Πρόταση από ομάδα της Αυστραλίας έχει στα χέρια του ο Γιουσέιν Μπολτ!

Πρόταση από ομάδα της Αυστραλίας έχει στα χέρια του ο Γιουσέιν Μπολτ!

Ο Γιουσέιν Μπολτ, που πριν από δύο χρόνια αποσύρθηκε από τους στίβους με οκτώ Ολυμπιακά μετάλλια και ανεπανάληπτα παγκόσμια ρεκόρ, θέλει να κάνει ποδοσφαιρική καριέρα και μετά από δοκιμές σε Ντόρτμουντ, Σαντάουνς (Νότια Αφρική) και Στρόμγκοντσετ (Νορβηγία), ελπίζει τώρα πως θα υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την Σέντραλ Κόαστ Μάρινερς.

Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Telegraph», ο Τζαμαϊκανός έχει στα χέρια του πρόταση από την ομάδα της Αυστραλίας και την οποία εξετάζει πολύ σοβαρά.

Ο Γιουσέιν Μπολτ, που πριν από δύο χρόνια αποσύρθηκε από τους στίβους με οκτώ Ολυμπιακά μετάλλια και ανεπανάληπτα παγκόσμια ρεκόρ, θέλει να κάνει ποδοσφαιρική καριέρα και μετά από δοκιμές σε Ντόρτμουντ, Σαντάουνς (Νότια Αφρική) και Στρόμγκοντσετ (Νορβηγία), ελπίζει τώρα πως θα υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την Σέντραλ Κόαστ Μάρινερς.  Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Telegraph», ο Τζαμαϊκανός έχει στα χέρια του πρόταση από την ομάδα της Αυστραλίας και την οποία εξετάζει πολύ σοβαρά. Προπονητής της ομάδας είναι ο 55χρονος Άγγλος, Μάικ Μούλβεϊ, και ο παίκτης με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία ο 52 φορές διεθνής με την Νέα Ζηλανδία μέσος Mάικλ ΜακΓκλίντσεϊ. Μάλιστα αποτελεί κι αυτός καλοκαιρινή μεταγραφή της Central Coast Mariners όπως και ο Ελληνας ομογενής, Τζόναθαν Ασπροποταμίτης!  Ο 22χρονος, γεννημένος στο Σίδνεϊ και ύψους 1,88 στόπερ, έχει και ελληνική υπηκοότητα, ενώ μετράει και 4 συμμετοχές (1 γκολ) με την U23 της Αυστραλίας! Ο Ασπροποταμίτης αποκτήθηκε από την Γουέστερν Σίδνεϊ πριν από λίγες ημέρες, αντί δύο εκατ. δολαρίων, και αναμένεται να είναι συμπαίκτης του διάσημου Ολυμπιονίκη.

Προπονητής της ομάδας είναι ο 55χρονος Άγγλος, Μάικ Μούλβεϊ, και ο παίκτης με την μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία ο 52 φορές διεθνής με την Νέα Ζηλανδία μέσος Mάικλ ΜακΓκλίντσεϊ. Μάλιστα αποτελεί κι αυτός καλοκαιρινή μεταγραφή της Central Coast Mariners όπως και ο Ελληνας ομογενής, Τζόναθαν Ασπροποταμίτης!

Ο 22χρονος, γεννημένος στο Σίδνεϊ και ύψους 1,88 στόπερ, έχει και ελληνική υπηκοότητα, ενώ μετράει και 4 συμμετοχές (1 γκολ) με την U23 της Αυστραλίας! Ο Ασπροποταμίτης αποκτήθηκε από την Γουέστερν Σίδνεϊ πριν από λίγες ημέρες, αντί δύο εκατ. δολαρίων, και αναμένεται να είναι συμπαίκτης του διάσημου Ολυμπιονίκη.

Previous ArticleNext Article

Dellagrazia Run και να έχεις αντοχή

Dellagrazia Run και να έχεις αντοχή

Η Ποσειδωνία, παλαιότερα γνωστή ως Ντελαγκράτσια, είναι οικισμός της Σύρου. Bρίσκεται στο φαρδύ κόλπο του Φοίνικα και απέχει 10 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Ερμούπολη. Αποτέλεσε για πολλά χρόνια το θέρετρο των πλουσίων Συριανών.

Το πρώτο όνομα προέρχεται από την αρχαία Ποσειδωνία που εικάζεται ότι βρισκόταν εκεί και ήταν αφιερωμένη στο θεό Ποσειδώνα, ενώ το δεύτερο όνομα προέρχεται από τη μικρή καθολική εκκλησία Μαντόνα Ντε λα Γκράτσια (Παναγία της Χάριτος) που βρίσκεται δίπλα στο μικρό κοιμητήριο του οικισμού. Διασχίζοντας το κέντρο του χωριού θα συναντήσετε πολλά νεοκλασσικά αρχοντικά με υπέροχους κήπους καθώς και επιβλητικούς ιδιόκτητους πύργους. Το πιο γνωστό από αυτά τα κτίσματα είναι η έπαυλη Τσιροπινά, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό και διατηρητέο μνημείο.

Ο αγώνας

Η Τοπική Κοινότητα Ποσειδωνίας, ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος – Δρομείς Σύρου η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Δήμος Σύρου -Ερμούπολης, συνδιοργανώνουν αγώνες δρόμου 3 χλμ, 5 χλμ και 13,5 χλμ ανδρών/γυναικών και παράλληλους αγώνες παιδιών 100μ. (για παιδιά προσχολικής αγωγής), 300μ. (για παιδιά Α’ – Β’ και Γ Δημοτικού), 600 μ. (για παιδιά Γ και Δ Δημοτικού) και 600 μ. (για παιδιά Δ’ – Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού) το μεσημέρι της Κυριακής 30 Σεπτεμβρίου 2018, στην Ποσειδώνια Σύρου.

Πληροφορίες: https://dellagraziarun.gr/

4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το πρωινό τρέξιμο

4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το πρωινό τρέξιμο

Το πρωινό τρέξιμο είναι για πολλούς δρομείς μια αγαπημένη συνήθεια. Η αλήθεια είναι πως ταυτόχρονα είναι και πολύ βολική. Για τον μέσο ερασιτέχνη δρομέα που θέλει να προπονείται κάθε μέρα αλλά επίσης, δουλεύει και έχει ένα τυπικό ωράριο εργαζόμενου, το πρωινό τρέξιμο είναι η μόνη.

Άλλωστε, κατά τη διάρκεια της ημέρας το πιθανότερο είναι πως είσαι απασχολημένος στη δουλειά σου ενώ μετά τη δουλειά και όσο το 24ωρο περνάει, η κούραση είναι όλο και μεγαλύτερη για να έχεις την όρεξη να τρέξεις. Συνεπώς, το πρωί που μόλις έχεις ξυπνήσει και ο οργανισμός σου είναι ξεκούραστος είναι η κατάλληλη ώρα για την ημερήσια προπόνησή σου. Φυσικά, όσοι έχουν εδραιώσει τη συγκεκριμένη ώρα ως αυτή της προπόνησής τους, γνωρίζουν πως υπάρχουν ορισμένοι «κανόνες» που διέπουν αυτή την επιλογή.

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι και τόσο εύκολο

 Το να ξυπνάς το πρωί για να πας στη δουλειά είναι σκέτο μαρτύριο. Αλλά φαντάσου να πρέπει να ξυπνήσεις ακόμα νωρίτερα για να πας για τρέξιμο πριν γυρίσεις σπίτι ώστε να ετοιμαστείς για δουλειά. Όσο υγιές και αν ακούγεται το ξυπνάς και να τρέχεις τόσο πρωί, η δυσκολία είναι τεράστια και απαιτείται εξαιρετική πειθαρχία.

Αν ξεκινήσεις το τρέξιμο λίγο αργότερα από την υπολογισμένη ώρα κινδυνεύεις είτε να κάνεις λειψή προπόνηση προκειμένου να μην αργήσεις στην δουλειά είτε να… αργήσεις στη δουλειά. Γι’ αυτό ετοίμαστε τα ρούχα σου από το προηγούμενο βράδυ ώστε να μην χάνεις κι άλλο χρόνο στις ετοιμασίες.

Μην κοιμάσαι φαγωμένος

 Το να πέφτεις για ύπνο ενώ έχεις μόλις φάει είναι μια κακή συνήθεια έτσι κι αλλιώς. Όμως αν έχεις στο μυαλό σου να ξεκινήσεις να τρέχεις το πρωί τώρα έχεις έναν επιπλέον λόγο να την κόψεις. Το να σηκώνεσαι για πρωινό τρέξιμο ενώ έχεις κοιμηθεί φαγωμένος το προηγούμενο βράδυ είναι σκέτη καταστροφή.

Να προσέχεις να κοιμάσαι τουλάχιστον τρεις ώρες αφού έχεις φάει το τελευταίο γεύμα της ημέρας ενώ αν δεν τηρείς αυτό τον πολύ βασικό κανόνα θα πρέπει να κάνεις πολύ έντονη προθέρμανση πριν ξεκινήσεις να τρέχεις ώστε να «λυθεί» το σώμα σου.

Η περίοδος προσαρμογής είναι το μεγάλο πρόβλημα

 Αν έχεις βάλει στόχο να εντάξεις στο ημερήσιο πρόγραμμά σου το πρωινό τρέξιμο είναι δεδομένο πως θα χρειαστεί να έχεις αρκετή υπομονή. Οι πρώτες μέρες που θα το εφαρμόσεις θα είναι αρκετά δύσκολες καθότι οι ώρες στις οποίες θα κληθείς να ενεργήσεις είναι αρκετά δύσκολες.

Μην το βάλεις κάτω ωστόσο. Είναι δεδομένο πως θα περάσεις μια δύσκολη περίοδο προσαρμογής αλλά μετά από λίγο καιρό θα σου είναι πολύ εύκολο. Για την ακρίβεια, θα σου είναι τόσο εύκολο που δεν θα πιστεύεις καν ότι σε δυσκόλεψε τόσο στην αρχή.

Ξέχνα το ξενύχτι

 Όπως εύκολα βγαίνει ως συμπέρασμα, το πρωινό τρέξιμο δεν είναι απλά μια διαδικασία που εντάσσεται στο ημερήσιο πρόγραμμά σου αλλά αντίθετα, πρέπει να υπάρξει μια συνολική αναπροσαρμογή στις καθημερινές συνήθειές σου. Κομμάτι αυτής της αναπροσαρμογής είναι και  το πότε κοιμάσαι το προηγούμενο βράδυ.

Οποιαδήποτε ώρα και αν είχες συνηθίσει να κοιμάσαι θα πρέπει να την ξεχάσεις και να διαμορφώσεις τους ρυθμούς σου με τέτοιο τρόπο ώστε να μην έχεις πρόβλημα με την νέα ώρα που θα ξυπνάς. Άλλωστε, είναι δεδομένο πως αρχικά δεν θα μπορείς να την συνηθίσεις, μην επιβαρύνεις την συνθήκη και με ξενύχτι.

Διαβάστε ακόμα: Πώς το πρωινό τρέξιμο σας βοηθάει να «παλέψετε” την ημέρα

Οι Μαραθώνιοι βλάπτουν σοβαρά την υγεία… όσων δεν τρέχουν!

Οι Μαραθώνιοι βλάπτουν σοβαρά την υγεία όσων δεν τρέχουν!

Οι άνθρωποι που παθαίνουν έμφραγμα ή καρδιακή ανακοπή κοντά στην περιοχή της πόλης όπου διεξάγεται ένας μεγάλος μαραθώνιος δρόμος, είναι πιθανότερο να πεθάνουν μέσα σε ένα μήνα από το περιστατικό, λόγω της καθυστερημένης μεταφοράς τους στα επείγοντα του νοσοκομείου, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, την πρώτη του είδους της.

Οι καθυστερήσεις, που μπορούν να αποβούν μοιραίες, οφείλονται στον πολύωρο αποκλεισμό των δρόμων λόγω του αγώνα. Οι επιστήμονες ζητούν να ληφθεί πιο σοβαρά υπόψη το θέμα – ανάλογο πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί με τις παρελάσεις ή τις μεγάλες συγκεντρώσεις- ώστε να διευκολύνεται η απρόσκοπτη πρόσβαση στα νοσοκομεία.

Θάνατοι σε 11 πόλεις που διοργανώνουν Μαραθωνίους

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Γενικού Νοσοκομείου της Μασαχουσέτης, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Ανουπάμ Τζένα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «New England Journal of Medicine”, ανέλυσαν ιατρικά στοιχεία σε βάθος δεκαετίας για τους θανάτους ανθρώπων άνω των 65 ετών, οι οποίοι συνέβησαν σε 11 πόλεις που διοργάνωσαν μαραθωνίους. Οι επιστήμονες συνέκριναν τα ποσοστά θανάτων μεταξύ των ασθενών που εισήχθησαν στο νοσοκομείο την μέρα του αγώνα (συχνά με καθυστέρηση), σε σχέση με τους θανάτους ανθρώπων που είχαν εισαχθεί για νοσηλεία πέντε εβδομάδες πριν και πέντε εβδομάδες μετά τον μαραθώνιο.

Η έρευνα και το συμπέρασμα

Διαπιστώθηκε ότι όσοι εισήχθησαν στο νοσοκομείο για καρδιολογικό περιστατικό την ίδια μέρα του αγώνα, είχαν κατά μέσο όρο 15% μεγαλύτερη πιθανότητα να πεθάνουν μέσα στις επόμενες 30 μέρες μετά το έμφραγμα ή την ανακοπή (το ποσοστό θανάτων αυξάνεται από 24,9% σε 28,2%). Για κάθε 100 ασθενείς με έμφραγμα ή ανακοπή, τρεις ή τέσσερις παραπάνω θα πεθάνουν μέσα σε ένα μήνα, αν έπρεπε να μεταφερθούν σε νοσοκομείο τη μέρα του αγώνα. Οι θάνατοι αυτοί θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί με την έγκαιρη εισαγωγή.

Ασθενοφόρα και κλειστοί δρόμοι

Σύμφωνα με τη μελέτη, τις μέρες του μαραθωνίου ένα ασθενοφόρο θα καθυστερήσει περίπου 4,5 λεπτά για να φθάσει στο νοσοκομείο (θα κάνει 18,1 λεπτά αντί για 13,7 λεπτά κατά μέσο όρο), τα οποία όμως μπορεί να αποβούν κρίσιμα για τη ζωή του ασθενούς. Η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη, αν η μετραφορά του ασθενούς γίνει με ιδιωτικό αυτοκίνητο από τον ίδιο ή τους συγγενείς του, κάτι που συμβαίνει περίπου στο ένα τέταρτο των περιπτώσεων.

«Παραδοσιακά έχουμε επικεντρώσει την προσοχή μας στην ιατρική φροντίδα των δρομέων, αλλά η μελέτη μας δείχνει ότι οι συνέπειες του μαραθωνίου μπορεί να επεκταθούν σε όσους ζουν ή τυχαίνει να βρίσκονται εκεί γύρω», δήλωσε ο δρ Τζένα. «Ακόμη και το παραμικρό λεπτό μετράει, όταν πρόκειται για έμφραγμα, καθώς στη διάρκεια του ο μυς της καρδιάς πεθαίνει γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται τέτοια μεγάλα αθλητικά ή άλλα γεγονότα, όμως οι διοργανωτές οφείλουν να φροντίζουν καλύτερα για την υγεία και την ασφάλεια όχι μόνο των συμμετεχόντων, αλλά και όσων ζουν εκεί κοντά», πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμα: Ο Μαραθώνιος του Μπέρκλεϊ: Ο πιο δύσκολος (και μαζοχιστικός) αγώνας του κόσμου!

Send this to a friend