12 μικρές αλλαγές στη ζωή σας που θα βελτιώσουν άμεσα την υγεία σας!

12 μικρές αλλαγές στη ζωή σας που θα βελτιώσουν άμεσα την υγεία σας!

Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξετε τον τρόπο ζωής σας εξ΄ ολοκλήρου ώστε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία. Μερικές φορές είναι αρκετό απλά να αλλάξετε κάποιες από τις συνήθειές σας για να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Επιλέγοντας τις σωστές τροφές όπως τα «σούπερ φρούτα», αλλά και κάνοντας άσκηση καθημερινά, είναι επαρκείς παράγοντες για την βελτίωση της υγεία σας. Ωστόσο πολλοί από εμάς αγνοούν συχνά τα προφανή.

Κάνετε ασκήσεις stretching το πρωί; Αν το ξεκινήσετε, θα ανακουφίσετε τους σφικτούς μύες και θα βελτιώσετε το εύρος των κινήσεών σας. Θέλετε να αποτρέψετε την γήρανση της επιδερμίδας σας; Θα πρέπει να φοράτε συχνά αντηλιακό και να κοιμάστε επαρκώς.

Ακολουθήστε τις συμβουλές που ακολουθούν αν θέλετε να αποκτήσετε καλύτερη υγεία:

Πηγαίνετε για ύπνο νωρίτερα

Σύμφωνα με μελέτες οι ενήλικες 26-64 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 7-9 ώρες το βράδυ. Ένας καλός νυχτερινός ύπνος βελτιώνει την ικανότητα μάθησης, κάνει καλό στην καρδιακή λειτουργία, μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας και βοηθά στο να έχετε ένα καλό ανοσοποιητικό σύστημα.

Αγοράστε αποχυμωτή

Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανακατέψετε τα αγαπημένα σας φρούτα και λαχανικά και να καταναλώσετε τα αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για το σώμα σας.

Τεντωθείτε πρωί και βράδυ

Οι ασκήσεις stretching ανακουφίζουν τους πιασμένους μύες, καταπολεμούν το άγχος, διώχνουν τον πονοκέφαλο και βελτιώνουν την στάση του σώματος.

Ασκηθείτε σε καθημερινή βάση

Με τον τρόπο αυτό δεν ενδυναμώνετε μόνο το σώμα σας, αλλά γίνεστε και δυνατότεροι πνευματικά. Η καθημερινή άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες στον οργανισμό σας, μειώνει το στρες, βελτιώνει μνήμη και αυτοπεποίθηση.

Τρώτε σε μικρότερα πιάτα

Με το τρικ αυτό θα ξεγελάσετε το μυαλό σας πως τρώτε περισσότερο και θα καταφέρετε να κρατήσετε το βάρος σας σε επιτρεπτά όρια.

Καταναλώστε περισσότερα «σούπερ φρούτα»

Τα γκρέιπφρουτ, τα πορτοκάλια και τα λεμόνια είναι απαραίτητα για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής. Τα γκρέιπφρουτ ενισχύουν τον μεταβολισμό, τα λεμόνια κάνουν καλό στην χώνεψη, τα πορτοκάλια βοηθούν την όραση.

Ζήστε την κάθε στιγμή

Μένοντας προσκολλημένοι στο παρελθόν μπορεί να σας φτάσει στα όρια της παράνοιας. Σκεπτόμενοι το μέλλον είναι ένας σίγουρος τρόπος για να αγχωθείτε. Σκεφτείτε απλά το παρών και ζήστε για την κάθε στιγμή.

Στοπ στο κάπνισμα

Το κάπνισμα προκαλεί χιλιάδες θανάτους σε όλοκληρο τον κόσμο κάθε χρόνο. Προκαλεί βλάβες στα περισσότερα όργανα του σώματος και έχει αρνητική επίδραση στην υγεία σας.

Περάστε περισσότερο χρόνο έξω από το σπίτι

Οσο περισσότερο σας βλέπει το φως του ήλιου, τόση μεγαλύτερη είναι η ποσότητα της βιταμίνης D που απορροφά το σώμα σας. Με τον τρόπο αυτό βελτιώνετε το ανοσοποιητικό σας και μειώνετε το κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Μάθετε να καταπολεμάτε το στρες

Υπάρχουν χιλιάδες παράγοντες καθημερινά που αυξάνουν το άγχος. Από την χρήση των κινητών τηλεφώνων μέχρι την μετακίνηση στον χώρο της δουλειάς. Πρέπει αρχικά να βρείτε τι είναι αυτό που σας προκαλεί στρες και εν συνεχεία να αλλάξετε συγκεκριμένες συνήθειες ώστε να έχετε αποτέλεσμα.

Αλλάξτε το μαξιλάρι σας

Αν έχετε πρόβλημα με τον ύπνο, ίσως σχετίζεται με το μαξιλάρι που είναι ακατάλληλο και δεν στηρίζει σωστά λαιμό και πλάτη.

Χρησιμοποιείστε αντηλιακό κάθε μέρα

Ακόμη και όταν δεν είναι μια μέρα ηλιόλουστη αυτό δεν σημαίνει πως οι ακτίνες του ήλιου δεν μπορούν να σας επηρεάσουν. Το αντηλιακό προστατεύει από τον καρκίνο του δέρματος αλλά και από τα σημάδια της γήρανσης που γίνονται όλο και πιο εμφανή με το πέρας των χρόνων.

Διαβάστε ακόμα: Μεγαλώστε… υγιεινά: Συμβουλές διατροφής και ενδυνάμωσης

Previous ArticleNext Article

Γιατί κοκκινίζετε με τη γυμναστική και πως θα βρείτε γρήγορα ξανα το χρώμα σας

Γιατί το πρόσωπό σας γίνεται κόκκινο μετά την άσκηση;

Μόλις έχετε τελειώσει την προπόνησή σας και αισθάνεστε εξαιρετικά. Ο απέναντι, όμως, σας κοιτάει επίμονα και είναι έτοιμος να καλέσει ασθενοφόρο.

Αντι να αναρωτιέσαι γιατί, μπορείς απλά να κοιτάξεις στον καθρέφτη και είναι δεδομένο ότι θα πάρεις την απάντησή σου. Είσαι κατακόκκινος. Αυτό δεν συμβαίνει σε όλους μας.

Δεν φαίνεται ωραίο αλλά…

Το τρομακτικά κόκκινο χρώμα στο δέρμα σας μπορεί να μην φαίνεται τόσο ωραίο, αλλά δεν πρέπει να σας κάνει να ανησυχήσετε.

Στην πραγματικότητα είναι μόνο ένα σημάδι ότι έχετε ασκηθεί σκληρά και έχετε «ανεβάσει θερμοκρασία». Οσο εσείς ασκείστε, τα αιμοφόρα αγγεία του σώματος διαστέλλονται, με αποτέλεσμα το δέρμα να φαίνεται πιο κόκκινο από το συνηθισμένο.

Σε μια τέτοια περίπτωση κάτι δεν πάει καλά…

Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός προσπαθεί να σας προστατέψει από την υπερθέρμανση.

Μην ανησυχείτε. Συνεχίστε να ασκείστε όσο αισθάνεστε καλά και δεν έχετε άλλα συμπτώματα.

Εάν διαπιστώσετε ότι το κόκκινο πρόσωπο συνοδεύει κόπωση, ζάλη, εφίδρωση περισσότερο από το συνηθισμένο ή ναυτία, τότε πρέπει να σταματήσετε.

Χαλαρώστε τα στενά ρούχα (ή βγάλτε τα εντελώς) κάντε ένα ντους και πιείτε άφθονο δροσερό νερό.

Πως ξεκοκκινίζετε;

Όσο για το πως θα… διώξετε εύκολα το κοκκίνισμα του προσώπου σας μετά την άσκηση;

Χρησιμοποιήστε μια παγωμένη πετσέτα στο πίσω μέρος του λαιμού σας για δύο λεπτά.

Αυτό θα ρίξει τη θερμοκρασία σας και θα βοηθήσει να μειωθεί η ερυθρότητα στο πρόσωπο σας.

Διαβάστε ακόμα: Τροφές με συγκεκριμένη… αποστολή μετά την προπόνηση!

Πόσο “ζορίζεται” η καρδιά σου όταν βλέπεις μπάλα;

Όταν βλέπεις μπάλα στην τηλεόραση η καρδιά σου χτυπάει σαν να τρέχεις!

Η παρακολούθηση του αγώνα κάποιου σπορ στο γήπεδο ή στην τηλεόραση μπορεί να «ζορίσει» την καρδιά ενός ανθρώπου σε δυνητικά επικίνδυνο βαθμό, όσο αν κανείς έπρεπε να τρέξει γρήγορα, σύμφωνα με μια νέα μικρή καναδική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Paul Khairy του Ινστιτούτου Καρδιολογικών Ερευνών του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο καναδικό περιοδικό καρδιολογίας “Canadian Journal of Cardiology”, μελέτησαν 20 υγιείς άνδρες και γυναίκες ηλικίας 36 έως 56 ετών.

Οι μισοί από αυτούς -φορώντας συσκευές παρακολούθησης της καρδιάς- παρακολούθησαν ζωντανό έναν αγώνα χόκεϊ επί πάγου και οι άλλοι μισοί από την τηλεόραση.

Υπερδιπλασιασμός παλμών

Τις κρίσιμες στιγμές του ματς ή προς το τέλος του, όταν η αγωνία κορυφώνεται, οι παλμοί της καρδιάς ενός θεατή μπορούν να υπερδιπλασιασθούν μέσα στο γήπεδο (αύξηση 110%), ενώ στην τηλεόραση να αυξηθούν κάπως λιγότερο (αύξηση 75%). Η μέση αύξηση των παλμών ήταν της τάξης του 90%, από 60 σε 114.

Σύμφωνα με τους ερευνητές οι αυξήσεις αυτές αντιστοιχούν στο «ζόρισμα» που τραβάει η καρδιά ενός ανθρώπου στη διάρκεια ενός έντονου φυσικού στρες (θεατές στο γήπεδο) ή ενός μέτριας έντασης φυσικού στρες (θεατές τηλεόρασης), όπως το τρέξιμο.

Δεν χρειάζεται να είσαι φανατικός

Μάλιστα, διαπιστώθηκε ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς φανατικός οπαδός μιας ομάδας, για να αρχίσει να χτυπάει σαν τρελή η καρδιά του κάποιες στιγμές στη διάρκεια του αγώνα (το χόκεϊ στον Καναδά εξάπτει τα πάθη, όπως στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο ή το μπάσκετ!). Ακόμα και ο θυμός όταν συνδιαστεί με έντονες αντιδράσεις είναι επικίνδυνος!

Οι Καναδοί ερευνητές επεσήμαναν ότι οι γιατροί θα πρέπει να προειδοποιούν τους ασθενείς με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο να αποφεύγουν τις συγκινήσεις των σπορ ή να έχουν το νου τους για τυχόν προειδοποιητικά συμπτώματα την ώρα του αγώνα.

Μια προηγούμενη ολλανδική επιστημονική έρευνα είχε βρει ότι είχαν αυξηθεί τα θανατηφόρα εμφράγματα και τα εγκεφαλικά τη μέρα που η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ολλανδίας είχε αποκλεισθεί από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 1996.

Διαβάστε ακόμα: Καρδιακή λειτουργία και τρέξιμο: Ένα λεπτό ζήτημα για κάθε δρομέα

x
Send this to a friend