Έξι… βήματα για να ελέγξετε το άγχος και να κερδίσετε υγεία

H σωστή τακτική για να μειώσετε το άγχος και να κερδίσετε χρόνια ζωής!

Σε μια κοινωνία υψηλότατης πίεσης το άγχος δείχνει συχνά ως κάτι αναπόφευκτο. Ωστόσο είναι σημαντικό να καταφέρετε να το διαχειρίζεστε ώστε να αποφύγετε διάφορα προβλήματα που αφορούν την υγεία σας. Το στρες είναι δυνατό να προκαλέσει κατάθλιψη, υψηλή αρτηριακή πίεση και διαβήτη τύπου 2.

Πως θα καταφέρετε να το υπερνικήσετε; To πρώτο βήμα έχει να κάνει με το να εντοπίσετε τι είναι αυτό που προκαλεί το αίσθημα της πίεσης και στην συνέχεια θα μάθετε πώς θα καταφέρετε να την διαχειριστείτε.

Στόχος είναι να ελέγχουμε εμείς το άγχος και όχι να καθοδηγεί εκείνο εμάς. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να ελέγξετε το άγχος με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο.

1.Αφήστε κάτω το κινητό τηλέφωνο

Τα κινητά σήμερα είναι μέρος της καθημερινότητας. Με αυτά επικοινωνούμε, βγάζουμε φωτογραφίες, κρατάμε υπενθυμίσεις, τα χρησιμοποιούμε στην εργασία, ωστόσο έχουν συχνά αρνητικές επιδράσεις στην ψυχική υγεία. Έρευνες έχουν δείξει πως η αυξημένη χρήση τέτοιων συσκευών συνδέεται με ψυχολογικά προβλήματα και έλλειψη επικοινωνίας  στο οικογενειακό περιβάλλον.

2.Βάλτε στοπ στις χρονοτριβές

Με το αναβάλετε διάφορες υποχρεώσεις για μια μεταγενέστερη ημερομηνία μπορεί να δημιουργήσει άγχος και να επηρεάσει αρνητικά της ψυχική σας υγεία. Περιορίστε την αναβλητικότητα που σας διακρίνει σε πολλά πράγματα βάζοντας ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα σε εφαρμογή, μην ξεχνάτε να κοιμάστε επαρκώς και προσπαθήστε να έχετε γύρω σας άτομα που σας εμπνέουν.

3.Φροντίστε την υγεία σας

Αρχίστε να ψάχνετε τι προκαλεί το αίσθημα άγχους γιατί μόνο έτσι θα μάθετε να το ελέγχετε. Είναι σημαντικό να προσέχετε τον εαυτό σας- κοιμηθείτε σωστά, τρώτε υγιεινά, κάντε γυμναστική, πάρτε βιταμίνες, να έχετε μια θετική αντίληψη για τα πράγματα και δοκιμάστε τον διαλογισμό.

4.Κοιμηθείτε επαρκώς

Ύπνος και άγχος είναι δύο πράγματα αλληλένδετα. Όταν δεν κοιμάστε αρκετέ, έχετε θέματα μνήμης και αυτό σας αγχώνει. Επίσης επηρεάζεται το ανοσοποιητικό σύστημα και η συνολική σας απόδοση. Δοκιμάστε να πέσετε στο κρεβάτι λίγο νωρίτερα προκειμένου να αποφύγετε όλα τα προαναφερθέντα.

5.Δείτε την θετική όψη των πραγμάτων

Εξαλείψτε το άγχος με την θετική σκέψη. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, η θετική σκέψη σε αντίθεση με την απαισιοδοξία αυξάνει το προσδόκιμο ζωής, μειώνει τον κίνδυνο κατάθλιψης και συμβάλει στην σωματική και ψυχική ευεξία.

6.Δοκιμάστε φυσικές συνταγές

Αντί να καταφεύγετε σε συνταγογραφούμενα φάρμακα για την καταπολέμηση τους άγχους, δοκιμάστε φυσικές θεραπείες. Είναι ασφαλές, φθηνό και αποτελεσματικό. Επιλέξτε το πράσινο τσάι, το μελισσόχορτο, την ρίζα του Κάβα , την βαλεριάνα και το χαμομήλι ώστε να μειώσετε τα επίπεδα του στρες.

Διαβάστε ακόμα: Οι διακοπές είναι απαραίτητες για τη σωματική και την ψυχική υγεία

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο Μίλτος Τεντόγλου υποψήφιος για τον τίτλο του κορυφαίου αθλητή στον κόσμο

Υποψήφιος για τον τίτλο του κορυφαίου αθλητή στον κόσμο είναι ο Μίλτος Τεντόγλου, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.

Ο “χρυσός” ολυμπιονίκης στο μήκος στη διοργάνωση του Τόκιο έκανε φέτος εξαιρετική χρονιά και δικαίως βρίσκεται στη λίστα με τους κορυφαίους αθλητές του πλανήτη. Η ψηφοφορία για το κοινό είναι ανοιχτή στους λογαριασμούς της WA σε FacebookInstagram και Twitter και οι φίλοι του στίβου, μπορούν να στηρίξουν τον αθλητή μας κάνοντας Like ή share στη σχετική ανάρτηση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.

Ο Τεντόγλου αποτελεί αυτή τη στιγμή έναν από τους ανερχόμενους αστέρες του παγκόσμιου στίβου, έναν αθλητή, που είναι ικανός να βρίσκεται στο προσκήνιο για πολλά χρόνια. Υποψήφιοι για τον ίδιο τίτλο είναι ακόμη οι Τζόσουα Τσεπτεγκέι (5.000μ./10.000 μ.- Ουγκάντα), Ράιαν Κρούζερ (σφαιροβολία – ΗΠΑ), Μόντο Ντουπλάντις (επί κοντώ- Σουηδία), Γιάκομπ Ινγκεμπρίγκτσεν (1.500 μ. – Νορβηγία), Έλιουντ Κιπτσόγκε (μαραθώνιος – Κένυα), Πέδρο Πιτσάρδο (τριπλούν – Πορτογαλία), Ντάνιελ Σταλ (δισκοβολία- Σουηδία), Ντέιμιαν Γουόρνερ (10αθλο- Καναδάς), Κάρστεν Γουόρχολμ (400 μ. εμπ. – Νορβηγία). Η ψηφοφορία του κοινού θα είναι ανοιχτή έως τις 6 Νοεμβρίου όπου θα γίνει γνωστή η τελική πεντάδα.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

6ος ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ: Κάλεσμα για εθελοντές

4ος ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ - Live Αποτελέσματα

Ο σύλλογος μας Α.Π.Σ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ διοργανώνει τον «6ο Αυθεντικό Φειδιππίδειο Δρόμο», διεθνή αγώνα απόστασης 490 χιλιομέτρων με εκκίνηση από την Αθήνα έως τη Σπάρτη και επιστροφή στην Αθήνα.

Οι δρομείς ξεκινούν τον αγώνα τους στις 19 Νοεμβρίου, ώρα 06:00 μπροστά από τον  αρχαιολογικό χώρο του  Κεραμεικού στην οδό Ερμού και ο αγώνας έχει χρονικό όριο ολοκλήρωσης 104 ώρες έως τις 23 Νοεμβρίου, ώρα 14.00.  Ο αγώνας έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις καθώς διαθέτει 126 σταθμούς υποστήριξης και τροφοδοσίας των αθλητών, περνώντας από τόπους με μεγάλο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό ενδιαφέρον.

Οι εθελοντές έχουν τη δυνατότητα να «ξαναζήσουν» την ιστορικής σημασία πορεία του Φειδιππίδη, νοιώθοντας παράλληλα την χαρά του εθελοντισμού.  Όσοι επιθυμούν να συνδράμουν εθελοντικά τον  σύλλογό μας στην υποστήριξη του 6ου Αυθεντικού Φειδιππίδειου Δρόμου, ως εθελοντές σε σταθμό υποστήριξης ή ως επόπτες μπορούν να απευθύνονται στον  υπεύθυνο του εθελοντικού τμήματος Μπέλλο Ηλία στο τηλέφωνο 6972890579 ή στο email [email protected]. Μπορούν επίσης να επισκεφθούν το site του συλλόγου μας ΑΠΣ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ, όπου υπάρχει και η προκήρυξη του αγώνα και να εγγραφούν στην εθελοντική ομάδα του συλλόγου.

Ο Α.Π.Σ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ προχώρησε στην κατάρτιση πρωτοκόλλου για τον 6ο Αυθεντικό Φειδιππίδειο Δρόμο θέλοντας να συμβάλλει στην ασφαλέστερη δυνατή παρουσία τόσο των  δρομέων, όσο και των εμπλεκόμενων στη διοργάνωση (οργανωτών, κριτών, εθελοντών κλπ.).

Το σύνολο του προσωπικού / εθελοντών / κριτών / συνεργατών (περίπου 400 άτομα) θα φορά προστατευτική μάσκα και θα είναι πλήρως καταρτισμένο και εκπαιδευμένο αναφορικά με τις διαδικασίες και τους κανονισμούς της διοργάνωσης, καθώς και με το περιεχόμενο του παρόντος Υγειονομικού Πρωτοκόλλου. Θα έχει επίσης υποβληθεί σε self-test 24ώρου τις ημέρες του αγώνα, και θα έχει μαζί του το αρνητικό αποτέλεσμα.

Μετακινήσεις: Οι μετακινήσεις συμμετεχόντων αθλούμενων, προσωπικού, κριτών κτλ. για τους σκοπούς της διοργάνωσης θα γίνονται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για τις μεταφορές.

Η Οργανωτική επιτροπή του 6ου Αυθεντικού Φειδιππίδειου Δρόμου

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend