Τρεις μύθοι για τον μεταβολισμό μας

Πόσο συχνά θα πρέπει να τρέχετε για να έχετε πρόοδο;

Για όλους όσοι δεν έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με τον χώρο του fitness, ο μεταβολισμός μπορεί να αποτελεί αίνιγμα.

Ο μεταβολισμός αναφέρεται στον ρυθμό με τον οποίο το σώμα καίει θερμίδες και μετατρέπει αυτό που καταναλώνουμε σε ενέργεια που χρησιμοποιείται για τη διατήρηση σωματικών λειτουργιών.

Ενώ ο μεταβολισμός είναι μια φυσική διαδικασία, επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις επιλογές μας. Επομένως, ουσιαστικά εμείς κρατάμε το κλειδί για έναν σταθερό μεταβολισμό.

Γιατί ο μεταβολισμός μας γίνεται πιο αργός καθώς μεγαλώνουμε;

Μύθος 1ος: Τρώγοντας λιγότερο βελτιώνετε τον μεταβολισμό σας

Μπορεί να σας ακούγεται λογικό, όμως ισχύει σχεδόν το αντίθετο. Μειώνοντας απότομα την πρόσληψη των θερμίδων σας, μπορεί να μπερδέψετε τον οργανισμό σας και ως αποτέλεσμα ο μεταβολισμός να μειωθεί και να καίτε λιγότερες θερμίδες από πριν. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να τροφοδοτείτε τον οργανισμό σας με την απαραίτητη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, θα είστε σε θέση να καίτε θερμίδες αποτελεσματικά.

Μύθος 2ος: Η αερόβια γυμναστική είναι η καλύτερη μέθοδος εκγύμνασης για τον μεταβολισμό σας

Η καύση θερμίδων δεν πρέπει να συγχέεται με την αύξηση του μεταβολισμού. Η αερόβια γυμναστική μπορεί να καίει θερμίδες, αλλά από μόνη της δεν αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας. Η αύξηση του βασικού μεταβολικού σας ρυθμού απαιτεί και την αύξηση της μυϊκής σας μάζας. Ο καλύτερος τρόπος, λοιπόν, να το πετύχετε αυτό να συνδυάζεται την αερόβια με προπονήσεις αντίστασης, όπως είναι τα βάρη. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση (HIIT) και ασκήσεις όπως τα καθίσματα (squats) και η σανίδα (plank).

Έχει μπλοκάρει ο μεταβολισμός μου;

Μύθος 3ος: Περισσότερη γυμναστική ίσον υψηλότερος μεταβολισμός

Πιέζοντας τον οργανισμό σας περισσότερο από όσο αντέχει, τον βάζετε σε μία κατάσταση στρες, κάτι το οποίο μπορεί να απορρυθμίσει τις ορμόνες σας και τον μεταβολισμό σας. Ο μεταβολισμός σας δε θα μπορεί να λειτουργήσει σωστά αν δε δώσετε στον οργανισμό σας χρόνο να ξεκουραστεί. Επομένως, καλό είναι να εναλλάσετε τις έντονες προπονήσεις με πιο ήπιες, όπως η γιόγκα.

Διαβάστε επίσης: 4 κακές συνήθειες που χαλάνε τον μεταβολισμό σου!

Previous ArticleNext Article

Με τα πόδια ή με ποδήλατο η σωματική άσκηση – Όλα τα νέα μέτρα

Τις αλλαγές που θα ισχύουν από το πρωί της Πέμπτης σε ότι αφορά τα SMS ανακοίνωσε ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός πολιτικής προστασίας και διαχείρισης κρίσεων σημείωσε ότι οι στιγμές είναι εξαιρετικά κρίσιμες και υπογράμμισε ότι θα πρέπει να αποφευχθούν όσο το δυνατόν οι άσκοπες μετακινήσεις.

Τόνισε ακόμη ότι βρισκόμαστε στο τέλος του δρόμου αφού με το εμβόλιο υπάρχει ελπίδα για το τέλος της περιπέτειας.

Ο Νίκος Χαρδαλιάς ανακοίνωσε ότι από αύριο στις 06.00 το πρωί κι ως την Τρίτη 16 Μαρτίου:

  • Για τον κωδικό 2 στα sms που αφορά σε αγορές (και το 3 στο σκέλος των τραπεζών), θα προβλέπεται μια χιλιομετρική απόσταση έως 2 χιλιόμετρα από το σπίτι ή εντός των ορίων του οικείου δήμου.
  • Για τον κωδικό 6 στα sms – που αφορά σε σωματική άσκηση και βόλτα κατοικίδιου- θα γίνεται χωρίς τη χρήση οχήματος, άρα πεζή ή με ποδήλατο σε απόσταση κοντινή από στην οικία.
  • Για τον κωδικό 4 στα sms, που αφορά σε βοήθεια προς άνθρωπο σε ανάγκη, τα αστυνομικά όργανα εντέλλονται να ζητάνε περαιτέρω διευκρινίσεις κατά τον έλεγχο.

Σωματική άσκηση

Σε ότι αφορά τη σωματική άσκηση, δεν υπάρχει ο περιορισμός “εντός οικείου δήμου”, όπως συμβαίνει με την μετακίνηση για τις τράπεζες ή τις αγορές. Υπάρχει το κόντινη απόσταση από την οικία, αλλά αυτό είναι μάλλον σχετικό.

Τι ισχύει για τις περιοχές στο κόκκινο

Στις περιοχές που βρίσκονται στο κόκκινο, η απαγόρευση κυκλοφορίας θα ισχύει από τις 9 το βράδυ έως τις 5 το πρωί.

Τι ισχύει για τις περιοχές στο βαθύ κόκκινο

Στις περιοχές που βρίσκονται στο «βαθύ κόκκινο» αναπροσαρμόζεται και η απαγόρευση κυκλοφορίας, καθώς θα ξεκινά στις 7 μ.μ. αντί για τις 6 μ.μ..

Μόνες εξαιρέσεις η Αττική και η Θεσσαλονίκη, όπου τις καθημερινές η απαγόρευση θα ξεκινά από τις 9 το βράδυ και θα ισχύει έως τις 5 το πρωί.

Τι θα γίνει με τα σχολεία

Στο επίπεδο αυξημένου κινδύνου (κόκκινο) είναι σε αναστολή η δια ζώσης λειτουργία των λυκείων, ενώ στο επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) είναι σε αναστολή η δια ζώσης λειτουργία όλων των σχολικών μονάδων και βαθμίδων εκπαίδευσης (εξαιρουμένης της ειδικής αγωγής).

Αυξημένοι έλεγχοι

Όπως τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς, οι έλεγχοι θα είναι αυξημένοι και στις γειτονιές, ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στους ελέγχους στους χώρους εργασίας, που μαζί με τις συνάξεις στα σπίτια αποτελούν τις βασικές αιτίες εξάπλωσης της πανδημίας τις τελευταίες εβδομάδες. Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η παραμονή πολιτών σε χώρους εξωτερικής άθλησης, οργανωμένες μαρίνες, πάρκα και άλση.

Έκοψε την πίτα στο Ποικίλο Όρος o ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Έκοψε την πίτα στο Ποικίλο Όρος o ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ

Με ένα ξεχωριστό και πρωτότυπο τρόπο έκοψε την καθιερωμένη βασιλόπιτα ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, που αλλού από το Ποικίλο Όρος.

Την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου με την τήρηση όλων των μέτρων για τον περιορισμό της πανδημίας και της προστασία της δημόσιας υγείας, αθλητές, μέλη και φίλοι του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ», σε μικρές ομάδες (2-3 ατόμων) είχαν την δυνατότητα να πάρουν το κομμάτι της βασιλόπιτας και να ανταλλάξουν ευχές με τον πιο όμορφο τρόπο μέσα σε διάστημα τριών ωρών…ενώ περπατούσαν, έτρεχαν ή έκαναν ποδήλατο στα μονοπάτια του Ποικίλου Όρους και στις διαδρομές που γίνονται οι αγώνες Poikilo Rocky Mountain  και Poikilo Night Trail.

Οι υπεύθυνοι του Συλλόγου είχαν επιλέξει τέσσερα σημεία πάνω στο Ποικίλο Όρος, όπου σε κάθε σημείο περίμεναν ένας εθελοντής και ένας εκπρόσωπος από το ΔΣ το Συλλόγου να προσφέρουν το κομμάτια βασιλόπιτας και ευχές. Η εκδήλωση είχε κάτι από «κυνήγι θησαυρού» καθώς για να πάρεις το κομμάτι σου έπρεπε να περάσεις από το σημείο που αντιστοιχούσε στο αρχικό γράμμα του επιθέτου σου. Στο τέλος, το ΔΣ του «Οδυσσέα» έκοψε  την βασιλόπιτα σε live μετάδοση από τα social media της ομάδας, από το «Θρόνο του Οδυσσέα», που έχει γίνει σημείο αναφοράς για όλους τους δρομείς και περιπατητές της Αττικής.

Βασιλόπιτα χωρίς φλουρί δεν γίνεται! Δεν υπήρχε όμως ένα, αλλά έξι δώρα που κέρδισαν οι τυχεροί. «Η πανδημία δεν μπορεί να σταματήσει την ευρηματικότητα και την έμπνευση του Συλλόγου μας. Όπως με έξυπνο τρόπο και μέσα σε προπόνηση στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, έτσι καταφέραμε να κόψουμε και τη βασιλόπιτα μας. Μαζί με όλα τα μέλη και τους φίλους μας αλλά και τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Το Ποικίλο Όρος αποτελεί πέρα από την έδρα του Συλλόγου μας και την διέξοδο για τους κατοίκους ώστε να ασκήσουν σώμα και πνεύμα και να μείνουν υγιείς. Εύχομαι σε όλους  να περάσει γρήγορα η πανδημία και να ανταμώνουμε στα μονοπάτια μας. Ευχαριστώ όσους στηρίζουν, ηθικά και οικονομικά το έργο και τις δράσεις μας», δήλωσε ο Πρόεδρος του «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ», Δημήτρης Ζωναράς.

Ευχαριστούμε  τα Ζαχαροπλαστεία Κάκαλης για την χορηγία της βασιλόπιτας και τους δωροθέτες, Citisaid, Podilatodromio, Essential.

x
Send this to a friend