Έτσι θα γυμνάσετε (και) τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Έτσι θα γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας πάνω στον διάδρομο

Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι ο διάδρομος γυμνάζει μόνο τα πόδια και αυξάνει την αντοχή. Λάθος.

Ο διάδρομος μπορεί να σου προσφέρει ένα πολύ αποτελεσματικό, εναλλακτικό, τρόπο προπόνησης, ειδικά όταν το τρέξιμο στο δρόμο δεν υπάρχει στις επιλογές σου. Το τρέξιμο στο δρόμο και το τρέξιμο στο διάδρομο έχουν τις διαφορές τους, αλλά υπάρχουν τρόποι αντισταθμίσεις τις διαφορές αυτές.

Το περπάτημα και το τρέξιμο στο διάδρομο, όμως, είναι εξαιρετικά σημαντική άσκηση για όποιον θέλει να γυμνάσει τους κοιλιακούς του.

Aπλές ασκήσεις ενδυνάμωσης για όλους που γίνονται στο σπίτι

Οι πέντε συμβουλές για να γυμνάσετε τους κοιλιακούς:

1. Διατηρήστε σωστή στάση σώματος

2. Αναπνεύστε σωστά

3. Κουνίστε τα χέρια σας

4. Ποικιλία στην ένταση της άσκησης

5. Αυξήστε την αντίσταση

Δείτε τους στην πράξη:

Previous ArticleNext Article

Ευγενική παροχή νοσοκομειακού εξοπλισμού από τον Α.Π.Σ. Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης

Πριν λίγες μέρες μέλη της διοίκησης του Αθλητικού Πολιτιστικού Συλλόγου Δρομέων Πιερίας «ΖΕΥΣ» επισκέφτηκαν το Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης και παρέδωσαν νοσοκομειακό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα παραδόθηκαν πακέτο αντιδραστηρίων ανίχνευσης κορωνοϊού (Covid-19), τέσσερις σπαστοί περιπατητήρες αλουμινίου, τέσσερις τροχήλατοι στατήρες ορού τεσσάρων θέσεων και ενός ψυγείου τοποθέτησης ψυχρών επιθεμάτων για την ορθοπεδική κλινική.

Το υλικό παρέδωσε ο πρόεδρος του συλλόγου δρομέων Αλέξανδρος Πούλιος ο οποίος σημείωσε χαρακτηριστικά: «Στο δύσκολο αυτό διάστημα είδαμε όλοι τις άοκνες προσπάθειες των επαγγελματιών υγείας στην ‘πρώτη γραμμή’ της εθνικής προσπάθειας κατά του κορωνοϊού. Ο σύλλογος μας πιστός στις αρχές της αλληλεγγύης, της προσφοράς και της ανάπτυξης του μαζικού αθλητισμού στην Πιερία παραδίδει τον εξοπλισμό με τη βεβαιότητα ότι θα χρησιμεύσει τόσο στους επαγγελματίες υγείας όσο και στους ασθενείς».

Τον εξοπλισμό παρέλαβε ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης Γεώργιος Χατζηγεωργίου, ο οποίος εκφράζοντας τις ευχαριστίες του για την δωρεά του υλικού τόνισε: «Η παροχή του συλλόγου δρομέων Πιερίας ‘ΖΕΥΣ’ δίνει το θετικό μήνυμα της αλληλεγγύης στον συνάνθρωπο και της αναγνώρισης της προσπάθειας των επαγγελματιών υγείας στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Τους ευχαριστούμε και ευχόμαστε να συνεχίσουν την πολύπλευρη προσφορά τους».

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Ευάγγελος Γερομιχαλός και ο έφορος του συλλόγου Μιχαήλ Γεωργιάδης.

Η Μαρία Μπελιμπασάκη ετοιμάζεται για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Η Μαρία Μπελιμπασάκη ετοιμάζεται για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα

Η δύσκολη περίοδος των περιοριστικών μέτρων πέρασε και οι αθλητές διανύουν πλέον την μεταβατική προπονητική φάση, που θα τους οδηγήσει στην επιστροφή στα αγωνιστικά επίπεδα που βρισκόταν πριν την καραντίνα.

Για τους περισσότερους η σημερινή φάση είναι η δυσκολότερη που έχουν περάσει μέχρι σήμερα, δεδομένο του ότι ποτέ τους δεν έμειναν για τόσο μεγάλο διάστημα μακριά από τα στάδια.

“Πιστεύω πως ότι κι αν κάνουμε τώρα μας φαίνεται δύσκολο, αφού το διάστημα που μείναμε μακριά από την κανονική προπόνηση ήταν μεγάλο”, εξήγησε η “ασημένια” πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2018 στα 400 μ., Μαρία Μπιμπασάκη και συμπλήρωσε: “Αυτό το πράγμα που συνέβη μας έχει βγάλει εκτός ρυθμού. Δεν καθόμαστε ποτέ τόσο διάστημα εκτός προπόνησης. Ακόμη και οι καλοκαιρινές μας διακοπές κρατάνε πολύ λιγότερο. Ελπίζω να μην χρειαστεί να ξανά μπει η χώρα σε τόσο σκληρά περιοριστικά μέτρα, γιατί τα προβλήματα θα είναι πολλά σε όλα τα επίπεδα ζωής, αλλά και στον αθλητισμό, γιατί θεωρώ πως πολλοί θα σταματήσουν”.

Η Μπελιμπασάκη στη διάρκεια της καραντίνας προσπάθησε να δουλέψει με τις δυνατότητες που είχε και να καλύψει τα δικά της προπονητικά κενά. “Στην καραντίνα έτρεξα πολλά χιλιόμετρα για να καλύψω το αερόβιο μου και μόλις μπήκα στάδιο επικεντρώθηκα στη δύναμη, στα γαλακτικά και στις ταχύτητες. Δεν έχω υψηλές προσδοκίες για τη σεζόν που θα προκύψει, αλλά δε σημαίνει πως δεν θα μπω να τρέξω σε ένα επίπεδο ανάλογο των δυνατοτήτων μου. Και παράλληλα να βάλω τη βάση για του χρόνου. Παρόλα αυτά, θα δουλέψω χωρίς να ζοριστώ, βήμα, βήμα και προοδευτικά. Δεν υπάρχει λόγος να πιεστώ. Θεωρώ πως θα έχω τελειώσει τη χρονιά μέχρι τέλος Αυγούστου κι έπειτα θα ξεκουραστώ για να μπω και πάλι στην προπόνηση για την επόμενη χρονιά, που είναι πολύ απαιτητική”.
Η αθλήτρια του Κώστα Ηλία έχει ατομικό ρεκόρ στα 400 μ. 50.45 από το 2018, ενώ το 2019 στη διάρκεια μίτινγκ στο Σαμορίν διένυσε την απόσταση σε 51.96 και βρέθηκε κοντά στο όριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, το οποίο τώρα θα κληθεί να κυνηγήσει στην χειμερινή περίοδο.

x
Send this to a friend