Απλές συμβουλές για όσους θέλουν να χάσουν βάρος κάνοντας ποδήλατο

Όταν ασκείσαι τακτικά έχοντας ως βασικό σου σκοπό να χάσεις βάρος αλλά δεν βλέπεις κανένα αποτέλεσμα, είναι απόλυτα λογικό να απογοητευτείς άσχημα. Ένας καλός τρόπος για να καταφέρεις να χάσεις βάρος μέσω άσκησης είναι η ποδηλασία. Αν και από μόνη της επίσης μπορεί να μην χρησιμεύσει ιδιαίτερα.

Από την εστίαση της προσοχή στον σωστό τρόπο ποδηλασίας μέχρι τον επαρκή ύπνο που πρέπει να την συνοδεύει, ακολουθούν τέσσερις συμβουλές μέσω των οποίων οι ποδηλάτες μπορούν να κάψουν περισσότερο λίπος και να χάσουν περισσότερα κιλά:

Η αξία της προπόνησης με ποδήλατο και 8 tips για αρχάριους

Τήρησε ένα πρόγραμμα

Το κλειδί για να χάσετε βάρος είναι να είστε συνεπείς με τις καθημερινές σας προπονήσεις. Όταν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στην προπόνησή σας, η αύξηση του ρυθμού έχει αποδειχθεί ότι καίει το λίπος της κοιλιάς πιο αποτελεσματικά όταν κάνετε ποδήλατο.

Επίσης, η ποδηλασία δίνει ώθηση στον μεταβολισμό σας στις 12 ώρες μετά την προπόνηση. Η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT) είναι ένας τρόπος για να χάσετε κιλά και το καλό είναι ότι αυτές οι προπονήσεις μπορούν συνήθως να ολοκληρωθούν σε μόλις 30-45 λεπτά.

Πήγαινε αργά 

Παρόλο που η σκληρή δουλειά έχει τα πλεονεκτήματά της, η πραγματικότητα είναι ότι η προπόνηση HIIT πρέπει να αποτελεί μόνο το 20% των εβδομαδιαίων προπονήσεών σας για να αποφύγετε τους τραυματισμούς.

Το υπόλοιπο 80% των προπονήσεών σας πρέπει να είναι μακράς και αργής διάρκειας, κάτι που καθιστά πιο εύκολο το να αναρρώσετε και να κάψετε έναν αριθμό θερμίδων.

Κάνε ποδήλατο νηστικός το πρωί

Είτε πρόκειται για την πρωινή σας μετακίνηση είτε για μια απλή βόλτα πριν από τη δουλειά, το κάνετε ποδήλατο χωρίς να έχετε φάει μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν δεν είστε νηστικοί, το σώμα σας καίει περισσότερους υδατάνθρακες και γλυκογόνο.

Επίσης, όταν είστε νηστικοί, ακριβώς επειδή τα επίπεδα γλυκογόνου σας είναι χαμηλά και το σώμα σας χρησιμοποιεί το λίπος για να ανταποκριθεί στην προπόνηση. Το ιδανικότερο χρονικό εύρος χωρίς να έχετε φάει είναι περίπου 12-16 ώρες, οπότε αν σκοπεύετε να γυμναστείτε το στις 8 το πρωί, θα πρέπει να αποφύγετε όλα τα τρόφιμα και ποτά εκτός από το νερό από τις 8 το βράδυ.

Βασικά tips για όσους επιλέγουν το ποδήλατο ως άσκηση στην πόλη

Αύξησε τον ύπνο σου

Εκτός από το ότι είναι καλό για την αποκατάσταση μετά την προπόνηση και την πρόληψη τραυματισμών, η μεγάλη ποσότητα ύπνου κάθε βράδυ μπορεί πραγματικά να μειώσει το άγχος και να προωθήσει την απώλεια βάρους.

Με άλλα λόγια, αντί να ξενυχτάτε και να τσιμπολογάτε ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση αργά το βράδυ, κάντε σκληρή ποδηλασία κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να είστε κουρασμένοι και να κοιμάστε νωρίς. Αν κοιμάστε οκτώ ώρες τη νύχτα τότε θα πετύχετε πολύ πιο εύκολα τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

Διαβάστε επίσης: 25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς ποτέ το αντιηλιακό όταν κάνεις ποδήλατο;

Πως πρέπει να χρησιμοποιούν το αντιηλιακό όσοι κάνουν ποδήλατο

Ο ήλιος για ένα ποδηλάτη είναι σύμμαχος αρκεί να τον σεβαστείς και να γνωρίζεις πως να προστατευτείς από τις άσχημες επιπτώσεις της πολύωρης έκθεσης στις ακτίνες του.

Σύμφωνα με έρευνες οι θάνατοι από καρκίνο του δέρματος έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Πολλοί ποδηλάτες απειλούνται από τις ηλιακές ακτίνες λόγω της πολύχρονης έκθεσης.

Μελανώματα στην επιδερμίδα και πρόωρη γήρανση είναι τα πιο συνήθη αποτελέσματα.

Παλιότερη μελέτη που πραγματοποιήθηκε μελέτη σε έξι ποδηλάτες σε ένα event οκτώ πίστεων. Η ακτινοβολία που δέχτηκαν οι ποδηλάτες ήταν 30 φορές πάνω από τα επιτρεπτά όρια.

Με το… καλημέρα

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν βγείτε μια βόλτα με το ποδήλατο είναι να βάλετε αντιηλιακό. Μάλιστα πρέπει να το ανανεώνετε κάθε μία ώρα καθώς το 80% χάνεται με τον ιδρώτα.

Άσχετα με το πόσο σκούρο είναι το δέρμα σας, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε αντηλιακό με spf 30, τουλάχιστον. Οι πιο ανοιχτόχρωμοι επιβάλλεται να χρησιμοποιούν με spf 50 για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.

Σημαντικό είναι να μην ξεχνάτε να τοποθετείτε το αντηλιακό και στα σημεία που δεν μπορείτε να φανταστείτε ότι υπάρχει κίνδυνος να καείτε. Στο λαιμό, στα αυτιά, στα χείλη, στα γόνατα, ακόμα και στα σημεία που είναι προστατευόμενα από τα ρούχα σας.

Οπωσδήποτε πρέπει να φοράτε ειδικά γυαλιά ηλίου που προστατεύουν από τις ηλιακές ακτίνες. Καλό θα ήταν να φορούσατε μακρυμάνικες μπλούζες και τα ρούχα σας να είναι ανοιχτόχρωμα.

Διαβάστε επίσης: Καλοκαίρι και άσκηση στην παραλία: Ποια είναι η καλύτερη;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Σε σοβαρή κατάσταση ποδηλάτης που παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε στην Αρεόπολη

Θεσσαλονίκη: Νεκρός ποδηλάτης μετά από σύγκρουση με Ι.Χ.

Έμπειρος ποδηλάτης ο οποίος έκανε προετοιμασία για αγώνες τριάθλου IRON MAN, παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε στην Αρεόπολη Λακωνίας.

Οι συγγενείς του τον αναζητούσαν για αρκετές ώρες χωρίς να δίνει σημεία ζωής. Τον άτυχο ποδηλάτη περισυνέλλεξε το ΕΚΑΒ μετά από κλήση που έγινε από περαστικούς που τον εντόπισαν.

Αρχικά το ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης, όπου μπήκε άμεσα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και την επόμενη μέρα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Αθήνας καθώς η κατάσταση χαρακτηρίστηκε κρίσιμη.

Πηγή: www.arcadiaportal.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend