Πως θα χορτάσετε χωρίς να πάρετε επιπλέον θερμίδες

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι προφανώς να τρώτε λιγότερο. Πως όμως μπορείτε να μειώσετε τις μερίδες σας χωρίς να πεινάτε;

Ευτυχώς, υπάρχουν διάφορες στρατηγικές που μπορείτε να πετύχετε το στόχο σας.

Γεμίστε με λαχανικά τουλάχιστον το μισό της μερίδας

Τα λαχανικά περιέχουν πολύ νερό και πολλές ίνες αλλά ελάχιστες θερμίδες. Αν αντικαταστήσετε το μισό των πρωτεϊνών που περιέχει ένα γεύμα σας με μη αμυλούχα λαχανικά μπορείτε να φάτε τον ίδιο όγκο των τροφίμων και παράλληλα να έχετε μειώσει τις συνολικές θερμίδες.  Δοκιμάστε να μειώσετε τις μερίδες σας από άλλες τροφές και να συμπληρώσετε με λαχανικά και δεν θα βγείτε χαμένοι.

Φάτε πρωτεΐνες με κάθε γεύμα

Η επιστήμη έχει επανειλημμένα δείξει ότι η πρωτεΐνη στα γεύματα αυξάνει το αίσθημα της πληρότητας. Μια μελέτη που έγινε το 2012 εξέτασε τις επιδράσεις της κατανάλωσης των γευμάτων υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες σε σχέση με το αίσθημα της πληρότητας. Οι συμμετέχοντες έτρωγαν γεύματα με 20-30% των θερμίδων να από πρωτεΐνες. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα άτομα που έτρωγαν πλούσια σε πρωτεΐνες γεύματα αισθάνθηκαν πληρέστερα, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα, σε σύγκριση με τις φορές που τα γεύματά τους περιείχαν το μισό αυτού του ποσοστού πρωτεϊνών. Εστιάστε σε άπαχες πηγές πρωτεϊνών όπως τα αυγά, τα πουλερικά χωρίς πέτσα, τα γαλακτοκομικά, τα θαλασσινά και τα ψάρια. Οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης είναι επίσης καλές επιλογές.

Πίνετε νερό μαζί με τα γεύματα

Η κατανάλωση χυμών ή αναψυκτικων μαζί με τα γεύματά σας από την μία δεν σας χορταίνει και από την άλλη σας «φορτώνει» με επιπλέον θερμίδες.  Σε μια πρόσφατη μελέτη φάνηκε πως τα άτομα που έπιναν περίπου 2 φλυτζάνια (500 ml) νερό πριν από το πρωινό έτρωγαν περίπου 13% λιγότερο σε σχέση με όσους δεν έπιναν καθόλου νερό πριν από το φαγητό.  Πιείτε νερό μαζί με το γεύμα σας. Θα ξεδιψάσετε χωρίς πρόσληψη επιπλέον θερμίδων.

Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα και πιρούνια

Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά το μέγεθος που έχουν τα σκεύη φαγητού σας επηρεάζει το πόσο τρώτε. Μέσω ερευνών έχει διαπιστωθεί ότι οι άνθρωποι έχουν την τάση να γεμίζουν τα πιάτα τους σε ένα 70% της πληρότητάς τους ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Συνεπώς, όσο μεγαλύτερο είναι το πιάτο σας τόσο περισσότερο θα τρώτε. Άλλες έρευνες έχουν διαπιστώσει πως πολλοί άνθρωποι τρώνε περισσότερο αν κρατάνε ένα μεγάλο πιρούνι και λιγότερο αν χρησιμοποιούν ένα μικρό. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη της ψευδαίσθησης και χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο και σκεύη. Η ίδια μερίδα θα σας φανεί μεγαλύτερη.

Κάντε πικάντικα τα γεύματά σας

Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν πικάντικο κόκκινο πιπέρι ως μέρος του φαγητούς τους έτρωγαν 190 θερμίδες λιγότερες σε σχέση με γεύματα τα οποία δεν ήταν πικάντικα. Επίσης, μια έρευνα που διενεργήθηκε πάνω σε 10 υπέρβαρους άνδρες διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες ένιωθαν λιγότερο πεινασμένοι όταν κατανάλωναν γεύματα με πικάντικη γεύση. Κάντε το φαγητό σας να… καίει. Θα χορτάσετε πολύ πιο εύκολα.

Διαβάστε επίσης: 13 τροφές που… διώχνουν μακριά την πείνα!

Previous ArticleNext Article

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας

Στα γραφεία του ΣΕΓΑΣ το βραβείο της WA για τον Μαραθώνιο Αθήνας
Σε περίοπτη θέση στα γραφεία της ομοσπονδίας βρίσκεται από σήμερα το βραβείο “Athletics Heritage Plaque”, που έλαβε ο Μαραθώνιος Αθήνας το 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Στίβου.
Πρόκειται για ένα έπαθλο, με το οποίο η WA τιμά διοργανώσεις με ιστορική σημασία και συμβολή. Το βασικό χαρακτηριστικό του Μαραθωνίου της Αθήνας είναι ιστορική του σημασία, η αξία του στο πέρασμα των χρόνων, το γεγονός ότι διεξάγεται στην αυθεντική διαδρομή εκεί όπου έτρεξε ο Φειδιππίδης, εκεί όπου έγιναν οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ανακοίνωση της βράβευσης είχε γίνει τον Απρίλιο του 2019 στο Άαρχους, από τον πρόεδρο της WA Σεμπάστιαν Κόου. Τα αποκαλυπτήρια του επάθλου, το οποίο σχεδίασε ο 27χρονος Βραζιλιάνος, Φερνάντο Σίλβα,  έγιναν σήμερα στη διάρκεια της εκδήλωσης για την έναρξη των εγγραφών του 38ου ΑΜΑ.

Με την μέθοδο «4-7-8» θα πείτε αντίο στην αϋπνία!

Είναι μια από τις «ασθένειες» της εποχής μας και σχετίζεται με τους υψηλούς ρυθμούς ζωής και το στρες που ζούμε σε καθημερινή βάση.

Μιλάμε για τη δυσκολία να κοιμηθούμε και τα επιπλέον προβλήματα που η έλλειψη ύπνου προκαλεί στον οργανισμό μας.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει έλθει στο προσκήνιο μια μέθοδος η οποία υπόσχεται ότι σε… χρόνο μηδέν θα βρισκόμαστε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Τη μέθοδο αυτή έχει προτείνει ο δρ. Άντριου Βέιλ, ο οποίος είναι γιατρός, ωστόσο, στράφηκε προς τις ανατολικές φιλοσοφίες για να λύσει το πρόβλημα της δυσκολίας του ύπνου.

Ο Βέιλ, λοιπόν, έχει προτείνει μια μέθοδο αναπνοής η οποία υπόσχεται ότι θα μας χαλαρώσει άμεσα και θα μας βοηθήσει να κοιμηθούμε γρήγορα και βαθιά.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αυτό που ο Βέιλ προτείνει είναι η μέθοδος «4-7-8», η οποία συνίσταται στις εξής κινήσεις:

1. Βάζουμε την άκρη της γλώσσας μας στην άκρη των ούλων στα μπροστινά δόντια.

2. Εκπνέουμε τελείως από το στόμα, κάνοντας θόρυβο.

3. Κλείνουμε το στόμα και εισπνέουμε από τη μύτη μετρώντας ως το τέσσερα.

4. Κρατάμε την αναπνοή μας, μετρώντας ως το επτά.

5. Εκπνέουμε από το στόμα, μετρώντας ως το οκτώ.

6. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τέσσερις φορές συνολικά.

Μεγάλα λάθη που κάνουμε και καταστρέφουμε τον ύπνο μας

Η μέθοδος αυτή οξυγονώνει σωστά τον οργανισμό και ταυτόχρονα μας βοηθά να χαλαρώσουμε αρκετά ώστε να κοιμηθούμε σαν… πουλάκια.

Διαβάστε ακόμη: Σνακ που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε και να να προπονείστε καλύτερα

x
Send this to a friend