Οι λόγοι που οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από την ποδηλασία

25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Μπορεί γενικότερα η άσκηση να είναι ένα θετικό βήμα για έναν άνθρωπο που θέλει να προσέξει τον εαυτό του, όμως δεν λείπουν οι κόντρες μεταξύ θαυμαστών διαφόρων αθλημάτων για το πιο είναι το καλύτερο.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε 25 λόγους που αρκετοί δρομείς θεωρούν ότι κάνουν το τρέξιμο καλύτερο από την ποδηλασία:

1. Δεν πονάει ο… ποπός σου μετά το τρέξιμο.

2. Μπορεί να κρατάς πράγματα στα χέρια σου.

3. Αν θέλεις να κάνει ένα διάλειμμα δεν χρειάζεται να ανησυχείς ότι θα πέσεις επειδή φοβάσαι μήπως μπερδευτείς στο πεντάλ.

4. Μπορεί να τρέξει ακόμα και όταν ο καιρός είναι κακός.

Ανάλυση: Τρέξιμο στο βουνό vs τρέξιμο στο δρόμο

5. Δεν χρειάζεται να ξοδέψεις τρελά λεφτά για να αποκτήσεις εξειδικευμένο εξοπλισμό.

6. Δεν είναι αναγκασμένος να φοράς στενά ρούχα.

7. Όταν σκέφτεσαι το τρέξιμο φέρε στο μυαλό σου μόνο δύο λέξεις: Γιουσέιν Μπολτ.

8. Οι δρομείς είναι πιο χαρούμενοι από τους ποδηλάτες.

9. Μπορείς να τριγυρνάς σαν φυσιολογικός άνθρωπος φορώντας ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.

10. Έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα με αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα.

11. Οι επιστήμονες λένε ότι οι δρομείς είναι καλύτεροι εραστές. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν…

12. Οι δρομείς είναι έξυπνοι, καθώς δεν τρέχουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

13. Σε περίπτωση που σκοντάψεις ενώ τρέχεις δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο μήπως πέσεις πάνω σε κάτι μεταλλικό.

14. Οι επιστήμονες λένε ότι οι δρομείς είναι πιο ελκυστικοί…

15. Οι δρομείς δεν χρησιμοποιούν χαζά παρατσούκλια για τους αρχάριους δρομείς ή γενικότερα τον εξοπλισμό που μπορεί να χρησιμοποιούν.

16. Δεν είσαι αναγκασμένος να σταματήσεις το τρέξιμο λόγω μηχανικού προβλήματος.

17. Μπορείς να τρέξεις μαζί με τον σκύλο σου.

Τρέξιμο εναντίον περπατήματος: Ποια μορφή άσκησης είναι πιο χρήσιμη;

18. Οι ποδηλάτες χρειάζονται δικές τους λωρίδες για να μην μπλεχτούν στην κίνηση. Οι δρομείς θέλουν μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια.

19. Το τρέξιμο είναι χρήσιμο στην πλειοψηφία των αθλημάτων. Η ποδηλασία βοηθά μόνο εκεί που υπάρχει… ποδηλασία!

20. Κατά τη διάρκεια του τρεξίματος είναι πιο εύκολη η κοινωνικοποίηση.

21. Μπορείς να τρέξεις οπουδήποτε θέλεις. Ακόμα και εάν έχει πάει ταξίδι. Δεν χρειάζεται να κουβαλήσεις μαζί σου πολλά πράγματα.

22. Στο τρέξιμο δεν είσαι υποχρεωμένος να βάλεις το μπατζάκι του παντελονιού μέσα από την κάλτσα.

23. Δεν χρειάζεται να ανησυχείς μήπως σε κλέψουν.

24. Στο τρίαθλο το καλύτερο κομμάτι είναι στο τέλος. Το τρέξιμο δηλαδή.

25. Όλοι μπορούν να τρέξουν. Δεν χρειάζεται ειδική προπόνηση.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Γλιτώνεις τους τραυματισμούς όταν τρέχεις αργά;

Είναι μια διάγνωση που κανένας δρομέας δεν θέλει να ακούσει: τόσο το υπερβολικό άγχος όσο και διάφορα προβλήματα των οστών προκαλούνται συχνά από τις έντονες και πολλές προπονήσεις.

Αν και όσον αφορά τα κατάγματα κόπωσης υπάρχουν πολλές αιτίες, όπως για παράδειγμα, η κακή διατροφή, η ελλιπής ανάκαμψη, τα παπούτσια που έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ κ.α., πολύ συχνά το πολύ τρέξιμο θεωρείται ο νούμερο ένα παράγοντας.

Άπειροι δρομείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμού έχουν ακούσει από ειδικούς πως πρέπει να μειώσουν το τρέξιμο για να μην χειροτερέψει η κατάστασή τους.

Πολλοί φυσικά αγνοούν αυτή τη συμβουλή καθώς θεωρούν ότι μια μέρα ανάκαμψης, έπειτα από μια σκληρή προπόνηση, φτάνει και περισσεύει για τη μείωση του κινδύνου τραυματισμού.

Ρίχνεις την ένταση αλλά…

Για πολλούς μάλιστα, φαίνεται λογική η υπόθεση πως όσο πιο πολύ ρίχνεις τους ρυθμούς και την ένταση με την οποία τρέχεις, τόσο λιγότερους τραυματισμούς έχεις. Αυτό όμως, απέχει από την πραγματικότητα σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ.

Στη μελέτη, 43 ερασιτέχνες δρομείς, 29 γυναίκες και 14 άνδρες από 18 έως 49 ετών, κλήθηκαν να τρέξουν μια διαδρομή 50 μέτρων, τρεις φορές με γρήγορη ταχύτητα, τρεις φορές με μέτρια ταχύτητα και τρεις φορές με αργή. Οι ερευνητές ενδιαφέρθηκαν να βρουν το σωρευτικό φορτίο τραυματισμών στην κνήμη των δρομέων, την πιο κοινή περιοχή καταγμάτων δηλαδή, στις διάφορες ταχύτητες.

Οι μεταβλητές…

Για τον υπολογισμό αυτό συνυπολογίστηκαν τρεις μεταβλητές: το κνημιαίο φορτίο (δηλαδή η πίεση που ασκήθηκε στην κνήμη κατά τη διάρκεια της επαφής με το έδαφος), ο κάθετος ρυθμός φόρτισης (δηλαδή πόσο γρήγορα εφαρμόζεται το σώμα με το πόδι καθώς το πόδι έρχεται σε επαφή με το έδαφος) και η εναέρια στιγμή (η κίνηση του κάτω μέρους του ποδιού όταν απομακρύνεται από το έδαφος).

Η συγγραφέας της μελέτης Τζέσικα Χάντερ και οι συνάδελφοί της, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το συνεχές τρέξιμο με μέτρια ταχύτητα έχει τον ίδιο αντίκτυπο στα πόδια με την διάνυση της ίδιας απόστασης κατά το ήμισυ με γρήγορο και κατά το έτερο ήμισυ με αργό ρυθμό. Μάλιστα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι είναι ο πιο αργός ρυθμός που δημιουργεί μεγαλύτερη πίεση καθώς όσο πιο αργά τρέχει ένας δρομέας τόσες περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμών, αφού τα πόδια χτυπούν στο έδαφος πιο συχνά.

Η έρευνα ήταν ξεκάθαρη: το γρήγορο τρέξιμο δεν συμβάλλει περισσότερο στο σωρευτικό κνημιαίο φορτίο σε σχέση με το αργό τρέξιμο άρα το συμπέρασμα πως με αργό τρέξιμο μειώνεις την πιθανότητα τραυματισμού είναι άκυρο.

«Είναι πολύ νωρίς για να κάνουμε συστάσεις για το πώς οι δρομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τις εκπαιδευτικές τους συνήθειες», ξεκαθαρίζει η Χάντερ, που πάντως ένα πρώτο συμπέρασμα για την σχέση τραυματισμών και ταχύτητας μας έχει βοηθήσει να το βγάλουμε.

Διαβάστε ακόμα: Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί των δρομέων και πώς να τους αποφύγετε

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Greece Race for the Cure® 2024: Οι εγγραφές άνοιξαν!

Το Greece Race for the Cure®,  ο αγώνας-θεσμός ενάντια στον καρκίνο του μαστού, επιστρέφει για 16η χρονιά την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου. Με αφετηρία το Ζάππειο, δύο νέες διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας και με δυνατότητα απομακρυσμένης συμμετοχής από όπου κι αν βρισκόμαστε, θα είμαστε για ακόμα μια χρονιά

«Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού».

Το Greece Race for the Cure® πραγματοποιείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» σε συνδιοργάνωση με τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), με την έγκριση της οργάνωσης Think Pink Europe® και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση Race for the Cure® παγκοσμίως, ευαισθητοποιώντας χιλιάδες κόσμου για τον καρκίνο του μαστού κάθε χρόνο.

Εγγραφές: www.greecerace.gr

Οι εγγραφές για το 16ο Greece Race for the Cure® άνοιξαν και πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά εδώ: https://greecerace.gr/greeceraceforthecureregistrations/

  • Αγώνας δρόμου 5 χιλιομέτρων : Εκκίνηση 9.30 πμ, Ζάππειο/ Εγγραφή:10€.
    Οι εγγραφές για τον αγώνα δρόμου θα ολοκληρωθούν στις 19/09 ή με τη συμπλήρωση 10.000 δρομέων.
  • Περίπατος 2 χιλιομέτρων: Εκκίνηση 10.30 πμ, Ζάππειο / Εγγραφή: 8€
    Οι εγγραφές για τον περίπατο θα ολοκληρωθούν στις 22/09 ή με τη συμπλήρωση 35.000 συμμετεχόντων.
  • Digital Συμμετοχή: Mαζί, όπου κι αν βρισκόμαστε. Συμμετέχουμε στη διοργάνωση απομακρυσμένα και αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα ενάντια στον καρκίνο του μαστού μέσα από τα social media / Εγγραφές για τη digital συμμετοχή ως τις 17/09 / Εγγραφή: 8€.

Σε κάθε εγγραφή περιλαμβάνεται το συλλεκτικό t-shirt της διοργάνωσης και chip χρονομέτρησης για τους δρομείς.

Πληροφορίες διοργάνωσης

  • Ημερομηνία: Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου
  • Έναρξη διοργάνωσης: 8.30 πμ
  • Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου – Ημέρα Προαγωγής Υγείας (12μμ-6μμ): Δωρεάν δράσεις για μικρούς & μεγάλους & Συμβολική φωταγώγηση του Ζαππείου στις 10μμ

Γιατί να πάρουμε μέρος

  • Γιατί το Greece Race for the Cure® είναι μια γιορτή για τη ζωή!
  • Για να αναγνωρίσουμε τη δύναμη των γυναικών που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού.
  • Για να διαδώσουμε μαζί το μήνυμα της ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.
  • Γιατί μέσα από την διοργάνωση έχουμε ουσιαστικό αντίκτυπο ενάντια στον καρκίνο του μαστού, όλο τον χρόνο. Με κάθε μας συμμετοχή χρηματοδοτούμε προγράμματα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» για τη στήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και την προαγωγή της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend