Τρεις τρόποι να χάσετε βάρος χωρίς αυστηρή δίαιτα!

Τρεις συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα!

Αν θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας και να είστε υγιείς, είναι δεδομένο ότι πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που τρέφεστε και να αποκτήσετε νέες συνήθειες.

Εάν δε φροντίσετε να τις εντάξετε στην καθημερινότητά σας συστηματικά, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο θα έχουν γίνει δεύτερη φύση σας και θα είναι πιο πολύ εύκολο να μην τις ξεχνάτε.

Αυτό είναι το “κλειδί” για να υιοθετήσεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες: να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας, ώστε κάποια στιγμή να μη χρειάζεται να σκεφτείς τι πρέπει να κάνεις αλλά να σου φαίνεται “αφύσικο” να μην κάνεις το σωστό!

Με τον τρόπο αυτό, θα μπορείς να διατηρείς το ιδανικό σου βάρος, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγεις σε αυστηρές δίαιτες (και αφού τις ολοκληρώσεις, να ξαναπαίρνεις όλα τα κιλά ή και περισσότερα), και θα νιώθεις ότι κάνεις κάτι καλό για τον οργανισμό και την υγεία σου.

Μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορείς να ακολουθήσεις από σήμερα κιόλας είναι οι εξής:

Γέμισε το σπίτι με υγιεινές τροφές

Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε κυρίως ό,τι βρίσκουμε πρόχειρο γύρω μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό γύρω σου να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα και λαχανικά που μπορούν να καταναλωθούν χωρίς πολλές διαδικασίες (π.χ. μήλα, καρότα. αχλάδια, μπανάνες, σέλερι). Φρόντισε όλα τα αρτοσκευάσματα που αγοράζεις να είναι από αλεύρι ολικής άλεσης και εξαφάνισε τα μπισκότα, τα αναψυκτικά και τα αλμυρά σνακ. Μερικές ακόμα υγιεινές τροφές που πρέπει να έχεις είναι ξηροί καρποί, φιλέτο γαλοπούλας, αυγά και σπόροι.

Κάθισε στο τραπέζι για να φας

Ποτέ μην τρως “στο πόδι”. Αντίθετα, κάθισε στο τραπέζι, πάρε πιάτο και μαχαιροπίρουνο και φάε το φαγητό σου –ακόμα κι αν είναι κάτι πρόχειρο. Έτσι, δίνεις στον οργανισμό σου τον απαιτούμενο χρόνο για να συνειδητοποιήσει πότε χόρτασε και τείνεις να τρως μικρότερες ποσότητες. Ποτέ μην τσιμπάς απευθείας από την κατσαρόλα, το ταψί ή τη μεγάλη συσκευασία ενός τροφίμου. Σέρβιρε στο πιάτο σου και απόλαυσέ το.

Πιες νερό και όχι “υγρές θερμίδες”

Περιορίζοντας τις θερμίδες που παίρνεις από τους χυμούς, τα αναψυκτικά και τα ποτά είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αδυνατίσεις. Τα περισσότερα από αυτά έχουν μικρή ή και ελάχιστη διατροφική αξία, οπότε δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από κενές θερμίδες. Αντίθετα, πρέπει να πίνεις πολύ νερό που έχει 0 θερμίδες και προσφέρει απαραίτητη ενυδάτωση. Δοκίμασε το εξής κόλπο: κάθε φορά που σκέφτεσαι να τσιμπήσεις κάτι πιες πρώτα ένα ολόκληρο ποτήρι νερό. Εάν εξακολουθείς να θέλεις να το φας, μπορείς να το κάνεις, αλλά είναι εξαιρετικά πιθανό να μην νιώθεις πια πείνα.

Previous ArticleNext Article

Ποιες ασκήσεις έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες;

Aεροβικές ασκήσεις και αντιγηραντικά οφέλη

Η αεροβική άσκηση αντοχής (τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο κ.α.) βοηθά κάποιον να είναι πιο υγιής στα γεράματα, ενώ δεν υπάρχει το ίδιο αντιγηραντικό όφελος με την άσκηση αντίστασης, όπως τα βαράκια, σύμφωνα με γερμανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ούρλιχ Λάουφς του Πανεπιστημίου της Λειψίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “European Heart Journal” της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, μελέτησαν 266 εθελοντές που χωρίσθηκαν τυχαία σε τρεις ομάδες και ακολούθησαν επί έξι μήνες (τρία 45λεπτά την εβδομάδα) διαφορετικά προγράμματα άσκησης.

Η πρώτη ομάδα έκανε ασκήσεις αντοχής, η δεύτερη υψηλής έντασης ασκήσεις με διαλείμματα και η τρίτη ασκήσεις αντίστασης για ενδυνάμωση των μυών. Ακολούθησαν κυτταρικές και άλλες αναλύσεις για να διαπιστωθεί η επίπτωση κάθε διαφορετικού είδους άσκησης στο ανθρώπινο σώμα.

Διαπιστώθηκε ότι οι ασκήσεις αντοχής και, σε μικρότερο βαθμό, οι ασκήσεις υψηλής έντασης με διαλείμματα επιβραδύνουν ή και αναστρέφουν τη διαδικασία της κυτταρικής γήρανσης, ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με τα βαράκια και τις άλλες ασκήσεις αντίστασης σε μηχανήματα γυμναστηρίου.

«Η νέα μελέτη επιβεβαιώνει τις τρέχουσες συστάσεις της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας ότι η άσκηση αντίστασης πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά προς την άσκηση αντοχής και να μην την υποκαθιστά», δήλωσε ο ερευνητής δρ Κρίστιαν Βέρνερ του Πανεπιστημίου του Σάαρλαντ.

Σε ξεχωριστό σχόλιο στο ίδιο ιατρικό περιοδικό, δύο ελληνικής καταγωγής καθηγητές του βρετανικού Πανεπιστημίου και του Νοσοκομείου Freeman του Νιούκασλ, οι Κωνσταντίνος Στέλλος και Ιωακείμ Σπυριδόπουλος, επισημαίνουν ότι «τα ευρήματα της νέας μελέτης σαφώς αναδεικνύουν το πλεονέκτημα της αεροβικής άσκησης αντοχής σε σύγκριση με την άσκηση αντίστασης, όσον αφορά την καρδιαγγειακή γήρανση».

ΣΕΓΑΣ: Ζητήματα αθλητισμού, ακούει κανείς;

Συνάντηση ΣΕΓΑΣ -ΕΟΣΛΜΑΥ με αφορμή το νέο αθλητικό Νόμο

Πέντε μήνες πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκυο και λιγότερο από δύο μήνες από τους Πανευρωπαϊκούς Κλειστού Στίβου, ενώ η προολυμπιακή προετοιμασία των Αθλητών είναι σε πλήρη εξέλιξη, ο Ελληνικός Αθλητισμός σπαράσσεται από διχαστικές λογικές, σκάνδαλα και σκανδαλολογία, κομματικοποίηση, αυταρχικές συμπεριφορές και δημιουργία κλίματος απαξίωσης των αθλητικών στελεχών και των Φορέων του Ερασιτεχνικού Αθλητισμού.

Συμφωνούμε απολύτως με τις προσπάθειες νοικοκυρέματος ή εξυγίανσης κάποιων παθογενειών ή ακόμη και θλιβερών καταστάσεων, που υπάρχουν σε συγκεκριμένες περιπτώσεις στον Ελληνικό Αθλητισμό, όπως σε όλους τους τομείς της κοινωνίας.

Και φυσικά λέμε ΝΑΙ στους πάσης φύσεως ελέγχους. Είμαστε, όμως, αντίθετοι σε γενικεύσεις, όπως και σε κάθε απόφαση της ΓΓΑ που δεν στηρίζεται σε τεκμηριωμένα στοιχεία.

Το Υφυπουργείο Αθλητισμού, εδώ και πολλούς μήνες, έχει επιλέξει – δυστυχώς – να δημιουργήσει κλίμα που διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του Ελληνικού Αθλητισμού, αγνοώντας την ανάγκη να μην διαταραχθεί ο ετήσιος αθλητικός κύκλος, ιδιαίτερα σε μια προ Ολυμπιακή χρονιά.

Η απροκάλυπτη επιθυμία του Υφυπουργού Αθλητισμού, να εγκαταστήσει δικής του επιλογής πρόσωπα στις διοικήσεις των Αθλητικών Ομοσπονδιών, η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των εκλογικών διαδικασιών με αμφίβολης συνταγματικότητας διατάξεις και η ανάμειξη του στις εκλογικές διαδικασίες, συνιστούν πολύ κακή πρακτική, που δεν βοηθά τον αθλητισμό και μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα.

Η επιχειρούμενη «μεταρρύθμιση», σε πολλά σημεία της οποίας θα μπορούσε κανείς να συμφωνήσει, έχει προκαλέσει συνεχείς και αποσπασματικές νομοθετικές παρεμβάσεις, ένα πρωτοφανή όγκο γραφειοκρατικών διαδικασιών, σε μια περίοδο που οι αρμόδιες Κρατικές Υπηρεσίες υπολειτουργούν, μόνο και μόνο για να ελεγχθούν οι εκλογικές διαδικασίες των Ομοσπονδιών και φθάσαμε στο σημείο να παρατείνονται συνεχώς οι θητείες των Δ.Σ. χωρίς να είναι σήμερα βέβαιο (παρά τη θέληση των Ομοσπονδιών) ότι οι εκλογές θα μπορέσουν να διεξαχθούν μέχρι το τέλος Μαρτίου, οπότε λήγει η θητεία των εκλεγμένων διοικήσεων.

Την ίδια στιγμή, ο ερασιτεχνικός αθλητισμός βιώνει με ιδιαίτερη ένταση τις αρνητικές συνέπειες από το δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Ο ΣΕΓΑΣ, το 2020 υπέστη απώλειες των ιδίων Εσόδων του άνω των 3,5 εκ. ευρώ, την ίδια χρονιά που η Πολιτεία αφ’ ενός περιέκοψε τον προϋπολογισμό του κατά 420 χιλιάδες ευρώ και αφ’ ετέρου δεν προχώρησε στην καταβολή έκτακτης επιχορήγησης – αποζημίωσης, όπως θα έπρεπε, αφού με εντολή της, για την προστασία της δημόσιας υγείας, δεν πραγματοποιήθηκε ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας και οι άλλοι δρομικού Αγώνες. Χωρίς χρηματοδότηση για το 2021 (του οποίου ήδη συμπληρώνεται ο πρώτος μήνας), ο κίνδυνος αδυναμίας να συνεχιστεί απρόσκοπτα το αγωνιστικό πρόγραμμα του Κλειστού Στίβου, η οικονομική υποστήριξη Αθλητών, Προπονητών, Σωματείων είναι υπαρκτός και άμεσος.

Γι’ αυτό, καλούμε την Κυβέρνηση και τον Αρμόδιο Υφυπουργό κ. Αυγενάκη:

1. Να διασφαλίσει την απρόσκοπτη και ομαλή διεξαγωγή των Αρχαιρεσιών των Αθλητικών Ομοσπονδιών χωρίς εξωθεσμικές παρεμβάσεις – εκβιασμούς και πιέσεις πολιτικών στελεχών.

2. Να διασφαλίσει ότι ανεξάρτητα από τις επιδημιολογικές συνθήκες οι εκλογές θα διεξαχθούν με φυσικό τρόπο και τήρηση ειδικών πρωτοκόλλων και,

3. Να προχωρήσει άμεσα η καταβολή της πρώτης δόσης της Κρατικής επιχορήγησης του 2021, για να συνεχιστεί απρόσκοπτα η μισθοδοσία των εργαζομένων (Υπαλλήλων, Προπονητών, Γιατρών, Φυσικοθεραπευτών), η προετοιμασία των Πρωταθλητών μας, το στοιχειώδες αγωνιστικό πρόγραμμα κ.λπ.

4. Να διεκδικήσει ενίσχυση των αθλητικών σωματείων και το 2021, αφού το δεύτερο κύμα της συνεχιζόμενης πανδημίας, έχει αναστείλει το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητας τους.

x
Send this to a friend