Έρευνα της DHL: Η σχέση των μεταφορών με τον κόσμο της μόδας

Έρευνα της DHL: Η σχέση των μεταφορών με τον κόσμο της μόδας
  • Οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί σε θέματα παραγωγής και περιβαλλοντικής προστασίας
  • Η DHL προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις μεταφοράς σε σχεδιαστές και brands.

Σημαντικά ευρήματα κατέδειξε η νέα έρευνα αγοράς καταναλωτών που διεξήγαγε η DHL σε παγκόσμιο επίπεδο, παρέχοντας μια συνολική εικόνα των νέων τάσεων και των προσδοκιών των καταναλωτών.

Σε στατιστικό δείγμα 6.000 καταναλωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιταλία, την Αυστραλία και την Ιαπωνία, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικές με τις αγοραστικές τους συνήθειες και τους λόγους που τους ώθησαν στις αγορές που πραγματοποίησαν.

Με πολυετή εμπειρία ως συνεργάτης μεταφορών για σχεδιαστές, εκδηλώσεις και προϊόντα μόδας, η DHL διενήργησε την έρευνα με στόχο να υπογραμμίσει και να αναδείξει πόσο σημαντικό είναι για ένα διεθνές δίκτυο μεταφορών να λειτουργεί ομαλά, με ακρίβεια, αξιοπιστία και ταχύτητα, ώστε να εξυπηρετεί αποτελεσματικά τον κόσμο της μόδας.

Η σταθερή και διαχρονική παρουσία της DHL στη βιομηχανία της μόδας, δεν περιορίζεται μόνο σε υπηρεσίες μεταφορών για μεγάλες εκδηλώσεις, αλλά διευρύνεται και σε επιμέρους συνεργασίες με σημαντικούς οργανισμούς από το χώρο της μόδας. Παράλληλα, εδραιώνει τη θέση της σε μία από τις πιο ισχυρές βιομηχανίες τιμώντας και απονέμοντάς βραβεία σε ανερχόμενους σχεδιαστές.

«Η DHL πραγματοποίησε αυτή την έρευνα για να βρεθεί πιο κοντά στις σύγχρονες τάσεις της μόδας και να υπογραμμίσει την σχέση της μόδας με την βιομηχανία των μεταφορών. Και οι δυο βιομηχανίες λειτουργούν σε παγκόσμια δίκτυα, και εργάζονται δημιουργικά, σωστά και γρήγορα» τονίζει ο Arjan Sissing, SVP από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας.

Συμπληρωματικά, από την έρευνα προέκυψε ότι οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον κώδικα δεοντολογίας που ισχύει στη χώρα από την οποία πραγματοποιούν τις αγορές τους ενώ στην Ιαπωνία οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα των προϊόντων. Αντίθετα το αγοραστικό κοινό της Ιταλίας ενδιαφέρεται περισσότερο για τον τόπο προέλευσης των προϊόντων που επιλέγουν.

Επιπροσθέτως, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές φαίνεται να ενδιαφέρονται αν και με ποιο τρόπο η αλυσίδα μεταφοράς του προϊόντος μπορεί να επιδρά στο περιβάλλον. Αξίζει να σημειωθεί πως ένα σημαντικό ποσοστό των συμμετεχόντων της έρευνας ενδιαφέρονται για την περιβαλλοντική ευαισθησία που δείχνουν τα αγαπημένα τους brands. Ειδικοί στο θέμα, όπως η Βρεττανή δημοσιογράφος μόδας Karen Kay, έδωσαν έμφαση στο ότι υπάρχει μια τάση αυξημένης συνειδητοποίησης όσον αφορά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα κοινωνικά θέματα, ειδικά ανάμεσα στις νεότερες ηλικίες.

Από το 2008, η DHL έχει συνεχή παρουσία ως βασικός συνεργάτης σε διάφορες εβδομάδες μόδας αναλαμβάνοντας την άμεση και ασφαλή παράδοση των παραδοτέων ενδυμάτων ή αξεσουάρ στους σχεδιαστές μόδας. Η εβδομάδα μόδας του Λονδίνου και της Κοπεγχάγης, η εβδομάδα μόδας Amazon του Τόκυο, καθώς και οι εβδομάδες μόδας της Mercedes Benz στο Σίδνεϋ και στην Μόσχα είναι μερικές από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες της DHL με τη βιομηχανία της μόδας.

Ταυτόχρονα, η DHL συνεργάζεται με μεγάλους διεθνείς οργανισμούς, όπως το Συμβούλιο Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής (CFDA), το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC), τον Εθνικό Οίκο Ιταλικής Μόδας (CNMI), τον Οργανισμό Ιαπωνικής Εβδομάδας Μόδας (JFWO), και την Υπηρεσία Τεχνουργημάτων της Ρωσίας. Μάλιστα, τον Οκτώβριο του 2017, η DHL και η CFDA εξέδωσαν από κοινού μια μελέτη με τίτλο: ”Αλυσίδα Εφοδιασμού με Επίκεντρο τον Άνθρωπο”, που αφορούσε επιχειρησιακά μοντέλα για το μέλλον της μόδας. Η μελέτη αναλύει λύσεις σε κύρια προβλήματα και προτείνει νέους τομείς δράσης των αλυσίδων εφοδιασμού της βιομηχανίας της μόδας. Από τα αποτελέσματα της μελέτης εκπονήθηκε το ‘Βιβλίο του Σχεδιαστή’, ένα εγχειρίδιο το οποίο βοηθά σχεδιαστές που φιλοδοξούν να ιδρύσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις.

Ακόμη, η DHL προωθεί και στηρίζει νέους σχεδιαστές με εργαστήρια και προγράμματα βραβεύσεων τα οποία περιλαμβάνουν υπηρεσίες μετακινήσεων και μεταφορών, με σκοπό να βοηθήσουν τους νέους δημιουργούς να επεκτείνουν και εκτός συνόρων τις επιχειρήσεις τους. Επιπρόσθετα, συνεργάζεται με διακεκριμένους σχεδιαστές, όπως το brand VETEMENTS, το οποίο αφιέρωσε μια ξεχωριστή σειρά ρούχων στην DHL ως μέρος της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018.

Το έργο της DHL δεν σταματά σε αυτές τις δράσεις, παρέχει επίσης, πληροφόρηση για τρέχοντα θέματα μόδας και νέες συνεργασίες στα Social Media όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Μάλιστα έχει δημιουργήσει για το σκοπό αυτό τη δική της σελίδα μόδας «DHL Fashion» με σχεδόν 200,000 ακολούθους.

Δεκαετίες τεχνογνωσίας στις μεταφορές, σχετικά με τη μόδα

Ως κορυφαίος συνεργάτης στις μεταφορές σχετικά με τη μόδα, το κόσμημα και τη βιομηχανία του lifestyle, η DHL διαθέτει εμπειρία και γνώση δεκαετιών στον τομέα μεταφοράς της μόδας. Παρέχει μια τεράστια ποικιλία ολοκληρωμένων λύσεων για μεταφορές, καθώς και για πλήθος υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, παραδόσεων σε καταστήματα τύπου μπουτίκ, μεγάλα εμπορικά κέντρα αλλά και σε μεγάλες αποθήκες και κέντρα διανομής εξειδικευμένης μόδας. Οι υπηρεσίες της εταιρίας στοχεύουν όχι μόνο στις μεγάλες επιχειρήσεις μόδας και στους καθιερωμένους σχεδιαστές αλλά και στους ταλαντούχους και φιλόδοξους νεοεμφανιζόμενους επιχειρηματίες στον χώρο. Η DHL βοηθά τους τελευταίους να δημιουργήσουν ένα όνομα στη βιομηχανία της μόδας προσφέροντάς εύκαμπτες λύσεις μεταφοράς των προϊόντων τους ώστε να τα προωθούν στους τόπους των επιδείξεων μόδας ή στις διεθνείς μπουτίκ.

Για περισσότερες πληροφορίες ως προς το πρόγραμμα μόδας της DHL, επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.fashion.dhl-in-motion.com.

Μπορείτε να βρείτε το δελτίο τύπου αλλά και περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο dpdhl.com/pressreleases.

Ακολουθήστε μας στο Instagram @dhlgreece

DHL Fashion Info Graphic Global_GR

Τα κύρια ευρήματα της έρευνας:

  • 19% των καταναλωτών παρουσιάζουν έντονη οικολογική συνείδηση και ενδιαφέρονται για το κατά πόσο τα ρούχα που αγοράζουν είναι βιοδιασπώμενα, ενώ 1 στους 4 καταναλωτές ενδιαφέρεται για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που έχει ένα brand στο περιβάλλον!
  • H Audrey Hepburn με το διάσημο ρόλο στην ταινία Breakfast at Tiffany’s θεωρήθηκε το fashion icon των τελευταίων 100 χρόνων
  • Οι τρεις κορυφαίες εποχές που στιγμάτισαν το χώρο της μόδας στην πάροδο των ετών είναι κατά σειρά :
  1. 60s
  2. 20s
  3. 70s
  • Οι 3 κορυφαίες καινοτομίες στη βιομηχανία της μόδας είναι:
  1. Το φερμουάρ
  2. Οι συνθετικές ίνες συμπεριλαμβανομένων των : νάιλον, πολυέστερ, ακρυλικό
  3. Οι αγορές μέσω διαδικτύου και ηλεκτρονικές εφαρμογές μέσω των οποίων μπορούν να πραγματοποιηθούν αγορές
  • Οι επικρατέστερες τάσεις διεθνώς στο διαδικτυακό shopping στη βιομηχανία της μόδας:
  • Οι Άγγλοι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να λαμβάνουν υπόψη τους τον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας που ισχύει στα μέρη που πραγματοποιούν τις αγορές τους.
  • Οι Αμερικάνοι είναι πιο πιθανό να δωρίζουν τα ρούχα που δεν φοράνε πλέον.
  • Οι Γιαπωνέζοι ενδιαφέρονται πρωτίστως για την ποιότητα των ενδυμάτων που αγοράζουν έναντι όλων των άλλων παραμέτρων
  • Οι Ιταλοί είναι οι πιο ενημερωμένοι για την προέλευση των ρούχων που αγοράζουν.
  • Το 1/5 των Αυστραλών ενδιαφέρονται για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνουν τα ρούχα που αγοράζουν.
  • Οι μισοί εκ των διαδικτυακών καταναλωτών θεωρούν πως η ευκολία και το κόστος παράδοσης είναι οι δύο πρωταρχικοί παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση τους πριν από κάθε διαδικτυακή αγορά .

DHL – Η παγκόσμια εταιρία μεταφορών

Η DHL αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα παγκοσμίως στον τομέα των μεταφορών. Τα διάφορα τμήματα της οικογένειας της DHL προσφέρουν ένα ασυναγώνιστο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών μεταφορών το οποίο κυμαίνεται από εθνικές και διεθνείς παραδόσεις δεμάτων έως και παραδόσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ολοκληρωμένες λύσεις διεθνών επειγόντων παραδόσεων, μεταφορών δια ξηράς, αέρος και θαλάσσης καθώς και διεκπεραίωση εφοδιασμού βιομηχανικών αλυσίδων. Διαθέτοντας περίπου 360.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 220 χώρες στον κόσμο, η DHL συνδέει με ασφάλεια και αξιοπιστία ανθρώπους και επιχειρήσεις, διευκολύνοντας την ροή του διεθνούς εμπορίου. Εφαρμόζει εξειδικευμένες λύσεις για ανάπτυξη αγορών και βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας, των επιστημών υγείας, ζωής, ενέργειας, αυτοματισμών και λιανικού εμπορίου.   Με την αποδεδειγμένη δέσμευση στην εταιρική ευθύνη και την συνεχή παρουσία της στις αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, η DHL ορίζεται καθοριστικά ως ‘Η μεταφορική εταιρία για τον κόσμο.

Η DHL είναι μέλος του ομίλου της Deutsche Post DHL. Ο όμιλος παρήγαγε έσοδα περισσότερα από 60 δις ευρώ το 2017.

 

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend