές».

Η κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, απαντώντας στον Δήμαρχο Ναυπλιέων τόνισε: «Σας ευχαριστούμε που είστε εδώ, σας ευχαριστούμε για τα δώρα που φέρατε στα παιδιά αλλά και για τη στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια. Η Αργολίδα είναι ο τόπος μου και θα συνεχίσω να στηρίζω το Ναύπλιο αλλά και το Μαραθώνιο που ήδη γνωρίζει πολύ μεγάλη επιτυχία και θέλω να είμαι στην πόλη στις 3 Μαρτίου για τον αγώνα».

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων, ο οποίος συνοδευόταν από τους πρωταθλητές Γρηγόρη Σκουλαρίκη και Ντενίζ Δημάκη αλλά και τον τεχνικό διευθυντή του Μαραθωνίου Βαγγέλη Παπαποστόλου, προσκάλεσε στον αγώνα της 3ης Μαρτίου και τον Πρόεδρο του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος επισκέφτηκε την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» μαζί με τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ του «τριφυλλιού».

Ο Μαραθώνιος Ναυπλίου είναι ένα αθλητικό δρομικό γεγονός υψηλών προδιαγραφών και ταυτόχρονα μία πρωτοποριακή Διοργάνωση που στο πλαίσιό της έχει δημιουργήσει ένα πολύπλευρο κοινωνικό γεγονός με πλήθος δράσεων και προγραμμάτων που προάγουν την υγεία, την παιδεία και τον πολιτισμό!

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει αγώνες Μαραθωνίου & Ημιμαραθωνίου Δρόμου, 5 χλμ. & 2,5 χλμ. για όλους και οι εγγραφές συνεχίζονται ηλεκτρονικά στη σελίδα:

https://www.nafpliomarathon.gr/engrafes/eidi-engrafis/

22 σημεία στην Αθήνα που μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο

22 σημεία στην Αθήνα που μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο

Το τρέξιμο δεν χρειάζεται και πολλά, ένα ζευγάρι παπούτσια, ρούχα κατάλληλα και διάθεση.

Χρειάζεται, όμως, και χώρους. Οι δρομείς που τρέχουν μεγαλύτερες αποστάσεις από τα 5-10 χλμ, γνωρίζουν ότι είναι δύσκολο να καλύπτεις τα long run σου στο δρόμο, ανάμεσα σε αυτοκίνητα, ποδήλατα, κάδους και περαστικούς.

Είναι δεδομένο ότι στην ανάγκη θα το κάνεις και αυτό, ωστόσο, πριν ρίξε μια ματιά σε 22 χώρους που μπορείς να τρέξεις χωρίς να κινδυνεύεις από εξωγενείς παράγοντες.

Αττικό άλσος
Περιτριγυρισμένο από Γαλάτσι, Πολύγωνο και Ψυχικό, το Αττικό Άλσος διαθέτει διάφορες διαδρομές για περπάτημα και τρέξιμο.

Ζηρίνειο Στάδιο
Έχει 6 διαδρομές με σκληρό ταρτάν και χόρτο στο κέντρο. Που: Κηφισίας 192

Στάδιο Πεύκης
Διαθέτει 4 διαδρομές με ταρτάν. Στα θετικά: αν βαρεθείς το τρέξιμο, μπορείς να παίξεις ποδόσφαιρο, αφού έχει και γήπεδο ποδοσφαίρου. Πού: Πλατεία Δημοκρατίας και Πλάτωνος, Πεύκη.

Ανάβρυτα – Άλσος Συγγρού
Άσφαλτος ή χώμα, ιδανικό για αποστάσεις μικρές ή μεγάλες, μέσα στο πράσινο.

Δημοτικό Στάδιο Χαλανδρίου
Διαθέτει απλό γήπεδο στίβου, και αθλητικές εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν γήπεδο ποδοσφαίρου, γήπεδα μπάσκετ και κολυμβητήριο. Οι διαδρομές του είναι στρωμένες με ταρτάν σε καλή κατάσταση. Που: 25ης Μαρτίου, κάθετα στην λεωφ. Πεντέλης.

Άλσος Βεΐκου
Υπάρχουν οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου Γαλατσίου, που περιλαμβάνουν στίβο μεγάλων διαστάσεων, χωρίς ταρτάν και γήπεδο ποδοσφαίρου.

Αθλητικό Κέντρο Χαϊδαρίου
Έξι διαδρομές στίβου με ταρτάν σε κατάσταση. Διαθέτει και γήπεδο με χλοοτάπητα στο κέντρο του γηπέδου στίβου. Πού: Αγωνιστών Στρ. Χαϊδαρίου & Λεωφ. Αθηνών, Χαϊδάρι.

Αναφιώτικα και Φιλοπάππου
Σκαλάκια, πλακόστρωτο, άσφαλτος και χώμα. Πολλά τερέν σε μια διαδρομή.

Εθνικός Κήπος
Πολύ καλό μέρος για τρέξιμο στο κέντρο της πόλης, προσβάσιμο με κάθε τρόπο. Πολύ ευχάριστη διαδρομή πίσω από το Ζάππειο Μέγαρο.

Άλσος Νέας Σμύρνης
Ωραία επιφάνεια για τρέξιμο αλλά θα κάνεις πολλούς κύκλους για να βγάλεις μερικά χιλιόμετρα.

Λυκαβηττός
Για λίγο πιο έμπειρούς δρομείς που αντέχουν τις ανηφόρες.

Πάρκο Τρίτση
Το Περιβαλλοντικό Πάρκο Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης» στο Ίλιον διαθέτει πολλές διαδρομές και ακόμα, εκτάσεις πρασίνου.

ΣΕΦ
Στο πάρκο δίπλα από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Λειτουργεί σαν αφετηρία για όσους προτιμούν τη παραλιακή διαδρομή μέχρι την Έδεμ, παράλληλα με τις γραμμές του τραμ.

Άγιος Κοσμάς
Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Νεότητας Αγίου Κοσμά (Ε.Α.Κ.Ν.), στο Ελληνικό αποτελεί σημείο συνάντησης δρομέων και αθλητών αφού η διαδρομή έχει φτιαχτεί, αποκλειστικά για τους δρομείς με συνολικό μήκος 2,7 χιλιόμετρα.

Μπαρουτάδικο
Το πάρκο του Μπαρουτάδικου στο Αιγάλεω με χωμάτινη διαδρομή εσωτερικά, ασφάλτινη περιμετρικά και ταρτάν στο γηπεδάκι στην καρδιά του άλσους.

Μητροπολιτικό πάρκο Καλλιθέας
Στο μητροπολιτικό πάρκο της Καλλιθέας με χωμάτινη διαδρομή 800-900 μέτρων περιμετρικά, γηπεδάκια 5Χ5. Έχει και καλό καφέ για μετά στο Central.

Kαλλιμάρμαρο
Στο πέταλο περιμετρικά του Παναθηναϊκού Σταδίου. Διαδρομή περίπου 500 μέτρων με εξαιρετικό χώμα και φυσικά σκαλοπάτια για ενδυνάμωση.

Πλατεία νερού
Στην πλατεία νερού στο Φάληρο. Τρέξιμο σε πλακόστρωτο και άσφαλτο, δίπλα στη θάλασσα.

Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος
Μέσα στο πάρκο, χωμάτινες διαδρομές με ανηφόρες, κατηφόρες και πλακόστρωτο.

Πέταλο Παναθηναϊκού σταδίου
Γύρω από το Παναθηναϊκό στάδιο, στο μαλακό μαύρο χώμα του πετάλου. Και μπόνους σκαλάκια.

Φιλοθέη
Το πεντάρι της Φιλοθέης, διαδρομή προστατευμένη σε μία από τις ωραιότερες περιοχές κατοίκησης.

Καβούρι
Δίπλα στη Θάλασσα. Μια από τις ωραιότερες διαδρομές χειμώνα-καλοκαίρι.

Send this to a friend