Παίζει ρόλο στην απώλεια βάρους η ομάδα αίματος;

Αν δεν ξέρεις την ομάδα αίματος σου, τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να τη μάθεις! Υπάρχει μία διακεκριμένη δίαιτα που ονομάζεται Blood Type Diet, σύμφωνα με την οποία είναι σημαντικό να γνωρίζετε την απάντηση στο ερώτημα αυτό, ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε τα τρόφιμα που ταιριάζουν καλύτερα στη δική σας χημεία σώματος.

Η λογική είναι ότι αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος (ή να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος) και να μειώσετε τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών ή παθήσεων.

Διαφορετικοί τύποι αίματος = διαφορετικές διατροφικές ανάγκες

Η δίαιτα Blood Type επινοήθηκε από τον Peter D’Adamo, έναν φυσιολογικό γιατρό που έγραψε το bestseller βιβλίο, Eat Right for Your Type. Η γενική θεωρία είναι ότι ο τύπος αίματος είναι ένας σημαντικός γενετικός παράγοντας που επηρεάζει πολλές περιοχές της υγείας σας. Μόλις το ξέρετε, μπορείτε να φάτε και να εξασκηθείτε κατά τρόπο που θα σας βοηθήσει να είστε η πιο υγιεινή εκδοχή του εαυτού σας, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του D’Adamo.

Η δίαιτα διαλύεται ειδικά από τον τύπο του αίματος (δεν υπάρχει κλονισμός εκεί) και υπάρχουν μερικές πολύ συγκεκριμένες συστάσεις για κάθε τύπο:

Ομάδα Αίματος Α

  • Ακολουθήστε μια χορτοφαγική διατροφή
  • Τρώτε αγνά, φρέσκα και βιολογικά τρόφιμα
  • Κάνετε hatha yoga, tai chi και διαλογισμό για να μειώσετε τα επίπεδα στρες

Ομάδα Αίματος Β

Αποφύγετε τρόφιμα όπως το καλαμπόκι, το σιτάρι, το φαγόπυρο, τις φακές, τις ντομάτες, τα φιστίκια και τους σουσάμι (δεδομένου ότι αυτά υποτίθεται ότι μπερδεύουν με το μεταβολισμό τους και τα κάνουν να κερδίσουν βάρος) Επίσης, το κοτόπουλο, καθώς μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εγκεφαλικών επεισοδίων και διαταραχών του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ωστόσο, μπορείτε να φάτε κατσίκα, αρνί, πρόβειο κρέας, κουνέλι, λαχανικό, πράσινα λαχανικά, αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. Κάνετε μικτές πολεμικές τέχνες, ποδηλασία, πεζοπορία και γκολφ για να μείνετε διανοητικά και σωματικά δραστήριοι.

Ομάδα Αίματος O

Αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες και τους κόκκους, καθώς η εν λόγω ομάδα έχει υψηλότερα επίπεδα στομαχικού οξέος, τα οποία σε συνδυασμό με αυτά τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν σωματική φλεγμονή. Εστίαση στην άσκηση που λειτουργεί τα καρδιαγγειακά και μυϊκά σκελετικά σας συστήματα, όπως το τρέξιμο.

Ομάδα Αίματος ΑΒ

Αποφύγετε την καφεΐνη και το αλκοόλ, ειδικά σε αγχωτικές καταστάσεις. Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση τροφίμων όπως το tofu, τα θαλασσινά, τα γαλακτοκομικά και τα πράσινα λαχανικά και αποφύγετε όλα τα καπνιστά ή τα προϊόντα αλλαντοποιίας. Καλό θα ήταν να τυθρώτε μικρότερα, συχνότερα γεύματα Κάνετε ένα σύνθετο ηρεμώντας και πιο έντονες ασκήσεις, όπως κάνοντας αρκετές μέρες διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης , μαζί με γιόγκα.

Διαβάστε επίσης: Γιατί ο σωματότυπος καθορίζει την διατροφή και την προπόνησή σας;

Previous ArticleNext Article

Με δυνατή αποστολή για το Ευρωπαϊκό Κύπελλο βάδην Ομάδων

Με πλήρη και δυνατή ομάδα στα 35χλμ. των γυναικών θα αγωνιστεί η χώρα μας στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο βάδην, που θα γίνει στην πόλη Ποντεμπράντι της Τσεχίας στις 16 Μαΐου.

Η αποστολή μας αποτελείται από συνολικά επτά αθλήτριες κι έναν αθλητή και διαθέτει το υλικό για καλές εμφανίσεις και καλά πλασαρίσματα. Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, η Κυριακή Φιλτισάκου, η Χριστίνα Παπαδοπούλου και η Ευσταθία Κουρκουτσάκη θα συμμετάσχουν στα 35χλ. βάδην και θα διεκδικήσουν όχι μόνο καλές ατομικές εμφανίσεις, αλλά κι ένα καλό πλασάρισμα στην ομαδική βαθμολογία. Στη διοργάνωση θα συμμετάσχει και ο Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ, μετά το εξαιρετικό 3.51.03, που πέτυχε στις 20 Μαρτίου στο Ντούντιτσε και είναι η τρίτη επίδοση της καριέρας του.

Αναλυτικά η αποστολή

Άνδρες
50χλμ. βάδην: Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ (ΑΟ Μυκόνου)

Γυναίκες
10χλμ. βάδην Κ20: Αναστασία Αντωνοπούλου (ΓΣ Ίκαρος Ν. Ιωνίας)
20χλμ. βάδην Γυναικών/ Γυναίκες Κ23: Παναγιώτα Τσινοπούλου (Βέλος Παλαιού Φαλήρου), Όλγα Φιάσκα (ΑΣ Αθλοκίνηση Μυτιλήνης)
35χλμ. βάδην: Αντιγόνη Ντρισμπιώτη (ΑΣΣ Αλέξανδρος Μακεδονίας), Κυριακή Φιλτισάκου (ΑΓΣ Ανατολή Νέας Ιωνίας) , Χριστίνα Παπαδοπούλου (Πανελλήνιος ΓΣ), Ευσταθία Κουρκουτσάκη (ΓΑΣ Ιλισσός)

Στην Πάτρα το Πανελλήνιο Α/Γ, οι ημερομηνίες για τους Διασυλλογικούς Αγώνες 2021

Στην πόλη της Πάτρας θα φιλοξενηθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών – Γυναικών και Ανδρών – Γυναικών Κ23 στις 5-6 Ιουνίου.

Την απόφαση αυτή έλαβε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδία στη διάρκεια της σημερινής του συνεδρίασης, λαμβάνοντας υπόψιν την καταλληλόλητα του σταδίου, την εμπειρία του προσωπικού, καθώς και την παρακαταθήκη των επιτυχημένων διοργανώσεων τα προηγούμενα πέντε διαδοχικά έτη.

Στην ίδια πόλη θα διεξαχθεί και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Συνθέτων για τις κατηγορίας Ανδρών/Γυναικών Κ23 και Κ18 στις 7 και 8 Ιουνίου, καθώς και το Πρωτάθλημα Σκυταλοδρομιών Ανδρών-Γυναικών Κ23 στις 7 του ίδιου μήνα.

Σε ο,τι αφορά στους Διασυλλογικούς Αγώνες οι νέες ημερομηνίες, όπως επικυρώθηκαν στο σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο είναι οι εξής:
8-9 Μαΐου Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Α/Γ και Σύνθετα Κ16 (19 όμιλοι)
15 ή 16 Μαΐου Διασυλλογικοί Αγώνες Κ16 (20 όμιλοι)
29 ή 30 Μαΐου Διασυλλογικοί Αγώνες κ18 (20 όμιλοι)

Ο πρώτος αγώνας του Διασυλλογικού Κ14 θα γίνει στις 22 Μαΐου και ο δεύτερος στις 9 Οκτωβρίου.

x
Send this to a friend