Η γυμναστική και η υγιεινή διατροφή “δουλεύουν” μόνο με πειθαρχία

Η γυμναστική και η υγιεινή διατροφή "δουλεύουν" μόνο με πειθαρχία

Αν είσαι κι εσύ από αυτούς που κοιτούν με ζήλια κάποιον στο δρόμο που τρέχει, ή κάνει ποδήλατο, που γυμνάζεται καθημερινά, που ξυπνάει χαράματα πριν τη δουλειά για να πάει γυμναστήριο, και αναρωτιέσαι γιατί εσύ δεν μπορείς να το κάνεις αυτό…

Εάν κι εσύ λες «Από Δευτέρα σωστή διατροφή», αλλά ποτέ δεν τα καταφέρνεις και πάντα λες «Αχ, μακάρι να είχα όρεξη για γυμναστική σαν τους άλλους», πρέπει να μάθεις κάτι:

Οι άνθρωποι που έχουν βάλει συστηματικά στη ζωή τους τη γυμναστική και την υγιεινή διατροφή, δεν έχουν καμία απολύτως διαφορά από εσένα που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα από τα δύο-ή μάλλον πιο σωστά: νομίζεις ότι δεν μπορείς.

Ο κύριος που τρέχει στο πάρκο το βραδάκι, δεν γυρίζει από τη δουλειά πιο ξεκούραστος από εσένα. Δεν έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, λιγότερα άγχη. Και το πιο εντυπωσιακό: Δεν του είναι πιο εύκολο από ό,τι για εσένα να σηκωθεί από τον καναπέ, να φορέσει τα ρούχα του, να δέσει τα κορδόνια του και να βγει για τρέξιμο.

Θα σκεφτεί και εκείνος 10 δικαιολογίες για να μείνει σπίτι, θα σκεφτεί  το πόσο βαριέται, πόσο κουρασμένος είναι, πόση ζέστη έχει… κι όμως τελικά θα βάλει τα παπούτσια του και θα βγει από την πόρτα. Και αυτό το κάνει κάθε μέρα, για εβδομάδες, μήνες, χρόνια. Δεν γίνεται πιο εύκολο με το πέρασμα του χρόνου όπως ίσως νόμιζες. Αυτή την εσωτερική διαμάχη που εσύ δεν αντέχεις ούτε για μια εβδομάδα, όλος ο κόσμος που γυμνάζεται την κάνει για χρόνια. Και πειθαρχεί!

Καλή υγεία και κορμί για παραλία!

Καλοκαιράκι και το αιώνιο θέμα για το τέλειο σώμα είναι πιο hot από ποτέ. Πάρε στυλό και γράψε σε χαρτάκι για να το θυμάσαι: Χωρίς θυσίες δεν πρόκειται να αποκτήσεις καλή υγεία και τέλειο σώμα.

Εάν έχεις περάσει όλη σου τη ζωή τρώγοντας burger, πίτσες, σουβλάκια, εάν έχεις να κάνεις γυμναστική από το σχολείο, τότε να ξέρεις ότι για να αλλάξεις αυτές τις βλαβερές συνήθειές σου θα πονέσεις, θα λαχανιάσεις, θα πεινάσεις και κάθε μέρα θα λες στον εαυτό σου δικαιολογίες για να τα παρατήσεις.

Μάθε από τους γνωστούς και φίλους σου που τρώνε σωστά και γυμνάζονται. Παρακινήσου από την δική τους προσπάθεια. Μάθε πώς ανέπτυξαν τη δύναμη να αντιστέκονται στην φωνούλα μέσα τους που τους φωνάζει «έλα μωρέ ασ’ το για σήμερα».

Μην γελαστείς ούτε λεπτό και σκεφτείς πως τους είναι εύκολο. Δεν είναι. Και γι’ αυτό σεβάσου τους ανθρώπους αυτούς και προσπάθησε να παρακινηθείς από την εσωτερική δύναμη που έχουν αναπτύξει.

Διαβάστε ακόμα: Υποψήφιοι δρομείς και δικαιολογίες: Διαβάστε τις καλύτερες

Πηγή: 5tinimera.wordpress.com

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Τα πολλαπλά οφέλη του περπατήματος μέσα στο νερό

Το καλοκαίρι αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του και οι παραλίες είναι πλέον ανοικτές. Αυτό το γεγονός μας δίνει ακόμα μια επιλογή για προπόνηση, που όμως, δεν είναι η κολύμβηση, ούτε το τρέξιμο στην άμμο.

Μια εξαιρετική άσκηση με πολλαπλά οφέλη για το σώμα μας, είναι το περπάτημα μέσα στο νερό. Δείτε γιατί:

Μυϊκή δύναμη

Η αντίσταση στο νερό είναι 4 με 12 φορές μεγαλύτερη από ό,τι στον αέρα δεδομένου ότι ρέει προς πολλές και αντίθετες κατευθύνσεις. Τη στιγμή που παλεύεις να μείνεις όρθια στο νερό συνεχίζοντας την υδρόβια πεζοπορία σου, γίνεται δουλίτσα…

Ευλυγισία ΟΝ

Όπως είπαμε, το νερό σε σπρώχνει αλλού για αλλού. Αισθάνεσαι σα να διαμελίζεσαι αλλά με τη καλή έννοια. Η πάλη των αρθρώσεών σου, θα έχουν μακροπρόθεσμα καλά νέα για την ευλυγισία σου.

Αρθρώσεις

Και τις προστατεύει το νερό αλλά και τις ανακουφίζει. Στο έδαφος επιβαρύνονται περισσότερο, ενώ στο νερό δεν ασκείται μεγάλη δύναμη λόγω της άνωσης.

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Άγχος – ώρα μηδέν

Η αίσθηση ελευθερίας που μας χαρίζει το νερό, σε συνδυασμό με την αίθηση ότι το σώμα μας είναι έρμαιο μόνο να μας χαλαρώνει καταφέρνει.

Νερό-θερμίδες: 1-0

Θα πεινάς λογικά μετά την θάλασσα. Tο πήρες το μήνυμα.

Αρτηριακή πίεση

Η θαλπωρή που νιώθεις λίγη ώρα μετά το μπάνιο στη θάλασσα, συνδέεται με τη μείωση της αρτηριακής σου πίεσης. Το αίμα ρέει προς τους μύες και όλα μέσα σου ρυθμίζονται πολύ καλύτερα.

Διαβάστε επίσης: Πως το κολύμπι και η άσκηση στο νερό βοηθά σε διάφορες παθήσεις;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Το γρήγορο περπάτημα χαρίζει χρόνια ζωής

Το γρήγορο περπάτημα χαρίζει ζωή

Το πιο γρήγορο περπάτημα, αυτό που μοιάζει με το πιο αργό τρέξιμο ή με το βάδην  χαρίζει ζωή και βελτιώνει την υγεία, όπως διαπιστώνουν οι ειδικοί σε πολλές σχετικές έρευνες.

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ και συναδέλφων τους από άλλα τέσσερα πανεπιστήμια (Κέιμπριτζ, Εδιμβούργου, Λίμερικ και Ούλστερ), συνδέουν το γρήγορο περπάτημα με τη μείωση της θνησιμότητας.

Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες αναφέρουν σε μελέτη τους, που δημοσιεύθηκε στην British Journal of Sports Medicine, ότι το περπάτημα σε έναν μέτριο ρυθμό συνδέεται με μείωση της θνησιμότητας κατά 20% -και μάλιστα θνησιμότητας που μπορεί να προέλθει από όλα τα αίτια- σε σύγκριση με το περπάτημα σε αργό ρυθμό.

Γρήγορο περπάτημα: Πόσα βήματα το λεπτό πρέπει να κάνεις;

Τα μεγαλύτερα οφέλη, όμως, για την υγεία έχει το περπάτημα σε γρήγορο ρυθμό το οποίο συνδέεται με μείωση του κινδύνου θανάτου από όλα τα αίτια κατά 24%, και με περισσότερο ωφελημένα να είναι τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα ηλικίας 60 ετών και άνω εμφάνιζαν μείωση του κινδύνου θανάτου από καρδιαγγειακά αίτια κατά 46% όταν περπατούσαν με μέση ταχύτητα και κατά 53% όταν επιτάχυναν.

Με 7 χλμ. την ώρα

Σύμφωνα με τον ομογενή επικεφαλής Δρ. Σταματάκη «ως γρήγορος βηματισμός θεωρείται γενικώς το να καλύπτει το άτομο πέντε με επτά χιλιόμετρα την ώρα, ωστόσο αυτό εξαρτάται από τη φυσική κατάσταση του κάθε ανθρώπου. Ένας εναλλακτικός δείκτης για να καταλάβει κάποιος αν περπατά όντως με ταχύ ρυθμό είναι το να λαχανιάζει ελαφρώς ή και να ιδρώνει όταν περπατά για αρκετή ώρα». Για να καταλήξουν στα συμπεράσματά τους οι επιστήμονες μελέτησαν αρχεία θανάτων και τα αποτελέσματα 11 πληθυσμιακών μελετών που είχαν διεξαχθεί στην Αγγλία και τη Σκωτία μεταξύ του 1994 και του 2008 και στις οποίες οι συμμετέχοντες είχαν δηλώσει με τι ρυθμό περπατούσαν.

Μεταξύ άλλων το περπατο-τρέξιμο, δηλαδή το όσο περισσότερο γρήγορο περπάτημα, μπορεί να χρησιμεύσει και ως ζέσταμα για την προπόνηση που θα ακολουθήσει, ειδικά στους ανθρώπους που είναι μιας κάποιας ηλικίας.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο εναντίον περπατήματος: Ποια μορφή άσκησης είναι πιο χρήσιμη;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend