To 6o Santa Run επιστρέφει στο Κέντρο της Αθήνας!

Ο πιο διασκεδαστικός, χριστουγεννιάτικος αγώνας δρόμου της χώρας, το Santa Run, επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας, για να προσφέρει στιγμές χαράς και διασκέδασης σε μικρούς και μεγάλους! Σε μία άκρως εορταστική ατμόσφαιρα, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, η 6η κατά σειρά διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου στις 9:30 το πρωί!

Με σημείο αφετηρίας και τερματισμού την είσοδο του City Link, έξω από το Holmes Place Athens Club, φέτος αναμένεται πολύ μεγαλύτερη η συμμετοχή του κοινού που θα τρέξει συμβολικά μία διαδρομή 3 χιλιομέτρων, χωρίς χρονομέτρηση.

Το Santa Run έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας κοινωνικός θεσμός με παράλληλο στόχο την ενίσχυση αξιόλογων κοινωφελών σκοπών που υλοποιούν ουσιαστικό έργο. Το σύνολο των εσόδων από τη διοργάνωση, θα διατεθεί στην οργάνωση «Μαζί για το Παιδί» και στον ΟΠΑΝΔΑ για το φωτισμό ανοιχτών χώρων αθλητισμού της Αθήνας.

Το Santa Run πραγματοποιείται με διοργανωτές τα Holmes Place, καθώς και την επιτυχημένη ομάδα πίσω από το Spetses mini Marathon, την εταιρεία επικοινωνίας Communication Lab και με τη συνδιοργάνωση του ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων).

Χορηγοί της διοργάνωσης θα είναι η εταιρία Κωτσόβολος, η Melissa με την καντίνα της «Melissa On the Road» που θα είναι εκεί για να προσφέρει σε όλους τους παρευρισκόμενους, τους απαραίτητους υδατάνθρακες και την ενέργεια που θα χρειαστούν μετά το Santa Run και το MILKO με τα νέα Choco Protein και Dark Choco Protein, τα οποία συνδυάζουν την αγαπημένη σοκολατένια γεύση MILKO χωρίς ζάχαρη και την ιδανική ποσότητα πρωτεΐνης 26g, το καλύτερο recovery μετά τον αγώνα!

Η CEO των Holmes Place κα Έλλη Φλέγγα δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέφουμε στο κέντρο της Αθήνας και ελπίζουμε το φετινό Santa Run να κάνει ρεκόρ συμμετοχών, ενισχύοντας δύο σημαντικούς σκοπούς, λίγες μόλις ημέρες πριν τα Χριστούγεννα.»

Επιπρόσθετες πληροφορίες: Το κόστος συμμετοχής είναι 12 ευρώ (όπου περιλαμβάνεται η στολή του Αϊ – Βασίλη). Οι εγγραφές πραγματοποιούνται σε ένα από τα παρακάτω Holmes Place Clubs:

Holmes Place Maroussi

(Αγίου Κωνσταντίνου 40, τηλέφωνο επικοινωνίας – 2106196791)

Holmes Place Glyfada

(Γρ. Λαμπράκη 83, τηλέφωνο επικοινωνίας – 2109690096)

Holmes Place Athens

(Σταδίου 4 & Βουκουρεστίου, τηλέφωνο επικοινωνίας – 2103259400)

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend