12 συμβουλές στους δρομείς για ένα υγιές δέρμα το καλοκαίρι

Η φροντίδα του δέρματος είναι μια σημαντική υπόθεση για όλους, αλλά κυρίως για τους δρομείς που δεν σταματούν να εκτίθενται στον ήλιο.

Το υγιές δέρμα συμβάλει στην καταπολέμηση των μολύνσεων. Χωρίς τη σωστή φροντίδα του είμαστε περισσότερο επιρρεπείς στις ασθένειες.

Η ακμή δεν αρέσει σε κανέναν και μπορεί να αντιμετωπιστεί με το κόκκινο κρασί, τα κρύα ντους και την απολέπιση. Επίσης ο ήλιος μπορεί να προκαλέσει βλάβες στο δέρμα για τον λόγο αυτό δεν θα πρέπει ιδιαίτερα το καλοκαίρι να ξεχνάμε το αντηλιακό μας, τόσο όταν τρέχουμε, όσο και στην παραλία.

Ακολουθήστε μια καθημερινή ρουτίνα περιποίησης, καθαρισμού και ενυδάτωσης του δέρματος και κρατείστε το ασφαλές από τον ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να έχετε ένα υγιές δέρμα το εφετινό καλοκαίρι:

Πιείτε νερό

Τα οφέλη της συχνής κατανάλωσης νερού είναι πολλαπλά, βοηθά στην χώνεψη των τροφών αλλά και στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού. Επίσης συμβάλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος, αποβάλει τις τοξίνες και βοηθά στο να έχετε ένα υγιές δέρμα.

Κάντε απολέπιση

Με τον τρόπο αυτό αφαιρείτε τα νεκρά κύτταρα από την επιφάνεια του δέρματος. Αυτή η ανάγκη είναι ακόμη μεγαλύτερη τους καλοκαιρινούς μήνες αφού ο ήλιος ξεραίνει την επιφάνεια του δέρματος. Επίσης με την απολέπιση καταπολεμάτε την ακμή, τις ρυτίδες και τα σημάδια στο δέρμα σας.

Χρησιμοποιείστε αντηλιακό

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να καταπολεμήσετε την φωτογήρανση που προκαλεί η εκτεταμένη έκθεση στον ήλιο. Είναι σημαντικό η χρήση του ιδίως στις μικρότερες ηλικίες.

Χρησιμοποιείστε lip balm

Μην ξεχνάτε να περιποιείστε τα χείλη σας. Είναι ευαίσθητα και επηρεάζονται από τον ήλιο. Χρησιμοποιείστε lip balm για να προστατέψετε τα χείλη από τις ακτίνες του ηλίου.

Φορέστε λιγότερο makeup

Συμβουλή για τις γυναίκες. Με την ζέστη του καλοκαιριού ιδρώνετε περισσότερο με αποτέλεσμα το μακιγιάζ να φεύγει από την θέση του και να νιώθετε πως κολλάτε ενώ παράλληλα δημιουργούνται κηλίδες στο πρόσωπό σας. Μπορείτε να δείχνετε μια χαρά και χωρίς αυτό. Υπάρχουν επίσης ανθεκτικές αντηλιακές πούδρες.

Μην προσπαθείτε να αποφύγετε τον ιδρώτα

Αποβάλει τις τοξίνες από σώμα και δέρμα, επίσης ανοίγει τους πόρους του δέρματος και αυτό βοηθά στο να απαλλαγείτε από τα σπυράκια.

Χρησιμοποιείστε τόνερ

Με τον τρόπο αυτό θα αποκτήσετε λαμπερή επιδερμίδα το εφετινό καλοκαίρι. Συμβάλει στην προστασία από τις ακτίνες του ήλιου, ενυδατώνει το δέρμα και αποκαθιστά την ισορροπία του pH του δέρματος.

Καταφύγετε σε φυσικούς τρόπους ενυδάτωσης

Οι οργανικές και φυτικές λοσιόν είναι πλούσιες σε μέταλλα και βιταμίνες. Βοηθούν στην ενυδάτωση και την αναζωογόνηση του δέρματος και αποκαθιστούν τα νεκρά του κύτταρα. Επίσης μην ξεχνάτε να τρώτε τροφές που σας ενυδατώνουν.

Κάντε ένα κρύο ντους

Έρευνες έχουν δείξει πως το καλοκαίρι το κρύο μπάνιο συμβάλει στην καταπολέμηση της ακμής, παράλληλα δίνει μεγαλύτερη λάμψη στα μαλλιά σας.

Πιείτε κόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί συμβάλει στην υγεία του δέρματος. Συγκεκριμένα η ρεσβερατρόλη είναι ένα αντιοξειδοτικό που περιέχει το κόκκινο κρασί και βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής και των βακτηριδίων. Ένα ποτηράκι κάνει καλό.

Επιλέξτε σωστές τροφές

Ρόδια, καρύδια, φασόλια, μαύρη σοκολάτα, πράσινο τσάι, σόγια, στρείδια και καρότα είναι μερικά από τα τρόφιμα που κάνουν καλό στο δέρμα. Απλά μην τα φάτε πριν τρέξετε.

Μπλούζες προτασίας

Υπάρχουν μπλούζες που χρησιμοποιούνται τις περισσότερες φορές για μικρά παιδιά. Όταν κάποιος είναι αθλητής καλό είναι να σκέφτεται τον εαυτό του σαν παιδί, αφού ένας δρομέας μπορεί να τρέχει για πάνω από μία ώρα στον ήλιο. Ειδικές μπλούζες UPF 50 μπορούν να σας προστατέψουν ειδικά όταν τρέχεται κοντά στη θάλασσα. Κάντε και μια βουτιά…

ΠΗΓΗ: theactivetimes.com

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Το T-shirt του 5ο Veikou Trail τα… σπάει!

Η Οργανωτική Επιτροπή του 5ο Veikou Trail είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το T-shirt  της φετινής διοργάνωσης.

Η σχεδίαση του φετινού T-shirt είναι πραγματικά φανταστική και ξεφεύγει από τα κλασικά  σχέδια άλλων διοργανώσεων. Άλλωστε στόχος της Οργανωτικής Επιτροπής δεν είναι η κατασκευή ενός T-shirt που μετά την διοργάνωση απλά θα μπει στο συρτάρι, αλλά να μπορεί όποιος το αποκτήσει να το φοράει με χαρά στις προπονήσεις και στην καθημερινότητά του.

Στο κομμάτι του χρώματος, λόγω και της ζέστης, αποκλείστηκε η πιθανότητα σκούρου χρώματος. Από την άλλη να μην επαναληφθεί το λευκό των προηγούμενων διοργανώσεων. Επιλέχθηκε το χρώμα της μέντας, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα και δίνει ένα άρωμα δροσιάς.

Οι εγγραφές ακόμα τρέχουν. Πιθανότατα θα κλείσουν την προσεχή Κυριακή 27/06 ή γρηγορότερα, αν συμπληρωθεί το όριο των 300 ατόμων/ απόσταση . Όποιος επιθυμεί, μπορεί να το αποκτήσει μαζί με την εγγραφή του, σε μια από τις 2 αποστάσεις της διοργάνωσης.

Όσοι έχουν ήδη πραγματοποιήσει ήδη της εγγραφή τους, (ακόμα και όσοι έχουν εγγραφεί για την διοργάνωση του Ιανουαρίου  που αναβλήθηκε και μετέφεραν την εγγραφή τους για τώρα), μπορούν να το αποκτήσουν. Πως;;; Πολύ απλά αποστέλλουν email στην διοργάνωση στο [email protected], γράφοντας το ονοματεπώνυμο του δρομέα, το μέγεθος T-shirt  και τον κωδικό  VT που έλαβαν κατά την εγγραφή τους. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταβληθεί το ποσό των 8,00€ στον τραπεζικό λογαριασμό που κατατέθηκε και το αντίτιμο συμμετοχής, με αιτιολογία το ονοματεπώνυμο του δρομέα και τον κωδικό VT της εγγραφής τους. Σε κάθε περίπτωση μπορούν να επικοινωνούν με το ανωτέρω email.

Η παραλαβή των T-shirt θα πραγματοποιείται μόνο από το σημείο, που οι δρομείς επέλεξαν κατά την εγγραφή τους, μαζί με τον αριθμό συμμετοχής.

Οι εγγραφές τρέχουν και κλείνουν σύντομα

Όλοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εύκολα και γρήγορα αρκεί να μπουν στη σελίδα της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr. Στην ειδική κατηγορία των εγγραφών, συμπληρώνουν τα στοιχεία τους στην σχετική φόρμα και επιλέγουν το αγώνισμα όπου επιθυμούν. Στο τέλος, ορίζουν και σημείο παραλαβής του πακέτου συμμετοχής από τα 5 διαθέσιμα που προσφέρονται από την διοργάνωση.

Εγγραφές πραγματοποιούνται και μέσω της πλατφόρμας  www.racefinder.gr

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η διοργάνωση, όπως και οι υπόλοιπες διοργανώσεις που θα πραγματοποιηθούν το ερχόμενο διάστημα, θα υλοποιηθούν σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες της ΓΓΑ. Οι βασικοί όροι και οι προϋποθέσεις για συμμετοχή στην διοργάνωση, που ισχύουν μέχρι αυτή τη στιγμή, αναφέρονται και στην προκήρυξη που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης. Την προκήρυξη μπορείτε να την διαβάσετε ΕΔΩ

Οι εγγεγραμμένοι δρομείς θα παραλαμβάνουν τους αριθμούς και τα πακέτα συμμετοχής από το σημείο παραλαβής που επέλεξαν κατά την εγγραφή τους, την Παρασκευή 02/07 και το Σάββατο 03/07 σε ώρες που θα ανακοινωθούν από την διοργάνωση

  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Κηφισιά, Αργυροπούλου 4
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Κορυδαλλός, Ταξιαρχών 57
  • Κατάστημα Outrun | Παλαιό Φάληρο, Mαρίνα Φλοίσβου,
  • Κατάστημα Top Cycles | Περιστέρι, Βασ. Αλεξάνδρου 72,
  • Κεντρική είσοδος Άλσους Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το Veikou Trail παρέχεται επίσης μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr και της σελίδας facebook www.facebook.com/veikoutrail.

“Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Γιατί ειδικά οι δρομείς δεν πρέπει να κοιμούνται με ανεμιστήρα το βράδυ

Γιατί ειδικά οι δρομείς δεν πρέπει να κοιμούνται με ανεμιστήρα το βράδυ

Σε αυτές τις τόσο θερμές μέρες του καλοκαιριού, ο βραδινός ύπνος δεν είναι μια εύκολη υπόθεση και ειδικά αν στο σπίτι δεν υπάρχει κλιματιστικό. Η ζέστη είναι τόσο έντονη που ο βραδινός ύπνος γίνεται αληθινό μαρτύριο.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι αγορές αδειάζουν από τους ανεμιστήρες: όσοι δεν έχουν κλιματιστικό αγοράζουν έναν ανεμιστήρα και τα βράδια τον χρησιμοποιούν χωρίς διακοπή.

Αν είσαι δρομέας και έχεις κάνει την παραπάνω επιλογή, τα νέα δεν είναι καλά για εσένα: είναι μια από τις χειρότερες επιλογές που μπορείς να κάνεις το να κοιμάσαι το βράδυ με έναν ανεμιστήρα. Είναι πολύ κακό από άποψη υγιεινής και είναι δεδομένο πως θα έχεις προβλήματα με το τρέξιμό σου.

Ας μην ξεχνάμε, ότι ο ύπνος είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της προπόνησης, αλλά και της προετοιμασίας πριν από έναν αγώνα.

Σκόνη…

Όπως τονίζεται στο «The Sleep Advisor», την αμερικάνικη ιστοσελίδα που ειδικεύεται σε θέματα ύπνου, η λειτουργία του ανεμιστήρα μπορεί να κάνει το δωμάτιο πιο δροσερό αλλά ταυτόχρονα το γεμίζει με σκόνη. Ουσιαστικά «σηκώνει» ό,τι σκόνη υπάρχει μέσα στο δωμάτιο και την διαχέει στον αέρα, γεγονός που προκαλεί προβλήματα με την αναπνοή τα οποία θα έχουν άμεσο αντίκτυπο και στις προπονήσεις σας. Ειδικά αν είστε αλλεργικοί ή έχετε άσθμα, ο ανεμιστήρας το βράδυ είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή.

«Κοιτάξτε προσεκτικά τον ανεμιστήρα σας. Θα διαπιστώσετε ότι μαζεύει σκόνη στις λεπίδες του και όλη αυτή η σκόνη πετάει στην ατμόσφαιρα κάθε φορά που τον ανοίγετε», αναφέρει χαρακτηριστικά το «The Sleep Advisor».

Αναπνοή

Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι που ένας δρομέας δεν πρέπει να κοιμάται με ανεμιστήρα το βράδυ. Ένας σημαντικός από αυτούς είναι πως ο ανεμιστήρας στεγνώνει το δέρμα σας καθώς και τα ρινικά σας περάσματα και αν τα τελευταία γίνουν πολύ στεγνά το σώμα σας παράγει αυτόματα υπερβολικά πολύ οξυγόνο με αποτέλεσμα να έχετε δυσκολία στην αναπνοή. Επίσης, η μύτη σας θα είναι υπερβολικά υγρή, σε ενοχλητικό βαθμό, κάθε φορά που θα τρέχετε.

Κράμπες

Αν όλα αυτά δεν σας φτάνουν τότε προσθέστε και τις μυϊκές κράμπες, που είναι με διαφορά ο χειρότερος εφιάλτης ενός δρομέα. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ειδικοί του «The Sleep Advisor»: «Οι άνθρωποι που κοιμούνται με τον αέρα να τους χτυπάει, μπορεί να ξυπνήσουν με δύσκαμπτους μύες, γιατί ο συμπυκνωμένος δροσερός αέρας μπορεί να κάνει τους μύες να συμπιέζονται και να υποφέρουν από κράμπες. Επίσης, ένα πολύ συχνό πρόβλημα για τους ανθρώπους που κοιμούνται μαζί του με τον ανεμιστήρα κοντά στο πρόσωπο και το λαιμό τους είναι να ξυπνάνε με πονόλαιμο».

Ενώ λοιπόν ο ύπνος με έναν ανεμιστήρα φαίνεται σαν ο μοναδικός τρόπος για να αντιμετωπιστεί η ζέστη, μάλλον πρέπει να δοκιμάσετε άλλα πράγματα όπως μια δροσερή φανέλα σε ένα μπολ με νερό κοντά στο κρεβάτι σας ή το προσπαθήσετε να κοιμάστε πολύ κοντά σε ένα ανοιχτό παράθυρο.

Διαβάστε ακόμα: Πώς θα κάνετε καλό ύπνο χωρίς κλιματισμό στον καύσωνα!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend