Η αξία της προπόνησης με ποδήλατο και 8 tips για αρχάριους

Εάν ο σκοπός σου είναι να γυμνάσεις όλο το σώμα σου, αλλά και να βελτιώσεις την υγεία σου διάλεξε το ποδήλατο. Το ποδήλατο  σου προσφέρει την τέλεια εκγύμναση σώματος και πνεύματος.

Ναι, γιατί εκτός από τα οφέλη στο σώμα σου, είναι τρομερά αγχολυτικό και σε χαλαρώνει. Το κόστος σε σχέση με τα οφέλη του είναι ελάχιστο και σου προσφέρει ευελιξία όταν κινείσαι μέσα στην πόλη, και μάλιστα οικολογικά.

Πως πρέπει να χρησιμοποιούν το αντιηλιακό όσοι κάνουν ποδήλατο

Συγκεκριμένα τα οφέλη στον οργανισμό σου είναι:

1.      Βελτίωση της φυσικής αντοχής σου

2.      Βελτίωση του καρδιαναπνευστικού συστήματος

3.      Βοηθά στην ισορροπία του σώματος σου

4.      Γυμνάζει συμμετρικά τους μυς και στην δεξιά πλευρά με αυτούς που είναι στην αριστερή πλευρά τους σώματος σου

5.      Ενδυναμώνει όλους τους μύες

6.      Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος

7.      Προσφέρει δύναμη και ευλυγισία

8.      Αυξάνει τις καύσεις του μεταβολισμού

9.      Βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη, της παχυσαρκίας και της κατάθλιψης

10.   Μειώνει την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη

Διάλεξε ένα ποδήλατο στα μέτρα σου σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης ποδηλάτων, με σέρβις σε πιθανή βλάβη για να ξεκινήσεις. Υπάρχουν πολλά είδη που μπορείς να επιλέξεις, της πόλης, του βουνού με πιο σκληρό σκελετό και χαμηλό τιμόνι και τα αγωνιστικά. Κάνε την επιλογή σου ανάλογα με τη χρήση και με το πόσο βολικά αισθάνεσαι.

25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Πρέπει να προσέχεις όμως ορισμένα σημεία, ειδικά αν ξεκινάς τώρα:

– Να φοράς πάντα ειδικό κράνος, αθλητικά παπούτσια και σορτς ή κολάν με ενίσχυση.

– Ρύθμισε την σέλα σου ώστε να μην τεντώνει το πόδι σου όταν κάνεις πεντάλ.

– Μην καμπουριάζεις και μη γέρνεις μπροστά ή πίσω ούτε να ακουμπάς στο τιμόνι για να ξεπιαστείς.

– Ο φτέρνες σου να μην ακουμπούν ποτέ στα πεντάλ και τα γόνατα σου να είναι ελαφρώς λυγισμένα.

– Τα χέρια σου για να απορροφούν τους κραδασμούς να τα έχεις λυγισμένα και να μην σφίγγεις τους αγκώνες.

– Να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό.

– Όταν θες να σταματήσεις, για ασφάλεια, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα.

– Κατά τις βραδινές ώρες προτίμησε ανοιχτόχρωμα ρούχα ώστε να είσαι ορατός στους οδηγούς και να ελέγχεις ότι τα φανάρια λειτουργούν.

Βρες ένα πρόγραμμα που θα σου ταιριάζει, χρησιμοποίησε το στις καθημερινές σου μετακινήσεις (ακόμα και στο μετρό μπορείς να το μεταφέρεις πια) ώστε και να αναζωογονηθείς και θα προσφέρεις στον εαυτό σου την καλύτερη φυσική γυμναστική. Μπορείς ακόμα με ένα προπονητήριο να απολαμβάνεις τα οφέλη και μέσα στο σπίτι. Ακόμα;

Διαβάστε επίσης: Βλάπτει το ποδήλατο τη σεξουαλική υγεία των ανδρών;

Previous ArticleNext Article

«Π.Δ.Σ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» και Περιφέρεια Αττικής διοργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία

Δέκα λεπτά από τον χρόνο μας φτάνουν για να σώσουν μια ολόκληρη ζωή. Η εθελοντική αιμοδοσία είναι ύψιστη πράξη προσφοράς προς τον συνάνθρωπο μας.
Ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης και η Περιφέρεια Αττικής διοργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου, ώρες 10:00-14:00, στο Κλειστό Γυμναστήριο Πετρούπολης, «Νίκος Παξιμαδάς» (Κώστα Βάρναλη και Βέργας).
Στόχος της αιμοδοσίας είναι η ενίσχυση της τράπεζας αίματος που έχει δημιουργηθεί από το Μάιο 2020 με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Αττικής προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των συμπολιτών μας.Το αίμα θα διατεθεί στην Υπηρεσία Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία», το οποίο και παρέχει τον αναγκαίο εξοπλισμό και το νοσηλευτικό προσωπικό για την αιμοδοσία.Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, καθώς και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, για την προστασία της δημόσιας υγείας. Κατά την προσέλευση η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.Η δράση διοργανώνεται από την Περιφέρεια Αττικής και τον Ποδηλατικό Δρομικό Σύλλογο Οδυσσέας Πετρούπολης, σε συνεργασία με το «Ολοι Μαζί Μπορούμε», ενώ υποστηρίζεται από το Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών, το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας, τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών ΠΟΣΕΑ.
Κάλεσμα συμμετοχής και προσφοράς απευθύνει ο πρόεδρος του Π.Δ.Σ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, κ. Δημήτρης Ζωναράς.
 <<Η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί πράξη αγάπης και κοινωνικής αλληλεγγύης. Καλώ όλα τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου, τους συναθλητές μας από όλη την Αττική και όλους τους πολίτες που μπορούν, να στηρίξουν αυτή μας την προσπάθεια, όλοι μαζί να προσφέρουμε με όλη μας την αγάπη λίγο από το αίμα μας.
Βρισκόμαστε σε μία εποχή πανδημίας, όπου η δωρεά αίματος γίνεται όλο και πιο σημαντική. Ολοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε. Ευχαριστώ την Περιφέρεια Αττικής και όλους τους φορείς που είναι αρωγοί στην υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας.
Σας περιμένω όλους την Κυριακή, αθλητές και φίλους του συλλόγου να δείξουμε την δύναμη μας και να μήν αφήσουμε καμία ζωή να κινδυνέψει, Δίνουμε αίμα, Δίνουμε ζωή!>>.

Βασικά tips για όσους επιλέγουν το ποδήλατο ως άσκηση στην πόλη

Photo by Guillaume TECHER on Unsplash

Αν και το ποδήλατο αποτελεί καλή άσκηση και σας βοηθά να κρατιέστε σε φόρμα και να χάσετε βάρος, θα πρέπει να λαμβάνετε προφυλάξεις για να αποφύγετε τα προβλήματα.

Ειδικά τον τελευταίο καιρό, το ποδήλατο και λόγω της πανδημίας έχει γίνει… μόδα. Ειδικά οι αρχάριοι που βγαίνουν στο δρόμο της πόλης, θα πρέπει να προσέχουν διπλά και να ακολουθούν ορισμένους βασικούς κανόνες.

Ιδού μερικά βασικά tips:

Προστατέψτε τα μάτια σας από τη σκόνη, τα ζωύφια και τις ερεθιστικές ουσίες με ένα ζευγάρι γυαλιών για αθλήματα.

Να φοράτε φωτεινά ρούχα για να σας βλέπουν οι οδηγοί.

15 σοβαροί λόγοι για να ξεκινήσεις σήμερα να κάνεις ποδήλατο

Εμποδίστε τις φουσκάλες χρησιμοποιώντας γάντια.

Να είστε άνετοι φορώντας παντελόνια με προστατευτικά μαξιλαράκια και αναπαυτική σέλα.

Να αποφεύγετε το ποδήλατο όταν η ορατότητα είναι χαμηλή ή να χρησιμοποιείτε κατάλληλο φως.

Να παραμένετε σε εγρήγορση.

Διαβάστε επίσης: Μια ζωή… ποδήλατο δεν είναι τελικά τόσο κακή!

x
Send this to a friend