Οι ευκαιρίες για άσκηση δεν εξαφανίζονται το καλοκαίρι

Μπορεί το καλοκαίρι να είναι μία εποχή που δεν ενδείκνυται για άσκηση στην ύπαιθρο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, όμως όσοι θέλουν πραγματικά να γυμναστούν μπορούν να βρουν λύσεις.

Το προφανές κολύμπι και η προσοχή σε τρέξιμο και ποδήλατο

Θάλασσα και καλοκαίρι πάνε μαζί. Για το λόγο αυτό το κολύμπι είναι ιδανική άσκηση, χωρίς να αφήνει εκτός εξίσωσης το τρέξιμο και το ποδήλατο.

Βέβαια, για να τρέξετε και να κάνετε ποδήλατο πρέπει να ακολουθήσετε κάποιους κανόνες προκειμένου να αποφύγετε τα προβλήματα λόγω ήλιου και ζέστης.

Ασκηση στην ώρα της με προστασία

Πρώτα απ’ όλα η ώρα που θα επιλέξετε να ασκηθείτε είναι το άλφα και το ωμέγα. Προτιμήστε να πάτε νωρίς το πρωί (06:00-10:00) ή αργά το απόγευμα (18:00-22:00), καθώς κυρίως από τις 10:00 μέχρι τις 16:00 οι υπεριώδεις ακτινοβολίες κάνουν… πάρτι!

Βέβαια, ανεξαρτήτου ώρας ο ήλιος είναι επικίνδυνος. Φορέστε ελαφριά ρούχα (π.χ. απλό μπλουζάκι με μανίκια, καπέλο και γυαλιά ηλίου, ενώ βάλτε αντηλιακό (ανά μία ώρα όταν εκτίθεστε στον ήλιο) για να προστατευτείτε από τον επικίνδυνο ήλιο.

Η σωστή ενυδάτωση είναι σύμμαχος

Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι κομβικής σημασίας στο κομμάτι της άσκησης, καθώς πρέπει να γίνεται τόσο κατά τη διάρκειά της όσο και μετά απ’ αυτή, ενώ δεν παίζει ρόλο αν είστε σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο.

Για την σωστή ενυδάτωση χρειάζονται υγρά που θα περιλαμβάνουν ηλεκτρολύτες και υδατάνθρακες, ενώ πρέπει να αποφύγετε ποτά που περιλαμβάνουν καφεΐνη ή ταυρίνη.

Διαβάστε ακόμα: 18 έξυπνες συμβουλές για να κάνετε το καλοκαιρινό τρέξιμο διασκέδαση!

Σχόλια