Έλα να πάμε στο νησί, κλείσε θέση για το… POROSEA!

Έλα να πάμε στο νησί, κλείσε θέση για το… POROSEA!

Οι μέρες για την πλέον εντυπωσιακή multisport διοργάνωση του καλοκαιριού πλησιάζουν! Το POROSEA, αναμένει αθλητές και επισκέπτες στο πανέμορφο νησί του Πόρου στις 8 & 9 Ιουνίου 2019 για ένα διήμερο γεμάτο δράση, αδρεναλίνη, διασκέδαση και πολλές εκπλήξεις.

Ο Δήμος Πόρου, το Saronic Triathlon Club και η εταιρεία whynot προσκαλούν όλους σε μια ανανεωμένη διοργάνωση με φόντο τις ομορφιές του νησιού, τις τοπικές γεύσεις και την ξακουστή φιλοξενία των κατοίκων.

Το ελληνικό καλοκαίρι έφτασε και οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γεμάτο διήμερο, με πολλές και διάφορες δράσεις για μικρούς και μεγάλους, να σεργιανίσουν στα σοκάκια του νησιού και να κολυμπήσουν στις όμορφες, γραφικές παραλίες.

Είναι δε σημαντικό ότι η τουριστική κίνηση στο νησί αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς ήδη αρκετές οικογένειες έχουν κρατήσει θέσεις για το διήμερο, γεγονός που αναδεικνύει την σταθερή άνοδο του αθλητικού τουρισμού για όλους.

Οι εγγραφές θα μείνουν ανοικτές για λίγες μέρες ακόμα, με τους διοργανωτές να αναμένουν να σημειωθεί ένα ακόμα ρεκόρ συμμετοχών στην διοργάνωση.

Προσοχή: Δεδομένης της αυξημένης ζήτησης για όλες τις δράσεις του διημέρου, αλλά και της έναρξης του καλοκαιριού, καθώς ο Πόρος είναι ένας από τους πιο όμορφους τουριστικούς προορισμούς και πολύ κοντά στην Αθήνα, οι διοργανωτές καλούν τους επισκέπτες να μεριμνήσουν εγκαίρως για την διαμονή τους στα τοπικά καταλύματα και την ακτοπλοϊκή τους μεταφορά το συντομότερο δυνατόν.

Μην χάσετε την ευκαιρία να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας και να απολαύσετε ένα υπέροχο διήμερο με φόντο το πανέμορφο νησί της νοτιοδυτικής άκρης του Σαρωνικού. Μείνετε συντονισμένοι για πολλές ακόμα εκπλήξεις!

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και με την υποστήριξη του Saronic Triathlon club και της Panexpedition.

Χρυσοί χορηγοί της διοργάνωσης είναι οι εταιρείες ΒΙΚΟΣ, Vuarnet, καθώς και η Dole.

«Έλα να πάμε στο νησί», λοιπόν, για να απολαύσουμε γραφικά τοπία, γαλάζια νερά, άθληση, διασκέδαση, εκπλήξεις και πολλά χαμόγελα!

Μείνετε συντονισμένοι:

sitehttps://why-n.gr/event/porosea-2019/

facebookhttps://www.facebook.com/whynoteventsgr/

instagramhttps://www.instagram.com/why_not.gr/

Το πρόγραμμα της διοργάνωσης

Σάββατο 08 Ιουνίου 2019

10.00 – 21.00: Λειτουργία γραμματείας στo κτήριο ΣυγγρούΠροσοχή, η γραμματεία δεν βρίσκεται στο χώρο διεξαγωγής των κολυμβητικών αγώνων.
11.00 : Κολύμβηση Kids 300m στην παραλία του Ρώσικου Ναύσταθμου
11.15 : Κολύμβηση 1500m στην παραλία του Ρώσικου Ναύσταθμου
11.30 : Κολύμβηση 3000m στην παραλία του Ρώσικου Ναύσταθμου
13.00 : Aqua Aerobics by Niovi Mara παραλία του Ρώσικου Ναύσταθμου
13.45: Απονομές κολυμβητικών αγώνων στην παραλία του Ρώσικου Ναύσταθμου
17.45 – 18.00: City Run 1500m, εκκίνηση και τερματισμός στην πλατεία Ηρώων, λιμάνι Πόρου.
18.00 – 18.50: City Run 5.000m εκκίνηση και τερματισμός στην πλατεία Ηρώων, λιμάνι Πόρου.
18.10 – 19.20: City Run 10.000m, εκκίνηση και τερματισμός στην πλατεία Ηρώων, λιμάνι Πόρου.
20.00 – 20.45: Απονομές δρομικών αγώνων στην πλατεία Ηρώων, λιμάνι Πόρου.
20.30: Pasta Party
21.00 – 21.30: Briefing Τριάθλου & Aquathlon στο κτήριο Συγγρού.
21.30: Μουσική Συναυλία

Κυριακή 09 Ιουνίου 2019

07.00 – 11.00: Λειτουργία γραμματείας στo κτήριο ΣυγγρούΠροσοχή, η γραμματεία δεν βρίσκεται στο χώρο διεξαγωγής των αγωνισμάτων
07.30 – 08.30: Bike check in για Standard & Sprint  
09.00: Εκκίνηση Sprint & Aquathlon
09.15: Εκκίνηση Standard
10.30 – 11.00: Bike check in για Super Sprint & Kids  
11.30: Εκκίνηση Super Sprint (Με την προϋπόθεση ότι έχει ολοκληρωθεί το ποδηλατικό σκέλος των Sprint & Standard)
12.30: Εκκίνηση Kids
12.30 – 14.00: Bike check out
13.30: Απονομές Τριάθλου & Aquathlon στην πλατεία Ηρώων, λιμάνι Πόρου.

Previous ArticleNext Article

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Είσαι ερασιτέχνης δρομέας και νιώθεις πως η προπόνησή σου έχει φτάσει σε ένα τέλμα; Αισθάνεσαι πως το σώμα σου «διαμαρτύρεται» για τις μεθόδους που χρησιμοποιείς;

Το κολύμπι και η εξάσκηση μέσα στην πισίνα είναι πάντα ένας τρόπος για να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου, να βελτιώσεις την φόρμα σου όταν νιώθεις πως αυτή πέφτει και κυρίως, να διατηρηθείς σε ένα καλό επίπεδο όσον αφορά τις αντοχές σου.

Ο Γκέθιν Τζόουνς, πρώην επαγγελματίας παίκτης του ράγκμπι, νυν σχολιαστής αθλητικών γεγονότων στη βρετανική τηλεόραση και δρομέας, ανέλυσε τους τέσσερις βασικούς λόγους που ένας δρομέας πρέπει να εντάξει το κολύμπι στην προπόνησή του.

Όταν, λοιπόν, με το καλό ανοίξουν τα κολυμβητήρια ή υπάρχει η δυνατότητα να πάμε στη θάλασσα, καλό είναι όσοι ασχολούνται με το τρέξιμο, τότε για τέσσερεις διαφορετικούς λόγους, καλό είναι να κάνουμε τις προπονήσεις μας και στο νερό.

1. Δραστική ανάκτηση δυνάμεων

«Στο πίσω μέρος του μυαλού μας, το κολύμπι χρησιμεύει κατά βάση ως μια αποτελεσματική μέθοδος θεραπείας δια μέσου νερού για τραυματισμούς», λέει ο Γκέθιν Τζόουνς και όντως έτσι είναι. Ειδικά για να αντιμετωπιστούν τραυματισμοί στο γόνατο, το κολύμπι συνιστάται μονίμως από τους ειδικούς, κυρίως εξαιτίας του ότι δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη φυσική κατάσταση για να κολυμπήσεις. Η πρόληψη ωστόσο είναι πάντα προτιμότερη από την θεραπεία…

Αν οι συνεχόμενες προπονήσεις έχουν ρίξει τις δυνάμεις σας, ίσως το να αντικατασταθεί ένα τρέξιμο την εβδομάδα με μια προπόνηση στην πισίνα είναι η κατάλληλη λύση. Το κολύμπι κρατά σε καλή κατάσταση τους ρυθμούς με τους οποίους λειτουργεί η καρδιά, βελτιώνει την λειτουργία των αρθρώσεών σας ενώ διώχνει και το άγχος. Είναι χαρακτηριστικό πως έρευνα του περιοδικού Human Kinetics έδειξε πως οι κολυμβητές αυξάνουν κατά 50% τον χρόνο της ζωής τους σε σχέση με τους μη-κολυμβητές.

2. Μετατρέπει την αδυναμία σε δύναμη

Πολλοί δρομείς διστάζουν να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων όπως το Τρίαθλο. Αυτό έχει να κάνει με το ότι για την συμμετοχή σε τέτοιους αγώνες απαιτείται ένα πιο αναβαθμισμένο επίπεδο φυσικής κατάστασης. Το κολύμπι είναι ό,τι πρέπει για κάτι τέτοιο.

«Όταν έμαθα κολυμβητικές τεχνικές προπόνησης μπόρεσα και να αυξήσω τις αντοχές μου σε μεγαλύτερες αποστάσεις», λέει ο Γκέθιν, ο οποίος έκανε διάφορα τεστ αναφορικά με τις αναπνοές του σε σχέση με τον χρόνο που χρειάστηκε για να διανύσει συγκρεκριμένες αποστάσεις. Με την βοήθεια του προπονητή του στο κολύμπι κατάφερε να αυξήσει τους χρόνους του μειώνοντας το επίπεδο της κούρασής του. Με άλλα λόγια, έτρεχε περισσότερο και κουραζόταν λιγότερο, κάτι που είναι προϋπόθεση για την συμμετοχή σε πιο εξειδικευμένα είδη αγώνων.

3. Βελτίωση της φυσικής κατάστασης

Η προπόνηση μέσα στην πισίνα οδηγεί σε πολλά οφέλη για τις αθλητικές δραστηριότητες στο έδαφος. Το κολύμπι στηρίζεται στις κοφτές αναπνοές και το οξυγόνο που καταναλώνεται από το σώμα είναι λιγότερο σε σχέση με το τρέξιμο. Το σώμα δηλαδή λειτουργεί με το οξυγόνο που ήδη έχει.

Με τη πάροδο του χρόνου, η αύξηση της αποτελεσματικότητας του οξυγόνου του σώματός σας βελτιώνει τις αντοχές. Σύμφωνα με την στήλη Journal of Medicine του σκανδιναβικού περιοδικού Science αυτό μπορεί να γίνει μόλις με 12 συνεδρίες στην πισίνα. «Η ικανότητα των πνευμόνων μου ήταν απίστευτη» λέει ο Γκέθιν συμφωνώντας και προσθέτει: «Έκανα προπόνηση με ένα φίλο με τον οποίο συνήθως τρέχουμε μαζί. Τον είχα αφήσει πολύ πίσω και δεν είχα κουραστεί καν».

4. Αναβάθμιση των αντοχών

Το κολύμπι σε βοηθάει να αναπτύξεις την μυϊκής ισχύ σου και έτσι βελτιώνεται και η απόδοση του σωματός. Το νερό έχει πυκνότητα μεγαλύτερη κατά 800% σε σχέση με τον αέρα και έτσι οι μύες γύρω από τις αρθρώσεις γυμνάζονται και αποκτούν μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη.

«Στο κολύμπι απαιτείται να κρατάς το σώμα σου οριζόντια», προσθέτει ο Γκέθιν. Το αποτέλεσμα είναι μια μυϊκή διάπλαση που καίει οξυγόνο πολύ πιο αποτελεσματικά, κάτι που είναι ζητούμενο για κάθε δρομέα.

Διαβάστε ακόμα: Μαγνήσιο και δρομείς: Το μέταλλο που καθορίζει την αθλητική απόδοση

Μοντέρνο Πένταθλο: Διακρίσεις στο Πρωτάθλημα Open της Βουλγαρίας

Εξαιρετική εμφάνιση έκαναν οι νεαροί Έλληνες πρωταθλητές του Μοντέρνου Πεντάθλου στο Πρωτάθλημα Open Ανδρών – Γυναικών και Ανδρών Κ21 – Γυναικών Κ21 της Βουλγαρίας, με πολύ καλά πλασαρίσματα και κατάκτηση μεταλλίων, στον πρώτο τους αγώνα μετά από τέσσερις μήνες σε συνθήκες καραντίνας.

Η 16χρονη Αριάδνη Νάσκαρη στο ντεμπούτο της σε διεθνή αγώνα, κατέκτησε τη δεύτερη θέση και το αργυρό μετάλλιο και στις δύο κατηγορίες των γυναικών συγκεντρώνοντας 903 βαθμούς, με 2.56.89 στα 200μ. ελεύθερο, 27-9 χτυπήματα στο ξίφος μονομαχίας και 14.16 στο Lazer Run (4Χ800μ.  και ενδιάμεσα 4Χ5 εύστοχες βολές από τα 10 μέτρα με ακτίνα lazer). Να σημειωθεί ότι η 18χρονη νικήτρια Ζβέτλα Ζγκούροβα (984 βαθμοί) είναι η  παγκόσμια πρωταθλήτρια και πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2019 στην κατηγορία Κ17 (το 2020 δεν έγιναν οι διοργανώσεις).

Στους Άνδρες Κ21 πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο 17χρονος Δημήτρης Δραζίνος, που πήρε το αργυρό μετάλλιο, αλλά και όλη η ελληνική ομάδα που κατέκτησε το Κύπελλο στο ομαδικό. Ο Δραζίνος, που ήρθε τέταρτος στους άνδρες, συγκέντρωσε 1071 βαθμούς (2.03.89 κολύμβηση, 11-16 ξιφασκία και 11.58.56 στο Lazer Run).

O 17χρονος Θεοχάρης Μάινα κατέλαβε την 6η θέση και ο επίσης 17χρονος Φίλιππος Σεχίδης την 10η σε σύνολο  25 συμμετεχόντων. Ο Μάινα συγκέντρωσε 1031 βαθμούς (2.16.44, 11-16, 12.13.75) και ο Σεχίδης 965 βαθμούς (2.13.06, 8-19, 13.00.23).

Ακόμη, ο Παύλος Δακουτρός κατέλαβε την 10η θέση (σε σύνολο 28 πενταθλητών) στους Άνδρες με 990 βαθμούς (2.15.48, 15-12, 13.28.50).

Νικητής στους Άνδρες αναδείχθηκε ο 24χρονος Τοντόρ Μιχάλεφ με 1178 βαθμούς και στους Άνδρες Κ21 ο 18χρονος Ραντοσλάβ Στόϊτσεφ με 1097 βαθμούς.

Να σημειωθεί ότι η Βουλγαρία είναι μια από τις μεγάλες δυνάμεις του Μοντέρνου Πεντάθλου και κάθε χρόνο στη Σόφια διεξάγεται ένα από τα πέντε Παγκόσμια Κύπελλα της Διεθνούς Ομοσπονδίας (UIPM). Ειδικά φέτος θα διεξαχθούν στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας δύο Παγκόσμια Κύπελλα (7-11 Απριλίου και 15-18 Απριλίου).

x
Send this to a friend