Αντιβιοτικά και τρέξιμο: Γιατί δεν πρέπει να συνδυάζονται;

Ο χειμώνας είναι η περίοδος του χρόνου που οι γρίπες κάνουν… πάρτι με αποτέλεσμα αρκετοί να καταφεύγουν στα αντιβιοτικά, η οποία μπορεί να είναι μία σίγουρη λύση, όμως τις περισσότερες φορές δεν είναι η ιδανική για όσους τρέχουν και αθλούνται αυτή την εποχή.

Αντιβιοτικά και δρομείς

Συγκεκριμένα, οι φλουοροκινολόνες είναι μία κατηγορία αντιβιοτικών ιδιαίτερη επικίνδυνη για τους δρομείς, καθώς αυτά τα αντιβιοτικά χαλαρώνουν τους τένοντες, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος ακόμα και ρήξης.

Μία άσχημη εμπειρία είχε η μαραθωνοδρόμος Terzah Becker, η οποία τρέχοντας μαζί με τα παιδιά της ένιωσε ένα απίστευτο πόνο, που προήλθε από ένα φάρμακο που έπαιρνε για ουρολοιμώξεις.

«Ξαφνικά περπατούσα μετά βίας. Κατάλαβα ότι πρέπει να ήταν από το φάρμακο. Ακόμα και να γνώριζα από την αρχή τις παρενέργειες του φαρμάκου δεν θα το σταματούσα, καθώς είδα πρόοδο με τις ουρολοιμώξεις», δήλωσε η 44χρονη, η οποία υπογράμμισε ότι γλίτωσε τα χειρότερα, καθώς ο γιατρός της είπε ότι δεν έπαθε ζημιά κάποιος τένοντας.

“Όλα τα φάρμακα έχουν παρενέργειες”

Από την πλευρά του ο αθλίατρος Matthew Sedgley σημειώνει για τη χρήση αντιβιοτικών: «Ολα τα φάρμακα έχουν παρενέργειες, όμως τα συγκεκριμένα αντιβιοτικά μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στους τένοντες. Πάντως δεν αποκλείεται να υπάρχει και προδιάθεση του οργανισμού.

Οι γιατροί δεν ξέρουν τις δραστηριότητες των ασθενών τους. Αν τις γνωρίζουν μπορούν να καταλάβουν και τις παρενέργειες που ενδέχεται να έχουν τα αντιβιοτικά. Επιπλέον υπάρχουν και οι αλλεργίες που μπορεί να έχει κάποιος ασθενείς, που μειώνουν τις επιλογές στα φάρμακα».

Μειώνουν την αποκατάσταση του τένοντα

Αρκετοί αθλητές την έχουν πατήσει με φάρμακα, με την φυσιοθεραπεύτρια Heather North που είχε πολλούς ασθενείς με πρόβλημα στους τένοντας που προέρχονταν από αντιβιοτικά.

«Τα φάρμακα μειώνουν την ταχύτητα αποκατάστασης του τένοντα. Ο αχίλλειος είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Αν κάποιος αθλητής έχει πάθει μικρή ζημιά του επιτρέπω να επιστρέψει μέσα σε λίγες εβδομάδες, όμως αν υπάρξει ολική ρήξη, τότε πρέπει να ξεκουράζονται όλοι τη χρονιά. Δεν είναι και η πιο ευχάριστη κατάσταση», είπε η North, ενώ συμβουλεύει όσους δεν μπορούν να αποφύγουν τα αντιβιοτικά να προσπαθήσουν να μειώσουν την άσκηση που κάνουν για λίγο.

Διαβάστε ακόμα: Οι χειμερινές προπονήσεις προστατεύουν από τη γρίπη και τα κρυολογήματα

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Πολύγυρος Run Χαλκιδική στις 23 Αυγούστου 2020

Η οργανωτική επιτροπή του ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ RUN ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ανακοινώνει την ημερομηνία της διεξαγωγής του 4ου Αγώνα, στις 23 Αυγούστου 2020, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει 2 Αγώνες:

  1. Λαϊκό Δρόμο Υγείας 5,2 χλμ με Τρέξιμο ή Δυναμικό Περπάτημα. Ώρα Εκκίνησης 10.00
  2. Αγώνα Βουνού – Πόλης RUN 14,6 χλμ – Ώρα Εκκίνησης 10.15.

Η Εκκίνηση και ο Τερματισμός και για τους 2 Αγώνες θα είναι στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο

Διοργανωτές είναι ο Αθλητικός Όμιλος Πολυγύρου σε συνεργασία με πολλούς τοπικούς συλλόγους και φορείς, υπό την αιγίδα του Δήμου Πολυγύρου.

Η Διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς.

Σκοπός του event είναι η προώθηση και διάδοση του αθλητικού πνεύματος, η ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου.

Οι Εγγραφές είναι σε εξέλιξη και πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://run.polygyros.gr

ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ «ΑΓΑΠΗ» ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

 Όλες τις πληροφορίες σχετικά με το event, θα βρείτε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης  http://run.polygyros.gr

Τακτικές ενημερώσεις παρέχονται στο facebook του Αγώνα: https://www.facebook.com/polygyrosrun/   Κάντε Like και ελάτε να τρέξουμε ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!

x
Send this to a friend