Έναρξη εγγραφών για τον αγώνα “Ανόπαια Ατραπός” 2020

Ο Σύλλογος Δρομέων Φθιώτιδας «Τραχίνα»  ( μέλος της ΕΟΣΛΜΑ-Υ, )  σε συνδιοργάνωση, με τον Δήμο  Λαμιέων,  προκηρύσσει τον 11ο  Ορεινό Αγώνα Τρεξίματος 15,2 χλμ. με την ονομασία «Ανόπαια Ατραπός».

Ο αγώνας θα γίνει την Κυριακή 3 Μαΐου 2020 σε μονοπάτια του ελατοσκέπαστου Καλλίδρομου όρους. Η διαδρομή είναι ιστορική αφού  πιθανολογείται ότι στο μεγαλύτερο μέρος του, αποτελεί μέρος της ιστορικής διαδρομής από το «Μονοπάτι του Εφιάλτη».

Δηλώσεις Συμμετοχής – Τρόπος Εγγραφής

Δικαίωμα συμμετοχής στον αγώνα έχουν όσοι συμπλήρωσαν το 18ο έτος της ηλικίας τους (γεννημένοι το 2002  και πριν). Διαφορετικά απαιτείται γραπτή άδεια από τον γονέα η κηδεμόνα.(Υπεύθυνη δήλωση θα υπάρχει στη γραμματεία του αγώνα ). Οι δηλώσεις συμμετοχής για τον Αγώνα θα πρέπει να γίνουν το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα   27 Απριλίου 2020  ή με τη συμπλήρωση 300 συμμετοχών.

Η συμμετοχή μπορεί να δηλωθεί με online εγγραφή ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

Πατήστε για εγγραφή εδώ

Κόστος Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής στον αγώνα είναι 10 ευρώ, ενώ τυχόν τραπεζικά έξοδα, επιβαρύνουν τον αθλητή.

Τρόπος Πληρωμής

Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς :

Δικαιούχος

Σύλλογος δρομέων Φθιώτιδας  “Τραχίνα”

IBAN GR040171 2910 0062 9112 6402 798

Για κατάθεση εντός καταστήματος   6291-126402-798

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή σας θα πρέπει να καταβάλετε το αντίτιμο της  το συντομότερο  μετά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής σας, ( έχετε το περιθώριο πέντε εργάσιμων ημερών )  και στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει απαραίτητα να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας.

Η καταβολή του αντίτιμου συμμετοχής, για όσες και όσους, δηλώσουν τις τελευταίες ημέρες,  δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση, να γίνει, μετά την Τρίτη 28 Απριλίου 2020.

Παροχές προς τους συμμετέχοντες:

Στα πλαίσια αναβάθμισης του αγώνα η χρονομέτρηση θα είναι ηλεκτρονική, ενώ παρέχεται και τεχνικό T-shirt γνωστής εταιρείας.

Σε όλους τους τερματίσαντες θα απονεμηθούν αναμνηστικά μετάλλια συμμετοχής. Οι τρεις πρώτοι άντρες και γυναίκες θα βραβευθούν με ειδικά έπαθλα.

Οι φωτογραφίες του αγώνα είναι δωρεάν , θα αναρτηθούν στη σελίδα της διοργάνωσης και θα είναι διαθέσιμες και σε υψηλή ανάλυση.

Πέραν των αγωνιστικών παροχών, παρέχεται δυνατότητα ενημέρωσης στο Καινοτομικό Μουσείο Θερμοπυλών. Αθλητές και συνοδοί , θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα ευρήματα του μουσείου , καθώς και να “περιηγηθούν” ηλεκτρονικά στα ιστορικά γεγονότα που σημάδεψαν την περιοχή και τον κόσμο ολόκληρο.

Επίσης υπάρχει δυνατότητα λήψης λουτρού στα ιαματικά λουτρά Θερμοπυλών

Γενικές οδηγίες

Η γραμματεία του αγώνα θα λειτουργήσει στον προαύλιο χώρο του Καινοτομικού Μουσείου Θερμοπυλών από 07:00 – 09:30, όπου θα είναι και ο τερματισμός. Οι αθλητές που θα συμμετέχουν θα πρέπει να συγκεντρωθούν στον ίδιο χώρο το αργότερο μέχρι τις 9.30 πμ. Εκεί υπάρχει αρκετός χώρος για τη στάθμευση των οχημάτων. Με λεωφορεία του συλλόγου θα μεταφερθούν στο σημείο της εκκίνησης.

Αναχώρηση λεωφορείων για την εκκίνηση στις 10:00

Μίνι τεχνική ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί προ της εκκίνησης.

Εκκίνηση αγώνα θα δοθεί στις 11:00.

Το χρονικό όριο έγκυρου τερματισμού είναι 4 ώρες

Υγειονομική κάλυψη

Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη.

Οι διοργανωτές δεν ευθύνονται για τον θάνατο, τραυματισμό ή οποιαδήποτε βλάβη της υγείας των αγωνιζομένων, οι οποίοι υποβάλλοντας την αίτηση συμμετοχής, δηλώνουν ότι γνωρίζουν τους κινδύνους που υπάρχουν στο ορεινό περιβάλλον και βεβαιώνουν ότι η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή και τους επιτρέπει να αγωνιστούν, έχουν δε πρόσφατα εξεταστεί από γιατρό γι’ αυτό το θέμα. Οι διοργανωτές δεν έχουν καμία ευθύνη για ό,τι συμβεί σχετικά με θέματα ΥΓΕΙΑΣ και οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Επίσης δε φέρουν ευθύνη για τυχόν ατύχημα που προκύψει κατά τη διεξαγωγή του αγώνα.

Από τους διοργανωτές δε θα ζητηθούν ιατρικές βεβαιώσεις για κανένα αθλητή/τρια, αφού όλοι οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με δική τους αποκλειστική ευθύνη. Οι διοργανωτές δεσμεύονται ότι θα πάρουν όλα τα δυνατά προβλεπόμενα μέτρα προκειμένου οι αθλητές να είναι ασφαλείς. Στο χώρο του τερματισμού θα υπάρχει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ

Σε αρκετά σημεία του μονοπατιού προσεγγίζουν οχήματα ώστε να είναι άμεση η βοήθεια σε οποιαδήποτε περίπτωση.  Επίσης δύο ομάδες διάσωσης με κινητά φορεία (σακίδια πλάτης) θα καλύπτουν πεζοπορικά τα μονοπάτια.

Περιγραφή διαδρομής.

Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 15,2χλμ. από τα οποία το 80% είναι μονοπάτια και το 20% δασικοί δρόμοι.  Η συνολική θετική υψομετρική είναι 510μ.

Η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει σε υψόμετρο 630μ. δίπλα από την Ιερά Μονή Δαμάστας. Αρχικά η διαδρομή κινείται για 2,1χλμ. σε δασικό δρόμο και στη συνέχεια σε μονοπάτι. Κερδίζει γρήγορα ύψος οπότε το μονοπάτι ελίσσεται ανάμεσα σε έλατα και φτάνει σε υψόμετρο 980μ.

Εκεί ξανασυναντά δασικό δρόμο και λιβάδια.. Για  1χλμ. η διαδρομή  κινείται σε δασικούς δρόμους και διέρχεται από το ψηλότερο σημείο της τα 1060μ. Από εδώ ξεκινά μια συνεχή κατηφόρα με μικρά μόνο ανεβάσματα.

Το τοπίο είναι πανέμορφο καθώς ολόκληρη η διαδρομή είναι μέσα σε δάσος με έλατα, πεύκα και πολλά άλλα είδη φυτών και δέντρων. Μάλιστα υπάρχουν και αρκετές εποχικές λιμνούλες. Η κατάληξη του αγώνα θα είναι στον προαύλιο χώρο του Μουσείου Θερμοπυλών ( Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών).

Στη διαδρομή θα υπάρχουν πέντε (5) σταθμοί ανεφοδιασμού με νερό, ισοτονικό, coca cola, snacks .

Η διαδρομή είναι πλήρως σηματοδοτημένη ώστε  να είναι εύκολη η αναγνώρισή της ακόμα και από αρχάριους. Η σήμανση έγινε με κορδέλες λευκού – κόκκινου χρώματος. Βέβαια υπάρχει και μόνιμη σήμανση από άσπρα – κόκκινα μεταλλικά πλαίσια.

Γενικά πρέπει να έχουμε στο νου ότι το βουνό  χρειάζεται την ιδιαίτερη φροντίδα μας. Στα πλαίσια αυτά η διοργάνωση θα φροντίσει να υπάρχουν στους σταθμούς υποστήριξης σακούλες για την εναπόθεση των σκουπιδιών και θα φροντίσει για τον καθαρισμό της διαδρομής μετά τον αγώνα.

Οι αθλητές έχουν την υποχρέωση να μην ρυπαίνουν  και να μην προκαλούν ενέργειες που υποβαθμίζουν με οποιοδήποτε τρόπο το περιβάλλον. Οργανωτές και αθλητές να λειτουργήσουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να μειωθεί στο ελάχιστο η επίδραση του αγώνα στο φυσικό περιβάλλον

Φωτογραφίες από τη διαδρομή υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο. Θα προσπαθήσουμε να υπάρχει συνεχής ενημέρωση στο blog του Συλλόγου (http://trahina-runners.blogspot.gr/ ) και στο Facebook «Σύλλογος Δρομέων Τραχίνα»

Ο Σύλλογος Δρομέων «Τραχίνα» σας καλεί να τρέξετε αυτή την όμορφη και ιστορική διαδρομή μέσα στο πανέμορφο δάσος του Καλλιδρόμου. Εμείς θα φροντίσουμε να έχετε ένα ασφαλή και ευχάριστο αγώνα.

Φέτος τιμάμε τα 2500 χρόνια από την ιστορική μάχη .Η ιστορία και ο θρύλος διαπλέκονται στο μονοπάτι αυτό με τον πιο ηρωικό σταθμό της παγκόσμιας διαδρομής ,τις Θερμοπύλες. Ο Γερμανός ιστορικός Manuel Andrack το επέλεξε το 2015 σαν ένα από τα 15 μονοπάτια που σημάδεψαν την παγκόσμια ιστορία. Έτσι το περπάτησε και το συμπεριέλαβε στο βιβλίο του που έγινε αμέσως best seller

Στην Ανόπαια Ατραπό όραση, ζωτική ενέργεια, αποθέωση της φύσης, υπαρξιακό βίωμα ,όλα συνθέτουν τη μνήμη όχι απλά ως ιστορικό μέγεθος αλλά ως θρίαμβο της ανθρώπινης ψυχής και της συνειδητής επιλογής της θυσίας, έναντι της υποταγής και της δούλωσης.

Έτσι τρέχοντας στην Ανόπαια Ατραπό στις 3/5/2020 δε θυμάμαι μόνο αλλά παράλληλα κλίνω το γόνυ, τιμώ και εμπνέομαι!

Η Οργανωτική Επιτροπή

Αντωνίου Νίκος

τηλ: 6975901729            e-mail: [email protected]

Κούτσικος Γιάννης

τηλ: 6937378138             e-mail: [email protected]

Πρατίλας Λουκάς:

τηλ: 6932271106          e-mail: [email protected]

Πολίτης Χαράλαμπος

Τηλ : 6947202537        e-mail : [email protected]

Μιχαήλ Μαρία

Τηλ: 6974555298        e-mail : [email protected]

Σακελλάρης Γιάννης

τηλ: 6986707089         e-mail : [email protected]

Για περισσότερες πληροφορίες : http://trahina-runners.blogspot.gr

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend