Απλές συμβουλές για όσους θέλουν να χάσουν βάρος κάνοντας ποδήλατο

Όταν ασκείσαι τακτικά έχοντας ως βασικό σου σκοπό να χάσεις βάρος αλλά δεν βλέπεις κανένα αποτέλεσμα, είναι απόλυτα λογικό να απογοητευτείς άσχημα. Ένας καλός τρόπος για να καταφέρεις να χάσεις βάρος μέσω άσκησης είναι η ποδηλασία. Αν και από μόνη της επίσης μπορεί να μην χρησιμεύσει ιδιαίτερα.

Από την εστίαση της προσοχή στον σωστό τρόπο ποδηλασίας μέχρι τον επαρκή ύπνο που πρέπει να την συνοδεύει, ακολουθούν τέσσερις συμβουλές μέσω των οποίων οι ποδηλάτες μπορούν να κάψουν περισσότερο λίπος και να χάσουν περισσότερα κιλά:

Η αξία της προπόνησης με ποδήλατο και 8 tips για αρχάριους

Τήρησε ένα πρόγραμμα

Το κλειδί για να χάσετε βάρος είναι να είστε συνεπείς με τις καθημερινές σας προπονήσεις. Όταν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στην προπόνησή σας, η αύξηση του ρυθμού έχει αποδειχθεί ότι καίει το λίπος της κοιλιάς πιο αποτελεσματικά όταν κάνετε ποδήλατο.

Επίσης, η ποδηλασία δίνει ώθηση στον μεταβολισμό σας στις 12 ώρες μετά την προπόνηση. Η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT) είναι ένας τρόπος για να χάσετε κιλά και το καλό είναι ότι αυτές οι προπονήσεις μπορούν συνήθως να ολοκληρωθούν σε μόλις 30-45 λεπτά.

Πήγαινε αργά 

Παρόλο που η σκληρή δουλειά έχει τα πλεονεκτήματά της, η πραγματικότητα είναι ότι η προπόνηση HIIT πρέπει να αποτελεί μόνο το 20% των εβδομαδιαίων προπονήσεών σας για να αποφύγετε τους τραυματισμούς.

Το υπόλοιπο 80% των προπονήσεών σας πρέπει να είναι μακράς και αργής διάρκειας, κάτι που καθιστά πιο εύκολο το να αναρρώσετε και να κάψετε έναν αριθμό θερμίδων.

Κάνε ποδήλατο νηστικός το πρωί

Είτε πρόκειται για την πρωινή σας μετακίνηση είτε για μια απλή βόλτα πριν από τη δουλειά, το κάνετε ποδήλατο χωρίς να έχετε φάει μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν δεν είστε νηστικοί, το σώμα σας καίει περισσότερους υδατάνθρακες και γλυκογόνο.

Επίσης, όταν είστε νηστικοί, ακριβώς επειδή τα επίπεδα γλυκογόνου σας είναι χαμηλά και το σώμα σας χρησιμοποιεί το λίπος για να ανταποκριθεί στην προπόνηση. Το ιδανικότερο χρονικό εύρος χωρίς να έχετε φάει είναι περίπου 12-16 ώρες, οπότε αν σκοπεύετε να γυμναστείτε το στις 8 το πρωί, θα πρέπει να αποφύγετε όλα τα τρόφιμα και ποτά εκτός από το νερό από τις 8 το βράδυ.

Βασικά tips για όσους επιλέγουν το ποδήλατο ως άσκηση στην πόλη

Αύξησε τον ύπνο σου

Εκτός από το ότι είναι καλό για την αποκατάσταση μετά την προπόνηση και την πρόληψη τραυματισμών, η μεγάλη ποσότητα ύπνου κάθε βράδυ μπορεί πραγματικά να μειώσει το άγχος και να προωθήσει την απώλεια βάρους.

Με άλλα λόγια, αντί να ξενυχτάτε και να τσιμπολογάτε ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση αργά το βράδυ, κάντε σκληρή ποδηλασία κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να είστε κουρασμένοι και να κοιμάστε νωρίς. Αν κοιμάστε οκτώ ώρες τη νύχτα τότε θα πετύχετε πολύ πιο εύκολα τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης: 25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Η Χίος απέκτησε το σήμα “Bike Friendly Destination”

Το σήμα της πόλης φιλική προς τα ποδήλατα απέκτησε ο Δήμος Χίου, ο 8ος Δήμος στην Ελλάδα, στον οποίο απονεμήθηκε τοBike Friendly Destination” (πιστοποίηση που αφορά την προβολή της Χίου ως φιλικού προορισμού για ποδηλάτες) από τη γενική διευθύντρια της εταιρείας NatTour, κα Βίκυ Καραντζαβέλου.

Ο δήμαρχος Χίου κ. Σταμάτης Κάρμαντζης παραλαμβάνοντας το βραβείο υπογράμμισε ότι το βραβείο αυτό αναδεικνύει τη Χίο ως έναν τόπο φιλικό προς το περιβάλλον, προσθέτοντας ότι η Δημοτική Αρχή πραγματοποιεί έργα προς αυτή την κατεύθυνση.

Η κα Καρατζαβέλου ευχαρίστησε την Δημοτική Αρχή για τις προσπάθειες που κάνει, έτσι ώστε η Χίος να είναι μια φιλική προς τα ποδήλατα πόλη, ενώ πρόσθεσε ότι το βραβείο αυτό θα προσελκύσει επισκέπτες, που θα μπορούν με το ποδήλατο να απολαύσουν τις ομορφιές της.

Ο αντιδήμαρχος τουρισμού κ. Κώστας Βεργίνας, αναφέρθηκε στις ενέργειες που έκανε η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να τιμηθεί με αυτή την πιστοποίηση, εκτιμώντας ότι ανοίγει νέους δρόμους στην προσέλκυση τουριστών.

Από πλευράς φορέων όλοι υπογράμμισαν την τουριστική ευκαιρία που δίνει στη Χίο αυτή η πιστοποίηση, υπογραμμίζοντας ότι το νησί μας μπαίνει στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών για ποδηλάτες.

Στη σημασία που έχει για τα μικρά παιδιά η σωστή εκμάθηση και η τήρηση του ΚΟΚ, για να κυκλοφορούν με ένα ποδήλατο μέσα στην πόλη, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ποδηλατών κ. Παναγιώτης Σιταράς, καλώντας όσους θέλουν να μάθουν για τα ποδήλατα το πρωί της Κυριακής στα Αυγώνυμα σε μια ακόμη ποδηλατική δράση.

H Χίος είναι από τα λίγα νησιά που λόγω του μεγέθους της, των πλούσιων φυσικών και πολιτισμικών τοπίων της αλλά και της ποικιλίας των διαδρομών που προσφέρει, ενδείκνυται για τη χρήση του ποδηλάτου. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί αρκετά η ποδηλασία με αποτέλεσμα να αυξάνονται συνεχώς οι δράσεις που σχετίζονται με αυτή. Υπάρχουν μάλιστα και συγκροτημένοι σύλλογοι που προγραμματίζουν συχνά από απλές χαλαρές βόλτες σε διάφορες τοποθεσίες του νησιού, μέχρι οργανωμένες αθλητικές δράσεις αγώνες. Η ποδηλασία στη Χίο συναντάται σε τρεις βασικές μορφές: στην ερασιτεχνική ποδηλασία (ποδηλατικό τουρισμό) που εκφράζεται μέσα από βόλτες στον αστικό ιστό και στα χωριά, στην αγωνιστική ποδηλασία και στους αγώνες που την πλαισιώνουν και τέλος στην ποδηλασία βουνού με περιπλανήσεις μέσα από δασικές και αγροτικές περιοχές, βουνά, χαράδρες και ποδηλατικά μονοπάτια. Ο ποδηλατικός τουρισμός στη Χίο προσφέρει στον επισκέπτη μια διαφορετική εμπειρία, αφού μπορεί να περνά περισσότερο χρόνο στη φύση ώστε να ανακαλύψει τα τοπία και τον πλούτο της περιοχής, γνωρίζοντας έτσι μια διαφορετική πλευρά του νησιού.

Κάθε χρόνο διοργανώνονται πολλές αθλητικές δράσεις με αποκορύφωμα το “Βrevet Χίου”. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ποδηλατικά γεγονότα στην Ελλάδα, μια δοκιμασία για σκληρούς ποδηλάτες, με συμμετοχές όχι μόνο από τη Χίο, ακολουθώντας μια διαδρομή που διασχίζει όλο το νησί και διανύει απόσταση 200 χιλιομέτρων.

Για τους λάτρεις του mountain biking υπάρχουν διάφορες (μη οργανωμένες) διαδρομές του νησιού, όπως ο Προβατάς, η Νέα Μονή, οι Άγιοι Πατέρες, ο Ανάβατος, τα Ρετσινάδικα, το Πελινναίο κ.ά. για μια πιο extreme εμπειρία.

Ρεπορτάζ: Θοδωρής Πυλιώτης

Πηγή: www.ertnews.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

112 ποδηλάτες σκοτώνονται κάθε μέρα σε τροχαίο!

Θεσσαλονίκη: Νεκρός ποδηλάτης μετά από σύγκρουση με Ι.Χ.

Η Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2021 θα είναι αφιερωμένη  όπως και κάθε χρόνο (η τρίτη Κυριακή κάθε Νοεμβρίου) στα θύματα των τροχαίων δυστυχημάτων.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι σκοτώνονται κάθε χρόνο στους δρόμους. Τα στατιστικά από μόνα τους φανερώνουν το μέγεθος του προβλήματος :

  • Τα τροχαία είναι η πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες 5 έως 29 ετών.
  • Το 54% των θυμάτων είναι: πεζοί (23%), ποδηλάτες (3%) και μοτοσικλετιστές (28%).
  • Κάθε 24 δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος πεθαίνει λόγω τροχαίου.

Ενώ, είναι κοινώς αποδεκτό ότι η ποδηλασία έχει πολλά οφέλη για τη σωματική και ψυχική υγεία των ατόμων αλλά και την κοινωνία, περισσότεροι από 41.000 άνθρωποι/ ποδηλάτες σκοτώνονται κάθε χρόνο  ενώ κινούνται με ποδήλατο για να πάνε στην εργασία τους, μία βόλτα ή ασκούνται. Δηλαδή 112 ποδηλάτες σκοτώνονται κάθε μέρα δηλαδή κάθε 13 λεπτά έχουμε ένα θάνατο ενός ποδηλάτη.

Πέρα από τους θανάτους πολλοί άνθρωποι κινούμενοι με ποδήλατο έχουν σοβαρό τροχαίο δυστύχημα που μπορεί ακόμα και να τους αφήσει και πλήρως παράλυτους.

Τα τροχαία που αφορούν ποδηλάτες μπορούν να προβλεφθούν και με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενημέρωσης, εκπαίδευσης και παρεμβάσεων του κράτους, της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και ιδιωτικών φορέων μπορούν να αποφευχθούν/ περιορισθούν σημαντικά. Είναι ενδιαφέρον να τονίσουμε ότι οι στατιστικές δείχνουν ότι όσοι περισσότεροι συνάνθρωποί μας κυκλοφορούν με ποδήλατο σε μία χώρα ή πόλη τόσο ελαττώνεται ο αριθμός των θυμάτων.

Τροχαίο «ατύχημα»;

Οφείλουμε να σταματήσουμε πλέον να τα αποκαλούμε τροχαία «ατυχήματα» καθώς δεν είναι ατυχήματα. Στις ΗΠΑ π.χ. στα θανατηφόρα τροχαία με ποδήλατα :

  • Στο 20% των περιπτώσεων οι οδηγοί εγκατέλειψαν τα θύματα
  • Στο 16% των περιπτώσεων είχαμε οδηγούς υπό την επήρεια αλκοόλ
  • Στο 9% των περιπτώσεων είχαμε υπέρβαση ορίου ταχύτητας ως βασικό λόγο του ατυχήματος.

Οφείλουμε να χρησιμοποιούμε τις λέξεις Τροχαίο δυστύχημα/ τρακάρισμα/ σύγκρουση (Traffic Crashes) και όχι ατύχημα. Οφείλουμε όλοι να δημιουργήσουμε μία κουλτούρα σεβασμού των πεζών και των ανθρώπων που κινούνται με ποδήλατα. Είναι σημαντικά πιο ευάλωτοι και οφείλουν οι οδηγοί να το λαμβάνουν αυτό σημαντικά υπόψιν τους.

Η Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης των Θυμάτων των Τροχαίων στους Δρόμους (World Day of Remembrance for Road Traffic Victims, WDR) αποσκοπεί στο να θυμηθούμε τα εκατομμύρια ανθρώπων που έχουν σκοτωθεί ή έχουν τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαία ατυχήματα.

Το Triathlon Lab Athens με την ανεκτίμητη βοήθεια και αιγίδα του Δήμου Αλίμου με μία σειρά ενεργειών θα προσπαθήσει να ευαισθητοποιήσει την ελληνική κοινωνία ιδιαίτερα για τα τροχαία δυστυχήματα που αφορούν ποδηλάτες. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον ίδιο τον Δήμαρχο κ.Κονδύλη Ανδρέα καθώς και τον Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος κ.Αντωνάκη Ιωάννη για την στήριξη του εγχειρήματος με κάθε μέσο.

Το Moto του Triathlon Lab Athens είναι

  • Remember the Victims
  • Respect the Cyclists
  • Ride a bicycle

Την Κυριακή 21 Νοεμβρίου (8:00 με εκκίνηση το Δημοτικό Κολυμβητήριο Αλίμου στη Μαρίνα Αλίμου) συμμετέχουμε στην ποδηλατροδρομία μνήμης αλλά και ευαισθητοποίησης των πολιτών για τα τροχαία με ποδήλατα. Η ποδηλατοδρομία θα καταλήξει στο Δημαρχείο του Δήμου Αλίμου όπου σε μία σεμνή τελετή θα τιμήσουμε τα θύματα. Στη συνέχεια στο parking του Κολυμβητηρίου θα στηθεί χώρος εκπαίδευσης παιδιών για την βελτίωση των ποδηλατικών δεξιοτήτων και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά όταν κινούμαστε με ποδήλατα.

Για να συμμετέχετε στην ποδηλατοδρομία μνήμης και ευαισθητοποίησης στείλτε τα στοιχεία σας  (όνομα, κινητό, τηλέφωνο):

Στο Triathlon Lab Athens

Email :  [email protected] (Υπεύθυνος Γιάννης Ψαρέλης)

Στη Γραμματεία του Κολυμβητηρίου Του Δήμου Αλίμου :

Email : [email protected] (Υπεύθυνος Αντωνάκης Ιωάννης  & κα. Λεμονάκη Ελένη)

Αλλάζουμε Οδηγική Κουλτούρα και Συμπεριφορές στο Δρόμο

Στο βίντεο  ο Γιάννης Ψαρέλης αναφέρει σχετικά : “Απευθύνομαι σε όλους τους οδηγούς και σας ζητώ να συμβάλλετε ενεργά για να αλλάξουμε οδηγική κουλτούρα και συμπεριφορές και μακροπρόθεσμα να βελτιώσουμε τη θλιβερή των τροχαίων ατυχημάτων στην χώρα μας.

Στη χώρα μας δυστυχώς δεν υπάρχουν ποδηλατοδρόμοι ούτε ασφαλείς δρόμοι για να μετακινηθούν οι πολίτες με ποδήλατο ούτε φυσικά να κάνουν προπόνηση όσοι ασχολούνται με την ποδηλασία. Συνάμα θεωρώ ότι όλοι θα συμφωνήσουμε ότι η πόλη μας η Αθήνα θα γίνει πιο ωραία και το περιβάλλον καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας εάν αυξηθεί ο αριθμός των ανθρώπων που κινούνται με ποδήλατο.

Οι ποδηλάτες μοιραζόμαστε τον ίδιο χώρο με εσάς τους οδηγούς, ιδιαίτερα τους επαγγελματίες  καθώς εμείς κινούμαστε στη δεξιά πλευρά των δρόμων.

Την επόμενη φορά που θα μας συναντήσετε στο δρόμο σας παρακαλώ μη βγάλετε τον δικαιολογημένο σου εκνευρισμό στους ποδηλάτες, μην αγανακτείτε που κινούμαστε με μικρές ταχύτητες, μην επιχειρήσετε να περάσετε ξυστά από εμάς και φυσικά μη μας κλείσετε ή μας στείλετε πάνω σε φρεάτιο, λακκούβα.

Όπως εσείς έτσι και  εμείς έχουμε ανθρώπους που μας αγαπούν,  οικογένεια και παιδιά και μας περιμένουν να γυρίσουν μετά την κάθε μετακίνηση ή προπόνησή μας.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και είμαι σίγουρος ότι με τη βοήθεια σας όχι απλά δεν θα νοιώθουμε μελλοντικά ευάλωτοι στο δρόμο αλλά γεμάτοι σιγουριά καθώς θα έχουμε δεκάδες φίλους να μας βοηθήσουν εάν χρειαστούμε κάτι”.

Triathlon Lab Athens

Email : [email protected]

Κινητό : 6937170260

www.triathlonoworld.gr

www.cyclingworld.gr

www.roadrunning.gr

www.triathlon.gr

www.triathlolab.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend