Με αυτές τις τροφές θα “ξυπνήσετε” τον μεταβολισμό σας

Με αυτές τις τροφές θα "ξυπνήσετε" τον μεταβολισμό σας

Σίγουρα θα έχετε ακούσει για άτομα που τρώνε όσο θέλουν κι όμως, δεν παίρνουν εύκολα βάρος. Ωστόσο, αυτό δε συμβαίνει με όλους μας,  καθώς έχει να κάνει με το μεταβολισμό μας. Όταν κάποιος έχει καλό μεταβολισμό σημαίνει ότι ο οργανισμός του μπορεί να καίει πιο εύκολα τις θερμίδες που λαμβάνει και κατά συνέπεια, δεν παχαίνει εύκολα.

Σε αντίθετη περίπτωση, πρέπει κάποιος να είναι περισσότερο προσεκτικός και να αναζητά τρόπους να ενεργοποιεί τον μεταβολισμό του. Η άσκηση είναι σημαντική, ωστόσο, υπάρχουν και τροφές που μπορούν να βοηθήσουν.

Μούρα

Έχει διαπιστωθεί ότι τα μούρα έχουν λιποδιαλυτικές ιδιότητες και η ενσωμάτωσή τους σε μια ισορροπημένη διατροφή συμβάλλει σε έναν καλύτερο έλεγχο του βάρους. Αυτό συμβαίνει επειδή τα μούρα περιέχουν αρκετό νερό και φυτικές ίνες, με τα οποία επιτυγχάνεται το αίσθημα του κορεσμού χωρίς να νιώθουμε ότι πεινάμε. Επιπλέον, τα μούρα περιέχουν πολύτιμα αντιοξειδωτικά συστατικά που μας θωρακίζουν από το στρες αλλά και από πλήθος χρόνιων νοσημάτων.

Αμύγδαλα

Παρόλο που οι ξηροί καρποί, γενικώς, θεωρούνται αρκετά θερμιδογόνοι, έχει διαπιστωθεί ότι τα αμύγδαλα συμβάλλουν στη μείωση του κοιλιακού λίπους αλλά και στα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα. Επιπλέον, τα αμύγδαλα μας εφοδιάζουν με πολύτιμες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, όπως επίσης πρωτεϊνες.

Πράσινο τσάι

Έχει διαπιστωθεί ότι το πράσινο τσάι έχει την ιδιότητα να «ξυπνά» το μεταβολισμό, αυξάνοντάς τον έως και κατά 3%. Επιπλέον, περιέχει βασικά αντιοξειδωτικά που μάλιστα, συντελούν στη λιπόλυση.

Γκρέιπφρουτ και λεμόνια

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνονται συχνά σε δίαιτες. Αυτό οφείλεται στη ναρινγερίνη που περιέχουν, συστατικό που δρα ενάντια στη συσσώρευση του λίπους. Επιπλέον, τόσο το γκρέιπφρουτ όσο και το λεμόνι συγκαταλέγονται στα εσπεριδοειδή τα οποία, ως γνωστόν, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Συνεπώς, εκτός από βοηθητικά για τη διατήρηση μιας καλής σιλουέτας, δρουν ευεργετικά και στην υγεία μας, ενδυναμώνοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Φροντίστε, ωστόσο, να μην υπάρχει υπερβολή στην κατανάλωσή τους, καθώς είναι σημαντικό να υπάρχει μια ποικιλία τόσο στα φρούτα όσο και τα λαχανικά που καταναλώνουμε ημερησίως.

Αν συμπεριλάβετε, λοιπόν, τις παραπάνω τροφές στη διατροφή σας θα έχετε πλούσια οφέλη στην υγεία σας και συγχρόνως, θα «ξυπνήσετε» το μεταβολισμό σας!

Διαβάστε ακόμα: Γιατί… φρενάρει ο μεταβολισμός σας και δεν χάνετε κιλά;

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Τροφές που μας κάνουν καλό, αλλά αυξάνουν το βάρος μας!

Υπάρχουν αρκετές τροφές, υψηλής διατροφικής αξίας, ωστόσο έχουν πολλές θερμίδες και μπορούν να μας βγάλουν εκτός διατροφικού πλάνου. Θα ήταν καλύτερα, λοιπόν, να τις καταναλώνουμε με μέτρο.

Για παράδειγμα η κινόα είναι μια πλήρης πρωτεΐνη αφού έχει εννέα αμινοξέα. Ανήκει στην κατηγορία με τις τροφές ολικής άλεσης. Ένα φλιτζάνι κινόα μας προσθέτει 225 θερμίδες. Προστατεύει την καρδιά και ελέγχει το διαβήτη χάρη στα αυξημένα ω-3 λιπαρά οξέα και τις φυτικές ίνες.

Υγιεινές τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν είστε άρρωστοι

Το μάνγκο περιέχει υψηλά ποσοστά βιταμινών Α, Β6 και C και επιπλέον κάλιο και μαγνήσιο. Κάνει καλό στην όραση, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και προσδίδει υγεία στο δέρμα. Ένα μάνγκο έχει 130 θερμίδες.

Στοιχεία όπως βιταμίνες Β6 και Ε, λουτεΐνη, φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο και φολικό οξύ κάνουν το αβοκάντο μια πανίσχυρη τροφή. Βοηθάει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και προστατεύει από καρδιακές παθήσεις. Ένα αβοκάντο αντιστοιχεί σε 275 θερμίδες.

Πέντε υγιεινές τροφές που μπορούν να γίνουν… εφιάλτης

Η γκρανόλα είναι μια υπερτραφή φτιαγμένη από σιτάρι ολικής άλεσης και συμπιεσμένους ξηρούς καρπούς. Επιπλέον, περιέχει μελάσα, νέκταρ αγαύης και μέλι. Ένα φλιτζάνι γκρανόλα μας δίνει 595 θερμίδες. Πλούσια σε αιθέρια έλαια και φυτικές ίνες, μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερίνη, προλαμβάνει την αναιμία και βοηθάει στην πέψη. Στην ουσία μισό ποτήρι του νερού γκρανόλα αντιστοιχεί σε ένα πλήρες γεύμα.

Όλες οι παραπάνω τροφές χρειάζονται προσοχή, αφού αν καταναλωθούν σε μεγαλύτερη από την ενδεδειγμένη ποσότητα, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα.

Διαβάστε επίσης: Πέντε υγιεινές τροφές που μπορούν να γίνουν… εφιάλτης

x
Send this to a friend