Σχοινάκι: Η καλύτερη γυμναστική για όλο το σώμα που γίνεται παντού

Σχοινάκι: Η καλύτερη γυμναστική για όλο το σώμα

Ο χειμώνας είναι μια δύσκολη εποχή για τους fit στόχους μας, αφού το κρύο και η βροχή πολλές φορές μας αποθαρρύνουν να βγούμε έξω, ενώ μας ανοίγουν την όρεξη για φαγητό και… χουχούλιασμα.

Ωστόσο, σας έχουμε καλά νέα, αφού έχουμε να σας προτείνουμε έναν σύμμαχο στην προσπάθειά σας για άσκηση και αδυνάτισμα, που δεν είναι άλλος από το σχοινάκι. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, δέκα λεπτά σχοινάκι ισοδυναμούν με μισή ώρα τρεξίματος.

Για να ξεκινήσετε το σχοινάκι το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα σχοινάκι και μια ωραία, επίπεδη επιφάνεια.

Όσο για τα κέρδη από την προπόνηση; 

1. Βελτιώνει τον συντονισμό και την ισορροπία του σώματος

2. Μειώνει προλαμβάνει τους τραυματισμούς στα πόδια και στον αστράγαλο

3. «Καίει» περισσότερες θερμίδες

4. Φορητό και διασκεδαστικό

5. Βελτιώνει την οστική πυκνότητα

6. Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία

7. Βελτιώνει την αναπνοή

8. Βελτιώνει την ικανότητά σας να παραμένετε ήρεμοι και χαλαροί

Για μια πλήρη προπόνηση με σχοινάκι, μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο που περιλαμβάνει διάφορες παραλλαγές της άσκησης.

Δείτε το βίντεο: 

Previous ArticleNext Article

Δείτε πως θα καθαρίσετε εύκολα τα αθλητικά σας παπούτσια

Tα αθλητικά παπούτσια είναι πάντα χρήσιμα για εξορμήσεις, πεζοπορίες, τρέξιμο στη φύση και άλλες αθλητικές δραστηριότητες.

Πώς θα καταφέρετε να καθαρίσετε τα αθλητικά σας εύκολα και γρήγορα χωρίς να χρειαστεί να τρίβετε και να ξανατρίβετε με τις ώρες;

Καλό θα ήταν, αν δεν έχετε ένα δεύτερο ζευγάρι για να αλλάζετε, να τα καθαρίζετε πού και πού για να είναι έτοιμα όποτε σαν χρειάζονται.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι λίγη μαγειρική σόδα, μια παλιά οδοντόβουρτσα και ένα πανάκι.

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα συντηρήσετε τα αθλητικά σας παπούτσια για να «τρέξουν» περισσότερο

Αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι που σε… ανεβάζει

Της Βαλεντίνας Δημητρίου*

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής για το σπίτι εχει σκοπό να σε κάνει να ανεβάσεις την διάθεση σου, να κάψεις θερμίδες και να εκτοξεύσεις τις ενδορφίνες σου στα ύψη.

Κάνε γυμναστική στο σπιτι μέχρι να ξανανοίξουν τα γυμναστήρια για να νιώθεις καλύτερα, για να εχεις περισσότερη ενέργεια και να αποβάλεις το στρες.

Το συγκεκριμένο αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής εχει διάρκεια 30 λεπτά και εκτος από τις θερμίδες που θα κάψεις εχει και τα παρακάτω οφέλη.

Οφέλη από την αερόβια άσκηση

  • Βελτίωση Φυσικής κατάστασης
  • Βελτίωση καρδιοαναπνευστικού συστήματος
  • Βελτίωσης καρδιαγγειακού συστήματος
  • Μείωση ποσοστού λίπους στο σώμα
  • Αύξηση αντοχής
  • Βελτίωση νευρομυικού συστήματος
  • Αύξηση ευεξίας και γενικής ποιότητας υγείας

Πηγή: www.fmh.gr

x
Send this to a friend