Η εξομολόγηση ενός δρομέα: Έτσι άλλαξα ζωή τρέχοντας

Η εξομολόγηση ενός δρομέα: Έτσι άλλαξα ζωή τρέχοντας

Ο κάθε άνθρωπος που ασχολείται με το τρέξιμο το κάνει για τους δικούς του προσωπικούς λόγους. Άλλοι το κάνουν για την συγκίνηση του να παίρνεις μέρος σε αγώνες, άλλοι για την αίσθηση που αφήνει στο σώμα σου η συστηματική ενασχόληση με αυτό. Υπάρχουν ορισμένοι που το αντιλαμβάνονται ως την τέλεια και πιο ευχάριστη γυμναστική. Και υπάρχουν και εκείνοι που μέσα από το τρέξιμο θεωρούν βρίσκουν τρόπο να χάσουν τα περιττά κιλά.

Η τελευταία κατηγορία πρέπει να επενδύσει πολλά στο τρέξιμο και φυσικά να το συνδυάσει και με την κατάλληλη διατροφή. Όπως όμως έχει αποδειχθεί πολλές φορές, αν υπάρχει υπομονή, επιμονή και πίστη σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο, είναι δεδομένο πως το τρέξιμο μπορεί να κάνει θαύματα όσον αφορά το χάσιμο κιλών.

Ο Ντέρικ Χάριγκτον είναι ένας από τους ανθρώπους που ανήκει στην τελευταία κατηγορία. Είναι 30 χρονών, ζει στην Λουιζιάνα των ΗΠΑ να πετύχει μια εντυπωσιακή μείωση κιλών για το σώμα του: από 126 κιλά έφτασε στα 76. Φυσικά, του πήρε περίπου πέντε χρόνια κατά τα οποία έτρεχε συστηματικά.

Ο ίδιος με ένα γράμμα του στο αμερικάνικο site «runnersworld» διηγήθηκε την ιστορία του και το Runnfun αναδημοσιεύει την εξομολόγησή του:

«Ζύγιζα 126 κιλά. Ήμουν υπέρβαρος κατά 45 κιλά περίπου και είχα δοκιμάσει κάθε διαθέσιμη δίαιτα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ήθελα να χάσω κιλά έτσι ώστε να έχω περισσότερες πιθανότητες να κάνω ένα παιδί.

Έτσι, ξεκίνησα τρέξιμο μαζί με τη γυναίκα μου. Αυτό έγινε πριν πέντε χρόνια. Τόσο εκείνη όσο και η οικογένειά μου αποφάσισαν να πάρουν μέρος στον αγώνα «Crescent City Classic» της Νέας Ορλεάνης και αν και είχα μηδενικό ενδιαφέρον ως προς αυτό, δεν είχα και άλλη επιλογή. Η γυναίκα μου με δήλωσε στους συμμετέχοντες και έτσι ξεκίνησα να προπονούμαι.

Η κούρσα αυτή ήταν δέκα χιλιομέτρων και έτσι ξεκίνησα να τρέχω κάθε μέρα 4 με 8 χιλιόμετρα αυξάνοντας το ρυθμό της προπόνησης όσο ο αγώνας πλησίαζε. Όταν στάθηκα στη γραμμή εκκίνησης όλοι τριγύρω μου ήταν ενθουσιασμένοι με την κούρσα που θα ξεκινούσε και αυτό μου έδωσε επιπλέον ώθηση. Τερμάτισα μέσα σε 1 ώρα και 27 λεπτά και ένιωσα απίστευτα. Εκείνη τη στιγμή κόλλησα με το τρέξιμο.

Η αίσθηση που έχεις όταν τρέχεις δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη. Όμως ακόμα και δυο χρόνια μετά την πρώτη μου κούρσα είχα υψηλή χοληστερίνη και αυξημένα επίπεδα διαβήτη. Ήξερα ότι είχε έρθει η ώρα για δραστικές αλλαγές και έτσι ξεκίνησα να τρώω πιο υγιεινά προκειμένου να χάσω βάρος. Ο κουνιάδος μου άλλωστε είχε καταφέρει, με έναν συνδυασμό δίαιτας και τρεξίματος, να χάσει 80 ολόκληρα κιλά και αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμά του.

Η δίαιτα και το τρέξιμο δεν μου έσωσαν απλά τη ζωή. Μου την άλλαξαν εντελώς. Μπορώ και τρέχω αγώνες 5 χιλιομέτρων, 10 χιλιομέτρων και ημιμαραθώνιους με μεγάλη ευκολία ενώ έχω συμμετάσχει και σε δυο μαραθώνιους και νιώθω πολύ περήφανος για αυτό. Τώρα ξέρω πως το όριό μου είναι ο ουρανός και δεν πως δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να καταφέρω αν το βάλω στόχο.

Η ζωή είναι όμορφη. Εγώ και γυναίκα μου έχουμε χάσει μαζί πάνω από 100 κιλά και νιώθουμε υπέροχα. Έχω μεγάλα σχέδια για το μέλλον, έχω ολόκληρη λίστα με αγώνες που θέλω να λάβω μέρος και ξέρω ότι θα τα καταφέρω.

Επίσης, έχω γίνει μέλος στο γκρουπ του Facebook «Missing Chins Running Club», όπου αποτελείται από πρώην χοντρούς τύπους όπως εγώ όπου ανταλλάζουμε εμπειρίες και κάνουμε προτάσεις ο ένας στον άλλο. Με δυναμώνουν και τους δυναμώνω. Είμαι περήφανος για αυτό που έχω καταφέρει και κάθε μέρα προσπαθώ να εμπνέω και άλλο κόσμο.

Επίσης, το κάνω αυτό και για τον τρίχρονο γιο μου που με παρακολουθεί και με μιμείται κάθε μέρα. Είμαι απλά ένας συνηθισμένος άνθρωπος με πάθος για το τρέξιμο και μου αρέσει να εμπνέω και άλλο κόσμο. Η ζωή είναι μικρή και πρέπει να προσπαθούμε να την κάνουμε μεγάλη, χαρούμενη και υγιή».

Previous ArticleNext Article

Tην Κυριακή 7 Απριλίου ο 6ος Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα

Tην Κυριακή 7 Απριλίου ο 6ος Ημιμαραθώνιος Μαραθώνα

Ο Δήμος Μαραθώνα (Κοινωφελής Επιχείρηση (ΚΕΔΜΑ) – Γραφείο Αθλητισμού) διοργανώνει σε συνεργασία με τους αθλητικούς φορείς για 6η χρονιά τον « Ημιμαραθώνιο του Μαραθώνα», την Κυριακή 7 Απριλίου 2019.

Στον αγώνα που θα γίνει υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της ΕΟΣΛΜΑ-Υ,  θα διεξαχθούν σε πιστοποιημένη από την AIMS και τον ΣΕΓΑΣ διαδρομή, αγώνες Ημιμαραθωνίου, 10 χλμ., 5χλμ. (και για μαθητές Γυμνασίων – Λυκείων) και 1.500μ. (και για μαθητές Δημοτικών Σχολείων) και αγώνες ΑμεΑ – Special Olympics.

Το σημείο εκκίνησης και τερματισμού καθώς και όλες οι υποστηρικτικές λειτουργίες της Διοργάνωσης αλλά και οι άλλες εκδηλώσεις που θα μετατρέψουν τον αγώνα σε μία γιορτή, θα βρίσκονται στην Ιστορική Αφετηρία της Αυθεντικής Διαδρομής του Μαραθωνίου Δρόμου.

Πρόθεση της ΚΕΔΜΑ του Δήμου Μαραθώνα είναι να καθιερώσει την ετήσια μεγάλη και μαζική αυτή Διοργάνωση με την συμμετοχή αθλητών, φιλάθλων δρομέων, μαθητών, αθλητικών και πολιτιστικών συλλόγων από την ευρύτερη περιοχή της Αττικής, την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό.

Η ώρα εκκίνησης των αγώνων προγραμματίζεται στις 09:00.

Για περισσότερες πληροφορίες www.half-marathon.gr

Παραδόθηκε στην «ΕΛΠΙΔΑ» το κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου

Παραδόθηκε στην «ΕΛΠΙΔΑ» το κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Μαραθωνίου κ. Δημήτρης Κωστούρος παρέδωσε στην Πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο «ΕΛΠΙΔΑ» κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, το κοινωνικό μέρισμα από τον περσινό αγώνα, συνεχίζοντας τη στήριξη του Μαραθωνίου Ναυπλίου στα παιδιά που δίνουν σκληρή μάχη αλλά με την ευχή όλων θα βγουν σίγουρα νικητές.

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων επισκέφτηκε την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» όπου και συνάντησε την κα Βαρδινογιάννη, προσφέροντας εκτός από τo κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου Ναυπλίου, μπλούζες του Μαραθωνίου και βιβλία στα παιδιά που νοσηλεύονται εκεί και στα οποία ευχήθηκε περαστικά και γρήγορη επιστροφή στο σπίτι τους.

Απευθυνόμενος στην κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, ο Δημήτρης Κωστούρος είπε: «Αποτελεί τιμή για το Ναύπλιο αλλά και για το Μαραθώνιο, που έχει συνδεθεί με το Όραμα Ελπίδας και με την κυρία Βαρδινογιάννη που επιτελούν ένα σπουδαίο έργο για αυτά τα παιδιά και τους προσφέρουν χαμόγελα και αισιοδοξία. Σας προσκαλώ να έρθετε στο Ναύπλιο στις 3 Μαρτίου, όπως έχετε κάνει στο παρελθόν, για να παρακολουθήσετε τον αγώνα μας και καλώ όλο τον κόσμο να πάρει μέρος στο Μαραθώνιο Ναυπλίου και να ζήσει μοναδικές στιγμές».

Η κα Μαριάννα Βαρδινογιάννη, απαντώντας στον Δήμαρχο Ναυπλιέων τόνισε: «Σας ευχαριστούμε που είστε εδώ, σας ευχαριστούμε για τα δώρα που φέρατε στα παιδιά αλλά και για τη στήριξη σας όλα αυτά τα χρόνια. Η Αργολίδα είναι ο τόπος μου και θα συνεχίσω να στηρίζω το Ναύπλιο αλλά και το Μαραθώνιο που ήδη γνωρίζει πολύ μεγάλη επιτυχία και θέλω να είμαι στην πόλη στις 3 Μαρτίου για τον αγώνα».

Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων, ο οποίος συνοδευόταν από τους πρωταθλητές Γρηγόρη Σκουλαρίκη και Ντενίζ Δημάκη αλλά και τον τεχνικό διευθυντή του Μαραθωνίου Βαγγέλη Παπαποστόλου, προσκάλεσε στον αγώνα της 3ης Μαρτίου και τον Πρόεδρο του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος επισκέφτηκε την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ» μαζί με τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ του «τριφυλλιού».

Ο Μαραθώνιος Ναυπλίου είναι ένα αθλητικό δρομικό γεγονός υψηλών προδιαγραφών και ταυτόχρονα μία πρωτοποριακή Διοργάνωση που στο πλαίσιό της έχει δημιουργήσει ένα πολύπλευρο κοινωνικό γεγονός με πλήθος δράσεων και προγραμμάτων που προάγουν την υγεία, την παιδεία και τον πολιτισμό!

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει αγώνες Μαραθωνίου & Ημιμαραθωνίου Δρόμου, 5 χλμ. & 2,5 χλμ. για όλους και οι εγγραφές συνεχίζονται ηλεκτρονικά στη σελίδα:

https://www.nafpliomarathon.gr/engrafes/eidi-engrafis/

22 σημεία στην Αθήνα που μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο

22 σημεία στην Αθήνα που μπορείς να απολαύσεις το τρέξιμο

Το τρέξιμο δεν χρειάζεται και πολλά, ένα ζευγάρι παπούτσια, ρούχα κατάλληλα και διάθεση.

Χρειάζεται, όμως, και χώρους. Οι δρομείς που τρέχουν μεγαλύτερες αποστάσεις από τα 5-10 χλμ, γνωρίζουν ότι είναι δύσκολο να καλύπτεις τα long run σου στο δρόμο, ανάμεσα σε αυτοκίνητα, ποδήλατα, κάδους και περαστικούς.

Είναι δεδομένο ότι στην ανάγκη θα το κάνεις και αυτό, ωστόσο, πριν ρίξε μια ματιά σε 22 χώρους που μπορείς να τρέξεις χωρίς να κινδυνεύεις από εξωγενείς παράγοντες.

Αττικό άλσος
Περιτριγυρισμένο από Γαλάτσι, Πολύγωνο και Ψυχικό, το Αττικό Άλσος διαθέτει διάφορες διαδρομές για περπάτημα και τρέξιμο.

Ζηρίνειο Στάδιο
Έχει 6 διαδρομές με σκληρό ταρτάν και χόρτο στο κέντρο. Που: Κηφισίας 192

Στάδιο Πεύκης
Διαθέτει 4 διαδρομές με ταρτάν. Στα θετικά: αν βαρεθείς το τρέξιμο, μπορείς να παίξεις ποδόσφαιρο, αφού έχει και γήπεδο ποδοσφαίρου. Πού: Πλατεία Δημοκρατίας και Πλάτωνος, Πεύκη.

Ανάβρυτα – Άλσος Συγγρού
Άσφαλτος ή χώμα, ιδανικό για αποστάσεις μικρές ή μεγάλες, μέσα στο πράσινο.

Δημοτικό Στάδιο Χαλανδρίου
Διαθέτει απλό γήπεδο στίβου, και αθλητικές εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν γήπεδο ποδοσφαίρου, γήπεδα μπάσκετ και κολυμβητήριο. Οι διαδρομές του είναι στρωμένες με ταρτάν σε καλή κατάσταση. Που: 25ης Μαρτίου, κάθετα στην λεωφ. Πεντέλης.

Άλσος Βεΐκου
Υπάρχουν οι αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου Γαλατσίου, που περιλαμβάνουν στίβο μεγάλων διαστάσεων, χωρίς ταρτάν και γήπεδο ποδοσφαίρου.

Αθλητικό Κέντρο Χαϊδαρίου
Έξι διαδρομές στίβου με ταρτάν σε κατάσταση. Διαθέτει και γήπεδο με χλοοτάπητα στο κέντρο του γηπέδου στίβου. Πού: Αγωνιστών Στρ. Χαϊδαρίου & Λεωφ. Αθηνών, Χαϊδάρι.

Αναφιώτικα και Φιλοπάππου
Σκαλάκια, πλακόστρωτο, άσφαλτος και χώμα. Πολλά τερέν σε μια διαδρομή.

Εθνικός Κήπος
Πολύ καλό μέρος για τρέξιμο στο κέντρο της πόλης, προσβάσιμο με κάθε τρόπο. Πολύ ευχάριστη διαδρομή πίσω από το Ζάππειο Μέγαρο.

Άλσος Νέας Σμύρνης
Ωραία επιφάνεια για τρέξιμο αλλά θα κάνεις πολλούς κύκλους για να βγάλεις μερικά χιλιόμετρα.

Λυκαβηττός
Για λίγο πιο έμπειρούς δρομείς που αντέχουν τις ανηφόρες.

Πάρκο Τρίτση
Το Περιβαλλοντικό Πάρκο Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης» στο Ίλιον διαθέτει πολλές διαδρομές και ακόμα, εκτάσεις πρασίνου.

ΣΕΦ
Στο πάρκο δίπλα από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Λειτουργεί σαν αφετηρία για όσους προτιμούν τη παραλιακή διαδρομή μέχρι την Έδεμ, παράλληλα με τις γραμμές του τραμ.

Άγιος Κοσμάς
Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Νεότητας Αγίου Κοσμά (Ε.Α.Κ.Ν.), στο Ελληνικό αποτελεί σημείο συνάντησης δρομέων και αθλητών αφού η διαδρομή έχει φτιαχτεί, αποκλειστικά για τους δρομείς με συνολικό μήκος 2,7 χιλιόμετρα.

Μπαρουτάδικο
Το πάρκο του Μπαρουτάδικου στο Αιγάλεω με χωμάτινη διαδρομή εσωτερικά, ασφάλτινη περιμετρικά και ταρτάν στο γηπεδάκι στην καρδιά του άλσους.

Μητροπολιτικό πάρκο Καλλιθέας
Στο μητροπολιτικό πάρκο της Καλλιθέας με χωμάτινη διαδρομή 800-900 μέτρων περιμετρικά, γηπεδάκια 5Χ5. Έχει και καλό καφέ για μετά στο Central.

Kαλλιμάρμαρο
Στο πέταλο περιμετρικά του Παναθηναϊκού Σταδίου. Διαδρομή περίπου 500 μέτρων με εξαιρετικό χώμα και φυσικά σκαλοπάτια για ενδυνάμωση.

Πλατεία νερού
Στην πλατεία νερού στο Φάληρο. Τρέξιμο σε πλακόστρωτο και άσφαλτο, δίπλα στη θάλασσα.

Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος
Μέσα στο πάρκο, χωμάτινες διαδρομές με ανηφόρες, κατηφόρες και πλακόστρωτο.

Πέταλο Παναθηναϊκού σταδίου
Γύρω από το Παναθηναϊκό στάδιο, στο μαλακό μαύρο χώμα του πετάλου. Και μπόνους σκαλάκια.

Φιλοθέη
Το πεντάρι της Φιλοθέης, διαδρομή προστατευμένη σε μία από τις ωραιότερες περιοχές κατοίκησης.

Καβούρι
Δίπλα στη Θάλασσα. Μια από τις ωραιότερες διαδρομές χειμώνα-καλοκαίρι.

Send this to a friend