ΣΕΓΑΣ και αγώνες δρόμου: Το Keep Running έχει τις απαντήσεις

Ένα επεισόδιο που ενδιαφέρει διοργανωτές και συμμετέχοντες σε αγώνες, είναι το Keep Running της Παρασκευής 06/03/2020.

Καλεσμένος ο Νότης Παπούλιας που δίνει απαντήσεις για το ρόλο του ΣΕΓΑΣ στους μαζικούς αγώνες δρόμου.

Ο τεχνικός σύμβουλος του ΣΕΓΑΣ για τους αγώνες δρόμου και βουνού, αναφέρεται στο περιστατικό στον Αργολικό Δρόμο, ενώ αναφέρεται και στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

Ακόμα, σύνδεση με τον Γιώργο Τριανταφυλλίδη για το Run Together της Θεσσαλονίκης που διεξάγεται κανονικά στις 8 Μαρτίου και είναι αφιερωμένο στην ημέρα της γυναίκας.

Δείτε ρεπορτάζ από τον Μαραθώνιο του Τόκιο που έγινε… κεκλεισμένων των θυρών.

Επίσης τα τελευταία νέα για τον Μαραθώνιο Ναυπλίου, για τον Sithonia Mini Marathon / Run For Nektarios, το Bridge Experience και το Lamia Night & Run 2020

Στην παρουσίαση Γιώργος Παπαδημητρόπουλος και Ραφαηντίνα Πατρικέλλη.

Στο Keep Running ενημερώνεστε για ό,τι… τρέχει 🏃‍♂️🏃‍♀️

Δείτε τη νέα εκπομπή του Keep Running στο Star.gr/webtv ΕΔΩ

Previous ArticleNext Article

FuelCell Prism: Ταχύτητα και σταθερότητα στο maximum από τη New Balance

Οι δρομείς της σειράς FuelCell, τη χαρακτήρισαν ως ένα ντεπόζιτο ατελείωτου καυσίμου. Ένα ρεζερβουάρ ενέργειας, που δεν αδειάζει, όπως ακριβώς και η ανάγκη κάθε αθλητή, για καλύτερους χρόνους και περισσότερες κατακτήσεις.

Το δυναμικό σύνολο του νέο FuelCell Prism σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από δεδομένα επαγγελματιών αθλητών, επικεντρωμένο στις ιδιαίτερες και αποκλειστικές τους ανάγκες,  ώστε να ανταποκρίνεται με απόλυτη ακρίβεια στις απαιτήσεις τους.

Η επιλογή των κορυφαίων αθλητών της New Balance, σχεδιάστηκε και τελειοποιήθηκε στα εργαστήρια της εταιρίας για να αποδείξει την αξία του στην άσφαλτο των κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων.

Το νέο FuelCell Prism συνδυάζει την ελαφριά δομή του με την ελαφρά υποστήριξη Stability για την καμάρα. Το εκρηκτικό του σύνολο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου για ταχύτητα μέσα από τη μέγιστη επιστροφή ενέργειας της τεχνολογίας FuelCell και υποστήριξη στο πέλμα.

Με κορυφαίο design και τεχνολογία αιχμής, το νέο running παπούτσι της New Balance έρχεται για να προσφέρει σε άνδρες και γυναίκες δρομείς maximum ασφάλεια για το πόδι και δυνατότητα για πολλά ξεκούραστα και γρήγορα χιλιόμετρα.

Η ενδιάμεση σόλα παρέχει απορρόφηση των κραδασμών και ταυτόχρονα σταθερό πάτημα και αποτελείται (σχεδόν) εξ ολοκλήρου από την εξαιρετικά άνετη έκδοση FuelCell foam. Παρέχει μια εξαιρετική ποσότητα απόσβεσης κραδασμών.

Ταυτόχρονα η εξωτερική σόλα EVA προσφέρει απόλυτη σταθερότητα και έλεγχο σε κάθε βήμα και επιστροφή ενέργειας.

Γεννημένη για τους γρήγορους και όσους επιζητούν την ταχύτητα, η σειρά FuelCell και το νέο Prism αντλούν την ταχύτητα από τον πυρήνα του αφρού, με την επιστροφή ενέργειας να γίνεται πιο αισθητή και πιο δυναμική από ποτέ, σε ένα εκρηκτικό σχέδιο που έρχεται να αμφισβητήσει το χρονόμετρο, επιτρέποντας στον αθλητή να αξιοποιήσει στο έπακρο την ταχύτητά του.

Σε αριθμούς, το νέο FuelCell Prism εντυπωσιάζει. Κατά 25% πιο απορροφητικό και με 16% περισσότερη επιστροφή ενέργειας από μοντέλα της ίδιας κατηγορίας, είναι ολοκληρωτικά σχεδιασμένο για να εκτοξεύει τον κάθε διασκελισμό πιο κοντά στη γραμμή του τερματισμού, με φόρα ενώ ενδείκνυται για αποστάσεις 5 χλμ, 10 χλμ έως και ημι-μαραθώνιο.

Τεχνικά, το νέο Prism ανήκει στην κατηγορία stability και απευθύνεται σε δρομείς με ελαφρύ υπερπρηνισμό* ή ουδέτερο πάτημα.

Το άνω μέρος του είναι υφασμένο με ελαστικό διχτυωτό, ευρείας διαπνοής, ώστε να προάγει άνεση και  ευλυγισία στο πέλμα καταλήγοντας στην προέκταση της φτέρνας που ασφαλίζεται σταθερά στη θέση της.

Ανδρικό
Γυναικείο

Θα το βρεις στα καταστήματα new balance, στο www.newbalance.gr και σε επιλεγμένα αθλητικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα”

*Ελαφρά κλίση του ποδιού προς τα μέσα. Υποστηρικτικό για δρομείς και αθλητές με πλατυποδία

Ακολουθήστε τη New Balance στα social media: 

instagram

facebook

twitter

youtube

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Photo by YIFEI CHEN on Unsplash

Είτε είσαι αρχάριος, είτε ξεκινάς και πάλι το παλιό σου χόμπι, είτε ανεβάζεις το επίπεδο της προπόνησής σου, τώρα είναι η καλύτερη εποχή για να αξιοποιήσεις τη δύναμη του καλοκαιριού.

Δουλειά και στη δύναμη

Το καλοκαίρι, που συνήθως μειώνεις τα χιλιόμετρα, είναι ιδανική εποχή για να ελέγξεις πιθανές ανισορροπίες που μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς. Πήγαινε στο γυμναστήριο ή στο πάρκο και γύμνασε τα αδύναμα σημεία σου.

Tip: Δώσε προτεραιότητα στα πόδια και στην ενδυνάμωση των γλουτών, μην ξεχνάς όμως και τις ασκήσεις κορμού.

Έτσι θα κάνετε το καλοκαιρινό τρέξιμο διασκεδαστικό και ασφαλές

Περισσότερες ώρες και επιλογές

Είναι το βασικό πρόβλημα του χειμώνα. Αν τρέχεις μόνος σου, αποκλείεις τις πολύ πρωινές και πολύ απογευματινές ώρες, αφού δεν έχει αρκετό φως και δεν είναι ασφαλές. Το καλοκαίρι έχεις περισσότερες ώρες μέρας και σχεδόν σίγουρα καλό καιρό. Μπορείς να… χωρέσεις ένα τρέξιμο πριν τη δουλειά ή το απόγευμα, ενώ αυξάνεις και τη σύνθεση της βιταμίνης D χωρίς να καίγεσαι στο μεσημεριανό ήλιο.

Tip: Βγες για ένα χαλαρό τρέξιμο 30 λεπτά πριν πας στο γραφείο και δες πώς θα επηρεάσει τη μέρα σου.

Πάρε τα… βουνά 

Πολλοί το κάνουν όλο το χρόνο, αλλά για τους περισσότερους δεν είναι εύκολο το χειμώνα να τρέχουμε σε ορεινά μονοπάτια. Το καλοκαίρι, όμως, ο καιρός και η διάθεσή μας να βγαίνουμε έξω αλλάζουν τα πράγματα. Είναι εξαιρετική προπόνηση: Το βουνό απαιτεί αντοχή και δύναμη, το ανισόπεδο έδαφος δουλεύει περισσότερους μυς για να σε σταθεροποιήσουν και ο κορμός σου θα δυναμώσει.

Tip: Οργάνωσε μια διαδρομή μαζί με παρέα στην πόλη ή τις διακοπές σου

Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

Ανέβασε ταχύτητα

Παραδοσιακά, ο χειμώνας είναι η εποχή που οι δρομείς ασχολούνται με την αντοχή τους, με προπονήσεις για τον ημιμαραθώνιο ή τον κλασικό μαραθώνιο. Γι’ αυτό το καλοκαίρι είναι ιδανικό για να δουλέψεις την ταχύτητά σου. Κάνε μικρές γρήγορες προπονήσεις, με λιγότερα χιλιόμετρα και περισσότερη ένταση.

Tip: Βάλε στην προπόνησή σου διαλειμματικά προγράμματα μία φορά την εβδομάδα. Ένα απλό πρόγραμμα όπως 8Χ2 λεπτά γρήγορο τρέξιμο και 1 λεπτό ξεκούραση είναι ιδανικό.

Διαβάστε επίσης: Οι κίνδυνοι της καλοκαιρινής προπόνησης και πως αντιμετωπίζονται

x
Send this to a friend