Ένα ζεστό αφρόλουτρο “καίει” όσες θερμίδες και το 30λεπτο περπάτημα! 1700

Καύση θερμίδων: Αφρόλουτρο στη μπανιέρα - περπάτημα σημειώσατε "Χ"!

Το να γεμίσει κανείς την μπανιέρα με καυτό νερό, το αγαπημένο του αφρόλουτρο και να μπει μέσα, θεωρείται σίγουρα μια πολυτέλεια, η οποία μπορεί πραγματικά να χαλαρώσει το μυαλό και το σώμα μας.

Σας έχουμε όμως καλά νέα, επειδή φαίνεται ότι ένα καυτό μπάνιο έχει πολλά περισσότερα οφέλη από όσα νομίζαμε. Σύμφωνα με τον Δρ Steve Faulkner, έναν ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, το να μπείτε στην μπανιέρα έχει παρόμοια οφέλη για την υγεία σας με την ελαφριά σωματική άσκηση.

Στην έρευνα, οι συμμετέχοντες έκαναν ζεστό μπάνιο στου 40 βαθμούς Κελσίου για μία ώρα ή έκαναν ποδήλατο επίσης για μία ώρα. Στη συνέχεια μετρήθηκε το ζάχαρο στο αίμα τους, αλλά και οι θερμίδες που έκαψαν.

Πέντε ασκήσεις για κοιλιακούς με μπάλα που γίνονται παντού

Καύση θερμίδων και καλή υγεία!

Αν και αυτοί που έκαναν ποδήλατο έκαψαν περισσότερες θερμίδες, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι με την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματός του κατά ένα βαθμό μέσα στη μπανιέρα, οι συμμετέχοντες έκαψαν τον ίδιο βαθμό θερμίδων με όσους περπατούν για μισή ώρα!

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι το καυτό μπάνιο ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σύστημα των συμμετεχόντων.

Ωστόσο, δεν είναι ασφαλές για όλους. Οι έγκυες και οι άνθρωποι με καρδιακές παθήσεις πρέπει να προσέχουν, αφού αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος και ασκείται επιπλέον πίεση στην καρδιά.

Σανίδα challenge: Προπόνηση στο σπίτι με εκπληκτικά αποτελέσματα

Έτσι, αν το περπάτημα και η άσκηση, λόγω των δεδομένω συνθηκών που βιώνουμε με τον Κορωνοϊό δεν είναι επιλογή, κάντε ότι μπορείτε καλύτερο στο σπίτι σας. Η μπανιέρα αν, έχετε, είναι μια λύση.

Διαβάστε ακόμα: Ζεστό ή κρύο μπάνιο αμέσως μετά το τρέξιμο ή την προπόνηση;

Previous ArticleNext Article

Προπόνηση στο σπίτι: Συνδυαστικές και εύκολες ασκήσεις για όλους 2748

Προπόνηση στο σπίτι: Συνδυαστικές ασκήσεις για καύση λίπους

Η ζωή μας στις μέρες του κορωνοϊού έχει αλλάξει δραματικά. Οι μετακινήσεις έχουν ελαχιστοποιηθεί. Περπατάμε λιγότερο, τρώμε περισσότερο.

Και μπορεί το διάστημα να είναι μικρό, αλλά η υγεία μας ενδέχεται να επηρεαστεί, σε συνδυασμό με την ψυχολογική πίεση που όλοι αισθανόμαστε. Και όσο και αν οι προτεραιότητες είναι άλλες, δεν πρέπει να παραλείπουμε να φροντίσουμε και τη σωματική μας υγεία.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room

Μπορείτε εύκολα και απλά και το κυριότερο μέσα σε λίγα λεπτά να γυμναστείτε στο σπίτι, χωρίς εξοπλισμούς και όργανα και να κρατηθείτε σε φόρμα.

Δείτε τον τρόπο

Δείτε ακόμα: Γυμναστική με… όργανα τις καρέκλες και το σκουπόξυλο

Πόσο κοστίζει να φτιάξετε το δικό σας γυμναστήριο στο σπίτι; 3279

Όσα χρειάζεστε για να φτιάξετε το δικό σας γυμναστήριο στο σπίτι

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που γυμνάζονται τακτικά και πλέον εξαιτίας της πανδημίας του Κορωνοϊού δεν έχουν την δυνατότητα να επισκευτούν το γυμναστήριο.

Το δημιουργήσει κανείς τη δική του γωνιά στο σπίτι είναι μια λύση. Άλλωστε η λύση της εκγύμνασης στο σπίτι, είναι καλύτερη από το τίποτα.

Η μοναδική μας διαφωνία έχει να κάνει με την απουσία ενός ειδικού, που θα σας καθοδηγεί στις ασκήσεις σας. Στο γυμναστήριο ο γυμναστής μπορεί να σας δείξει σωστά την άσκηση, τόσο για να έχει αποτέλεσμα, όσο και για να αποφύγετε τους τραυματισμούς. Στο σπίτι τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Καλό είναι λοιπόν αν αποφασίσετε να δημιουργήσετε το δικό σας χώρο, αν είστε αρχάριος να φροντίσετε να “εκπαιδευτείτε” από έναν γυμναστή, αν είστε πιο προχωρημένος να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room

Παρακάτω θα δείτε τι χρειάζεται για να φτιάξετε ένα “μικρό” γυμναστήριο στο σπίτι σας, που να καλύπτει τις ανάγκες σας και το κόστος που έχει.

Ένας ρυθμιζόμενος πάγκος

Απαραίτητος για να εκτελείς ένα πλήθος ασκήσεων που αφορούν στους ώμους, το στήθος, τα χέρια, τους κοιλιακούς και τη μέση. Διάλεξε κάποιον που να επικλίνει ή να κατακλίνει όχι μόνο την πλάτη αλλά και συνολικά, και που διαθέτει ειδικά μαξιλαράκια για αντίσταση των ποδιών.
(Από 60€)

Αλτήρες

Ένα καλό ζευγάρι βαράκια με προσθαφαιρούμενα κιλά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος μιας προπόνησης ενδυνάμωσης του άνω μέρους του σώματος. Μένοντας στους απλούς μασίφ αλτήρες (5 κιλών και πάνω) θα έχεις λιγότερη πρόοδο στην αύξηση των δικεφάλων σου, ενώ παράλληλα, θα κινδυνεύεις να τραυματίσεις μικρότερες μυϊκές ομάδες και ιστούς (στον καρπό, στον τρικέφαλο, στην κλείδα ή στο ακρώμιο).
(Σετ αλτήρων με δίσκους, από 25€)

Μονόζυγο

Οι έλξεις είναι εξαιρετικές ασκήσεις για το σώμα και κυρίως το κορμό. Οι έλξεις είναι από εκείνες τις ασκήσεις που χτίζουν δύναμη, σταθερότητα, συντονισμό, φυσική κατάσταση. Πλάτη, ώμοι δουλεύουν σκληρά, αλλά και κοιλοιακοί και “φτερά”.
(Από 25€)

Λάστιχα

Οι ασκήσεις με λάστιχα είναι σούπερ για χέρια και πόδια. Εξερευνήστε το internet και πάρτε παραδείγματα, τόσο για τα πόδια, όσο και για τα χέρια. Θα έχετε τη δυνατότητα να γυμνάσετε δύσκολα σημεία (σ.σ. προσαγωγοί) και να δείτε τη διαφορά, ενώ θα εξασκήσετε και την ισορροπία σας.
(Από 5€)

Στρώμα

Ένα μαλακό και παχύ στρώμα θα σας επιτρέψει να κάνετε σετ κοιλιακών, push ups αλλά και yoga. Δεν θα λερώνετε το πάτωμα ή το χαλί σας με ιδρώτα.
(Από 5€)

Σχοινάκι

Το σχοινάκι είναι εξαιρετική άσκηση για τη φυσική σας κατάσταση και για τα πόδια σας, ενώ ενεργοποιεί τον μεταβολισμό σας. Μην κάνετε πάντως σε ώρες κοινής ησυχίας.
(Από 7€)

Με 127 ευρώ λοιπόν, μπορείς να ξεκινήσεις την προπόνηση σπίτι σου και μάλιστα χωρίς να σου λείπει σχεδόν τίποτα. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις και άλλα πράγματα, όπως kettler ball, TRX κ.α.

Αν και εμείς επιμένουμε στο τρέξιμο, δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.

Διαβάστε επίσης: Γυμναστική με… όργανα τις καρέκλες και το σκουπόξυλο

x
Send this to a friend