«Αστικοί μύθοι» σχετικά με τα παπούτσια για τρέξιμο

Πέντε «αστικοί μύθοι» σχετικά με τα παπούτσια για τρέξιμο

Η δημιουργία «αστικών μύθων» γύρω από πολλά πράγματα είναι συχνό φαινόμενο, με τα αθλητικά παπούτσια να μην αποτελούν εξαίρεση.

Διαβάστε παρακάτω τους πέντε πιο διαδεδομένους απ’ αυτούς. Αφορούν όλα τα αθλητικά παπούτσια και κυρίως εκείνα που προορίζονται για τρέξιμο ή περπάτημα.

1. Αυτό είναι το καλύτερο παπούτσι που κυκλοφορεί

H ερώτηση «Ποιο είναι το καλύτερο παπούτσι για τρέξιμο που κυκλοφορεί στην αγορά;» είναι συχνή, αλλά δεν είναι απλό να απαντηθεί, καθώς δεν υπάρχει το τέλειο παπούτσι.

Ενα αθλητικό παπούτσι δεν ανταποκρίνεται το ίδιο σε όλους. Ο καθένας θα πρέπει να δει ποιο ταιριάζει καλύτερα στο πόδι του, γιατί μπορεί ένα παπούτσι με εξαιρετικές κριτικές να είναι ακατάλληλο για αρκετά άτομα.

Καλό θα ήταν να δείτε τους τύπους παπουτσιών που σας βολεύουν και στη συνέχεια να δείτε κριτικές ως προς το συγκεκριμένο αντικείμενο.

2. Οι εταιρίες φτιάχνουν όλα τα παπούτσια τους με τον ίδιο τρόπο

Μπορεί πολλοί να θεωρούν ότι η μάρκα του παπουτσιού που έχουν παίζει ρόλο, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ολες οι εταιρίες έχουν μεγάλες ποικιλίες παπουτσιών.

Βέβαια, κάθε εταιρία έχει ένα συγκεκριμένο καλούπι που φτιάχνει τα παπούτσια. Ετσι, αν αγοράζεται παπούτσι συγκεκριμένης μάρκας που ταιριάζει στο πόδι σας, τότε δεν θα έχετε πρόβλημα και με άλλα μοντέλα με ίδια χαρακτηριστικά.

Στόχος δεν θα πρέπει να αγοράζεται παπούτσι ανάλογα με την μάρκα, αλλά με το πως εξυπηρετεί τις ανάγκες σας.

Τι συζητούν μεταξύ τους για σένα τα καινούρια σου παπούτσια τρεξίματος;

3. Χρειάζεται ιδιαίτερες οδηγίες για να πάρεις παπούτσι

Αν είχατε προβλήματα με ένα συγκεκριμένο μοντέλο παπουτσιού και ένας πωλητής σας έδωσε οδηγίες για το πως θα λύσετε το συγκεκριμένο θέμα με ένα άλλο μοντέλο δεν σημαίνει ότι είναι «νόμος» ότι πρέπει να παίρνετε παρόμοια παπούτσια.

Μπορεί προσωρινά το πρόβλημα που είχατε να λύθηκε, όμως μπορεί να επανέλθει για διαφορετικό λόγο ή να παρουσιαστούν άλλες περισσότερες δυσκολίες.

Στα μαγαζιά μπορούν να σας προτείνουν παπούτσια ανάλογα με την κατασκευή του ποδιού σας και όχι με άλλα θέματα που αντιμετωπίζεται (π.χ. τρόπος βαδίσματος) ή χαρακτηριστικά του οργανισμού σας που μπορεί και να αλλάζουν κατά διαστήματα (π.χ. βάρος ή μυϊκή δύναμη).

Προσπαθήστε να βρείτε παπούτσια που σας κάνουν να νιώθετε άνετα και ταιριάζουν με τον τρόπο που τρέχετε. Αν αλλάξουν κάποια δεδομένα, πρέπει να αλλάζετε και τα παπούτσια.

4. Η σταθερότητα είναι αρετή

Μπορεί στις διαπροσωπικές σχέσεις η μονογαμία και η σταθερότητα είναι σε γλιτώνει από προβλήματα, όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τα παπούτσια. Δεν γίνεται να τρέχεις για πάντα με το ίδιο παπούτσι.

Δοκιμάστε όσα περισσότερα παπούτσια μπορείτε, προκειμένου να βρείτε με μεγαλύτερη σιγουριά. Αν μπορείτε να τα τεστάρετε τρέχοντας με διαφορετικό μοντέλο παπουτσιού σε κάθε πόδι θα είναι πιο εύκολο να βγάλετε ασφαλέστερα συμπεράσματα.

5. Τα παπούτσια μπορούν να σε κάνουν πιο γρήγορο

Είναι ο παλαιότερος μύθος που υπάρχει για τα παπούτσια. Η αλήθεια είναι πως σας κάνουν να νιώθετε πιο άνετα, όμως η βελτίωση έρχεται αν ο οργανισμός σας λειτουργεί καλύτερα (ενδυνάμωση μυών, σωστές αναπνοές και προπονηση).

Διαβάστε ακόμα: Τα σημάδια που δείχνουν πως πρέπει να αλλάξεις παπούτσια προπόνησης

Πηγή: runnersworld.com

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Οι εγγραφές για το 6ο Veikou Trail κλείνουν την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου Veikou Trail, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους δρομείς, ότι οι εγγραφές θα κλείσουν την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ.

Οι εγγραφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και το κλείσιμο, πριν την αναβολή, είναι ενεργές και όσοι δρομείς επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, μπορούν να προχωρήσουν στην πληρωμή του αντιτίμου συμμετοχής.

Όσοι δρομείς έχουν ολοκληρώσει την εγγραφής τους και αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να λάβουν μέρος στην νέα ημερομηνία, θα λάβουν πίσω το αντίτιμο συμμετοχής. Θα πρέπει όμως απαραίτητα να επικοινωνήσουν με την διοργάνωση, στο [email protected], αποστέλλοντας τραπεζικό λογαριασμό Πειραιώς με το όνομα του δικαιούχου. Επίσης θα πρέπει να αναφέρουν το ονοματεπώνυμο του δρομέα και τον αριθμό VT-…  της εγγραφής τους. Σε περίπτωση άλλης Τράπεζας, εκτός της συνεργαζόμενης, θα επιστρέφεται το ποσό της εγγραφής μείον της τραπεζικής προμήθειας.

Η ακύρωση της συμμετοχής είναι δυνατή μέχρι και το κλείσιμο των εγγραφών. Μετά το πέρας της ημερομηνίας και της ώρας που έχει ανακοινωθεί, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφή του αντιτίμου συμμετοχής.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

 Σημαντικό: Όσοι δρομείς εγγραφούν ή έχουν ήδη εγγραφεί, θα πρέπει απαραίτητα, για να είναι ενεργή η εγγραφή τους, να πραγματοποιήσουν την πληρωμή έως την Παρασκευή 28/02 στις 14:00 το μεσημέρι. Όσοι πραγματοποιήσουν πληρωμή σε άλλη τράπεζα, εκτός την συνεργαζόμενης με την διοργάνωση, θα πρέπει απαραίτητα να αποστείλουν το αποδεικτικό πληρωμής στο [email protected] έως την Παρασκευή 28/02 στις 14:00 το μεσημέρι

Όλοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εύκολα και γρήγορα αρκεί να μπουν στη σελίδα της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr. Στην ειδική κατηγορία των εγγραφών, συμπληρώνουν τα στοιχεία τους στην σχετική φόρμα και επιλέγουν το αγώνισμα όπου επιθυμούν. Επίσης επιλέγουν τον χρόνο επίδοσής τους, ώστε να τοποθετηθούν στο αντίστοιχο μπλοκ εκκίνησης. Στο τέλος, ορίζουν και σημείο παραλαβής του πακέτου συμμετοχής από τα 5 διαθέσιμα που προσφέρονται από την διοργάνωση.

Πέρα από τις ατομικές συμμετοχές ενηλίκων διατίθενται και αντίστοιχες ομαδικές για γκρουπ 5 ατόμων και άνω. Οι ομαδικές εγγραφές απευθύνονται σε αθλητικούς συλλόγους, συλλόγους δρομέων, γυμναστήρια, εταιρείες, ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς, αλλά και απλές παρέες ανθρώπων που επιθυμούν να συμμετάσχουν ως ομάδα. Κατά την ομαδική εγγραφή ορίζεται ένας υπεύθυνος της ομάδας, ο οποίος εκπροσωπεί την ομάδα για διάφορα θέματα έναντι των διοργανωτών.

Και μην ξεχνάμε τις σκυταλοδρομίες, που από την φετινή διοργάνωση εντάχθηκαν στο πρόγραμμα. Σκυταλοδρομίες 10χλμ (2 Χ 5χλμ) Ανδρών, Γυναικών, Μικτή. Πάρε λοιπόν τον φίλο σου, την φίλη σου, τον συνάδελφό σου ή όποιον θέλεις εσύ. Φτιάξε την ομάδα σου και κάνε το τρέξιμό σου ποιο ενδιαφέρων και παιχνιδιάρικο!!

Εγγραφές πραγματοποιούνται και μέσω της πλατφόρμας www.racefinder.gr

Αποστάσεις αγώνων

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 5 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 10 χλμ

– Αγώνας Trail 10 χλμ Relay (2 X 5χλμ)

Το πακέτο συμμετοχής θα παραλαμβάνεται από τους συμμετέχοντες δρομείς μόνο την Παρασκευή 04/02, από το σημείο που έχουν επιλέξει κατά την εγγραφή τους, σε ώρες που θα ανακοινωθούν σύντομα:

  • Κεντρική είσοδος Άλσος Βεΐκου | Λεωφ. Βεΐκου, Γαλάτσι
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Αργυροπούλου 4, Κηφισιά
  • Κατάστημα Cosmos Sport |  Ταξιαρχών 57, Κορυδαλλός
  • Κατάστημα OUTRUN  | Μαρίνα Φλοίσβου, Παλαιό Φάληρο
  • Κατάστημα Top Cycles | Βασ. Αλεξάνδρου 72, Περιστέρι

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected].

Διαρκής ενημέρωση για το 6ο Veikou Trail παρέχεται επίσης μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης www.veikoutrail.gr και της σελίδας facebook www.facebook.com/veikoutrail

Στις 06 Φεβρουαρίου 2022 “Τρέξε στο βουνό μέσα στην πόλη”

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Τρέξιμο στο κρύο: Τέσσερις χρήσιμες συμβουλές

Τέσσερις χρήσιμες συμβουλές για όταν τρέχουμε στο κρύο

Για πολλούς δρομείς δεν υπάρχει πιο απολαυστική διαδρομή από αυτή που γίνεται μέσα στο βαρύ κρύο. Και δικαίως: ο τρόπος που ο αέρας χτυπάει το πρόσωπο κατά τη διάρκεια της διαδρομής, οι άδειοι και ήσυχοι δρόμοι του Χειμώνα αφού πέσει ο ήλιος και φυσικά η αντιφατική αλλά όμορφη αίσθηση που νιώθεις όταν η διαδρομή τελειώνει, επιστρέφεις στο σπίτι σου και από το κρύο του δρόμου βρίσκεσαι ξανά στη ζεστασιά, είναι στοιχεία που πολύ λογικά κάνουν τις κούρσες σε κρύο περιβάλλον αγαπημένες για τόσους δρομείς.

Μια τέτοια συνήθεια ωστόσο εμπεριέχει και ένα αρνητικό δεδομένο. Πολλούς δρομείς που συνηθίζουν να τρέχουν μέσα στο κρύο τους πιάνει έντονος βήχας και νιώθουν ένα δυσάρεστο κάψιμο στον λαιμό τους και τα πνευμόνια τους. Και κάπως έτσι, αρχίζεις και αναρωτιέσαι: μήπως δεν είναι καθόλου καλό για την υγεία να τρέχεις μέσα στο κρύο;

Για όσους κάνουν την παραπάνω ερώτηση στους εαυτούς τους, η απάντηση είναι καλή: παρά την δυσφορία που μπορεί να νιώσετε, το τρέξιμο στο κρύο δεν είναι επικίνδυνο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίζεις αυτό το δυσάρεστο κάψιμο.

Μείνετε ενυδατωμένοι

Το να είσαι όσο πιο ενυδατωμένος γίνεται είναι η πρώτη προτεραιότητα κατά τη διάρκεια των προπονήσεων χειμώνα. Μπορεί να νιώθετε πως δεν διψάτε και άρα το να είστε διαρκώς «γεμάτοι» από νερό να μοιάζει δύσκολο και όπως και να το κάνουμε ένα ποτήρι νερό πίνεται πιο εύκολα όταν έχει ζέστη παρά όταν έχει κρύο, αλλά για να μπορέσει το σώμα σας να αντιμετωπίσει σωστά τον κρύο αέρα, η ενυδάτωση είναι το κλειδί. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε το πρωί είναι πιείτε ένα ποτήρι νερό όταν ξυπνάτε προκειμένου να μειώσετε τη φυσική αφυδάτωση που έχει προκύψει από τον ύπνο. Αν τρέξετε το απόγευμα ή το βράδυ, να έχετε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας και να πίνετε από αυτό όσο πιο συχνά μπορείτε.

Κουκουλώστε το κεφάλι σας

Φορέστε κασκόλ, σκουφί και fullface και στη συνέχεια βγείτε να τρέξετε στο κρύο. Γενικά, το ιδανικό είναι να έχετε καλυμμένο ολόκληρο το κεφάλι σας με εξαίρεση προφανώς τα μάτια ώστε να έχετε οπτική επαφή με τον δρόμο. Και αυτό γιατί αν το κεφάλι σας βρίσκεται σε μια τέτοια συνθήκη, τότε ο κρύος αέρας που εισπνέετε, αυτόματα παίρνει υγρή μορφή και έτσι ο οργανισμό σας ενυδατώνεται.

Αναπνεύστε με… σύστημα

Ένας από τους λόγους που νιώθετε αυτό το καύσιμο στα πνευμόνια σας είναι ότι ξαφνικά μπαίνει μέσα σας πολύ περισσότερος αέρας από αυτόν που έχετε συνηθίσει το υπόλοιπο κομμάτι της ημέρας. Κρατώντας τις αναπνοές σας ομοιόμορφες και χαλαρές θα ελαχιστοποιήσετε την πίεση στο αναπνευστικό σας σύστημα. Αν εισπνέετε αρμονικά τον αέρα που μπαίνει μέσα σας, η ρινική κοιλότητά δουλεύει άμεσα για να θερμάνει τον ψυχρό αέρα και να τον προσαρμόσει στη θερμοκρασία του σώματός σας. Έτσι, στα πνευμόνια σας δεν φτάνει κρύος αέρας και αυτά δεν ερεθίζονται.

Μην ζορίζεστε από την αρχή

Τρέξτε όσο πιο χαλαρά γίνεται τουλάχιστον μέχρι να νιώσετε πως το σώμα σας έχει ζεσταθεί αρκετά. Αν αυτό δεν βοηθά τους πνεύμονες να αποφεύγουν το κάψιμο, τότε αφήστε τις σκληρότερες προσπάθειες για τον διάδρομο γυμναστικής. Δεν υπάρχει καμία ντροπή άλλωστε στο να τρέχετε χαλαρά έξω και να κάνετε πιο σκληρό πρόγραμμα μέσα στο σπίτι.

Διαβάστε ακόμα: Κρυολογήματα και τρέξιμο: Μπορούν να συνδυαστούν;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend