12 μικρές αλλαγές στη ζωή σας που θα βελτιώσουν άμεσα την υγεία σας!

12 μικρές αλλαγές στη ζωή σας που θα βελτιώσουν άμεσα την υγεία σας!

Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας εξ΄ ολοκλήρου ώστε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία. Μερικές φορές είναι αρκετό απλά να αλλάξετε κάποιες από τις συνήθειές σας για να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επιλέγοντας τις σωστές τροφές όπως τα «σούπερ φρούτα», αλλά και κάνοντας άσκηση καθημερινά, είναι επαρκείς παράγοντες για την βελτίωση της υγεία σας. Ωστόσο πολλοί από εμάς αγνοούν συχνά τα προφανή.

Κάνετε ασκήσεις stretching το πρωί; Αν το ξεκινήσετε, θα ανακουφίσετε τους σφικτούς μύες και θα βελτιώσετε το εύρος των κινήσεών σας. Θέλετε να αποτρέψετε την γήρανση της επιδερμίδας σας; Θα πρέπει να φοράτε συχνά αντηλιακό και να κοιμάστε επαρκώς.

Ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν αν θέλετε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία:

Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα

Σύμφωνα με μελέτες οι ενήλικες 26-64 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 7-9 ώρες το βράδυ. Ένας καλός νυχτερινός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα μάθησης, κάνει καλό στην καρδιακή λειτουργία, μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και βοηθά στο να έχετε ένα καλό ανοσοποιητικό σύστημα.

Αγοράστε αποχυμωτή

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανακατέψετε τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά και να καταναλώσετε τα αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για το σώμα σας.

Τεντωθείτε πρωί και βράδυ

Οι ασκήσεις stretching ανακουφίζουν τους πιασμένους μύες, καταπολεμούν το άγχος, διώχνουν τον πονοκέφαλο και βελτιώνουν την στάση του σώματος.

Ασκηθείτε σε καθημερινή βάση

Με τον τρόπο αυτό δεν ενδυναμώνετε μόνο το σώμα σας, αλλά γίνεστε και δυνατότεροι πνευματικά. Η καθημερινή άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες στον οργανισμό σας, μειώνει το στρες, βελτιώνει μνήμη και αυτοπεποίθηση.

Τρώτε σε μικρότερα πιάτα

Με το τρικ αυτό θα ξεγελάσετε το μυαλό σας πως τρώτε περισσότερο και θα καταφέρετε να κρατήσετε το βάρος σας σε επιτρεπτά όρια.

Καταναλώστε περισσότερα «σούπερ φρούτα»

Τα γκρέιπφρουτ, τα πορτοκάλια και τα λεμόνια είναι απαραίτητα για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. Τα γκρέιπφρουτ ενισχύουν τον μεταβολισμό, τα λεμόνια κάνουν καλό στην χώνεψη, τα πορτοκάλια βοηθούν την όραση.

Ζήστε την κάθε στιγμή

Μένοντας προσκολλημένοι στο παρελθόν μπορεί να σας φτάσει στα όρια της παράνοιας. Σκεπτόμενοι το μέλλον είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αγχωθείτε. Σκεφτείτε απλά το παρών και ζήστε για την κάθε στιγμή.

Στοπ στο κάπνισμα

Το κάπνισμα προκαλεί χιλιάδες θανάτους σε όλοκληρο τον κόσμο κάθε χρόνο. Προκαλεί βλάβες στα περισσότερα όργανα του σώματος και έχει αρνητική επίδραση στην υγεία σας.

Περάστε περισσότερο χρόνο έξω από το σπίτι

Οσο περισσότερο σας βλέπει το φως του ήλιου, τόση μεγαλύτερη είναι η ποσότητα της βιταμίνης D που απορροφά το σώμα σας. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνετε το ανοσοποιητικό σας και μειώνετε το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Μάθετε να καταπολεμάτε το στρες

Υπάρχουν χιλιάδες παράγοντες καθημερινά που αυξάνουν το άγχος. Από την χρήση των κινητών τηλεφώνων μέχρι την μετακίνηση στον χώρο της δουλειάς. Πρέπει αρχικά να βρείτε τι είναι αυτό που σας προκαλεί στρες και εν συνεχεία να αλλάξετε συγκεκριμένες συνήθειες ώστε να έχετε αποτέλεσμα.

Αλλάξτε το μαξιλάρι σας

Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, ίσως σχετίζεται με το μαξιλάρι που είναι ακατάλληλο και δεν στηρίζει σωστά λαιμό και πλάτη.

Χρησιμοποιείστε αντηλιακό κάθε μέρα

Ακόμη και όταν δεν είναι μια μέρα ηλιόλουστη αυτό δεν σημαίνει πως οι ακτίνες του ήλιου δεν μπορούν να σας επηρεάσουν. Το αντηλιακό προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος αλλά και από τα σημάδια της γήρανσης που γίνονται όλο και πιο εμφανή με το πέρας των χρόνων.

Διαβάστε ακόμα: Μεγαλώστε… υγιεινά: Συμβουλές διατροφής και ενδυνάμωσης

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο: Ούτε μία, ούτε δύο αλλά 20 αλλαγές στη ζωή σου με το… καλημέρα!

20 πράγματα που αλλάζουν άμεσα στη ζωή σου αν ξεκινήσεις το τρέξιμο!

Γράφει ο Γιάννης Ματαρίδης

Σου είπαν να ξεκινήσεις το τρέξιμο. Επίσης, σου είπαν ότι γίνεται ευκολότερο στην πορεία. Η αλήθεια είναι ότι, ναι, το τρέξιμο θα γίνει πιο εύκολο με τον καιρό, ωστόσο, όταν το τρέξιμο γίνει κομμάτι της ρουτίνας σου τότε θα παρατηρήσεις και κάποια μικρά κι ελαφρώς ενοχλητικά θέματα που θα αρχίσουν να σε απασχολούν.

Εντάξει, υπερβάλλουμε με το “ενοχλητικά”. Το σίγουρο είναι ότι θα αλλάξουν την ζωή σου προς το καλύτερο. Στο τέλος θα δεις ότι πραγματικά αξίζει τον κόπο.

Γιατί; Δες 20 λόγους:

1. Ξαφνικά, πολλοί φίλοι σου θα αρχίσουν να ανησυχούν για την υγεία σου, ειδικά για τα γόνατα σου.

2. Θέλεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να φας υγιεινές τροφές. Ειδικά όταν δεις πόσο καλύτερα τρέχεις όταν έχουν προηγηθεί γεύματα όπως μούσλι με μπανάνα και φυστικοβούτυρο, τότε ναι, θα αρχίσεις να βλέπεις το σώμα σου ως κάτι καλύτερο από “σκουπιδοτενεκέ”.

3. Γίνεσαι ευρηματικός: έχεις τον τρόπο να αναφέρεις ότι έτρεξες (και πόσο) σε ΚΑΘΕ κουβέντα.

4. Όμως θα αρχίσεις να εκνευρίζεις κόσμο. Ε, και θα ακούσεις ατάκες για το ότι “είσαι τρελός”, “δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις στην ζωή σου” και, το αγαπημένο: “ΤΙ;;; ΕΤΡΕΞΕΣ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ;;;”

5. Το σώμα σου θα αλλάξει προς το καλύτερο. Ανεξάρτητα από το σωματότυπο σου, θα χάσεις λίπος και θα “δέσουν” οι τετρακέφαλοι σου. Γενικά, θα σου αρέσεις περισσότερο.

6. Αρχίζεις να δίνεις χρήματα για εγγραφές σε αγώνες και να το χαίρεσαι που θα τρέξεις στο δρόμο, μαζί με αρκετούς άλλους, με ένα νούμερο εγγραφής κολλημένο στο μπλουζάκι σου (το μετάλλιο και τα δωράκια που μπορεί να σου δώσουν οι διοργανωτές αποτελούν ιδιαίτερο κίνητρο για τη συμμετοχή σου).

7. Προσπαθείς να πείσεις τους φίλους σου να τρέξουν. Είτε αυτούς που δεν τρέχουν κι είναι διάφοροι, είτε αυτούς τους 3-4 (ναι, ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ).

8. Σύντομα όμως θα συνειδητοποιήσεις ότι θα πείσεις ελάχιστους.

9. Οπότε θα κάνεις καινούργιους φίλους και θα δεις ότι οι καλύτερες μέρες είναι αυτές που τρέχεις και κουβεντιάζεις με τους φίλους σου.

10. Και επιτέλους θα αρχίσεις να αισθάνεσαι την ευφορία του δρομέα (επιστημονικά: έκκριση των ενδορφινών).

11. Έτσι, λοιπόν, θα αρχίσεις να χαίρεσαι που τρέχεις και να το επιδιώκεις.

12. Μερικά πιασίματα και πονάκια εδώ και εκεί θα σου υπενθυμίζουν τη σημασία της ξεκούρασης, της yoga και του μασάζ. Για το καλό σου.

13. Θα μάθεις καινούργιες λέξεις όπως κύλινδρος ισορροπίας.

14. Εχμ, θα δεις ότι δεν είναι απαραίτητα και τα 10 νύχια στα δαχτυλάκια των ποδιών σου.

15. Βροχή, ζέστη, ήλιος, συννεφιά είναι απλές λεπτομέρειες, ντύνεσαι κατάλληλα και τρέχεις.

16.  Αρχίζεις να αποκτάς ρούχα για το τρέξιμο. Τα βαμβακερά είναι πλέον μια μακρινή αγάπη.

17. Τα αθλητικά σου παπούτσια αποκτούν κατηγορίες: για βόλτα, για τρέξιμο στο δρόμο και για τρέξιμο στο βουνό.

18. Η μουσική το ίδιο, τραγούδια για τα long runs, για τις διαλειμματικές ή για το χαλαρό τρέξιμο.

19. Οι υδατάνθρακες γίνονται οι καλύτεροι σου φίλοι.

20. Σε λένε τρελό. Αλλά εσύ ξέρεις ότι εννοούν “αυτός που τρέχει και περνάει καλά”.

Διαβάστε ακόμα: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Οι δέκα (fun) εντολές για τον ερασιτέχνη δρομέα

Το τρέξιμο είναι ένα απλό άθλημα και όμως πολλοί άνθρωποι δεν παίρνουν απόφαση να εμπλακούν σε αυτό επειδή πιστεύουν ότι δεν θα τα καταφέρουν ή δεν είναι αρκετά καλοί. Αυτό απλά δεν ισχύει: οι πάντες μπορούν να σταθούν αξιοπρεπώς στο τρέξιμο.

Ωστόσο αν σας απασχολεί τόσο πολύ το αν υπάρχουν ορισμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε, λάβετε υπόψη τον παρακάτω χιουμοριστικό δεκάλογο και σίγουρα θα ταιριάξετε στο κλίμα του τρεξίματος:

1. Το τρέξιμο έχει να κάνει με το ξεκινάτε από το Α για να φτάσετε στο Β. Αν φτάσετε πρώτα στο Γ, έχετε πάει πολύ μακριά. Γυρίστε πίσω στο Α. Ξεκινήστε πάλι.

2. Είναι σημαντικό να ιδρώνετε ενώ τρέχετε. Σας κάνει να φαίνεστε σαν να προσπαθείτε. Σας βοηθάει επίσης να κρατηθείτε στη ζωή…

3. Όταν κάποιος σας λέει ότι το τρέξιμο είναι κακό για τα γόνατά σας, παρηγορηθείτε από το γεγονός ότι, όσο κι αν τρίζουν οι αρθρώσεις σας, θα έχετε πάντα μια ευλυγισία, σε αντίθεση με άλλους που δεν θα μπορούν να γονατίσουν από μια ηλικία και μετά.

4. Θυμηθείτε, πως είναι πολύ πιθανό να τρέχετε για 40 ολόκληρα χρόνια και να μην ολοκληρώσετε ποτέ έναν μαραθώνιο. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είστε κακοί δρομείς. Μπορείτε πάντα να ρίξετε την ευθύνη στον Μαραθώνιο!

5. Αν φοράτε φουλ εξοπλισμό, να είστε προετοιμασμένοι για μία από τις δύο ακόλουθες ερωτήσεις. Η πρώτη είναι: «ποιον πας να πολεμήσεις;” και η δεύτερη (και πιο πιθανή) είναι: «έχεις κοιταχτεί ποτέ στον καθρέφτη;»

Ταξίδια και τρέξιμο: 10 tips για να πετύχετε τον τέλειο συνδυασμό

6. Τα παπούτσια που έχετε για τρέξιμο δεν χρειάζεται να ταιριάζουν με το μπλουζάκι και το σορτς σας. Θα πρέπει, ωστόσο, να ταιριάζουν μεταξύ τους.

7. Όταν κάποιος σας ρωτά για το σύστημα δεσίματος των κορδονιών σας, η ασφαλέστερη απάντηση είναι να απαντήσετε ότι απλά σκύβετε και τα δένετε. Μην γίνεστε περίπλοκοι.

8. Ο δρομέας που… πετάει δίπλα σου τρέχει τον δικό του αγώνα, όχι τον δικό σου. Συγκεντρώσου στον δικό σου.

9. Μερικοί δρομείς χρησιμοποιούν διάφορες σκέψεις και γούρια για να ντοπάρουν τον εαυτό τους όταν πράγματα δυσκολεύουν σε έναν μεγάλο αγώνα. Άλλοι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Και τα δύο είναι αποδεκτά. Αρκεί όταν φτάσεις με το… τρένο να μην πας να πάρεις το μετάλλιο…

10. Στο τρέξιμο είναι απλά θέμα να βάζεις το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιχειρήσετε να το κάνετε αντίστροφα.

Διαβάστε επίσης: Οι «δέκα εντολές» της γυμναστικής

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend