Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Έτσι θα γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι ο διάδρομος γυμνάζει μόνο τα πόδια και αυξάνει την αντοχή. Λάθος.

Ο διάδρομος μπορεί να σου προσφέρει ένα πολύ αποτελεσματικό, εναλλακτικό, τρόπο προπόνησης, ειδικά όταν το τρέξιμο στο δρόμο δεν υπάρχει στις επιλογές σου. Το τρέξιμο στο δρόμο και το τρέξιμο στο διάδρομο έχουν τις διαφορές τους, αλλά υπάρχουν τρόποι αντισταθμίσεις τις διαφορές αυτές.

Το περπάτημα και το τρέξιμο στο διάδρομο, όμως, είναι εξαιρετικά σημαντική άσκηση για όποιον θέλει να γυμνάσει τους κοιλιακούς του.

Aπλές ασκήσεις ενδυνάμωσης για όλους που γίνονται στο σπίτι

Οι πέντε συμβουλές για να γυμνάσετε τους κοιλιακούς:

1. Διατηρήστε σωστή στάση σώματος

2. Αναπνεύστε σωστά

3. Κουνίστε τα χέρια σας

4. Ποικιλία στην ένταση της άσκησης

5. Αυξήστε την αντίσταση

Δείτε τους στην πράξη:

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Κοιμάστε καλά, αλλά νιώθετε κόπωση. Τι συμβαίνει;

H κόπωση είναι διαφορετικό πράγμα από την υπνηλία σύμφωνα με το  Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας. Η πρώτη συνδέεται με την έλλειψη ενέργειας και κινήτρων ενώ η δεύτερη έχει να κάνει συνήθως με το αίσθημα ανάγκης για ύπνο.

Η συνεχόμενη κούραση μπορεί να οφείλεται σε χρόνιες διαταραχές ύπνου, άγχος, ορμονικά θέματα αλλά και προβλήματα υγείας.

Ακολουθούν λόγοι που μπορεί να αισθάνεστε διαρκώς κουρασμένοι ενώ δεν έχετε θέμα ύπνου:

Πρόβλημα με τον θυρεοειδή

H κόπωση είναι συχνά σημάδι πως υπάρχει υπερθυρεοειδισμός. Δεδομένου ότι ο υπερθυρεοειδισμός αυξάνει το μεταβολισμό σας, πολλά άτομα έχουν αρχικά πολλή ενέργεια, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Κλινικής Ενδοκρινολογίας Ωστόσο, καθώς ο υπερθυρεοειδισμός συνεχίζεται, το σώμα τείνει να καταρρεύσει και η κόπωση κάνει την εμφάνισή της.

Δεν ασκείστε αρκετά

H έλλειψη άσκησης οδηγεί σε παχυσαρκία και αίσθημα κούρασης. Ερευνες έχουν δείξει πως η ελαφριά άσκηση μειώνει το αίσθημα της κόπωσης κατά 65% και παράλληλα αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας κατά 20%.

Καταναλώνετε λάθος τροφές

To σώμα μας χρειάζεται υγιεινές τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά ώστε να λειτουργήσει σωστά. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, η επεξεργασμένη ζάχαρη και οι σύνθετοι υδατάνθρακες οδηγούν σε αίσθημα κόπωσης και έχουν αρνητικά αποτελέσματα για την υγεία σας.

Έλλειψη ενυδάτωσης

Τα χαμηλά επίπεδα ενυδάτωσης κάνουν πιο αργές όλες τις λειτουργίες του σώματος. Το αίσθημα της κούρασης και της υπνηλίας είναι πιο έντονο όσο δεν καταναλώνετε υγρά. Ο καλύτερος δείκτης της ενυδάτωσης σας είναι τα ούρα σας. Κάποιος που είναι καλά ενυδατωμένος θα παράγει ανοιχτόχρωμα ούρα.  Αντίθετα τα σκουρόχρωμα ούρα είναι ένα σημάδι της αφυδάτωσης.

Πάσχετε από κατάθλιψη

Η έλλειψη ενέργειας είναι σύνηθες σύμπτωμα της κατάθλιψης και δεν πρέπει να αγνοηθεί σε καμία περίπτωση. Ένα άλλο σύμπτωμα που μπορεί να σας βάλει σε υποψίες έχει να κάνει με την απώλεια όρεξης. Επίσης θα πρέπει να προσέξετε τις παρενέργειες των φαρμάκων που παίρνετε όσοι αντιμετωπίζετε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα και συχνά επηρεάζουν τα επίπεδα ενέργειας.

Το σπίτι είναι ακατάστατο

Bάλτε σε τάξη την ντουλάπα που είχατε να καθαρίσετε καιρό, τακτοποιείστε την κουζίνα και το μπάνιο σας. Αλλαξτε την εικόνα του χώρου στον οποίο ζείτε προκειμένου να αφαιρέσετε ένα «βάρος» από πάνω σας.

Αρθρίτιδα

Η κόπωση έρχεται συχνά λόγω των ενοχλήσεων που σας προκαλεί η αρθρίτιδα. Σε μια τέτοια περίπτωση απελευθερώνονται στον οργανισμό οι φλεγμονώδεις κυτοκίνες (πρωτεΐνες στο αίμα) οι οποίες είναι ίδιες με εκείνες που απελευθερώνονται όταν έχετε κάποιο κρύωμα η γρίπη.

Η περίπτωση εγκυμοσύνης

Η κούραση σε συνδυασμό με  την συχνή ενούρηση είναι πολλές φορές σημάδι πρώιμης εγκυμοσύνης. Το σώμα εργάζεται πιο σκληρά ώστε να μεταφέρει θρεπτικές ουσίες στο έμβρυο  και αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη κόπωση.

Κατανάλωση αλκοόλ σε μεγάλο βαθμό

To σώμα εργάζεται πιο σκληρά για να αποθηκεύσει το αλκοόλ σε σχέση με τους υδατάνθρακες και τα λίπη. Ετσι το αίσθημα κούρασης είναι πιο έντονο. Τα άτομα που έχουν καταναλώσει μεγάλες ποσότητες αλκοόλ κοιμούνται πιο εύκολα ωστόσο ξυπνούν πιο κουρασμένα.

Πίνετε μεγάλες ποσότητες καφέ

Oσοι πίνουν 3-4 κούπες καφέ ημερησίως είναι αρκετά πιθανό να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Ο πόνος στο στήθος και η αρρυθμία είναι τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα για όσους το παρακάνουν.

Εχετε δυσανεξία σε κάποιες τροφές

Eνδεχόμενη αλλεργία σε γαλακτοκομικά προϊόντα, σοκολάτα ή δημητριακά δημιουργεί ένα μικρό σοκ στο σώμα σας κάθε φορά που τα καταναλώνετε. Το ανοσοποιητικό εργάζεται σκληρά ώστε να τα βγάλει πέρα και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αισθανθείτε αυξημένη κόπωση.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Μεταβολισμός: Μύθος ή αλήθεια ότι αλλάζει το καλοκαίρι;

Jakob Owens on Unsplash

Αν και οι περισσότεροι θεωρούμε ότι ο μεταβολισμός μας είναι απλά μια διαδικασία που ορίζει το πόσο γρήγορα καίμε θερμίδες μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, στην πραγματικότητα είναι «υπεύθυνος» για πολλά περισσότερα από αυτό.

Από την αναδόμηση και την ανάπτυξη κυττάρων (μεταξύ διάφορων άλλων διεργασιών), ο μεταβολισμός μας δουλεύει συνεχώς για να διατηρεί τη φυσιολογική λειτουργία του οργανισμού μας.

Γιατί έχει… φρενάρει ο μεταβολισμός σας και δεν χάνετε κιλά;

Ένας ‘γρήγορος’ μεταβολισμός είναι αυτό που πολλοί ονειρευόμαστε, καθώς συνήθως πιστεύουμε ότι κάτι τέτοιο θα μας έκανε να τρώμε ό,τι και όσο θέλουμε, χωρίς να βάζουμε βάρος. Μάλιστα πολλές φορές φτάνουμε να πιστεύουμε πως υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να κάνουμε, έτσι ώστε να του δώσουμε ένα μικρό ‘boost’, μια μικρή ώθηση.

Για παράδειγμα, σίγουρα έχουμε παρατηρήσει ότι, κατά τη χειμερινή περίοδο, η ζυγαριά «δείχνει» ως επί το πλείστον 1 με 2 κιλά παραπάνω. Κιλά τα οποία, όταν έρχονται οι καλοκαιρινές διακοπές, χάνονται δίχως να κάνουμε κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια, ωθώντας μας να πιστεύουμε πως το καλοκαίρι ο μεταβολισμός μας ανεβάζει στροφές και ‘καίει’ θερμίδες πιο αποτελεσματικά και γρήγορα, εξ αιτίας της ανεβασμένης θερμοκρασίας. Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι.

Αλλαγή συνηθειών

Στην πραγματικότητα, αυτό που μας καθιστά εύκολο να διατηρήσουμε ένα υγιές βάρος, ή ακόμα και να χάσουμε 1 με 2 κιλά, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών είναι απλά και μόνον η αλλαγή των συνηθειών μας. Παιχνίδια στην παραλία, κολύμπι, περπάτημα το βράδυ και μια διατροφή που περιλαμβάνει θαλασσινά, λαχανικά και φρέσκα φρούτα, συμβάλλουν – χωρίς να το συνειδητοποιούμε – στη διατήρηση της διατροφικής ισορροπίας. Υπάρχουν μάλιστα μελέτες που δείχνουν το ακριβώς αντίθετο από την κοινή γνώμη, ότι δηλαδή ο μεταβολισμός είναι πιο γρήγορος το χειμώνα, συγκριτικά με το καλοκαίρι, λόγω της ανάγκης προσαρμογής στις χαμηλότερες θερμοκρασίες!

Γιατί ο μεταβολισμός μας γίνεται πιο αργός καθώς μεγαλώνουμε;

Αυτό που πραγματικά είναι καλό να έχουμε ως στόχο, ώστε να διατηρούμε το μεταβολισμό μας σε υψηλά επίπεδα, είναι η προστασία της μυϊκής μας μάζας. Η αποφυγή γευμάτων, οι στερητικές δίαιτες, οι αποτοξινώσεις και άλλες «μαγικές» λύσεις, οδηγούν στην απώλεια μυϊκού ιστού, κάτι που επηρεάζει άμεσα το βασικό μεταβολικό ρυθμό μας. Μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, λαχανικά και φρούτα, σε συνδυασμό με σωματική δραστηριότητα – καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου-  είναι η μόνη  «μαγική» λύση!

Διαβάστε επίσης: Φταίει ο μεταβολισμός σου που δεν μπορείς να χάσεις βάρος;

Πηγή: www.eurodiet.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend