Η Nike γιορτάζει την έναρξη της νέας σεζόν του NBA!

Μια σειρά από φανέλες, κάλτσες και ρούχα προπόνησης με τεχνολογία αιχμής και σχέδια πέρα από κάθε φαντασία.

ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ NIKExNBA: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Nike με το NBA, σας αποκαλύπτουμε με λεπτομέρειες πώς ακριβώς οι σχεδιαστές της Nike, οι επαγγελματίες παίκτες και οι επιστήμονες του αθλητισμού συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν τις πιο τεχνικά προηγμένες φανέλες και σορτς.

Πριν από 20 χρόνια, το μπάσκετ είχε πιο έντονο σωματικό χαρακτήρα. Υπήρχαν περισσότερα κρατήματα και λαβές. Το παιχνίδι ήταν πιο αργό και μεθοδικό. Στη συνέχεια όμως οι κανόνες άλλαξαν. Η αλλαγή στους κανόνες για την άμυνα (αφού πλέον η άμυνα ζώνης επιτρέπεται) και οι πιο αυστηροί κανόνες για την επαφή των χεριών με το σώμα του αντιπάλου έκαναν το παιχνίδι πιο γρήγορο και ρευστό. Έτσι, με την πάροδο του χρόνου, οι παίκτες προσαρμόστηκαν, έγιναν απίστευτα ευέλικτοι και πιο γρήγοροι στις αποφάσεις τους. Οι ομάδες άρχισαν να εφαρμόζουν τακτικές που περιλαμβάνουν λιγότερους παίκτες, ενώ οι πολύ ανοιχτές επιθέσεις, που παλιότερα χαρακτήριζαν λίγες ομάδες, τώρα έχουν γίνει το νέο σημείο αναφοράς στο μπάσκετ. «Όλα, από το πώς οι αθλητές μετακινούνται στη θέση όπου παίζουν μέχρι και τον σωματότυπό τους, είναι εντελώς διαφορετικά σήμερα σε σχέση με 5-10 χρόνια πριν», αναφέρει ο Kurt Parker, VP Apparel Design της Nike. «Γι’ αυτό θέλαμε να εξελίξουμε ριζικά τόσο την απόδοση όσο και το στυλ των εμφανίσεων».

Αυτός ήταν ο στόχος όταν εδραιώθηκε η συνεργασία της Nike με το ΝΒΑ τον Ιούνιο του 2015. Οι σχεδιαστές της Nike έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά, σχεδιάζοντας τη νέα εμφάνιση με στόχο να ελαχιστοποιήσουν τις πιθανές ενοχλήσεις για τους αθλητές, διατηρώντας τους δροσερούς, στεγνούς και χαρίζοντάς τους απόλυτη ελευθερία στις κινήσεις — όλα αυτά σε συνδυασμό με μια ανανεωμένη και κομψή εμφάνιση. Στηριζόμενοι στην 25ετή εμπειρία τους σχετικά με τους κανονισμούς, αξιοποίησαν μια ευκαιρία που παρουσιάζεται κάθε 4 χρόνια για να συγκεντρώσουν σχόλια από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο: τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Εκεί, οι παίκτες δοκίμασαν τις Εμφανίσεις Nike Vapor που περιλαμβάνουν φανέλες και σορτς υψηλών επιδόσεων με ενσωματωμένη την τεχνολογία Nike AeroSwift. Επρόκειτο για τις πιο προηγμένες μέχρι τότε εμφανίσεις μπάσκετ της Nike. «Και πάλι όμως, αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για μας», δηλώνει ο Parker. «Για να προετοιμαστούμε για το NBA, χρειάστηκε να επανεξετάσουμε κάθε κομμάτι της εμφάνισης και αλλάξαμε περίπου τα πάντα μετά το Ρίο».

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Nike εστίασαν στην επανεξέταση τριών τομέων: κίνηση, θερμοκρασιακή ρύθμιση και εφαρμογή. Όσον αφορά την κίνηση, αθλητικοί ερευνητές τρίτων φορέων συγκέντρωσαν στοιχεία που δείχνουν ότι οι μπασκετμπολίστες έχουν τη μεγαλύτερη ποικιλία κινήσεων από οποιουσδήποτε άλλους αθλητές. Στη διάρκεια ενός μέσου αγώνα, ένας παίκτης μπορεί να διανύσει περισσότερα από 6,5 χιλιόμετρα με την κορυφαία ταχύτητά του, σε διαστήματα που διαρκούν περίπου 1,6 δευτερόλεπτα ο καθένας. Ένας αθλητής μπορεί να αλλάζει κατεύθυνση κάθε 2 δευτερόλεπτα, με σύνολο περίπου 1.000 αλλαγές ανά αγώνα. Κάποιοι παίκτες κάνουν μέχρι και 42 άλματα με μέσο χρόνο παραμονής στον αέρα 0,16 δευτερόλεπτα. «Το μπάσκετ είναι το παιχνίδι με τις περισσότερες εναλλαγές από κάθε άλλο άθλημα», αναφέρει ο Parker. «Ένας παίκτης σηκώνεται από τον πάγκο και πρέπει να σπριντάρει και να πηδήξει όσο πιο ψηλά μπορεί μέσα σε δευτερόλεπτα».

Για να καταλήξει η ομάδα σχεδιαστών στη δημιουργία μιας εμφάνισης που επιτρέπει σε κάθε παίκτη να τρέχει, να πηδά και να κάνει κοψίματα, καθώς και για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασιακή ρύθμιση, αφιέρωσε αμέτρητες ώρες σε αυστηρές δοκιμές, που περιλάμβαναν τα πάντα από πιθανά σκαλώματα και σκισίματα μέχρι το πλύσιμο και το ξέφτισμα, καθώς και στη χαρτογράφηση — μια διαδικασία που περιλαμβάνει το ψηφιακό σκανάρισμα του σώματος για να αξιολογηθούν οι ζώνες εφίδρωσης, οι ζώνες επαφής και τα σημεία όπου οι μπασκετμπολίστες χρειάζονται πλήρες εύρος κίνησης. «Έχουμε χρησιμοποιήσει ξανά τη χαρτογράφηση, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που το κάναμε συγκεκριμένα για τους σωματότυπους των αθλητών του NBA», επισημαίνει ο Parker.

Οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν την αλληλεπικάλυψη τριών χαρτών για να κατανοήσουν πώς σχεδιάζεται μια εμφάνιση σε τρεις διαστάσεις. Για παράδειγμα, από τους χάρτες προέκυψε ότι ο θώρακας παράγει ιδρώτα και σε αυτή την περιοχή το ρούχο τείνει να κολλά πάνω στο σώμα. «Θα δείτε παίκτες που προσπαθούν συνέχεια να ξεκολλήσουν τη φανέλα από τον θώρακά τους — ο LeBron το κάνει όλη την ώρα», διευκρινίζει ο Parker. «Έτσι, συνειδητοποιήσαμε ότι έπρεπε να βρούμε μια λύση ώστε η φανέλα να απορροφά τον ιδρώτα χωρίς να γίνεται πολύ βαριά ή στενή».

Καθώς η ομάδα εργάστηκε με ένα τεχνητό πλεκτό ύφασμα, κατάφερε να προγραμματίσει τη δομή πλέξης έτσι ώστε να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη ζώνη που επιτρέπει τη ροή του αέρα, ενώ τοποθέτησε μικροσκοπικούς κόμβους επάνω του που δεν του επιτρέπουν να κολλά πάνω στο δέρμα.

«Η θερμοκρασία ανεβαίνει στα ύψη», επισημαίνει ο Steve Nash, που έχει ανακηρυχθεί δύο φορές MVP στο NBA. «Όταν ένα ύφασμα αναπνέει καλύτερα και απορροφά περισσότερο ιδρώτα, μπορούμε να παραμείνουμε ζεστοί — αλλά όχι υπερβολικά — μέσα στο γήπεδο». Σε αυτή την περίπτωση, συμβάλλοντας στον καλύτερο θερμοκρασιακό έλεγχο, οι χάρτες δημιούργησαν μια λύση για την αίσθηση που δίνει η φανέλα. «Συνήθως, ο αγώνας κρίνεται στο τελευταίο πεντάλεπτο, επομένως το τελευταίο πράγμα που θέλει ο παίκτης είναι να ασχολείται με τη φανέλα του σε αυτό το διάστημα», προσθέτει ο Parker.

Με τον ίδιο τρόπο, οι σχεδιαστές τροποποίησαν την εμφάνιση με βάση τις πληροφορίες για το εύρος κίνησης που συγκέντρωσαν από τους χάρτες, όπως ράβοντας το τελείωμα της πλάτης της φανέλας γύρω από τους ώμους (αντί να χρησιμοποιήσουν το σχέδιο συνεχόμενης ραφής που χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν) και μετακινώντας τη σχισμή που διευκολύνει την κίνηση στο μπροστινό μέρος του σορτς, έτσι ώστε όταν ο παίκτης κάνει ένα κόψιμο ή βρίσκεται σε άμυνα, να ανοίγει ένα σημείο που του επιτρέπει να κινείται πιο ελεύθερα. «Συνήθως, οι παίκτες φορούσαν μεγαλύτερο νούμερο έτσι ώστε τα ρούχα να τους δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων», λέει ο Parker. «Αλλά χάρη σε αυτούς τους χάρτες, πετύχαμε μια πιο αεροδυναμική εφαρμογή στις εμφανίσεις έτσι ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των παικτών, δημιουργώντας την ελαφρύτερη εμφάνιση στην ιστορία του NBA».

Για να δοκιμάσει το σχέδιο και να συγκεντρώσει τα σχόλια των αθλητών για τις εμφανίσεις, η ομάδα ζήτησε από διάφορες ομάδες του NBA, όπως οι Jazz, Mavericks και Blazers, καθώς και από διάφορες κολεγιακές ομάδες, να φορέσουν δοκιμαστικά τις εμφανίσεις. Η διαδικασία ήταν επαναληπτική: Η Nike διερευνούσε και δημιουργούσε μια έκδοση της εμφάνισης, την έδινε στον αθλητή για προπονήσεις διάρκειας περίπου μίας βδομάδας, συγκέντρωνε τα σχόλιά του για να τελειοποιήσει τη στολή και δημιουργούσε μια νέα έκδοση την οποία ξαναέδινε στον ίδιο αθλητή για δοκιμή, κοκ., για περίπου έναν χρόνο. Ένα άλλο στοιχείο-κλειδί για τη δοκιμή των ρούχων ήταν να βρεθούν λύσεις που ανταποκρίνονταν στους πραγματικούς, διαφορετικούς σωματότυπους των παικτών. Η εμφάνιση έπρεπε να είναι ευέλικτη, με την έννοια ότι ένα ενιαίο στυλ έπρεπε να δείχνει τέλειο σε όλους τους αθλητές, αλλά έπρεπε και να μοιάζει ειδικά φτιαγμένη για τον καθένα ξεχωριστά. Το στυλ ήταν επίσης ένα σημαντικό στοιχείο. Εξάλλου, οι παίκτες του NBA κυμαίνονται από 19χρονους rookies μέχρι 40χρονους βετεράνους, ο καθένας από τους οποίους με την προσωπική του γνώμη για την αίσθηση και την εφαρμογή. Πέρα από τις λειτουργικές και στυλιστικές λεπτομέρειες, οι αθλητές ανέφεραν ότι ο συναισθηματικός δεσμός τους με τις εμφανίσεις ήταν σημαντικός.

Οι εμφανίσεις Nike NBA Association Edition και Icon Edition κυκλοφορούν στο nike.com/nba. Οι «Statement» εμφανίσεις της Nike για τις ομάδες του NBA θα είναι διαθέσιμες από τις 20 Νοεμβρίου στον διαδικτυακό τόπο nike.com/nba.

ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΖΑΚΕΤΑΣ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ

Οι μπασκετμπολίστες θέλουν να έχουν υψηλή απόδοση και ταυτόχρονα την καλύτερη εμφάνιση όταν παίζουν. «Μέσα στο γήπεδο κάνει κρύο, οπότε θέλουμε να κρατάμε το κεφάλι μας ζεστό και παρόλα αυτά να μπορούμε να έχουμε την προσοχή μας στο παιχνίδι, ή να κάνουμε ζέσταμα και να μένουμε ζεστοί », επισημαίνει ο Bradley Beal, γκαρντ των Washington Wizards. «Ταυτόχρονα, θέλουμε μια εμφάνιση με άνεση και στυλ».

Συνήθως όμως, η άνεση υπερισχύει της απόδοσης και της εμφάνισης στον εξοπλισμό προθέρμανσης. «Βλέπουμε παίκτες που κάνουν προθέρμανση με τις κανονικές φανέλες με κουκούλα της ομάδας τους», διευκρινίζει ο Kurt Parker, Nike VP Apparel Design. «Η κουκούλα ανεμίζει πέρα-δώθε όταν σουτάρουν και τα μανίκια είναι πολύ φαρδιά».

Έτσι, οι σχεδιαστές ειδών μπάσκετ της Nike άρχισαν να αναρωτιούνται γιατί οι περισσότεροι μπασκετμπολίστες φορούν ζακέτες με κουκούλα όταν κάνουν ζέσταμα, σκληρή προθέρμανση, κάθονται στον πάγκο ή ταξιδεύουν. Με βάση αυτή την πληροφορία από τους ίδιους τους αθλητές, η Nike άρχισε να σχεδιάζει την πρώτη ζακέτα με κουκούλα υψηλών επιδόσεων για να τη φορούν οι παίκτες του NBA στο γήπεδο την ώρα της προθέρμανσης. Αυτό όχι μόνο είναι ένα εντελώς καινοτόμο ρούχο, αλλά και ένα τεράστιο βήμα μπροστά στα ρούχα για μπάσκετ υψηλών επιδόσεων.

ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΥΛΙΚΟ. Στοχεύοντας σε μια άνετη ζακέτα υψηλών επιδόσεων, η Nike δημιούργησε ένα νέο υλικό, το Nike Therma Flex. Είναι παρόμοιο με φλις μεσαίου βάρους, αλλά αντεστραμμένο. «Το τυπικό φλις είναι χνουδωτό απέξω και επίπεδο από μέσα, το δικό μας όμως είναι επίπεδο στα σημεία επαφής με το δέρμα, ενώ η εξωτερική του πλευρά είναι εξαιρετικά απαλή», εξηγεί ο Parker. «Η εξωτερική πλευρά έχει μια διάστικτη υφή που παγιδεύει τη θερμότητα του σώματος μέσα στο ύφασμα, ενώ ταυτόχρονα είναι απαλή τόσο στο άγγιγμα όσο και στην επαφή με το δέρμα». Μέχρι τώρα, η Ζακέτα Προθέρμανσης Showtime είναι το μοναδικό προϊόν που χρησιμοποιεί το Nike Therma Flex, αλλά οι σχεδιαστές αναφέρουν πως σχεδιάζουν να κατασκευάσουν περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού για παίκτες και οπαδούς από αυτό το υλικό τους επόμενους μήνες.

ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΗ. Σε αντίθεση με το τυπικό ύφασμα φλις που χρησιμοποιείται στις συνηθισμένες φανέλες με κουκούλα των ομάδων, το ύφασμα Nike Therma Flex που χρησιμοποιείται στη ζακέτα τεντώνει προς κάθε κατεύθυνση, έτσι ώστε οι αθλητές να μπορούν να κινηθούν ελεύθερα και χωρίς να περιορίζονται από το σχήμα του ρούχου. Τα φερμουάρ στα πλάγια παρέχουν μεγαλύτερη κινητικότητα και καλύτερο αερισμό ανάλογα με τις ανάγκες, ενώ το ελαστικό τελείωμα στο μανίκι δεν το αφήνει να γλιστρήσει πάνω στο χέρι.

ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. «Διαπιστώσαμε ότι οι περισσότεροι παίκτες προτιμούν να φοράνε την κουκούλα, αλλά αυτή περιορίζει την όραση και την ακοή τους, κινείται πέρα-δώθε ενώ ταυτόχρονα μπορεί να τους ζεστάνει υπερβολικά», αναφέρει ο Parker. Για να λύσουν αυτά τα προβλήματα, οι σχεδιαστές ειδών μπάσκετ της Nike τοποθέτησαν διχτυωτό ύφασμα πάνω από τα αυτιά, έτσι ώστε οι παίκτες να μπορούν να ακούν τον προπονητή και τους συμπαίκτες τους πριν από τον αγώνα, να έχουν καλύτερο αερισμό και να μην ζεσταίνονται υπερβολικά. Το άνοιγμα της κουκούλας ακολουθεί τη γραμμή του μετώπου πάνω από τα μάτια, έτσι ώστε όταν ο παίκτης τη φορά να μπορεί να διατηρεί το 100% της περιφερειακής του όρασης. Το ελαστικό τελείωμα επιτρέπει τέλεια εφαρμογή χωρίς κορδόνια, τα οποία οι παίκτες ανέφεραν ότι τους αποσπούν την προσοχή.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΡΑΦΕΣ. Αντί να τοποθετήσουν τις ραφές στα ίδια σημεία με τις ραφές της φανέλας (με αποτέλεσμα οι ραφές των δύο ρούχων να κολλούν και να τρίβονται μεταξύ τους), οι σχεδιαστές τοποθέτησαν τις ραφές στο πίσω μέρος των ώμων. «Επίσης, αυτό δημιουργεί μια πιο λεπτή σιλουέτα», επισημαίνει ο Parker. «Έτσι, αυτό το στοιχείο εξυπηρετεί και τη σύγχρονη αισθητική». Αντί να χρησιμοποιήσουν κλωστή, κόλλησαν τις ραφές έτσι ώστε να είναι εντελώς επίπεδες και να περνούν απαρατήρητες.

Η ζακέτα προθέρμανσης Nike Therma Flex Showtime είναι διαθέσιμη στο nike.com/nba

ΤΙ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ KOBE BRYANT, LEBRON JAMES & KEVIN DURANT;

ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ NIKE ΚΑΛΤΣΕΣ ΤΟΥ NBA

Η συνεργασία της Nike με το NBA μόλις ξεκίνησε και οι νέες κάλτσες της Nike NBA NikeGrip Power Crew και Quick Crew είναι εδώ!

Όποιον αθλητή κι αν ρωτήσετε, θα σας πει τα ίδια: Οι κάλτσες έχουν σημασία. Οι μπασκετμπολίστες έχουν μια μοναδική σχέση με τα παπούτσια τους και έχουν πολλά να πουν για την αδυναμία τους στις κάλτσες και τον τρόπο με τον οποίο παρέχουν άνεση, προστασία και πρόσφυση. Πέρα απ’ αυτό, η παράδοση παίζει σημαντικό ρόλο στις κάλτσες και περιλαμβάνει ιεροτελεστίες όπως το να φοράει ο αθλητής δύο ή περισσότερα ζευγάρια μαζί, μία κάλτσα που ανεβαίνει ψηλότερα και μία διπλωμένη πιο χαμηλά στον αστράγαλο.

Το μέγεθος του ποδιού είναι μόνο ένας από τους παράγοντες που διαφοροποιούν τους παίκτες. Μέσω έρευνας, η Nike διαπίστωσε ότι το πάχος της κάλτσας είναι εξίσου σημαντικό, καθώς συνδέεται με το στυλ παιχνιδιού. Έτσι, οι σχεδιαστές της Nike δημιούργησαν δύο τύπους κάλτσας στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με το NBA: τη χοντρή με παχιά μαξιλαράκια NBA NikeGrip Power Crew και την ελαφριά με μέτρια μαξιλαράκια NBA NikeGrip Quick Crew. Και οι δύο αποτελούνται από νήμα NikeGrip (πολύ λεπτές ίνες πολυεστέρα πλεγμένες με παραδοσιακές ίνες για μεγαλύτερη επιφάνεια της κάλτσας) για αντιολισθητική πρόσφυση και μαξιλαράκια σε ζώνες για προστασία και αερισμό.

«Οι κάλτσες είναι η πρώτη γραμμή άμυνας», επισημαίνει ο παίκτης-θρύλος του NBA Kobe Bryant, ο οποίος προκάλεσε τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάλτσες τόσο καλές ώστε οι παίκτες να μην ξαναφορέσουν δύο ζευγάρια μαζί. «Τα πόδια σου είναι το πιο σημαντικό εργαλείο που φέρνεις στο παιχνίδι», προσθέτει ο Bryant. «Πρέπει να φροντίζεις τα πόδια σου».

Ο Kevin Durant, που είναι γνωστό ότι φορά δύο ζευγάρια κάλτσες γιατί προτιμάει τα μεγάλα μαξιλαράκια γύρω από τις φτέρνες και τους αστραγάλους του, είχε πολλά σχόλια για τις κάλτσες με μεγάλα μαξιλαράκια NBA NikeGrip Power Crew. «Θέλω να έχω μεγάλα μαξιλαράκια», είπε ο Durant στην ομάδα ανάπτυξης. «Θέλω όμως και να νιώθω το παρκέ κάτω απ’ τα πόδια μου».

Η αίσθηση του παρκέ είναι εξίσου σημαντική για τον LeBron James, ο οποίος ώθησε τους σχεδιαστές να δώσουν εξίσου μεγάλη σημασία στην πρόσφυση και στα μαξιλαράκια, καθώς και να πετύχουν το βέλτιστο επίπεδο συμπίεσης και ευελιξίας γύρω από το πέλμα και τον αστράγαλο. «Είναι σημαντικό το πόδι να μην γλιστρά μέσα στο παπούτσι», λέει ο James, τα σχόλια του οποίου επηρέασαν την τοποθέτηση του NikeGrip στις κάλτσες NBA NikeGrip Quick και Power Crew. «Χρειάζομαι πρόσφυση για να κάνω κοψίματα και άλματα».

Ακολουθούν πέντε πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τις νέες κάλτσες NBA NikeGrip Power και Quick.

  1. Αυτές είναι οι πρώτες κάλτσες της Nike που έχουν το λογότυπο του NBA. Όλοι οι παίκτες του ΝΒΑ θα φορούν ειδικές εκδόσεις από αυτές τις κάλτσες για όλη τη σεζόν, ενώ θα υπάρχει μια κάλτσα Nike που θα συνοδεύει κάθε έκδοση της εμφάνισης της ομάδας.
  2. Οι αθλητές που συμμετέχουν στο Nike Basketball and Jordan απέκτησαν εμπειρία από πρώτο χέρι για τις κάλτσες NBA NikeGrip Power και Quick Crew στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο και έδωσαν κρίσιμα σχόλια για την εξέλιξή τους. Η Nike συνεργάστηκε επίσης παίκτες κολεγιακών και σχολικών ομάδων για όλα τα στάδια εξέλιξης της κάλτσας και παρέτεινε τη διαδικασία δοκιμαστικής χρήσης
  3. Για να πετύχει το βέλτιστο πάχος ζώνης για την κάλτσα NBA NikeGrip Power Crew, η ομάδα NXT της NIKE ανέπτυξε μια νέα πλεκτική μηχανή με μεγαλύτερο δίσκο και βελόνα από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε τότε στην αγορά. Οι βελόνες έχουν μεγαλύτερη είσοδο για να περνά το νήμα, το οποίο επιτρέπει στη μηχανή να δημιουργεί μεγαλύτερες θηλιές τύπου terry οι οποίες πλέκονται μεταξύ τους στο σχήμα του πέλματος. Η μηχανή μπορεί να προσθέσει μαξιλαράκια, διχτυωτό ύφασμα και NikeGrip όπου χρειάζεται. Το αποτέλεσμα είναι ότι η κάλτσα NBA NikeGrip Power Crew είναι η κάλτσα υψηλών επιδόσεων με τα μεγαλύτερα μαξιλαράκια που δημιούργησε ποτέ η Nike.
  4. Και οι δύο κάλτσες NBA NikeGrip Crew της Νike κατασκευάζονται με μαξιλαράκια εκεί όπου τις χρειάζονται οι περισσότεροι μπασκετμπολίστες: στο μπροστινό μέρος, στη φτέρνα και στον αστράγαλο. Η τοποθέτηση λεπτότερου διχτυωτού υφάσματος στο επάνω μέρος της κάλτσας επιτρέπει τον αερισμό (αυτό το στοιχείο αποφασίστηκε με βάση τους θερμικούς χάρτες). Στις πλευρές τοποθετείται NikeGrip για να στηρίζει την εξωτερική πλευρά του πέλματος. Το μπροστινό μέρος της κάλτσας NBA NikeGrip Quick Crew διαθέτει Nike Forefoot Lock (δύο λεπτές λωρίδες σπάντεξ που δημιουργούν καμάρα για να στηρίζουν το πέλμα και να μην μαζεύονται κοντά στα δάχτυλα). Και οι δύο τύποι κάλτσας, NBA NikeGrip Power και Quick Crew, διαθέτουν Heel Lock που κρατά την κάλτσα στη θέση της και μειώνει την ολίσθηση.
  5. Φυσικά, οι Charlotte Hornets θα έχουν τις δικές τους κάλτσες Jordan (άλλη μια πρωτιά).

Οι εκδόσεις Quick και Power για τις κάλτσες Nike και Jordan NBA NikeGrip Crew κυκλοφορούν σε λευκό και μαύρο, και είναι διαθέσιμες στο nike.com/nba. Θα κυκλοφορήσει επίσης μια έκδοση της κάλτσας NBA Nike Elite Quick στα χρώματα της ομάδας.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend