Η Pressing Team τιμά με τρίποντα αγάπης και αλληλεγγύης την Στέλλα Καλτσίδου!

Η Pressing Team τιμά με τρίποντα αγάπης και αλληλεγγύης την Στέλλα Καλτσίδου!

Έναν διαφορετικό αγώνα διοργανώνει η Pressing Team με την υποστήριξη του Δήμου Καλλιθέας, για να τιμήσει την σπουδαία αθλήτρια καλαθοσφαίρισης, Στέλλα Καλτσίδου. Την Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου στις 18:30 στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ Εσπέρου (Αριστοτέλους 22 & Τσικλητήρα, Καλλιθέα),  η Pressing Team και η ομάδα επιλέκτων φίλων της Στέλλας Καλτσίδου, δίνουν φιλανθρωπικό αγώνα για την υποστήριξη των κοινωνικών δομών του Δήμου Καλλιθέας.

Η Pressing Team, όπως ονομάζεται η ομάδα που ηγείται της καμπάνιας «Pressing στον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό», δημιουργήθηκε από δημοσιογράφους και ανθρώπους του ευρύτερου πολιτιστικού και αθλητικού χώρου με σκοπό τη διοργάνωση πολιτιστικών και αθλητικών δραστηριοτήτων για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για κοινωνικά ζητήματα, όπως η φτώχεια, η αστεγία και ο κοινωνικός αποκλεισμός, καθώς και την αξιοποίηση του αθλητισμού ως εργαλείο στον αγώνα για μια καλύτερη κοινωνία.

Η είσοδος στο κοινό θα είναι ελεύθερη. Αντί εισιτηρίου, οι διοργανωτές καλούν τους φιλάθλους να προσφέρουν τρόφιμα, ρούχα, φάρμακα και σχολικά είδη για τις κοινωνικές δομές του Δήμου Καλλιθέας.

Στο ημίχρονο του αγώνα θα πραγματοποιηθεί το 21ο Τζάμπολ Αγάπης (https://tzampolagapis.gr), ενώ η Pressing Team θα βραβεύσει την Στέλλα Καλτσίδου για την προσφορά της στην Εθνική Ομάδα, από την οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την αποχώρησή της, μετρώντας 149 συμμετοχές και 1.621 πόντους.

Δημιουργοί της Pressing Team είναι οι δημοσιογράφοι Γιώργος Αράπογλου, Θωμάς Βασιλάκης και Σεβαστή Βρακατσέλη, ενώ για τον αγώνα με την ομάδα των Συντακτών που θα αποτελείται τόσο από δημοσιογράφους όσο και από αθλήτριες, θα αγωνιστούν, μεταξύ άλλων, οι: Νίκος Παγιωτέλης, Χριστίνα Αμερικάνου, Κυριάκος Μελλίδης, Αντώνης Κυρίκος, Ασπασία Βελονάκη, Γιώργος Πετρίδης, Γιάννης Παναγιωτόπουλος, Έλενα Μαυραγάνη, Νίκος Καραβάσιος, Μαριλένα Γρίσπου. Προπονητές της Pressing Team θα είναι οι Στέισι Γκρίτζαλη και Κωνσταντίνος Συγγούνας.

Με την ομάδα των φίλων της Στέλλας Καλτσίδου, θα αγωνιστούν, μεταξύ άλλων, οι: Αρτέμις Σπανού, Εβίνα Σταμάτη, Αγγελική Νικολοπούλου, Άννα Σπυριδοπούλου, Αφροδίτη Κοσμά, Λολίτα Λύμουρα, Κατερίνα Σωτηρίου, Μαρία Μίχου, Αγγελική Τσέρου, Ρούλα Καλογήρου, Αθηνά Καρούμπαλου, Ανθή Μπαλτά, Κλαίρη Μαρτινοπούλου. Προπονητής θα είναι ο Άγγελος Τσίκληρας.

Υγειονομική κάλυψη στους αθλητές θα προσφέρει εθελοντικά η Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (Ο.ΔΙ.Κ.).

H Καμπάνια «Pressing στον Αθλητισμό» στο Facebook: www.facebook.com/pressing.ston.athlitismo/?fref=ts

Με όχημα τον Αθλητισμό, μπορούμε να πετύχουμε πολλά! Σας περιμένουμε όλους!

Previous ArticleNext Article

ΓΓΑ για μαζικούς αγώνες: Όλα κρίνονται από τη γενικότερη επιδημιολογική εικόνα της χώρας

Τρεις τρόποι για να ξεκινήσεις το τρέξιμο σωστά

Στην υγειονομική επιτροπή της ΓΓΑ απηύθυνε ερώτημα για το μέλλον των αγώνων δρόμου και των multisport event το runnfun.gr μετά την έξαρση των κρουσμάτων του Covid-19 στην Ελλάδα τις τελευταίες ημέρες.

Η απάντηση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού ήταν ότι προς το παρόν δεν υπάρχει απόφαση για αναβολή αθλητικών διοργανώσεων, ωστόσο, καθημερινά οι εξελίξεις κρίνονται από την από τη γενικότερη επιδημιολογική εικόνα της χώρας κατά τη περίοδο διεξαγωγής τους.

Το ερώτημα του runnfun.gr ήταν το εξής:

Υπάρχει κάποιο έκτακτο πλάνο ή σχετική οδηγία για  αναβολή των αγώνων μαζικού αθλητισμού ή μπορούν να πραγματοποιηθούν κανονικά με βάση το υγειονομικό πρωτόκολλο που ισχύει;

Η απάντηση της ΓΓΑ ανέφερε:

«Η πρόσφατη απόφαση αναστολής δημόσιων εκδηλώσεων με όρθιους συμμετέχοντες δεν αφορά σε αθλητικές εκδηλώσεις.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως για την υλοποίηση αθλητικών διοργανώσεων υποβάλλεται υγειονομικό αγωνιστικό πρωτόκολλο στην Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της Γ.Γ.Α. για παρατηρήσεις και έγκριση, που περιλαμβάνει τις προϋποθέσεις διεξαγωγής και τα μέτρα προστασίας.

Επιπλέον σε καμία αθλητική εκδήλωση δεν επιτρέπονται θεατές, απόφαση που έχει ληφθεί και ισχύει από την πρώτη φάση επανεκκίνησης του αθλητισμού ως σήμερα.

Τέλος, σας ενημερώνουμε πως η διοργάνωση αντίστοιχων αγώνων θα κριθεί και από τη γενικότερη επιδημιολογική εικόνα της χώρας κατά τη περίοδο διεξαγωγής. Άλλωστε η αθλητική δραστηριότητα εξετάζεται βήμα-βήμα, αξιολογώντας τα δεδομένα σε κάθε φάση, επικαιροποιώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα σε συνεργασία πάντα με τους ειδικούς και λαμβάνοντας αποφάσεις που προτάσσουν πάνω από όλα τη δημόσια υγεία.  

Με εκτίμηση,

Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της Γ.Γ.Α.»

Γιατί και πόσο ωφελεί τον εγκέφαλο η αερόβια άσκηση;

Οι αεροβικές ασκήσεις είναι καλύτερες σε σχέση με τις στατικές ασκήσεις για την υγεία του εγκεφάλου και τη λειτουργία του μυαλού, ιδίως σε άτομα μέσης και τρίτης ηλικίας, σύμφωνα με μια νέα μικρή αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρα Λόρα Μπέικερ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Γουέικ Φόρεστ της Β.Καρολίνα, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο της Ακτινολογικής Εταιρείας της Βόρειας Αμερικής, πραγματοποίησαν μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη κλινική δοκιμή με 35 ενηλίκους.

Η έρευνα

Όλοι είχαν συμπτώματα ήπιας γνωσιακής (νοητικής) διαταραχής, η οποία συχνά θεωρείται πρώιμη ένδειξη της νόσου Αλτσχάιμερ.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν τυχαία σε δύο ομάδες: οι 16 με μέση ηλικία 63 ετών έκαναν αεροβικές ασκήσεις, όπως διάδρομο, στατικό ποδήλατο κ.α., τέσσερις φορές την εβδομάδα επί έξι μήνες. Η δεύτερη ομάδα 19 ατόμων με μέση ηλικία 67 ετών έκανε διατατικές ασκήσεις (στρέτσινγκ) με την ίδια συχνότητα.

Οι επιστήμονες μελέτησαν με μαγνητική απεικόνιση τους εγκεφάλους των 35 συμμετεχόντων τόσο πριν όσο και μετά το εξάμηνο της άσκησης. Διαπιστώθηκε ότι και στις δύο ομάδες, τόσο η αερόβια όσο και η διατατική άσκηση, είχε αυξήσει τη φαιά ουσία του εγκεφάλου, μεταξύ άλλων σε περιοχές που σχετίζονται με τη βραχυπρόθεσμη μνήμη.

Όμως στην αεροβική ομάδα υπήρχαν καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με την ομάδα του στρέτσινγκ, τόσο στο συνολικό όγκο του εγκεφάλου όσο και ειδικότερα στον όγκο της φαιάς ουσίας. Επιπλέον στα άτομα που είχαν κάνει στρέτσινγκ, υπήρχαν ενδείξεις ατροφίας στη λευκή ουσία του εγκεφάλου τους.

Τα συμπεράσματα

Τα νοητικά τεστ που ακολούθησαν, επιβεβαίωσαν ότι η αεροβική ομάδα είχε εμφανίσει βελτίωση στις επιδόσεις της μετά από το εξάμηνο της άσκησης, ενώ δεν συνέβη το ίδιο με την ομάδα των ασκήσεων διάτασης.

«Ακόμη και μετά από μια σύντομη χρονική περίοδο, είδαμε ότι η αεροβική άσκηση οδήγησε σε αξιοσημείωτες αλλαγές στον εγκέφαλο», δήλωσε η Μπέικερ. Με άλλα λόγια, κάθε άσκηση είναι καλή, αλλά η αεροβική ακόμη καλύτερη.

Όλα τα παραπάνω σημαίνουν ότι δεν χρειάζεται να φτάσεις στην τρίτη ηλικία προκειμένου να δώσεις… τροφή στον εγκέφαλό σου. Η ελαφριά άσκηση, όπως το περπάτημα, το τζόκινγκ και το τρέξιμο, μπορούν να σε βοηθήσουν από νωρίς.

Διαβάστε ακόμα: Πόσο διαφορετικός είναι ο εγκέφαλος των δρομέων και γιατί;

x
Send this to a friend