Έτσι κάνετε ζημιά στα πόδια σας χωρίς να το ξέρετε!

Έτσι κάνετε ζημιά στα πόδια σας χωρίς να το ξέρετε!

Από τη χρήση κακής ποιότητας παπουτσιών, μέχρι τα παραπανίσια κιλά είναι πολλοί οι τρόποι που κάνουμε ζημιά στα πόδια μας που είναι η βάση και τα θεμέλια του σώματός μας. Τα πόδια στηρίζουν όλο μας το βάρος, είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να περπατήσουμε, τρέξουμε και χορέψουμε και η προσοχή που πρέπει να δίνουμε για την καλή τους κατάσταση, δεν πρέπει να είναι λίγη. Οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε, τη σημασία γερών ποδιών, όταν τραυματιστούμε και δούμε τελικά πόσο…χρήσιμα μας ήταν εξαρχής τα πόδια!

Ενώ, όσο πιο σύντομα αντιμετωπιστεί ένας μυϊκός –και μη- τραυματισμός στα πόδια τόσο το καλύτερο για την αποκατάσταση του, ενώ η αμέλεια να αποκαταστήσετε άμεσα, ακόμα και τον μικρότερο τραυματισμό μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμες και πιο σοβαρές από την αρχική, βλάβες. Ακολουθούν οι 6 τρόποι που προκαλούμε βλάβη στα πόδια μας και πως τελικά πρέπει να φερόμαστε σε αυτά:

Ακολουθείτε τη μόδα

Οι εταιρείες αθλητικών ειδών στα πλαίσια του ασταμάτητου ανταγωνισμού, βγάζουν διαρκώς νέα μοντέλα παπουτσιών για τρέξιμο, δίνοντας θεωρητικά έμφαση στην ανατομία του ποδιού και κυρίως στο design του μοντέλου. Επειδή όμως, οι εταιρείες αθλητικών ειδών, δεν είναι ορθοπεδικές μονάδες νοσοκομείων, αλλά πρώτο ενδιαφέρον τους είναι το κέρδος, καλό είναι να μην επαναπαύεστε στο γεγονός ότι στη διαφήμιση, φορούσε το ίδιο παπούτσι και ο Γιουσέιν Μπολτ.

Έχετε, λοιπόν υπόψη σας, πως κάθε φορά που αλλάζετε είδος παπουτσιού θα πρέπει να αλλάζετε και τεχνική στο τρέξιμο. Με τα κανονικά παπούτσια προσγειώνεστε πάντα με τη φτέρνα σας. Με τα παπούτσια που μιμούνται το γυμνό πόδι, προσγειώνεστε πάντα με το κέντρο του ποδιού και όχι με τη φτέρνα, αν δεν επιθυμείτε σοβαρές βλάβες στα κόκαλα του ποδιού.

Παίρνετε  βάρος

Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, άτομα που πήραν κιλά, μετά από λίγο άρχισαν να αντιμετωπίζουν μυικά και άλλα προβλήματα στα πόδια τους, ενώ η πλειονότητα όσων παραπονούνται για πόνους σε πόδια και αστραγάλους, είναι ήδη παχύσαρκοι.

Ακόμα και 5 παραπανίσια κιλά, είναι αρκετά για να αρχίσουν τα προβλήματα στα πόδια, ενώ όσο περισσότερο ζυγίζετε τόσο περισσότερη ένταση αναγκάζεται να αντιμετωπίσει ο σκελετός, οι σύνδεσμοι και οι τένοντες των ποδιών.

Δεν φοράτε κάλτσες

Όταν φοράτε αθλητικά παπούτσια χωρίς κάλτσες, ανεβάζετε τις πιθανότητες λοίμωξης και μυκητιάσεων στα πόδια. Οι μύκητες αναπαράγονται ιδανικά στο σκοτεινό και υγρό περιβάλλον του παπουτσιού, ενώ οι κάλτσες σας προστατεύουν από αυτή την υγρασία και τις επιπτώσεις της στα πόδια σας.

Επιλέγετε το στυλ από την άνεση

Μην τσιγκουνεύεστε τα χρήματα όταν πρόκειται για το παπούτσι που θα σας στηρίξει κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε όλες σας τις δραστηριότητες. Μην αγοράζετε αθλητικά παπούτσια από το διαδίκτυο στηριζόμενοι απλά στο σχέδιο και τα χρώματα. Αγοράστε παπούτσια από αθλητικό μαγαζί με έμπειρους πωλητές που θα σας δώσουν το κατάλληλο παπούτσι για το πόδι σας και τις καθημερινές σας δραστηριότητες. Αποφύγετε έτσι τραυματισμούς, διαστρέμματα και προβλήματα στα γόνατα, που προκαλούνται από κακής εφαρμογής παπούτσια.

Επιλέγετε το λάθος νούμερο

Τα στενά παπούτσια  που επανέρχονται συχνά στη μόδα, κάνουν το μεγαλύτερο κακό στα πόδια σας. Πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι οι κάλοι, είναι θέμα γενετικής, αλλά η αλήθεια είναι πως ο κύριος ένοχος είναι τα στενά παπούτσια.

Τα στενά παπούτσια ακόμα, μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα στην ανάπτυξη των νυχιών προς τα μέσα και τις αντίστοιχες φλεγμονές, φουσκάλες και πόνους. Μια καλή συμβουλή λοιπόν, είναι να αγοράζετε παπούτσια αργότερα μέσα στη μέρα, ώστε να έχετε καλύτερη εικόνα του πρησμένου ποδιού και να επιλέξετε ένα νούμερο που δεν θα σας στενεύει αργότερα. Προτιμάτε ακόμα μαλακά υλικά, όπως είναι το δέρμα, που θα πάρουν πιο εύκολα το σχήμα του ποδιού σας.

Φοράτε μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια

Εάν γυμνάζεστε συχνά ή περπατάτε καθημερινά, καλό είναι να μην φοράτε το ίδιο ζευγάρι παπούτσια κάθε μέρα. Έχετε τουλάχιστον δυο για να εναλλάσσετε, καθώς μετά από τη χρήση, η σόλα του παπουτσιού συμπιέζεται και δεν παρέχει την απαιτούμενη στήριξη. Δίνετε στο παπούτσι την ευκαιρία να ανακτήσει την αρχική του διάσταση και να είναι ξανά σε κατάσταση να σας παράσχει τη σωστή στήριξη.

Εμπιστεύεστε τα πόδια σας, όταν αρχίζουν να ενοχλούνται από τα πολυκαιρισμένα παπούτσια και μην χρησιμοποιείτε σε καμία περίπτωση παπούτσια που έχουν σπάσει οι σόλες, καθώς σύντομα θα αναπτύξετε προβλήματα σε γόνατα και πέλματα.

Διαβάστε ακόμα:Το πάτημα, τα παπούτσια, οι τραυματισμοί και το τεστ της βρεγμένης πατούσας (εικόνα)

Previous ArticleNext Article

Ιστιοπλοΐα: Στη Γένοβα οι Πανασιατικοί Αγώνες πρόκρισης για του Ολυμπιακούς του Τόκιο

Ιστιοπλοΐα: Στη Γένοβα οι Πανασιατικοί Αγώνες πρόκρισης για του Ολυμπιακούς του Τόκιο

Στο παγκόσμιο κύπελλο της Γένοβας μετατέθηκαν οι Πανασιατικοί αγώνες για την τελευταία πρόκριση στα Nacra 17 και τα 49er στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Αυτή την απόφαση έλαβαν από κοινού η ΔΟΕ, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ιστιοπλοΐας και η Κινεζική Oμοσπονδία λόγω του κορονοϊού.

Κι ως τον καταλληλότερο θαλάσσιο στίβο η παγκόσμια ομοσπονδία έκρινε αυτόν στην Γένοβα που το διάστημα 12 με 19 Απριλίου θα φιλοξενήσει τον τρίτο αγώνα για το παγκόσμιο κύπελλο. Σε αυτή την διοργάνωση θα κριθούν τα τελευταία ευρωπαϊκά εισιτήρια πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες σε όλες τις ολυμπιακές κατηγορίες. Έτσι, μαζί με τους ιστιοπλόους από την Ευρώπη θα αγωνιστούν και οι Ασιάτες αθλητές και αθλήτριες στα Nacra 17 και τα 49er.

Τα παγκόσμια πρωταθλήματα της Αυστραλίας 

Δεν τα πήγαν καλά οι Ελληνες ιστιοπλόοιστα παγκόσμια πρωταθλήματα Nacra 17 και Λέιζερ Στάνταρντ που ολοκληρώθηκαν στην Αυστραλία. ΣταNacra 17έγιναν 11 ιστιοδρομίες και οι Ιορδάνης Πασχαλίδης – Μυρτώ Παπαδοπούλου τερμάτισαν 33οι σε 34 σκάφη με 343 βαθμούς. Στα Λέιζερ μετά από 12 κούρσες ο Αναστάσιος Παναγιωτίδης κατέλαβε την 39ηθέση στον αργυρό στολίσκο των 41 σκαφών. Συνολικά αγωνίστηκαν 124 σκάφη και χωρίστηκαν σε τρεις στολίσκους.

Οι «Δρομείς Ελπίδας» στον 5ο Εύκλειο αγώνα του Υμηττού

Οι «Δρομείς Ελπίδας» στον 5ο Εύκλειο αγώνα του Υμηττού

“Από τότε που ο άνεμος μου εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους” έλεγε ο Νίτσε! Το “πειρατικό” των “Δρομέων Ελπίδας” συνεχίζει ακάθεκτο! Οι δυσκολίες κάνουν κάποιους ανθρώπους να σπάνε. Άλλους, να σπάνε ρεκόρ…

Υμηττός εάλω από την απίθανη δρομική ομάδα της αγάπης και της αλληλεγγύης.Με μαχητικότητα, πείσμα και ισχυρή θέληση οι “Δρομείς Ελπίδας” κατέκτησαν ένα ακόμη βουνό και μάλιστα με ζηλευτό χρόνο!

Ένα μείγμα παλαιών και νέων κυλίνδρων, γεμάτων όρεξη και διάθεση για προσφορά, συνόδευσαν και αυτήν την Κυριακή στον 5ο Εύκλειο Αγώνα Βουνού τον “πιλότο” Δημήτρη Γλυκό και απέδειξαν πως τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο, όταν πολλά χέρια σφίγγουν δυνατά και πολλές καρδιές χτυπούν σαν μία!

15χλμ κατάπιαν οι αχόρταγοι “Δρομείς Ελπίδας” και το φινάλε αποτέλεσε για πολλοστή φορά την πιο συγκινητική στιγμή ενός άρτιου οργανωτικά αγώνα!

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και εν μέσω χειροκροτημάτων από τους παρευρισκόμενους η διοργανώτρια αρχή μετά το πέρας των αγωνιστικών υποχρεώσεων τίμησε την αποστολή των “Δρομέων Ελπίδας” αναγνωρίζοντας το έργο που προσφέρουν σε αθλητικό και κοινωνικό επίπεδο.

x

Send this to a friend