25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Μπορεί γενικότερα η άσκηση να είναι ένα θετικό βήμα για έναν άνθρωπο που θέλει να προσέξει τον εαυτό του, όμως δεν λείπουν οι κόντρες μεταξύ θαυμαστών διαφόρων αθλημάτων για το πιο είναι το καλύτερο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε 25 λόγους που κατέγραψε το runnersworld.com, που αρκετοί δρομείς θεωρούν ότι κάνουν το τρέξιμο καλύτερο από την ποδηλασία:

1. Δεν πονάει ο… ποπός σου μετά το τρέξιμο.

2. Μπορεί να κρατάς πράγματα στα χέρια σου.

3. Αν θέλεις να κάνει ένα διάλειμμα δεν χρειάζεται να ανησυχείς ότι θα πέσεις επειδή φοβάσαι μήπως μπερδευτείς στο πεντάλ.

4. Μπορεί να τρέξει ακόμα και όταν ο καιρός είναι κακός.

Ανάλυση: Τρέξιμο στο βουνό vs τρέξιμο στο δρόμο

5. Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις τρελά λεφτά για να αποκτήσεις εξειδικευμένο εξοπλισμό.

6. Δεν είναι αναγκασμένος να φοράς στενά ρούχα.

7. Όταν σκέφτεσαι το τρέξιμο φέρε στο μυαλό σου μόνο δύο λέξεις: Γιουσέιν Μπολτ.

8. Οι δρομείς είναι πιο χαρούμενοι από τους ποδηλάτες.

9. Μπορείς να τριγυρνάς σαν φυσιολογικός άνθρωπος φορώντας ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.

10. Έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα με αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.

11. Οι επιστήμονες λένε ότι οι δρομείς είναι καλύτεροι εραστές. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν…

12. Οι δρομείς είναι έξυπνοι, καθώς δεν τρέχουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

13. Σε περίπτωση που σκοντάψεις ενώ τρέχεις δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο μήπως πέσεις πάνω σε κάτι μεταλλικό.

14. Οι επιστήμονες λένε ότι οι δρομείς είναι πιο ελκυστικοί…

15. Οι δρομείς δεν χρησιμοποιούν χαζά παρατσούκλια για τους αρχάριους δρομείς ή γενικότερα τον εξοπλισμό που μπορεί να χρησιμοποιούν.

16. Δεν είσαι αναγκασμένος να σταματήσεις το τρέξιμο λόγω μηχανικού προβλήματος.

17. Μπορείς να τρέξεις μαζί με τον σκύλο σου.

Τρέξιμο εναντίον περπατήματος: Ποια μορφή άσκησης είναι πιο χρήσιμη;

18. Οι ποδηλάτες χρειάζονται δικές τους λωρίδες για να μην μπλεχτούν στην κίνηση. Οι δρομείς θέλουν μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια.

19. Το τρέξιμο είναι χρήσιμο στην πλειοψηφία των αθλημάτων. Η ποδηλασία βοηθά μόνο εκεί που υπάρχει… ποδηλασία!

20. Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος είναι πιο εύκολη η κοινωνικοποίηση.

21. Μπορείς να τρέξεις οπουδήποτε θέλεις. Ακόμα και εάν έχει πάει ταξίδι. Δεν χρειάζεται να κουβαλήσεις μαζί σου πολλά πράγματα.

22. Στο τρέξιμο δεν είσαι υποχρεωμένος να βάλεις το μπατζάκι του παντελονιού μέσα από την κάλτσα.

23. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς μήπως σε κλέψουν.

24. Στο τρίαθλο το καλύτερο κομμάτι είναι στο τέλος. Το τρέξιμο δηλαδή.

25. Όλοι μπορούν να τρέξουν. Δεν χρειάζεται ειδική προπόνηση.

Previous ArticleNext Article

ΓΓΑ: Δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους 

Poikilo Rocky Mountain 2019

Επιστολή προς την Υγειονομική Επιτροπή της ΓΓΑ απέστειλε ο «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» σχετικά με την διεξαγωγή της διοργάνωσης ορεινού τρεξίματος «Poikilo Rocky Mountain».

Η διοργάνωση με τρεις διαδρομές (22.5km, 8Km, 4km) ήταν προγραμματισμένη για τις  29 Μαρτίου 2020 στο Ποικίλο Όρος με εκκίνηση από την Πετρούπολη. Πειθαρχώντας στις οδηγίες της Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της πανδημίας του COVID-19 οδηγηθήκαμε στην αναβολή του.

Ως σύλλογος πήραμε την πρωτοβουλία και με την επιστολή μας ζητήσαμε να ενημερωθούμε για το  Πρωτόκολλο Υγείας που πρέπει να ακολουθήσουμε για να πραγματοποιήσουμε μέχρι τα μέσα Ιουλίου μια ασφαλή και σύμφωνη με τις επιστημονικές οδηγίες διοργάνωση.

Άμεσα λάβαμε από την Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της ΓΓΑ την ακόλουθη απάντηση:

«Η Υ.Ε.Ε της Γ.Γ.Α είναι αρμόδια για την εκπόνηση των γενικών πρωτοκόλλων ασφαλούς άθλησης, κατά την επανεκκίνησης της αθλητικής δραστηριότητας και υπό τις συνέπειες της πανδημίας COVID 19. Τα ειδικά πρωτόκολλα προπονήσεων και αγώνων καταρτίζονται από την εκάστοτε αρμόδια εθνική ομοσπονδία κάθε αθλήματος και αποστέλλονται για έγκριση στην Υ.Ε.Ε. Επί του παρόντος δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους. 

Είμαστε στη διάθεσή σας για να ελέγξουμε οποιοδήποτε πρωτόκολλο συντάξετε μαζί με την αρμόδια ομοσπονδία η οποία, υποθέτουμε, θα έχει και υπό την αιγίδα της τη διοργάνωσή σας. Μέχρι τότε ισχύουν όσα ορίζουν τα πρωτόκολλα ασφαλούς άθλησης της Γ.Γ.Α.

Με εκτίμηση

Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή Γ.Γ.Α»

Βασική προτεραιότητα του Συλλόγου μας ως διοργανωτές είναι η απόλυτη ασφάλεια όσων συμμετέχουν αλλά και των συνοδών τους. Πρέπει όσοι αγαπάμε την άθληση και το δρομικό κίνημα, μέσα από συνεργασία και συνεννόηση, να κερδίσουμε ΜΑΖΙ την γρηγορότερη και ασφαλέστερη  επιστροφή σε αυτά που αγαπάμε: τους αγώνες και το τρέξιμο!

Αναμένουμε τις πρωτοβουλίες της ΕΟΣΛΜΑ-Υ, που ανήκει ο Σύλλογος μας, και του ΣΕΓΑΣ για να ορίσουμε τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.

Δείτε το περιεχόμενο της επιστολής μας

epistoli

ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ο Πρόεδρος

Δημήτρης Ζωναράς

Αν μπορείς να τρέξεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο!

Μπορεί να… δείτε τον εαυτό σας στο ξεκίνημά του σε αυτήν την περιπέτεια που λέγεται τρέξιμο μέσα σε αυτό το κείμενο. Όλοι έχουμε να θυμόμαστε πολλά.

Οι περισσότεροι, ωστόσο, γνωρίζουμε ότι μετά από μερικούς μήνες όταν κοιτάμε πίσω, όλα όσα έχουμε πει τα θυμόμαστε και γελάμε.

«Είμαι εκτός φόρμας, με παραπανίσια κιλά και δεν έχω τρέξει τελευταία»

Τα ίδια ακριβώς έλεγαν πριν από εσάς όλοι όσοι κάθονταν όλη μέρα στον καναπέ τους πριν αποφασίσουν να ασχοληθούν με το τρέξιμο.  «Οι αρχάριοι συνηθίζουν να λένε: Αυτό δείχνει τρελό, μπορώ εγώ να τα καταφέρω;», υπογραμμίζει ο Bob Glove, ένας από τους συγγραφείς του Εγχειρίδιου για τον Δρομέα.

«Η απάντησή μου είναι καταφατική, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει. Οι δρομείς προέρχονται από διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ και διαφέρουν στα κιλά. Απλά πρέπει να αφιερώσει κανείς χρόνο και να ακολουθήσει πιστά ένα πρόγραμμα», συμπληρώνει ο Glove.

Μια ώρα τρέξιμο μπορεί να σας προσθέσει επτά ώρες ζωής!

«Απαιτεί πολύ χρόνο και εγώ δεν έχω…»

Με μόλις 30 λεπτά τρεξίματος την εβδομάδα, θα είστε θέση να μειώσετε τον κίνδυνο για αρκετές χρόνιες ασθένειες, όπως τα θέματα με την καρδιά, τα εγκεφαλικό επεισόδιο, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης, ο οστεοπόρωση, η παχυσαρκία, τα άγχος και η κατάθλιψη.

«Το ξεκίνησα στο παρελθόν αλλά δεν κατάφερα να… κολλήσω»

Ο αθλητικός ψυχολόγος, Ethan Gologor, τονίζει πως είμαστε όλοι «λιποτάκτες» με την έννοια ότι κάποια στιγμή ξεκινήσαμε μια δραστηριότητα στην ζωή μας και τα παρατήσαμε στη μέση. Αυτό δεν σας εμποδίζει σε τίποτε να ξεκινήσετε από την αρχή. Ακόμη και αν χάσετε μια με δυο προπονήσεις δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Οι δρομείς δεν είναι σκόπιμο να φορτώνονται με πολλά «πρέπει» και να θεωρούν πως είναι υποχρεωτικό να τρέχουν σε καθημερινή βάση επειδή το λέει το πρόγραμμα.

«Θα τραυματιστώ και θα τα παρατήσω. Το ξέρω…»

Οι δρομείς που ασχολούνται σοβαρά με το αντικείμενο, υποφέρουν συχνά από ενοχλήσεις στους μύες και τις αρθρώσεις, ωστόσο τις ξεπερνούν σχετικά σύντομα. «Οι τραυματισμοί είναι πιο εύκολο να αποφευχθούν όταν δεν τρέχετε σε πολύ έντονους και κουραστικούς ρυθμούς που δεν σας αφήνουν να πάρετε ανάσα», αναφέρει ο Jeff Galloway που ασχολείται με την εκγύμναση αρχάριων δρομέων από το 1974.

Τέσσερεις τομείς της ζωής σας που βελτιώνονται με το τρέξιμο

«Δεν μπορώ να αγοράσω νέα παπούτσια για τρέξιμο»

Ένα απλό ζευγάρι παπουτσιών που επιτρέπουν άνετο περπάτημα, μπορούν να κάνουν την δουλειά χωρίς πρόβλημα. «Δεν είναι αναγκαίο να φοράτε τα παλιά παπούτσια που είχατε για το τρέξιμο ενώ πλέον σας στενεύουν ή έχουν φθαρεί σημαντικά», τονίζει ο Budd Coates που εκπαιδεύει δρομείς εδώ και 20 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς πάντα να βρεις μια δικαιολογία να για μην βγεις για τρέξιμο σήμερα. Αλλά ότι μπορείς να κάνεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο…

Διαβάστε επίσης: H πανδημία με έκανε να αγαπήσω κάτι που πάντα μισούσα: Το τρέξιμο

ΠΗΓΗ: RunnersWorld.co.uk

x
Send this to a friend