Μικρές αλλαγές στη ζωή σας για μεγάλα οφέλη στην υγεία σας!

12 μικρές αλλαγές στη ζωή σας που θα βελτιώσουν άμεσα την υγεία σας!

Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας εξ΄ ολοκλήρου ώστε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία. Μερικές φορές είναι αρκετό απλά να αλλάξετε κάποιες από τις συνήθειές σας για να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επιλέγοντας τις σωστές τροφές όπως τα «σούπερ φρούτα», αλλά και κάνοντας άσκηση καθημερινά, είναι επαρκείς παράγοντες για την βελτίωση της υγεία σας. Ωστόσο πολλοί από εμάς αγνοούν συχνά τα προφανή.

Κάνετε ασκήσεις stretching το πρωί; Αν το ξεκινήσετε, θα ανακουφίσετε τους σφικτούς μύες και θα βελτιώσετε το εύρος των κινήσεών σας. Θέλετε να αποτρέψετε την γήρανση της επιδερμίδας σας; Θα πρέπει να φοράτε συχνά αντηλιακό και να κοιμάστε επαρκώς.

Ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν αν θέλετε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία:

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά!

Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα

Σύμφωνα με μελέτες οι ενήλικες 26-64 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 7-9 ώρες το βράδυ. Ένας καλός νυχτερινός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα μάθησης, κάνει καλό στην καρδιακή λειτουργία, μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και βοηθά στο να έχετε ένα καλό ανοσοποιητικό σύστημα.

Αγοράστε αποχυμωτή

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανακατέψετε τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά και να καταναλώσετε τα αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για το σώμα σας.

Τεντωθείτε πρωί και βράδυ

Οι ασκήσεις stretching ανακουφίζουν τους πιασμένους μύες, καταπολεμούν το άγχος, διώχνουν τον πονοκέφαλο και βελτιώνουν την στάση του σώματος.

Ασκηθείτε σε καθημερινή βάση

Με τον τρόπο αυτό δεν ενδυναμώνετε μόνο το σώμα σας, αλλά γίνεστε και δυνατότεροι πνευματικά. Η καθημερινή άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες στον οργανισμό σας, μειώνει το στρες, βελτιώνει μνήμη και αυτοπεποίθηση.

Τρώτε σε μικρότερα πιάτα

Με το τρικ αυτό θα ξεγελάσετε το μυαλό σας πως τρώτε περισσότερο και θα καταφέρετε να κρατήσετε το βάρος σας σε επιτρεπτά όρια.

Καταναλώστε περισσότερα «σούπερ φρούτα»

Τα γκρέιπφρουτ, τα πορτοκάλια και τα λεμόνια είναι απαραίτητα για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. Τα γκρέιπφρουτ ενισχύουν τον μεταβολισμό, τα λεμόνια κάνουν καλό στην χώνεψη, τα πορτοκάλια βοηθούν την όραση.

Ζήστε την κάθε στιγμή

Μένοντας προσκολλημένοι στο παρελθόν μπορεί να σας φτάσει στα όρια της παράνοιας. Σκεπτόμενοι το μέλλον είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αγχωθείτε. Σκεφτείτε απλά το παρών και ζήστε για την κάθε στιγμή.

Στοπ στο κάπνισμα

Το κάπνισμα προκαλεί χιλιάδες θανάτους σε όλοκληρο τον κόσμο κάθε χρόνο. Προκαλεί βλάβες στα περισσότερα όργανα του σώματος και έχει αρνητική επίδραση στην υγεία σας.

Περάστε περισσότερο χρόνο έξω από το σπίτι

Οσο περισσότερο σας βλέπει το φως του ήλιου, τόση μεγαλύτερη είναι η ποσότητα της βιταμίνης D που απορροφά το σώμα σας. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνετε το ανοσοποιητικό σας και μειώνετε το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Έξι… βήματα για να ελέγξετε το άγχος και να κερδίσετε υγεία

Μάθετε να καταπολεμάτε το στρες

Υπάρχουν χιλιάδες παράγοντες καθημερινά που αυξάνουν το άγχος. Από την χρήση των κινητών τηλεφώνων μέχρι την μετακίνηση στον χώρο της δουλειάς. Πρέπει αρχικά να βρείτε τι είναι αυτό που σας προκαλεί στρες και εν συνεχεία να αλλάξετε συγκεκριμένες συνήθειες ώστε να έχετε αποτέλεσμα.

Αλλάξτε το μαξιλάρι σας

Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, ίσως σχετίζεται με το μαξιλάρι που είναι ακατάλληλο και δεν στηρίζει σωστά λαιμό και πλάτη.

Χρησιμοποιείστε αντηλιακό κάθε μέρα

Ακόμη και όταν δεν είναι μια μέρα ηλιόλουστη αυτό δεν σημαίνει πως οι ακτίνες του ήλιου δεν μπορούν να σας επηρεάσουν. Το αντηλιακό προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος αλλά και από τα σημάδια της γήρανσης που γίνονται όλο και πιο εμφανή με το πέρας των χρόνων.

Διαβάστε ακόμα: Μεγαλώστε… υγιεινά: Συμβουλές διατροφής και ενδυνάμωσης

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Αυτό είναι το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας

Έτσι θα βελτιώσεις άμεσα την ταχύτητά σου στο τρέξιμο

Αν την ώρα που ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες, αυτό που τρίζει δεν είναι τα ίδια τα σκαλοπάτια, αλλά τα γόνατά σας, τότε μάλλον έχετε πρόβλημα.

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε σε σχεδόν 5.000 ανθρώπους, ο πόνος στα γόνατα, όταν ανεβαίνουμε τις σκάλες, είναι το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας,

Η ανακάλυψη αυτή είναι σημαντική, επειδή η οστεοαρθρίτιδα πολύ συχνά δεν «ανιχνεύεται» παρά μόνο όταν έχει ήδη φτάσει σε τόσο προχωρημένο στάδιο, με τις αρθρώσεις να έχουν καταστραφεί σε τέτοιο βαθμό, που η χειρουργική επέμβαση είναι πια η μόνη επιλογή.

Έγκαιρη διάγνωση

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Leeds επισημαίνουν ότι η έγκαιρη διάγνωση είναι το «κλειδί» για την αντιμετώπιση της ασθένειας αυτής. Αν εντοπιστούν νωρίς τα πρώτα σημάδια, ακόμη και μόνο η απώλεια βάρους θα μπορούσε να καθυστερήσει την εξέλιξη της κατάστασης.

Η πιο κοινή μορφή αρθρίτιδας, η οστεοαρθρίτιδα, προκαλείται από τη φθορά του αρθρικού χόνδρου που βοηθά τις αρθρώσεις να κάνουν τις διάφορες κινήσεις. Τα προβλήματα στα γόνατα είναι ιδιαίτερα κοινά, ενώ η μειωμένη κινητικότητα προκαλεί έναν φαύλο κύκλο, στον οποίο η απώλεια της ανεξαρτησίας κίνησης μπορεί να επιφέρει άλλου είδους προβλήματα, από κατάθλιψη μέχρι αύξηση του σωματικού βάρους και διαταραχή του ύπνου.

Οι ερευνητές ανέλυσαν τα δεδομένα από 4.673 άνδρες και γυναίκες. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ανεβοκατέβασμα από τις σκάλες ήταν η πρώτη δραστηριότητα που σχετιζόταν με εμφάνιση πόνου στα γόνατα, αναφέρει δημοσίευμα της MailOnline.

Διαβάστε επίσης: Το γόνατο του δρομέα: Τραυματισμοί, αιτίες και λύσεις

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ρίγη συγκίνησης στις λαμπαδηδρομίες για τα 200 χρόνια σφαγών της Χίου

Ρίγη συγκίνησης στις τριήμερες επετειακές εκδηλώσεις μνήμης για τα 200 χρόνια από τις σφαγές της Χίου. Τιμώντας το θλιβερό ορόσημο της ιστορίας του νησιού μας 150 δρομείς και ποδηλάτες μεταξύ των οποίων ο θρυλικός δρομέας υπεραποστάσεων και παγκόσμιος πρωταθλητής με 160 παγκόσμια ρεκόρ Γιάννης Κούρος, οι Πανελληνιονίκες μαραθωνοδρόμοι Νίκος Πολιάς, Χριστόφορος Μερούσης, Δημήτρης Θεοδωρακάκος και Σοφία Ρήγα, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές και Ολυμπιονίκες υδατοσφαίρισης Γιάννης Φουντούλης και Μαρία Τσουρή, οι παραολυμπιονίκες Κέλλυ Λουφάκη και Παντελής Καλόγερος αλλά και εκατοντάδες απλοί πολίτες όλων των ηλικιών, έτρεξαν στους μαρτυρικούς τόπους των σφαγών της Χίου, διανύοντας μία απόσταση 400 χλμ, περνώντας από όλα τα χωριά του νησιού και ανάβοντας τη φλόγα στους βωμούς των ηρώων.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν το τριήμερο 23-25 Σεπτεμβρίου 2022 με αφορμή τα 200 χρόνια από τις σφαγές της Χίου, σε όλα τα χωριά και τους μαρτυρικούς τόπους των σφαγών της Χίου με σκοπό την αφύπνιση της συλλογικής συνείδησης, την απόδοση τιμών στους σφαγιασθέντες προγόνους μας και την ανάπαυση των ψυχών τους. Η συμμετοχή του κόσμου ήταν καθολική και τα συναισθήματα έντονα.

Σε κάθε χωριό, σε κάθε γωνιά της Χίου, σε κάθε τόπο μαρτυρίου, άλλοι έτρεξαν και άλλοι χειροκρότησαν, όλοι ήταν εκεί. Οι ηλικιωμένοι συγκινήθηκαν, ενώ τα μικρά παιδιά με το χαμόγελό τους έδωσαν μια νότα αισιοδοξίας για το μέλλον. Η φλόγα ξεκίνησε από τον ανδριάντα του ήρωα μας Κωνσταντίνου Κανάρη και μεταλαμπαδεύτηκε σε όλο το νησί μεταφέροντας το μήνυμα: «Κανένας λαός να μη ζήσει αυτά που έζησε η Χίος πριν 200 χρόνια».

default

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend