Το εντυπωσιακό iPhone X υποδέχθηκε στα καταστήματά της η WIND!

Το εντυπωσιακό iPhone X υποδέχθηκε στα καταστήματά της η WIND την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου. Σε ειδικό event, που πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα της εταιρείας στην Κηφισιά, πλήθος κόσμου  καλωσόρισε την εντυπωσιακή συσκευή και συμμετείχε σε κλήρωση για να κερδίσει εντελώς δωρεάν το νέο μοντέλο της Apple. Στο κατάστημα WIND Κηφισιάς βρέθηκαν η Ελεονόρα Μελέτη και ο Κωνσταντίνος Αργυρός, που κρατώντας στα χέρια τους το κορυφαίο smartphone στην κατηγορία του, δοκίμασαν τις μοναδικές επιδόσεις του και έζησαν την απόλυτη εμπειρία!

Η Ελεονόρα Μελέτη και ο Κωνσταντίνος Αργυρός στο κατάστημα WIND Κηφισιάς για το νέο iPhone X

Το iPhone X  διαθέτει εκπληκτικό σχεδιασμό από αλουμίνιο και το ανθεκτικότερο γυαλί που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε smartphone. Έχει εξαιρετική οθόνη Super Retina 5,8 ιντσών, βελτιωμένη κάμερα, πανίσχυρο επεξεργαστή A11 Bionic που επιτρέπει εντυπωσιακή εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας, 3D Gaming και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης. Επίσης διαθέτει αναγνώριση προσώπου που παρέχει έναν καινοτόμο και ασφαλή τρόπο ξεκλειδώματος, ταυτοποίησης και πληρωμών.

Previous ArticleNext Article

RUN FOR THE OCEANS 2019: Πάνω από 1,5 εκατ. δρομείς από όλο τον κόσμο έτρεξαν και φέτος για τους ωκεανούς

RUN FOR THE OCEANS 2019: Πάνω από 1,5 εκατ. δρομείς από όλο τον κόσμο έτρεξαν και φέτος για τους ωκεανούς

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι runners της Αθήνας έτρεξαν για τους ωκεανούς στο RUN FOR THE OCEANS 2019, συμμετέχοντας έτσι στην παγκόσμια πρωτοβουλία της adidas για τη σωτηρία των ωκεανών από τα πλαστικά απορρίμματα.

Οι δρομείς συγκεντρώθηκαν από νωρίς το απόγευμα στην Παραλία Μπατή, στο Φάληρο, και μόλις δόθηκε το έναυσμα έτρεξαν τη διαδρομή των 3 ή 6 χλμ, καταγράφοντας τα χιλιόμετρα που διένυσαν στην εφαρμογή Runtastic. Η adidas, για κάθε χιλιόμετρο που καταγράφηκε στην εφαρμογή παγκοσμίως, μεταξύ 8 και 16 Ιουνίου, προσέφερε $1 στο πρόγραμμα Parley Ocean School, πετυχαίνοντας σε χρόνο ρεκόρ τον στόχο της συγκέντρωσης $1,5 εκατ.

 

Στην Αθήνα, πάνω από 400 runners όλων των ηλικιών, καθώς και οι coaches, οι guest trainers και το youth crew των adidas Runners Athens, έτρεξαν για τους ωκεανούς στην Παραλία Μπατή στο Φάληρο.

 

Φέτος, μαζί με τους πάνω από 400 δρομείς, έτρεξαν και πολλοί γνωστοί φίλοι της adidas και υποστηρικτές του RUN FOR THE OCEANS, όπως οι Ευαγγελία Τσιορλίδα, Νάντια Μπουλέ, Τόνια Σωτηροπούλου, Ιλένια Γουίλιαμς, Ελένη Βουλγαράκη, Αποστόλης Τότσικας, Άλεξ Κάβδας, Δημήτρης Λαγιόπουλος, Steve Onemanshow, Αθηνά Κοΐνη, αλλά και οι trainers Ελεάνα Λίμα, Αλεξάνδρα Ρίζου, Βίβιαν Δράκου και Πόλυ Χατζόγλου, ενώ στα decks του πάρτι που ακολούθησε το run, τη μουσική επέλεγε η Xenia Ghali.

Ο στόχος για φέτος επετεύχθη σε χρόνο ρεκόρ και η adidas θα προσφέρει το ποσό των $1,5 εκατ. στο πρόγραμμα Parley Ocean School.

Μέσω της συνεργασίας τους, η adidas και το Parley for the Oceans έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων από θαλάσσια περιβάλλοντα και παράκτιες περιοχές, μετατρέποντας από το 2015 τα Ocean Plastic® σε αθλητικά είδη. Με την παρουσίαση της σειράς 2019 Parley, η adidas φτάνει στο ορόσημο των 11 εκατομμυρίων παπουτσιών που θα παραχθούν από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα και απόβλητα, ενώ παρουσιάζει το παπούτσι Alphabounce + Parley και μία νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων, στο δρόμο προς την εκπλήρωση του στόχου της για το 2024, που είναι η εξάλειψη της χρήσης παρθένου πολυεστέρα από όλα τα προϊόντα της.

Μπείτε στη συζήτηση στο @adidasrunning στο Instagram και το Facebook, με #RunForTheOceans

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Οι αγώνες του δρόμου μικρών και μεγάλων αποστάσεων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Βλέπουμε να πραγματοποιούνται διοργανώσεις σε μεγάλες πόλεις αλλά και γενικότερα παντού, στην επαρχία σε νησιά, σε χωριά κλπ.

Η αθρόα συμμετοχή ερασιτεχνών και επαγγελματιών αθλητών προσελκύει παράλληλα και το ενδιαφέρον πολλών χορηγών, οι οποίοι επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν τους συγκεκριμένους αγώνες και φυσικά να προωθήσουν εμπορικά το όνομά τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα μεγαλύτερα γεγονότα της χώρας διαθέτουν χορηγούς μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το τρέξιμο είναι μία από τις πιο οικονομικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες για πολλούς ανθρώπους και η γενικότερη τάση για γυμναστική και άθληση κάνει όλο και πιο δημοφιλή στους αγώνες δρόμου και αντίστοιχες διοργανώσεις, προσελκύοντας παράλληλα το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χορηγών.

Αθλητισμός και πολιτισμός «έτρεξαν» στο 3ο TyrosRun – GeorgeMarneris

Οι αγώνες Μαραθωνίου και ημιμαραθωνίου έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και οι αγώνες μικρότερων αποστάσεων, στους οποίους συμμετέχουν πλέον και πάρα πολλοί ερασιτέχνες, ακόμα και ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που δεν ασχολούνται με το τρέξιμο και την άθληση. Στο παρελθόν οι αγώνες αυτοί απευθύνονταν ουσιαστικά μόνο σε αθλητές, ή έστω για άτομα που ασχολούνταν συστηματικά με το τρέξιμο. Τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί πλήρως, με αποτέλεσμα οι αθλητές που μετέχουν στους αγώνες με σκοπό τη νίκη να αποτελούν πολύ μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των συμμετεχόντων. Παράλληλα, αν ρίξει κανείς έστω και μια γρήγορη ματιά σε ένα καλεντάρι εκδηλώσεων, θα διαπιστώσει αμέσως πως υπάρχει πληθώρα γεγονότων, παρότι στο παρελθόν όλοι οι αγώνες ήταν πάνω-κάτω γνωστοί και μετρημένοι.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, τη δεκαετία του 70 στις Η.Π.Α. το 85% όσων συμμετείχαν στους αγώνες αυτούς ήταν άνδρες και το 15% γυναίκες. Τώρα πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο στους ημιμαραθώνιος για παράδειγμα, το 60% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες και το 40% άνδρες. Αντίστοιχα ποσοστά ισχύουν και για την Ελλάδα και γενικότερα για όλο τον κόσμο. Καταναλωτικά, αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες, επειδή πέρα από την αύξηση του ενδιαφέροντος σε απόλυτους αριθμούς συνολικά, οι γυναίκες αποτελούν πιο καλό target group για τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους.

Οι επιχειρήσεις που φαίνεται να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσον αφορά τη χορηγία τέτοιων αγώνων είναι εταιρείες αθλητικών ειδών, στοιχηματικές εταιρίες,   τράπεζες, ακόμα και εταιρείες στο χώρο της υγείας κλπ. Έτσι για παράδειγμα, μεγάλες στοιχηματικές ιστοσελίδες και διαδικτυακά καζίνο διαθέτουν μεγάλα χορηγικά προγράμματα, με τα οποία καλύπτουν αυτού του είδους τις διοργανώσεις, καθώς και μεμονωμένους αθλητές και Ολυμπιονίκες, καλύπτοντας τα έξοδά και τις μετακινήσεις τους. Εάν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε αυτή την αξιολόγηση της Betshop.

«Έκλεισαν» οι ατομικές συμμετοχές στα 10χλμ. του Αυθεντικού Μαραθωνίου!

Oι χορηγοί υπάρχουν πλέον παντού σε μια εκδήλωση. Τους βλέπουμε πριν την έναρξη του γεγονότος, κατά τη διάρκεια αυτής, αλλά και μετά το τέλος. Η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ τους διοργανωτές, οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα, τα e-mail και άλλες τεχνολογίες του διαδικτύου, προκειμένου να προωθήσουν την εκδήλωσή τους σε χιλιάδες άτομα.

Το αποτέλεσμα είναι το λογότυπο του χορηγού να προβάλλεται ξανά και ξανά και όταν το γεγονός είναι τόσο μεγάλο και σημαντικό, η προβολή που απολαμβάνει τελικά ο χορηγός είναι τεράστια αναλογικά με τα χρήματα που δαπανά. Με τον τρόπο αυτό οι χορηγοί έχουνε πάρα πολλές δυνατότητες να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν, για παράδειγμα με την προσφορά δειγμάτων προϊόντων, την πραγματοποίηση διαγωνισμών κληρώσεων για δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες, με διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια και γενικότερα με ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές προς τους συμμετέχοντες.

H Herbalife Nutrition «επίσημος χορηγός αθλητικής διατροφής» του International Champions Cup 2019

H Herbalife Nutrition «επίσημος χορηγός αθλητικής διατροφής» του International Champions Cup 2019

Η κορυφαία και παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία διατροφής, Herbalife Nutrition (NYSE: HLF), κατέχει τον τίτλο του επίσημου χορηγού αθλητικής διατροφής του International Champions Cup (ICC) 2019, της ετήσιας διασυλλογικής διοργάνωσης φιλικών αγώνων ποδοσφαίρου.

Το ICC, που ιδρύθηκε το 2013, είναι τo κορυφαίο παγκοσμίως καλοκαιρινό τουρνουά ποδοσφαίρου, με τη συμμετοχή 12 κορυφαίων ποδοσφαιρικών ομάδων του πλανήτη, με τη διεξαγωγή 18 αγώνων σε 16 διαφορετικές πόλεις της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας και πραγματοποιείται υπό τη διοίκηση και διαχείρισης της εταιρείας Relevent Sports Group (RSG). Η συνεργασία της Herbalife Nutrition με το φετινό τουρνουά ποδοσφαίρου έχει ως αποτέλεσμα τη διεξαγωγή αγώνων στην Κίνα στις 24 και 25 Ιουλίου, με την υποστήριξη της Πρωτοβουλίας Ανάπτυξης της Κίνας. Η σειρά αθλητικής διατροφής Herbalife24 της Herbalife Nutrition, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερους από 190 κορυφαίους αθλητές και αθλητικές ομάδες σε όλο τον κόσμο, θα είναι διαθέσιμη στο γήπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, για τους παίκτες.

«Όντας φίλαθλοι του ποδοσφαίρου, είμαστε ενθουσιασμένοι που συμβάλλουμε οι αγώνες του International Champions Cup να πραγματοποιηθούν μπροστά σε φιλάθλους από όλο τον κόσμο. Είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό να παίζουμε αγώνες στην Κίνα, όπου εκατομμύρια φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μερικές από τις κορυφαίες ομάδες ποδοσφαίρου του πλανήτη», δήλωσε ο Michael Johnson, Διευθύνων Σύμβουλος της Herbalife Nutrition. «Έχοντας ως δεδομένο ότι οι ομάδες και οι παίκτες που συμμετέχουν στους αγώνες του ICC ανταγωνίζονται στο υψηλότερο επίπεδο του αθλήματος, η προετοιμασία, η διατροφή και η ενυδάτωση είναι πολύ βασικοί παράγοντες για την επιτυχία τους».

Οι κορυφαίες ομάδες ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο, όπως η Juventus, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern και η Tottenham Hotspur θα έχουν πρόσβαση σε όλες τους αγώνες του τουρνουά στα προϊόντα ενυδάτωσης και διατροφής της Herbalife Nutrition, που είναι πιστοποιημένα από τον διεθνή ανεξάρτητο οργανισμό πιστοποίησης NSF International. Επιπλέον, από τη χορηγία των προϊόντων της Herbalife Nutrition θα επωφεληθεί και το Women’s International Champions Cup, το αντίστοιχο γυναικείο τουρνουά ποδοσφαίρου, που θα διεξαχθεί στις 15 Αυγούστου στο Cary της Βόρειας Καρολίνας και στο οποίο θα συμμετέχει μεταξύ άλλων και η χορηγούμενη από την Herbalife Nutrition γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα Atletico de Madrid Women, καθώς και οι North Carolina Courage, Lyon & Manchester City.

«Είναι σημαντικό για εμάς στη Relevent Sports Group να έχουμε στο δυναμικό μας παγκόσμιους συνεργάτες και υποστηρικτές  που μοιράζονται το ίδιο όραμα με εμάς για την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου», δήλωσε ο Aaron Ryan, Διευθύνων Σύμβουλος της Relevent Sports Group. «Η Herbalife Nutrition έχει μια μακρά ιστορία υποστήριξης του ποδοσφαίρου, οπότε ήταν απόλυτα λογικό να είναι ο επίσημος αθλητικός χορηγός διατροφής του International Champions Cup.»

Εκτός από τις εορταστικές εκδηλώσεις που θα περιβάλλουν τους αγώνες, η Herbalife Nutrition και το ICC θα συνεργαστούν με τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις με σκοπό την συμμετοχή της νεολαίας των τοπικών κοινοτήτων, φιλοξενώντας τους παίκτες σε συναντήσεις μαζί τους, λαμβάνοντας μέρος σε σεμινάρια δεξιοτήτων και παρέχοντας δωρεάν εισιτήρια για την παρακολούθηση των αγώνων.

Σχετικά με τη Herbalife Nutrition:

Η Herbalife Nutrition είναι μία παγκόσμια εταιρεία διατροφής που σκοπός της είναι να κάνει τον κόσμο πιο υγιή και ευτυχισμένο. Αποστολή της εταιρείας από το 1980, είναι η παραγωγή και διάθεση εξαιρετικών προϊόντων και προγραμμάτων διατροφής που στόχο έχουν να αλλάξουν τη ζωή των ανθρώπων. Μαζί με τους Ανεξάρτητους Συνεργάτες της Herbalife Nutrition, έχουμε δεσμευτεί να παρέχουμε λύσεις στα παγκόσμια προβλήματα της ελλιπούς διατροφής και της παχυσαρκίας, στη γήρανση του πληθυσμού, του συνεχώς αυξανόμενου κόστους υγειονομικής περίθαλψης, ενώ παράλληλα συμβάλλουμε στην αύξηση της επιχειρηματικότητας των ανθρώπων ανεξαρτήτως ηλικίας. Η Herbalife Nutrition προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που χαίρουν επιστημονικής τεκμηρίωσης, τα περισσότερα εκ των οποίων παράγονται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας. Συγχρόνως παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη μέσω των Ανεξάρτητων Συνεργατών Herbalife Nutrition και μία υποστηρικτική κοινότητα που εμπνέει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής.

Τα προϊόντα για στοχευμένη διατροφή, διαχείριση βάρους, ενέργεια και ευεξία, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης της Herbalife Nutrition διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω των ανεξάρτητων συνεργατών της σε 90 χώρες.

Μέσω των προσπαθειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Herbalife Nutrition υποστηρίζει το Herbalife Nutrition Foundation (HNF) και τα προγράμματα Casa Herbalife, συμβάλλοντας στην παροχή υγιεινής και σωστής διατροφής σε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η Herbalife Nutrition είναι επίσης υπερήφανη χορηγός σε περισσότερους από 190 παγκοσμίου φήμης αθλητές, ομάδες και διοργανώσεις ανά τον κόσμο.

Η Herbalife Nutrition έχει περισσότερους από 8.300 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο και οι μετοχές της διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE:HLF), με  κύκλο εργασιών για το 2017 ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να επισκεφθείτε το Herbalife.com ή το IAmHerbalife.com.

Το 1ο κατάστημα ZeniΘ στην Αττική είναι γεγονός

Το 1ο κατάστημα ZeniΘ στην Αττική είναι γεγονός

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, έρχεται δίπλα στο κοινό της Αττικής, με ένα νέο κατάστημα στην Κηφισιά, στη διεύθυνση Κασαβέτη 4. Το Σάββατο, 8 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια με ένα κορυφαίο πάρτυ, τοπικούς φορείς, εκπροσώπους από τα media και δημοφιλείς προσωπικότητες, ενώ για τους καταναλωτές, η ενέργεια έφτασε στο ζενίθ με μουσική, δώρα και happenings.

Τα εγκαίνια νέου καταστήματος πραγματοποιήθηκαν παρουσία του κ. Federico Regola, Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας , ενώ ο Δήμαρχος Κηφισιάς κ. Γιώργος Θωμάκος απεύθυνε σύντομο χαιρετισμό στο κοινό και τα στελέχη της εταιρείας. Ο ραδιοφωνικός σταθμός 95.2 Athens DeeJay με τον Μιχάλη Τσαουσόπουλο πλαισίωσαν την εκδήλωση με live αναμετάδοση, ενώ οι παίχτες της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Δ. Παπαδόπουλος και Μ. Μπακάκης απογείωσαν την ενέργεια της ξεχωριστής ημέρας. Προσωπικότητες από το χώρο των media και του θεάματος έδωσαν επίσης το «παρών», ανάμεσά τους ο Γιώργος Αυτιάς, η Μαρία Κορινθίου, η Ναταλία Δραγούμη, η Φλορίντα Πετρουτσέλι και πολλοί άλλοι αγαπημένοι celebrities. Οι επισκέπτες του νέου καταστήματος αγκάλιασαν τα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της ΖeniΘ, επωφελούμενοι από τη μεγάλη προσφορά των εγκαινίων, κερδίζοντας 3 μήνες δώρο τα πάγια σε ρεύμα και φυσικό αέριο. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διαγωνισμό για να κερδίσουν πλούσια 8 μήνες δωρεάν ρεύμα!

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Είμαστε ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες να μας εμπιστεύονται και δεν θα μπορούσαμε να μην έχουμε και φυσική παρουσία στην Αττική. Στο πλαίσιο της υλοποίησης της υπόσχεσής μας για την πανελλαδική μας επέκταση, βρισκόμαστε εδώ, στην καρδιά της Κηφισιάς, με το πρώτο μας ενεργειακό κατάστημα. Θεωρούμε ότι είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους καταναλωτές να μας επισκεφτούν και να αναλύσουμε από κοντά τη μεγάλη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών της ZeniΘ που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες τους, με οφέλη για τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό».  

Η εξειδικευμένη ομάδα της ZeniΘ είναι έτοιμη να παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες και καθοδήγηση στους πελάτες της Αττικής, για να γνωρίσουν τα καινοτόμα προϊόντα ZeniΘ που ανταποκρίνονται στις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού και της επιχείρησης, τόσο σε φυσικό αέριο όσο και σε ηλεκτρική ενέργεια. Οι καταναλωτές μπορούν να επισκεφθούν το νέο κατάστημα και να επιλέξουν προϊόντα ενέργειας, όπως τα σταθερά πακέτα ηλεκτρικού ρεύματος POWER HOME PACK και τα πακέτα φυσικού αερίου GAS HOME PACK, που προσφέρουν ενέργεια με ένα προκαθορισμένο ποσό κάθε μήνα. Ακόμη, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να εκμεταλλευτούν τις μοναδικές προσφορές και τις πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες ZeniΘ, όπως η οικογενειακή κάρτα υγείας ΕΥ ΖΗΝ και η υπηρεσία 24/7 Home Emergency σε συνεργασία με την ΑΧΑ, που προσφέρει η εταιρεία σε όλους τους πελάτες της, υφιστάμενους και νέους.

Οι παίχτες της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Δημήτρης Παπαδόπουλος και Μιχάλης Μπακάκης και η Έλλη Μελαχρινίδου, Διευθύντρια Marketing Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομoσπονδίας.

Σχετικά με την ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την  υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετείχε από το 2000- 7/2017 η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατείχαν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος. Από τις 20/07/2017, η ΕΝΙ αποτελεί τον μοναδικό μέτοχο της εταιρείας.

Στo site της ZeniΘ, www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα καινοτόμα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram  και  Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Η νέα Summer collection της Umbro είναι εδώ!

Η νέα Summer collection της Umbro είναι εδώ!

Το επίκεντρο της νέας συλλογής για τη σεζόν Καλοκαίρι 2019 παραμένει το Active Sport DNA της Umbro, το οποίο ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο glamorous και στο athletic look! Διαθέτει πρωτοποριακό design και συνδυάζει iconic στοιχεία του παρελθόντος με σύγχρονη αισθητική, αποτυπώνοντας μια εξελιγμένη προσέγγιση του retro style που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες του σήμερα.

Έντονα τολμηρά χρώματα, big logos, prints και vintage λεπτομέρειες είναι μερικά μόνο από τα κύρια χαρακτηριστικά της εντυπωσιακής συλλογής. Όλη η collection είναι μια αυθεντική προσέγγιση του streetwear, αναδεικνύοντας ωστόσο τον αθλητικό χαρακτήρα της Umbro, που αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της.

Υφασμάτινες βερμούδες chinos, Τ-shirts, shorts, top tanks, dresses, φόρμες, μπουστάκια και κολάν, προσαρμοσμένα στο να καλύπτουν τις καθημερινές
ανάγκες, αυτοπεποίθηση και προσφέρουν ένα πραγματικά ξεχωριστό στυλ καθώς μπορούν πολύ εύκολα να συνδυαστούν ανάλογα με την περίσταση.

Εμπνευσμένη από την απλότητα του vintage αθλητικού στυλ, η Umbro ενισχύει τη συλλογή του brand ακολουθώντας τη νέα τάση του athleisure και λανσάρει μοναδικά παπούτσια για μικρούς και μεγάλους που χαρίζουν άνεση και ελευθερία κινήσεων, σε κάθε δραστηριότητα
για όλες τις ώρες της ημέρας.

Δημιουργείστε απίθανους συνδυασμούς για το γυμναστήριο, για μια βόλτα στην πόλη, ακόμη και για μια χαλαρή έξοδο μετά τη δουλειά, με must-have items για κάθε στυλ! Βρείτε όλη την καλοκαιρινή συλλογή της Umbro, σε επιλεγμένα καταστήματα Eλλάδα.

Mείνετε συντονισμένοι στις σελίδες της Umbro στο facebook και στο instagram

Discover more @
www.umbro.gr

Καλοκαιρινό Παιδικό Camp από το SwimmingClub.gr

Καλοκαιρινό Παιδικό Camp από το SwimmingClub.gr
Tο SwimmingClub.gr διοργανώνει καλοκαιρινό εβδομαδιαίο πρόγραμμα για παιδιά ηλικίας Δημοτικού με πολλή άθληση, παιγνίδι και ψυχαγωγία.

Περίοδοι συμμετοχής
1η: από 17/06 έως 21/06
2η: από 24/06 έως 28/06
3η: από 1/07 έως 5/07
4η: από 8/07 έως 12/07
5η: από 15/07 έως 19/07
6η: από 22/07 έως 26/07

Πρόγραμμα
07:00 – 09:45 προσέλευση παιδιών στο ΟΑΚΑ (κλειστό κολυμβητήριο, Α’ διάζωμα)
10:00 – 10:30 αναχώρηση για την ημερήσια δραστηριότητα
14:00 επιστροφή
14:00 – 16:00 δημιουργική απασχόληση – αποχώρηση

Ημερήσιες δραστηριότητες

1η εβδομάδα
Δευτέρα 17/6 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 18/6 Το ταξίδι του νερού, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα (Βοτανικός Κήπος)
Τετάρτη 19/6 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 20/6 Magmind- magma team
Παρασκευή 21/6 Ώρα για κολύμπι!
2η εβδομάδα
Δευτέρα 24/6 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 25/6 Παίζουμε με….τους Αρχαίους Έλληνες (Πλάκα)
Τετάρτη 26/6 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 27/6 Παιδιά-Επιστήμονες- μικροί επιστήμονες
Παρασκευή 28/6 Ώρα για κολύμπι!
3η εβδομάδα
Δευτέρα 1/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 2/7 ESCAPE ROOM- magma team
Τετάρτη 3/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 4/7 Lucia: Πλανητάριο
Παρασκευή 5/7 Ώρα για κολύμπι!
4η εβδομάδα
Δευτέρα 8/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 9/7 ΑΡΧΕΛΩΝ- Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών
Τετάρτη 10/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 11/7 Music Battles- magma team
Παρασκευή 12/7 Ώρα για κολύμπι!
5η εβδομάδα
Δευτέρα 15/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 16/7 Ρομποτική
Τετάρτη 17/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 18/7 Πλανητάριο- Ζωή στο σύμπαν.
Παρασκευή 19/7 Ώρα για κολύμπι!
6η εβδομάδα
Δευτέρα 22/7 Ώρα για κολύμπι!
Τρίτη 23/7 Παιδιά-Επιστήμονες- μικροί επιστήμονες
Τετάρτη 24/7 Ώρα για κολύμπι!
Πέμπτη 25/7 Construction Challenge – magma team
Παρασκευή 26/7 Ώρα για κολύμπι!
Απαραίτητος εξοπλισμός
Δεύτερη μπλούζα, καπέλο και αθλητικά παπούτσια.Για τις ημέρες της θάλασσας
Σαγιονάρες, πετσέτα, δεύτερο μαγιό, αντηλιακό, προσωπικά αντικείμενα (σωσίβιο, μπρατσάκια, γυαλάκια κ.α.).

Πακέτο για κάθε παιδί
Δώρο για κάθε παιδί αναμνηστικό τσαντάκι, καπέλο και αντηλιακό Messinian Spa.

Παροχές
Μπουκάλι νερό, πρόγευμα (χυμός, σάντουιτς, γλυκό), κόστος δραστηριοτήτων και μεταφορές.

Τιμές

Για 1 παιδί Για 2 παιδιά
1 εβδομάδα 120 ευρώ 110 ευρώ/παιδί
2 εβδομάδες 115 ευρώ/εβδομάδα 105 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
3 εβδομάδες 110 ευρώ/εβδομάδα 100 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
4 εβδομάδες 105 ευρώ/εβδομάδα 95 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
5 εβδομάδες 105 ευρώ/εβδομάδα 95 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα
6 εβδομάδες 100 ευρώ/εβδομάδα  90 ευρώ/παιδί/ εβδομάδα

Εγγραφή
Ιατρική βεβαίωση
Επισήμανση για τυχόν αλλεργίες

Κρατήσεις θέσεων γίνονται έως 4 ημέρες πριν την έναρξη κάθε περιόδου. Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις επικοινωνήστε  στο τηλέφωνο 6906 827 270.

x

Send this to a friend