Συμβουλές που θα ανακουφίσουν τα ταλαιπωρημένα πόδια σας

5 συμβουλές που θα ανακουφίσουν τα ταλαιπωρημένα πόδια σας

Αν είστε δρομείς τότε σε περίπτωση που τα πόδια σας είχαν στόμα και μπορούσαν να σας μιλήσουν, ένα από τα πρώτα πράγματα που θα σας έλεγαν θα ήταν το εξής: «Ταλαιπωρείς τα δάχτυλά μας, κάνεις τις φτέρνες μας να πονάνε και με τις προπονήσεις που κάνεις γεμίζουμε φουσκάλες. Αρκετά»!

Με δεδομένο πως μάλλον θα είχαν δίκιο, ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πως θα δώσετε στα πόδια σας την φροντίδα που αξίζουν στα πόδια ενός αθλητή:

Να κάνετε συχνούς περιπάτους

Για κάθε βήμα που κάνετε, τα πόδια σας ενορχηστρώσουν ένα πολύπλοκο δίκτυο από 26 οστά, περίπου τρεις δωδεκάδες αρθρώσεις, περισσότερους από 100 μύες, τένοντες και συνδέσμους. Αυτό σημαίνει πως μια βόλτα είναι εξαιρετικά ευεργετική. Άλλωστε αν ζυγίζετε έστω και ελάχιστα κιλά παραπάνω από το ιδανικό σας βάρος, η αυξημένη πίεση στους γοφούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους προκαλούν μια επώδυνη κατάσταση για τα πόδια σας, συνεπώς πρέπει να τα προστατεύεται με το διατηρείστε στα κιλά σας.

Έτσι κάνετε ζημιά στα πόδια σας χωρίς να το ξέρετε!

Δώστε βάση στα παπούτσια που φοράτε

Παρά το γεγονός ότι το παλιό σας ζευγάρι πάνινα παπούτσια μπορεί να είναι άνετο, στην πραγματικότητα βλάπτει τα πόδια σας. Όταν το πέλμα του παπουτσιού σας είναι στενό τότε προσδίδει άγχος στα οστά και τις αρθρώσεις των ποδιών με αποτέλεσμα να είστε ευάλωτοι σε τραυματισμούς. Γι΄ αυτό μην υποτιμάτε ποτέ το ζήτημα των παπουτσιών που φοράτε: δεν φτάνει απλά να είναι άνετα, πρέπει να είναι ευρύχωρα. Όσο μεγαλώνετε και συνεπώς, τα πόδια σας γίνονται όλο και πιο ταλαιπωρημένα, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε τη σημασία του να φοράτε ευρύχωρα παπούτσια.

Αφήστε τα πόδια σας να αερίζονται

Το να εγκλωβίζετε τα πόδια σας μονίμως σε κλειστά παπούτσια δεν είναι και πολύ σοφό. Εάν τα παπούτσια σας πιέζουν τα δάχτυλα των ποδιών σας, μπορεί να προκαλέσουν συμπιέσεις, φλεγμονές και μεγέθυνση των νεύρων. Όλα αυτά είναι πολύ συνηθισμένα προβλήματα για όσους φοράνε διαρκώς κλειστά παπούτσια, συνεπώς αν θέλετε να αποφύγετε όλα αυτά τα επώδυνα συμπτώματα καλό είναι να φοράτε ανοιχτά παπούτσια με την πρώτη ευκαιρία που σας δίνεται.

Μην σταυρώνετε τα πόδια σας όταν κάθεστε

Και όμως, αυτή η στάση των ποδιών όταν είστε καθιστοί κάνει κακό στα πόδια σας! Μπορεί να είναι μια άνετη στάση αλλά σφίγγει το περονικό νεύρο κατά μήκος του γόνατου, γεγονός που κάνει τα πόδια σας προσωρινά μουδιασμένα. Το μούδιασμα και το μυρμήγκιασμα που νιώθεις αφού κάτσει σταυροπόδι είναι το σημάδι ότι πρέπει να το αποφεύγεις.

Αποφύγετε τις διχαλωτές σαγιονάρες

Είναι άνετες αλλά καταστρέφουν τα πόδια σας, διότι όταν τις φοράτε είναι τα δάχτυλα των ποδιών σας πρέπει να κρατούν σταθερή τη σαγιονάρα, κάτι που προσθέτει περιττή πίεση στα πόδια σας. Επίσης, ο οπίσθιος κνημιαίος τένοντας είναι αυτός που κάνει όλη τη δουλειά όταν περπατάτε αφού οι σαγιονάρες αυτές δεν είναι σταθερές και έτσι, υπάρχει μια επιπλέον ταλαιπωρία για το πόδι σας που μπορεί να προκαλέσει πόνο στον αστράγαλό σας.

Διαβάστε επίσης: Ετσι θα αντιμετωπίσεις τις φουσκάλες στα πόδια (pics)

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Αυτό είναι το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας

Έτσι θα βελτιώσεις άμεσα την ταχύτητά σου στο τρέξιμο

Αν την ώρα που ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες, αυτό που τρίζει δεν είναι τα ίδια τα σκαλοπάτια, αλλά τα γόνατά σας, τότε μάλλον έχετε πρόβλημα.

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε σε σχεδόν 5.000 ανθρώπους, ο πόνος στα γόνατα, όταν ανεβαίνουμε τις σκάλες, είναι το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας,

Η ανακάλυψη αυτή είναι σημαντική, επειδή η οστεοαρθρίτιδα πολύ συχνά δεν «ανιχνεύεται» παρά μόνο όταν έχει ήδη φτάσει σε τόσο προχωρημένο στάδιο, με τις αρθρώσεις να έχουν καταστραφεί σε τέτοιο βαθμό, που η χειρουργική επέμβαση είναι πια η μόνη επιλογή.

Έγκαιρη διάγνωση

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Leeds επισημαίνουν ότι η έγκαιρη διάγνωση είναι το «κλειδί» για την αντιμετώπιση της ασθένειας αυτής. Αν εντοπιστούν νωρίς τα πρώτα σημάδια, ακόμη και μόνο η απώλεια βάρους θα μπορούσε να καθυστερήσει την εξέλιξη της κατάστασης.

Η πιο κοινή μορφή αρθρίτιδας, η οστεοαρθρίτιδα, προκαλείται από τη φθορά του αρθρικού χόνδρου που βοηθά τις αρθρώσεις να κάνουν τις διάφορες κινήσεις. Τα προβλήματα στα γόνατα είναι ιδιαίτερα κοινά, ενώ η μειωμένη κινητικότητα προκαλεί έναν φαύλο κύκλο, στον οποίο η απώλεια της ανεξαρτησίας κίνησης μπορεί να επιφέρει άλλου είδους προβλήματα, από κατάθλιψη μέχρι αύξηση του σωματικού βάρους και διαταραχή του ύπνου.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα δεδομένα από 4.673 άνδρες και γυναίκες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ανεβοκατέβασμα από τις σκάλες ήταν η πρώτη δραστηριότητα που σχετιζόταν με εμφάνιση πόνου στα γόνατα, αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline.

Διαβάστε επίσης: Το γόνατο του δρομέα: Τραυματισμοί, αιτίες και λύσεις

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ρίγη συγκίνησης στις λαμπαδηδρομίες για τα 200 χρόνια σφαγών της Χίου

Ρίγη συγκίνησης στις τριήμερες επετειακές εκδηλώσεις μνήμης για τα 200 χρόνια από τις σφαγές της Χίου. Τιμώντας το θλιβερό ορόσημο της ιστορίας του νησιού μας 150 δρομείς και ποδηλάτες μεταξύ των οποίων ο θρυλικός δρομέας υπεραποστάσεων και παγκόσμιος πρωταθλητής με 160 παγκόσμια ρεκόρ Γιάννης Κούρος, οι Πανελληνιονίκες μαραθωνοδρόμοι Νίκος Πολιάς, Χριστόφορος Μερούσης, Δημήτρης Θεοδωρακάκος και Σοφία Ρήγα, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές και Ολυμπιονίκες υδατοσφαίρισης Γιάννης Φουντούλης και Μαρία Τσουρή, οι παραολυμπιονίκες Κέλλυ Λουφάκη και Παντελής Καλόγερος αλλά και εκατοντάδες απλοί πολίτες όλων των ηλικιών, έτρεξαν στους μαρτυρικούς τόπους των σφαγών της Χίου, διανύοντας μία απόσταση 400 χλμ, περνώντας από όλα τα χωριά του νησιού και ανάβοντας τη φλόγα στους βωμούς των ηρώων.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 23-25 Σεπτεμβρίου 2022 με αφορμή τα 200 χρόνια από τις σφαγές της Χίου, σε όλα τα χωριά και τους μαρτυρικούς τόπους των σφαγών της Χίου με σκοπό την αφύπνιση της συλλογικής συνείδησης, την απόδοση τιμών στους σφαγιασθέντες προγόνους μας και την ανάπαυση των ψυχών τους. Η συμμετοχή του κόσμου ήταν καθολική και τα συναισθήματα έντονα.

Σε κάθε χωριό, σε κάθε γωνιά της Χίου, σε κάθε τόπο μαρτυρίου, άλλοι έτρεξαν και άλλοι χειροκρότησαν, όλοι ήταν εκεί. Οι ηλικιωμένοι συγκινήθηκαν, ενώ τα μικρά παιδιά με το χαμόγελό τους έδωσαν μια νότα αισιοδοξίας για το μέλλον. Η φλόγα ξεκίνησε από τον ανδριάντα του ήρωα μας Κωνσταντίνου Κανάρη και μεταλαμπαδεύτηκε σε όλο το νησί μεταφέροντας το μήνυμα: «Κανένας λαός να μη ζήσει αυτά που έζησε η Χίος πριν 200 χρόνια».

default

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend