Η αξία της προπόνησης με ποδήλατο και 8 tips για αρχάριους

Εάν ο σκοπός σου είναι να γυμνάσεις όλο το σώμα σου, αλλά και να βελτιώσεις την υγεία σου διάλεξε το ποδήλατο. Το ποδήλατο  σου προσφέρει την τέλεια εκγύμναση σώματος και πνεύματος.

Ναι, γιατί εκτός από τα οφέλη στο σώμα σου, είναι τρομερά αγχολυτικό και σε χαλαρώνει. Το κόστος σε σχέση με τα οφέλη του είναι ελάχιστο και σου προσφέρει ευελιξία όταν κινείσαι μέσα στην πόλη, και μάλιστα οικολογικά.

Πως πρέπει να χρησιμοποιούν το αντιηλιακό όσοι κάνουν ποδήλατο

Συγκεκριμένα τα οφέλη στον οργανισμό σου είναι:

1.      Βελτίωση της φυσικής αντοχής σου

2.      Βελτίωση του καρδιαναπνευστικού συστήματος

3.      Βοηθά στην ισορροπία του σώματος σου

4.      Γυμνάζει συμμετρικά τους μυς και στην δεξιά πλευρά με αυτούς που είναι στην αριστερή πλευρά τους σώματος σου

5.      Ενδυναμώνει όλους τους μύες

6.      Διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος

7.      Προσφέρει δύναμη και ευλυγισία

8.      Αυξάνει τις καύσεις του μεταβολισμού

9.      Βοηθά στην πρόληψη του διαβήτη, της παχυσαρκίας και της κατάθλιψης

10.   Μειώνει την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη

Διάλεξε ένα ποδήλατο στα μέτρα σου σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα πώλησης ποδηλάτων, με σέρβις σε πιθανή βλάβη για να ξεκινήσεις. Υπάρχουν πολλά είδη που μπορείς να επιλέξεις, της πόλης, του βουνού με πιο σκληρό σκελετό και χαμηλό τιμόνι και τα αγωνιστικά. Κάνε την επιλογή σου ανάλογα με τη χρήση και με το πόσο βολικά αισθάνεσαι.

25 λόγοι για τους οποίους οι δρομείς θεωρούν το τρέξιμο καλύτερο από το ποδήλατο

Πρέπει να προσέχεις όμως ορισμένα σημεία, ειδικά αν ξεκινάς τώρα:

– Να φοράς πάντα ειδικό κράνος, αθλητικά παπούτσια και σορτς ή κολάν με ενίσχυση.

– Ρύθμισε την σέλα σου ώστε να μην τεντώνει το πόδι σου όταν κάνεις πεντάλ.

– Μην καμπουριάζεις και μη γέρνεις μπροστά ή πίσω ούτε να ακουμπάς στο τιμόνι για να ξεπιαστείς.

– Ο φτέρνες σου να μην ακουμπούν ποτέ στα πεντάλ και τα γόνατα σου να είναι ελαφρώς λυγισμένα.

– Τα χέρια σου για να απορροφούν τους κραδασμούς να τα έχεις λυγισμένα και να μην σφίγγεις τους αγκώνες.

– Να έχεις πάντα μαζί σου ένα μπουκάλι νερό.

– Όταν θες να σταματήσεις, για ασφάλεια, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα.

– Κατά τις βραδινές ώρες προτίμησε ανοιχτόχρωμα ρούχα ώστε να είσαι ορατός στους οδηγούς και να ελέγχεις ότι τα φανάρια λειτουργούν.

Βρες ένα πρόγραμμα που θα σου ταιριάζει, χρησιμοποίησε το στις καθημερινές σου μετακινήσεις (ακόμα και στο μετρό μπορείς να το μεταφέρεις πια) ώστε και να αναζωογονηθείς και θα προσφέρεις στον εαυτό σου την καλύτερη φυσική γυμναστική. Μπορείς ακόμα με ένα προπονητήριο να απολαμβάνεις τα οφέλη και μέσα στο σπίτι. Ακόμα;

Διαβάστε επίσης: Βλάπτει το ποδήλατο τη σεξουαλική υγεία των ανδρών;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Καραμπόλα στον γύρο Γαλλίας για ένα πλακάτ!

Άνω-κάτω έγινε το πρώτο ετάπ του ποδηλατικού γύρου της Γαλλίας. Μια γυναίκα από το κοινό θέλησε να παρουσιάσει στις κάμερες ένα πλακάτ, αλλά έχοντας στρέψει την πλάτη της στους ποδηλάτες, προκάλεσε την πτώση ενός και εν συνεχεία σαν σε… ντόμινο μια καραμπόλα!

Ο βετεράνος ποδηλάτης Τόνι Μάρτιν ήταν εκείνος που έπεσε πάνω στην πινακίδα και σωριάστηκε με το ποδήλατό του στο έδαφος, με αποτέλεσμα να παρασύρει και άλλους δεκάδες συμμετέχοντες στην κούρσα. Πολλά ποδήλατα έπαθαν ζημιές από την πτώση, ενώ υπήρξαν και τραυματισμοί. Ο Μάρτιν επέστρεψε στη δράση μετά την καραμπόλα, όμως ο Τζάσα Σάτερλιν.

Η διοργάνωση ζήτησε από τους θεατές να σέβονται την ασφάλεια των ποδηλατών και να μη ρισκάρουν να τους παρεμποδίσουν, για να τραβήξουν μια φωτογραφία ή για να βγουν στην τηλεόραση!

Δείτε το βίντεο: 

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Δημιουργείται ποδηλατόδρομος από το ΣΕΦ μέχρι το Σούνιο

Τη δημιουργία ποδηλατόδρομου από τον Πειραιά μέχρι τη Βούλα και εν συνεχεία μέχρι το Σούνιο, στο πλαίσιο της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου, εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ειδική εκδήλωση στη Γλυφάδα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη αρχικά τον δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, για την «εξαιρετική δουλειά» που κάνει στον δήμο, ενώ τόνισε ότι η αποψινή εκδήλωση, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, επισημαίνει την ανάγκη για μια εθνική στρατηγική ποδηλάτου, προκειμένου να εκλείψουν οι λόγοι που δυσχεραίνουν την αστική ποδηλασία.

Δείτε την εκδήλωση

Ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε το έργο σύνδεσης του Πειραιά -σε πρώτη φάση- με τη Βουλιαγμένη και σε δεύτερη φάση μέχρι το Σούνιο, ένα έργο μήκους 70 χιλιομέτρων, με την κατασκευή ενιαίου ποδηλατόδρομου-πεζόδρομου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Η πρώτη φάση του εντυπωσιακού έργου θα είναι το τμήμα 22 χιλιομέτρων που θα συνδέει το ΣΕΦ μέχρι τα 3Β, δηλαδή τη Βάρη-Βούλα-Βουλιαγμένη.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend