Ένα ζεστό αφρόλουτρο “καίει” όσες θερμίδες και το 30λεπτο περπάτημα!

Καύση θερμίδων: Αφρόλουτρο στη μπανιέρα - περπάτημα σημειώσατε "Χ"!

Το να γεμίσει κανείς την μπανιέρα με καυτό νερό, το αγαπημένο του αφρόλουτρο και να μπει μέσα, θεωρείται σίγουρα μια πολυτέλεια, η οποία μπορεί πραγματικά να χαλαρώσει το μυαλό και το σώμα μας.

Σας έχουμε όμως καλά νέα, επειδή φαίνεται ότι ένα καυτό μπάνιο έχει πολλά περισσότερα οφέλη από όσα νομίζαμε. Σύμφωνα με τον Δρ Steve Faulkner, έναν ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, το να μπείτε στην μπανιέρα έχει παρόμοια οφέλη για την υγεία σας με την ελαφριά σωματική άσκηση.

Στην έρευνα, οι συμμετέχοντες έκαναν ζεστό μπάνιο στου 40 βαθμούς Κελσίου για μία ώρα ή έκαναν ποδήλατο επίσης για μία ώρα. Στη συνέχεια μετρήθηκε το ζάχαρο στο αίμα τους, αλλά και οι θερμίδες που έκαψαν.

Πέντε ασκήσεις για κοιλιακούς με μπάλα που γίνονται παντού

Καύση θερμίδων και καλή υγεία!

Αν και αυτοί που έκαναν ποδήλατο έκαψαν περισσότερες θερμίδες, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι με την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματός του κατά ένα βαθμό μέσα στη μπανιέρα, οι συμμετέχοντες έκαψαν τον ίδιο βαθμό θερμίδων με όσους περπατούν για μισή ώρα!

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι το καυτό μπάνιο ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σύστημα των συμμετεχόντων.

Ωστόσο, δεν είναι ασφαλές για όλους. Οι έγκυες και οι άνθρωποι με καρδιακές παθήσεις πρέπει να προσέχουν, αφού αυξάνεται η θερμοκρασία του σώματος και ασκείται επιπλέον πίεση στην καρδιά.

Σανίδα challenge: Προπόνηση στο σπίτι με εκπληκτικά αποτελέσματα

Έτσι, αν το περπάτημα και η άσκηση, λόγω των δεδομένω συνθηκών που βιώνουμε με τον Κορωνοϊό δεν είναι επιλογή, κάντε ότι μπορείτε καλύτερο στο σπίτι σας. Η μπανιέρα αν, έχετε, είναι μια λύση.

Διαβάστε ακόμα: Ζεστό ή κρύο μπάνιο αμέσως μετά το τρέξιμο ή την προπόνηση;

Previous ArticleNext Article

Οι βασικοί κανόνες που θα οδηγήσουν στην επιτυχία τις προπονήσεις σου

Anastase Maragos on Unsplash

Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί να υπονομεύσουν την θέλησή όσον αφορά τη γυμναστική ή ακόμα και την ίδια την αποδοτικότητά της για σένα. Δες λοιπόν ποια λάθη πρέπει να αποφύγεις σχετικά με τη γυμναστική:

1) Μην χρησιμοποιείς την δικαιολογία “Δεν έχω χρόνο να γυμνάζομαι” γιατί δεν υπάρχει περίπτωση  να μην βρεις 10 λεπτά μέσα στην ημέρα. Τα 10 λεπτά γυμναστικής μπορούν να παρέχουν πολύ σημαντικά οφέλη στην υγεία.

2) Όταν γυμνάζεσαι μην εστιάζεις σε ένα μόνο κομμάτι του σώματος. Είναι σημαντικό να γίνει η απαραίτητη προπόνηση σε ολόκληρο το σώμα για να επιτευχθεί η ισορροπία και η υγεία.

3) Μην γυμνάζεσαι με ασκήσεις που νομίζεις ότι ξέρεις. Αν κάνεις λάθος μπορεί να τραυματιστείς ανεπανόρθωτα. Καλό είναι να εκπαιδευτής από έναν έμπειρο γυμναστή.

4) Ανέβασε την ένταση και την συχνότητα της γυμναστικής σου σταδιακά και όχι απότομα για την αποφυγή τραυματισμών

Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις για τη γυμναστική

5) Μην κολλάς στην ίδια ρουτίνα ασκήσεων για πολύ καιρό γιατί θα χάσουν την αποτελεσματικότητά τους. Φρόντιζε να την αλλάζεις ανά τακτικά διαστήματα.

6) Αν χρησιμοποιείς μηχανήματα για την εκγύμνασή σου (είτε στο σπίτι είτε στο γυμναστήριο) σιγουρέψου ότι ξέρεις να τα χειρίζεσαι και να τα ρυθμίζεις με βάσει τις δικές σου ανάγκες. Αν χρειάζεται συμβουλεύσου κάποιον ειδικό για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.

7) Απαγορεύεται να κάνεις γυμναστική χωρίς προηγουμένως να κάνεις προθέρμανση. Χωρίς προθέρμανση είσαι επιρρεπής σε σοβαρούς τραυματισμούς.

8) Φρόντισε η συμπεριφορά σου σε χώρους γυμναστηρίου είναι διακριτική και με σεβασμό προς τους άλλους ασκούμενους. Μην κάνεις κάτι που δεν θα ήθελες να κάνουν οι άλλοι.

9) Όλοι ξεκινάμε την γυμναστική με κάποιο στόχο. Φρόντισε οι στόχοι που βάζεις να είναι μεν προκλητικοί αλλά όχι ακατόρθωτοι. Διαφορετικά θα βαρεθείς και θα τα παρατήσεις.

Διαβάστε επίσης: Η προπόνηση των πεζοναύτων που έγινε παγκόσμια τάση στη γυμναστική

Απλές ασκήσεις για να βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου

Η σπονδυλική στήλη είναι ο κορμός του σώματος μας. Αποτελείται από μια σειρά 33-34 μικρών κυλινδρικών οστών, των σπονδύλων. Η τελική στάση του συνόλου των σπονδύλων καθορίζει εν τέλει και τη συνολική στάση του σώματός σου!

Αν και δεν είναι εντελώς ευθεία, αν τη δεις από πλάγια, περισσότερο μοιάζει να έχει το σχήμα του «S». Οι καμπύλες αυτές σε κάποια άτομα είναι πιο έντονες από ότι σε κάποια άλλα.

Πού οφείλονται όμως αυτές οι αποκλίσεις της σπονδυλικής στήλης από τον ένα στον άλλο;

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Εκτός από παθολογικά αίτια, οι αποκλίσεις μπορεί να οφείλονται σε έλλειψη άσκησης του μυϊκού συστήματος, σε κακή στάση του σώματος στην καθιστή ή την όρθια θέση, ή σε άνιση κατανομή του βάρους του σώματος λόγω μονόπλευρης και μακροχρόνιας μεταφοράς φορτίου. Αποτέλεσμα αυτού είναι να παρατηρούνται μια σειρά αποκλίσεων της σπονδυλικής στήλης: λόρδωση, κύφωση, σκολίωση.

Τι πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις πιθανά προβλήματα στη στάση του σώματος;

Η ισορροπημένη εκγύμναση των μυών του κορμού αποτρέπει τις παραμορφώσεις της σπονδυλικής στήλης. Θα πρέπει δηλαδή να εκτελείς μια σειρά ασκήσεων ενδυνάμωσης τόσο των ραχιαίων όσο και των κοιλιακών μυών, ώστε αυτοί να συνεργάζονται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής.

Ωστόσο, για να αποφύγεις πιθανά προβλήματα της σπονδυλικής στήλης, θα πρέπει παράλληλα με την άσκηση να υιοθετήσεις μια σειρά από συνήθειες που δε θα την επιβαρύνουν. Για παράδειγμα όταν κουβαλάς στο ένα χέρι κάποιο βάρος θα πρέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα να αλλάζεις χέρι ή όταν είσαι πολλή ώρα καθιστός στην καρέκλα στο γραφείο, καλό θα ήταν να σηκώνεσαι συχνά και να κάνεις μερικά βήματα.

Μετά από πολύωρο διάβασμα καλό είναι να ξαπλώσεις για λίγο σε ύπτια θέση (ανάσκελα) για να τεντωθείς. Τα χέρια σου θα πρέπει να είναι τεντωμένα δίπλα από το κεφάλι (θέση ανάτασης). Επίσης, καλό είναι να βάζεις ένα μικρό μαξιλαράκι στη μέση.

Διαβάστε επίσης: Tροφές που σας ανακουφίζουν από τους πόνους στη μέση

x
Send this to a friend