Λάθη που καταστρέφουν την προπόνησή σου

6 λάθη που καταστρέφουν τα αποτελέσματα της προπόνησής σου

Αν γυμνάζεσαι εντατικά για καιρό αλλά ακόμα δεν έχεις δει ικανοποιητικά αποτελέσματα, ίσως κάνεις κάποιο (ή όλα) από τα παρακάτω συνηθισμένα λάθη.

Υπερβολικοί/εξωπραγματικοί στόχοι

Αν θέλεις να χάσεις πολλά κιλά, πρέπει να έχεις υπομονή και να μη βιάζεσαι να δεις θεαματικά αποτελέσματα. Το ίδιο ισχύει και αν είσαι πολύ αδύνατος και θέλεις να αποκτήσεις γραμμώσεις και 6-pack μέσα σε 2 εβδομάδες. Οι τακτικές που υπόσχονται άμεσα και εντυπωσιακά αποτελέσματα είναι προσωρινές και σίγουρα όχι πιο υγιεινές από τις κλασσικές μεθόδους, που παίρνουν μεν αρκετό καιρό, αλλά τα αποτελέσματά τους είναι μόνιμα και σταθερά.

Γι’ αυτό, μην απογοητεύεσαι αν έχει περάσει ένας μήνας γυμναστικής και ακόμη δεν έχεις δει μεγάλη διαφορά. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους και οπλίσου με πολλή υπομονή και όρεξη για μια αλλαγή προς το καλύτερο.

Υδατάνθρακες πριν/ πρωτεΐνες μετά τη γυμναστική

Οι “λευκοί” υδατάνθρακες (λευκό ψωμί, ρύζι κτλ) δεν μπορούν να επεξεργαστούν εύκολα, με αποτέλεσμα να αποθηκεύονται σαν λίπος στο σώμα και όχι να δίνουν ενέργεια στον οργανισμό για να γυμναστεί. Τα προϊόντα ολικής άλεσης και οι μη επεξεργασμένοι υδατάνθρακες από την άλλη, είναι πιο υγιεινοί και απελευθερώνουν αργά την ενέργειά τους, δίνοντας επαρκή δύναμη στον οργανισμό για να γυμναστεί.

Κοινώς, άσε στην άκρη τα ανθυγιεινά επεξεργασμένα σνακ, τα οποία δε δίνουν ένα συν στη γυμναστική, αλλά μόνο στο δείκτη της ζυγαριάς.

Μειωμένη πρόσληψη σιδήρου

Η μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων μπορεί να επιφέρει και έλλειψη σιδήρου στον οργανισμό, κάτι που προκαλεί συχνή κόπωση και αίσθημα αδυναμίας. Ο σίδηρος δε βρίσκεται μόνο στο κρέας, αλλά και στα όσπρια (ιδανικά σε συνδυασμό με πρόσληψη βιταμίνης C- πχ. φακές με πορτοκαλάδα), αλλά και σε σαλάτες.

Το σπανάκι, η ρόκα και το λάχανο είναι πλούσια σε σίδηρο, το ίδιο και το κόκκινο κρέας, όπως η άπαχη χοιρινή μπριζόλα.

Τροφές και ροφήματα που μπορούν να μηδενίσουν την προπόνησή σας!

Καταπόνηση του οργανισμού

Στη γυμναστική δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολές, καταπονώντας το σώμα μας. Όταν νιώθουμε κουρασμένοι ή πονάμε, οφείλουμε να σταματήσουμε. Η καταπόνηση των μυών και των συνδέσμων μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό, ο οποίος θα πάει πίσω τις προσπάθειές μας, γι’ αυτό πρέπει να ακούμε το σώμα μας και να ξέρουμε πότε πρέπει να σταματήσουμε.

Αν πηγαίνεις στο γυμναστήριο, μη διστάζεις να ζητήσεις τις συμβουλές των γυμναστών και να τους ρωτάς για ό,τι απορία έχεις. Αν ξεκινάς τώρα και τα οικονομικά σου αντέχουν, προσέλαβε έναν personal trainer, ο οποίος θα σε καθοδηγήσει κατάλληλα.

Ανεπαρκής ύπνος

Ο ύπνος είναι η φόρτιση των μπαταριών σου. Αν κοιμάσαι λιγότερο από 8 ώρες κάθε βράδυ, είναι λογικό να μην έχεις ενέργεια και αυξημένη διάθεση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η έλλειψη ύπνου δεν επηρεάζει τόσο τις επιδόσεις σου στις ασκήσεις, αλλά σίγουρα επηρεάζει τις αντοχές σου και αντί να μπορέσεις να περάσεις 2 γεμάτες ώρες στο γυμναστήριο, θα κουραστείς και θα εγκαταλείψεις πολύ νωρίτερα.

Ανθυγιεινή διατροφή

Όπως έχεις ξαναδιαβάσει στο Men Exclusive, το υγιές σώμα αποτελεί συνδυασμό σωστής άσκησης και υγιεινής διατροφής. Αν η διατροφή σου αποτελείται από επεξεργασμένους υδατάνθρακες, τηγανητά φαγητά και junk food, μην περιμένεις να δεις αποτελέσματα.

Σκοπός σου είναι να πέσουν τα ποσοστά λίπους και να αυξηθεί η μυική σου μάζα, γι’ αυτό πρέπει να αποφεύγεις τα τηγανητά και να προτιμάς τα ψητά και τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Παράλληλα, ακολούθησε ασκήσεις αεροβικής, βάρη και κοιλιακούς.

Διαβάστε επίσης: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε μετά την προπόνηση;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Με μια ματιά: Τι έκαναν σήμερα (Σάββατο 30/7) οι Έλληνες αθλητές στο Τόκιο

Τρομερή πρόκριση πήρε ο Κριστιάν Γκολομέεβ, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση της ημιτελικής σειράς του και με 21.60 πέρασε στον μεγάλο τελικό των 50 μέτρων ελεύθερο με τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ένα μόλις άλμα χρειάστηκε ο Μίλτος Τεντόγλου για να πάρει την πρόκριση στον τελικό του μήκους, με 8.20μ. και έβαλε πλώρη για μετάλλιο.

Η Εθνική πόλο ανδρών διέλυσε με σκορ 28-5 τη Νότια Αφρική και φορτσάρει για την κορυφή του Α’ ομίλου, όπου συγκατοικεί αυτή τη στιγμή με την Ιταλία.

Ο Εμμανουήλ Καραλής στην παρθενική του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του επί κοντώ με άλμα στα 5,75μ. Εκτός τελικού στον ίδιο αγώνα έμεινε ο Κώστας Φιλιππίδης.

Με τη 19η θέση στο σύνολο, η Χρύσα Αναγνωστοπούλου έμεινε εκτός τελικού στη δισκοβολία γυναικών.

Η Ελισάβετ Πεσιρίδου τραυματίστηκε στην εκκίνηση, πριν το πρώτο εμπόδιο και έμεινε εκτός ημιτελικών στα 100μ εμπόδια.

O Θοδωρής Ιακωβίδης ολοκλήρωσε τον αγώνα του με συνολικά 338κ (182κ στο ζετέ και 156κ. στο αρασέ) και κατετάγη ενδέκατος, συγκλονίζοντας με τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα.

Στην ενδέκατη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Γιάννης Μιτάκης μετά την όγδοη ιστιοδρομία.

Πηγή: www.sport-fm.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Η ιστοσελίδα του West Run είναι στον αέρα!

Στις 17 Οκτωβρίου έρχεται το 1ο WEST RUN, στον δήμο Αγίων Αναργύρων – Καματερού, για να ταράξει τα νερά της δρομικής κοινότητας.

Η Οργανωτική Επιτροπή με χαρά ανακοινώνει ότι η ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.westrun.gr είναι στον αέρα. Οι ενδιαφερόμενοι δρομείς μπορούν να την επισκέπτονται από σήμερα. Μέσα σε αυτή υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν την διοργάνωση (Προκήρυξη – διαδρομές – χορηγοί).

Η ιστοσελίδα θα ενημερώνεται τακτικά με νεότερες σημαντικές πληροφορίες και ανακοινώσεις.

Τις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθούν και οι φόρμες εγγραφών. Θα υπάρχει δυνατότητα ατομικής ή ομαδικής εγγραφής.

Θα περιλαμβάνει αποστάσεις 20 χλμ, σκυταλοδρομία 20 χλμ (2 Χ 10 χλμ), 5 χλμ και παιδικό αγώνα.

Το WEST RUN αποτελεί μια διοργάνωση του δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού. Την επιμέλεια και την τεχνική υποστήριξη της διοργάνωσης έχει αναλάβει η My Sportevent

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected]

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend