Τα… άπλυτα του δρομέα βγαίνουν επιτέλους στη φόρα!

Τα... άπλυτα του δρομέα βγαίνουν επιτέλους στη φόρα!

Ήρθε η στιγμή να σπάσω την σιωπή μου. Πρέπει να μάθει όλος ο κόσμος πλέον ότι τα άπλυτα του δρομέα είναι από τα πιο σιχαμένα και βρωμερά πράγματα που υπάρχουν!

1. Κάλτσες

Κάλτσες με χώματα είναι ένα συνηθισμένο φαινόμενο που αντιμετωπίζω. Το ανεξήγητο της υπόθεσης είναι ότι μπορεί μετά το τρέξιμο να αντικρύσω χωματένιες κάλτσες, ακόμα και αν δεν έχω τρέξει σε χώμα!!! Δεν έχω βρει εξήγηση γι’ αυτό!

Ένα επίπεδο πιο πάνω είναι οι κάλτσες με αίματα. Αποτελούν αποδεικτικό στοιχείο ότι μία ή και περισσότερες φουσκάλες γεννήθηκαν, έσπασαν και μάτωσαν σε ένα μόνο τρέξιμο! Τι θλιβερός κύκλος ζωής!

Κατά συνέπεια οδηγούμαστε σε…

2. Παπούτσια

Ματωμένα παπούτσια, λόγω του κύκλου της ζωής μιας μοναχικής φουσκάλας ή μιας παρέας από αυτές.

Το ευτύχημα (αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι), είναι πως το αίμα είναι αραιωμένο από τόνους ιδρώτα και έτσι φεύγει εύκολα. (μπλιαχ!)

Το εξωτερικό των παπουτσιών δεν το σχολιάζω καν!

3. Μπλούζες

Σιχαμένες, βρωμερές τεχνικές μπλούζες, που στην οσμή τους θα λιποθυμούσαν ακόμα και άπλυτοι φαντάροι! Είναι απορίας άξιο, πώς ένα τόσο ελαφρύ μπλουζάκι μπορεί να αποπνέει τέτοια μπόχα μετά από λίγη μόλις ώρα τρεξίματος! Εκτός των άλλων είναι και επικίνδυνες!

4. Καπέλο

Πίστευες πως ένα καπέλο δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να μυρίζει σαν ιδρωμένη, άπλυτη (από 2μήνου) μασχάλη. Έκανες λάθος! Πλύνε βάλε το έχω και ακόμα απορώ. Το πότε θα λιώσει από τα πολλά πλυσίματα στο πλυντήριο δεν το γνωρίζω. Θα έχει πέσει ένδοξα όμως!

5. Armband

Βάζεις ωραία και καλά το κινητό ή το mp3 σου στην θηκούλα του και το δένεις στο χέρι καθώς τρέχεις. Πόση βρώμα να μαζέψει; Γυρνάς ανυποψίαστος σπίτι, και το βουτάς για ένα γρήγορο πλυσιματάκι στο χέρι. Όλο το νερό γίνεται κατάμαυρο και μένεις να απορείς!

Βάζοντας όλα τα άπλυτα μαζί στο πλυντήριο σε πιάνει η μπόχα και μένεις να αναρωτιέσαι: Πώς έχω ακόμα άντρα/γυναίκα, παιδιά; Πώς μυρίζω αλήθεια γυρίζοντας στο σπίτι μετά την προπόνηση; Πώς δεν μου έχουν αλλάξει ακόμα κλειδαριά;;;

Διαβάστε ακόμα: Τα λιγότερo καθαρά αντικείμενα που «κουβαλά» ένας δρομεάς

Πηγή: 5tinimera.wordpress.com

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend