PILABOX Trail Race: Επετειακό μετάλλιο και παράταση εγγραφών

PILABOX Trail Race: Επετειακό μετάλλιο και παράταση εγγραφών

Η οργανωτική επιτροπή του PILABOX Trail Race, αποφάσισε την παράταση των εγγραφών-πληρωμών έως και την Παρασκευή 31.01.2020 μέσα από την ιστοσελίδα του αγώνα www.pilabox.com

Ύστερα από τηλεφωνήματα πολλών ενδιαφερόμενων για τον αγώνα, κυρίως αθλητών που θα έρθουν από νησιά και θα ταξιδέψουν με καράβι, καθώς και μη ενημερωμένων οικονομικά αιτήσεων, η διοργάνωση αποφάσισε την παράταση των εγγραφών του αγώνα.

Οι εγγραφές θα γίνονται δεκτές έως και την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020, ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.pilabox.com ή απευθείας στον χώρο του PILABOX PILABAR στο Χαλάνδρι, Ηρακλείτου 94 (τηλ.: 2106615758).

Φέτος, ειδικά για τα 10 χρόνια, σχεδιάστηκε ένα συλλεκτικό, επετειακό μετάλλιο, που θα λάβουν όλοι όσοι θα τρέξουν στον αγώνα και στις δύο διαδρομές. 

Πληροφορίες για το σημείο εκκίνησης: 

Για όσους έρθουν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο πλησιέστερος σταθμός μετρό είναι ο σταθμός Δούκισσης Πλακεντίας, από όπου με ένα ταξί μπορείτε να φτάσατε σε 5 λεπτά στην πλατεία Παλαιάς Πεντέλης. 

Για όσους έρθουν από Εθνική Οδό, μπαίνουν στην Αττική Οδό και βγαίνουν στην έξοδο 12, Λεωφόρος Πεντέλης. Στη συνέχεια, ακολουθούν τη διαδρομή επί της Λεωφόρου Πεντέλης βλέποντας μπροστά τους το βουνό μέχρι να φτάσουν στην πλατεία Παλαιάς Πεντέλης.

Η εκκίνηση ορίζεται στη συμβολή των οδών Διονύσου & Ασωμάτων, 500 μέτρα από την πλατεία Παλαιάς Πεντέλης.

  • Το Σάββατο 01.02.2020 η διοργάνωση σας περιμένει, από τις 19:00 έως τις 21:00 για το ειδικό MELISSA PASTA meal, στο υγιεινό bistro, PILABAR, Ηρακλείτου 94, Xαλάνδρι, μετρό Δούκισσης Πλακεντίας.
Previous ArticleNext Article

Κάθε λεπτό τρεξίματος βοηθά την υγεία της καρδιάς

Photo by Random Sky on Unsplash

Όσο περισσότερο γυμνάζεται κανείς σε νεότερες ηλικίες, τόσο περισσότερο μειώνεται ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων αργότερα γράφουν επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Johns Hopkins, σε μελέτη τους που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Internal Medicine.

Οι νεαροί ενήλικες που ασκούνται έχουν χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης δεκαετίες αργότερα από τους συνομηλίκους τους που δεν είναι τόσο δραστήριοι νωρίς στη ζωή.

Η γυμναστική έχει από καιρό συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας. Η νέα μελέτη, όμως, προσφέρει νέα στοιχεία ότι η προπόνηση ρουτίνας που ξεκίνησε πριν από χρόνια είναι επίσης πολύ ωφέλιμη.

Μια ώρα τρέξιμο μπορεί να σας προσθέσει επτά ώρες ζωής!

Κάθε λεπτό τρεξίματος ή αερόβιας μετράει

Οι ερευνητές με επικεφαλής τον δρ Ζοάο Λίμα, παρακολούθησε επί πολλά χρόνια σχεδόν 4.900 νεαρούς ενήλικες ηλικίας 19-30 ετών (τους μισούς για 27 χρόνια) και διαπίστωσε ότι εκείνοι με καλή αεροβική ικανότητα είχαν μικρότερο κίνδυνο καρδιακού νοσήματος και θανάτου.

Κατά τη διάρκεια της μελέτης 273 άτομα πέθαναν. Καρδιακά προβλήματα εμφάνισαν 193 άτομα και από αυτά πέθαναν 73 άτομα.

Η φυσική κατάσταση των συμμετεχόντων αξιολογήθηκε σε νεαρή ηλικία, το 1985 και το 1986, με δοκιμασία στο  διάδρομο που περιλάμβανε μέχρι και 92 λεπτά τρεξίματος, με βαθμιαία αύξηση της ταχύτητας. Για κάθε ένα επιπλέον λεπτό που οι συμμετέχοντες κατάφερναν να τρέξουν στον διάδρομο, ο κίνδυνος θανάτου από κάθε αιτία μειωνόταν 15% και από καρδιακή αιτία κατά 12%.

Πώς το αργό, μέτριο ή γρήγορο τρέξιμο επηρεάζει τη μακροζωία;

Μια ομάδα των συμμετεχόντων υποβλήθηκε στην ίδια δοκιμασία επτά χρόνια μετά την έναρξη της μελέτης. Σ’ αυτή την ομάδα, για κάθε ένα λεπτό μείωσης της ικανότητας να τρέχουν στο διάδρομο, ο κίνδυνος θανάτου αυξανόταν κατά 21% και ο καρδιακός θάνατος κατά 20%.

«Πρέπει όλοι μας από νωρίς να φροντίζουμε την φυσική μας κατάσταση, καθώς φαίνεται να επηρεάζει την υγεία της καρδιάς μας μακροπρόθεσμα» σχολιάζει ο Λίμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω αποτέλεσμα της μελέτης προέκυψαν αφού απομονώθηκαν άλλοι παράγοντες υγείας όπως ο διαβήτης τύπου 2 και η παχυσαρκία. Το γεγονός ότι ακόμη και η παχυσαρκία δεν άλλαξε το αποτέλεσμα υπογραμμίζει την ανάγκη να σκεφτούμε την άσκηση ως κάτι περισσότερο από απλώς ένα εργαλείο για απώλεια βάρους, σχολίασαν οι ερευνητές. Το να είναι κανείς σε φόρμα και να διατηρεί τη φυσική του κατάσταση με την πάροδο του χρόνου είναι πολύ σημαντικό για την καρδιά και τη γενική υγεία.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το τρέξιμο σας βοηθάει να πάρετε μια σημαντική απόφαση;

Δωρεάν Συμμετοχές απο τον Xortiatis Trail Run για την Μέρα της Γυναίκας

Η διοργάνωση του αγώνα θέλοντας να τιμήσει την Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας  στις 08 Μαρτίου, θα προσφέρει 10 δωρεάν συμμετοχές για 10 τυχερές αθλήτριες,για τον μεγάλο αγώνα των 22 χιλιομέτρων.

Αρκεί οι αθλήτριες να στείλουν τα πλήρη στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο,ημερομηνία γέννησης, email ,τηλέφωνο) ,στο email  της διοργάνωσης [email protected], μέχρι την Παρασκευή 28/02 το απόγευμα στις 18:00.

Την ίδια μέρα (Παρασκευή) θα γίνει η κλήρωση και οι τυχερές θα ενημερωθούν απο την διοργάνωση.

Για την διοργάνωση
Ο Τεχνικός Διευθυντής του αγώνα
Στυλιανός Καιάφας

x

Send this to a friend