Οι Αθηναίοι Δρομείς στον 20o Ημιμαραθώνιο «Άκτιο Δρόμο» 450

Οι Αθηναίοι Δρομείς στον 20o Ημιμαραθώνιο «Άκτιο Δρόμο»

Ο Αθλητικός Πολιτιστικός Σύλλογος ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ θα πραγματοποιήσουν διήμερη εκδρομή Σάββατο 5/10 και την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019 για συμμετοχή στον 20o Ημιμαραθώνιο «Άκτιο Δρόμο». Ώρα αναχώρησης 08:00, του Σαββάτου 5/10 από την πλατεία Καραϊσκάκη, μπροστά από το ξενοδοχείο STANLEY, δίπλα στο μετρό «Μεταξουργείο».

Οι διαδρομές του αγώνα είναι:

ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ
ΑΓΩΝΑΣ 5.000 Μ (ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΝΤΩΝ)
ΑΓΩΝΑΣ 10.000 Μ (ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΝΤΩΝ)
ΑΓΩΝΑΣ 1.000 Μ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Οι διοργανωτές ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ, σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας με συνολικό κόστος 15 ευρώ / άτομο προσφέρουν:
Τον αγώνα
Την μεταφορά από Αθήνα και επιστροφή
Την διαμονή μας

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν αποκλειστικά δρομείς.
Δεν θα επιτραπούν συνοδοί αθλητών.

Καλούνται τα μέλη και οι φίλοι του συλλόγου μας όπως και των άλλων συλλόγων να δηλώνουν συμμετοχή στέλνοντας email [email protected] με τα παρακάτω στοιχεία:

ΑΓΏΝΙΣΜΑ
ΕΠΩΝΥΜΟ
ΟΝΟΜΑ
ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ
ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Email

Μέχρι την ΤΕΤΑΡΤΗ 2/10/2019

Για πληροφορίες κ. Λεμπέση Ευάγγελο 6977212169.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας και οι συμμετοχές ενδέχεται να κλείσουν νωρίτερα αν γεμίσει το πούλμαν.

Αφού επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα θέσεων, για να θεωρείται έγκυρη η συμμετοχή σας, πρέπει να έχει καταβληθεί μέχρι την Τετάρτη 2/10/2019 το κόστος που προαναφέρθηκε ήτοι 15 €. Η καταβολή μπορεί να γίνει με κατάθεση στους λογαριασμούς:

ΤΡΑΠΕZAEUROBANK
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ   0026-604-74-0101580382
IBAN         GR70 02606040000740101580382
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕZA
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ 721/322525-93
IBAN     GR50 0110 7210 0000 7213 2252 593

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ Γιώργος Διαμαντής και στις δύο περιπτώσεις.

Παράκληση, να αναγράφεται στις παρατηρήσεις το όνομα του συμμετέχοντα και τον αγώνα (πχ Βλάχος Παν Ακτιος). Το καταθετήριο με email [email protected] Μόνο σε περίπτωση αδυναμίας με fax στο 2106420949.

Η αποστολή θα καταλύσει στο Ξενοδοχείο ΒΟΝΙΤΣΑ.

Για όσους το επιθυμούν, μετά τον τερματισμό μπορούμε να γυρίσουμε στα δωμάτια για ένα ντους, μετά τον αγώνα.

Συνοπτικό πρόγραμμα της εκδρομής:
5/10 Αναχώρηση από πλατεία Καραϊσκάκη 08:00
5/10 Συμμετοχή στην δεξίωση- Δείπνο (PastaParty) της διοργάνωσης.
Κυριακή 7/10 07:30-08:00 αναχώρηση για το σημείο εκκίνησης στο Άκτιο
Αναχώρηση για Αθήνα την Κυριακή 6/10 στις 16:00.

ΠΡΟΣΟΧΗ
Οι συμμετοχές θα κλείσουν το αργότερο την Τετάρτη 2/10/2019. Την ίδια ημέρα, το αργότερο, παρακαλούμε να επικοινωνείτε για τυχόν ακυρώσεις.

Με την αίτηση μου για συμμετοχή στην ομαδική εκδρομή του Συλλόγου, εξουσιοδοτώ τον Σύλλογο «ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΔΡΟΜΕΙΣ» να χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες και τα προσωπικά μου στοιχεία στο site και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου.

Previous ArticleNext Article

Τσιόδρας: Μένω σπίτι, αλλά δεν μένω… ξάπλα 3

Για το θέμα της σωματικής άσκησης, κυρίως των ηλικιωμένων ανθρώπων που παραμένουν στα σπίτια τους λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, ρωτήθηκε ο Σωτήρης Τσιόδρας.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν προκαλέσει πτώση των δεικτών υγείας το γεγονός ότι δεν βγαίνουν πλέον οι ευπαθείς ομάδες, ούτε για ένα μισάωρο περπατήματος, ο κ. Τσιόδρας απάντησε, πως μπορούν να γυμνάζονται και εντός του σπιτιού, αλλά σε καμία περίπτωση δεν απαγορεύεται η σωματική άσκηση εκτός της οικείας.

«Φυσικά και με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι μένω στο σπίτι μου ξάπλα και δεν κάνω κάποια σωματική άσκηση, η οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά της ώρας. Υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς σπίτι. Φυσικά και από όσο γνωρίζω δεν απαγορεύεται και η άσκηση έξω, με τρόπο που να εξασφαλίζεται η κοινωνική απομάκρυνση με μια απόσταση ασφαλείας, όπως την ονομάζουμε», είπε αρχικά.

Τσιόδρας: Το πρόβλημα είναι ο συνωστισμός

Ο λοιμωξιολόγος στην διάρκεια της ενημέρωσης προς τον Τύπο, τόνισε πως το βασικό θέμα δεν είναι να μείνουν κλειδωμένοι στο σπίτι τους, αλλά να αποφεύγουν τον συνωστισμό που είναι και το βασικό ζητούμενο.

«Φυσικά και έξω ο κίνδυνος είναι και παραμένει μικρότερος. Το συνωστισμό προσπαθούμε να αποφύγουμε, όχι το να μην κάνουν οι άνθρωποι άσκηση. Φυσικά και θέλουμε να διατηρηθεί το επίπεδο υγείας του πληθυσμού σε ένα καλό επίπεδο και φυσικά και αυτό σταδιακά, όταν τα μέτρα σιγά-σιγά θα αίρονται, θα γίνεται και πράξη στην πραγματικότητα σε εξωτερικούς χώρους. Αυτή τη στιγμή, αυτό που μας απασχολεί και στους εξωτερικούς χώρους είναι ο συνωστισμός. Οχι το ότι θα περπατήσει μισή ώρα», ξεκαθάρισε και συμπλήρωσε: «Η μισή ώρα περπάτημα έξω, είναι μια τέλεια αεροβική δραστηριότητα η οποία προστατεύει την υγεία του ανθρώπου, βοηθάει την ευεξία του και φυσικά βοηθάει και ένα σωρό άλλα πράγματα. Την καρδιά του, το μεταβολισμό του, τη ρύθμιση του σακχάρου. Όλο το σύστημα του οργανισμού ενισχύεται με μια τέτοια δραστηριότητα, σαν αυτή που αναφέρετε. Φυσικά μπορεί κανείς να κάνει και ασκήσεις μέσα στο σπίτι με πάρα πολλούς τρόπους».

Χαρδαλιάς: Παράκληση να βγαίνουν έξω, αν γίνεται, μία φορά

Κάπου εκεί παρενέβη και ο Νίκος Χαρδαλιάς. Ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, τόνισε πως σέβεται απόλυτα το δικαίωμα των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας να βγουν έξω και να περπατήσουν ή να κάνουν τα ψώνια τους, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να τα κάνουν όλα μαζί μία φορά και όχι να βγαίνουν συνεχώς και να είναι εκτεθειμένοι.

«Με απέραντο σεβασμό και στους συμπολίτες μας, οι οποίοι βρίσκονται σε αυτή τη δύσκολη – και ηλικιακά, αλλά και από πλευράς υποκείμενων νοσημάτων – κατάσταση ξέρουμε ότι έχουν την δυνατότητα και παραμένει η δυνατότητά τους και στο σούπερ μάρκετ να πάνε και στο φαρμακείο να πάνε και να περπατήσουν και να έχουν τη σχετική σωματική άσκηση. Η παράκληση, η σύσταση η δική μας είναι να εξετάσουν την περίπτωση να τα κάνουν όλα αυτά μαζί και μία φορά. Και αυτό δε γίνεται για κάποιον άλλο λόγο, αλλά έτσι νομίζω ότι προφυλάσσουμε και τους ίδιους και προφυλάσσουν και εκείνοι τους εαυτούς τους, από τις πιθανότητες μίας μεγαλύτερης έκθεσης στον κίνδυνο της νόσου», σημείωσε.

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς σωστά! 4323

Κακές… συνήθειες που δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς!

Όλοι τον χρειαζόμαστε, αλλά δεν λαμβάνουμε αρκετό. Κοιμόμαστε τουλάχιστον μία ώρα λιγότερη από εκείνη που κοιμόμασταν πριν από 100 χρόνια και όσο το στρες αυξάνεται, διώχνει τον ύπνο μακριά.

Η έλλειψη καλού και ποιοτικού ύπνου μπορεί να μας προκαλέσει πλειάδα προβλημάτων, από αύξηση του σωματικού μας βάρους έως καρκίνο.Παράλληλα όταν δεν κοιμόμαστε σωστά, δεν έχουμε όρεξη για τίποτα και δεν μπορούμε να καθορίσουμε σωστά το πρόγραμμα της ημέρας.

Ωστόσο, υπάρχουν και συγκεκριμένες συνήθειες που μπορούν να… εμποδίσουν την έλευση του Μορφέα. Ποιες είναι αυτές και πώς θα τις αποφύγετε;

Να έχετε όλα τα φώτα αναμμένα

Τoυλάχιστον για μισή ώρα πριν από τον ύπνο αποφύγετε τα έντονα φώτα. Αποφύγετε, αν είναι δυνατόν, και τις συσκευές που εκπέμπουν φως, τα λάπτοπ, τα κινητά και τα τάμπλετ. Και κλείστε την τηλεόραση. Ακόμη και 5 λεπτά έκθεση στο λευκό φως μιας οθόνης μειώνουν τα επίπεδα της μελατονίνης κατά 50%, της λεγόμενης ορμόνης του ύπνου.

Να βλέπετε θρίλερ ή κάτι βίαιο στην τηλεόραση

Θα σας εμποδίσει να νυστάξετε αλλά και να κοιμηθείτε.

Άσκηση

Μην ασκείστε τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την κατάκλιση, εκτός αν κάνετε γιόγκα. Ωστόσο, γενικά ο ύπνος ωφελεί τον ύπνο. Μελέτη του 2013 έδειξε πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται κοιμούνται καλύτερα και αισθάνονται πιο ξεκούραστοι από εκείνους που δεν ασκούνται.

Kαφεΐνη

Μην πίνετε καφέ μετά τις 2 το μεσημέρι ή 8 ώρες πριν από τον ύπνο. Ερευνητές από το Νοσοκομείο Χένρι Φορντ του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν βρήκαν ότι η κατανάλωση καφέ έξι ώρες πριν από την κατάκλιση επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα και την ποσότητα του ύπνου.

Μην ξαγρυπνάτε

Υπάρχει ένα χρονικό σημείο -διαφορετικό για κάθε άνθρωπο- κατά το οποίο ο άνθρωπος αισθάνεται κουρασμένος και πρέπει να κοιμηθεί. Αν αυτό το χρονικό όριο ξεπεραστεί, ο οργανισμός εκκρίνει κορτιζόλη και ο οργανισμός προγραμματίζεται να μείνει ενεργός για τουλάχιστον ένα τρίωρο ακόμη. Αυτό για κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την αποδοτικότητα και τη λειτουργικότητά τους. Πόσο πρέπει να κοιμάται κάποιος; Πρόσφατη μελέτη βρήκε ότι το να κοιμάται κάποιος εννέα ώρες την ημέρα είναι εξίσου κακό με το να κοιμάται πέντε ή λιγότερες.

Από τι κινδυνεύουμε αν δεν κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα;

Στρες

Ο πιο κοινός λόγος για τον οποίο κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν είναι επειδή δεν μπορούν να καθαρίσουν το μυαλό τους από όσα τους απασχολούν. Κάντε ασκήσεις αναπνοής, γιόγκα ή διαλογισμό. Θα κάνει θαύματα και θα βοηθήσει το μυαλό σας «να κατεβάσει ρολά», να ανασυνταχθεί και να προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει την επόμενη ημέρα.

Το κινητό…

Αφήστε το κινητό στο σαλόνι. Πολλές φορές σας αποσπά την προσοχή ενώ θα μπείτε στον πειρασμό να κάνετε ένα τελευταίο σερφάρισμα στο facebook.

Διαβάστε ακόμα: Tα οφέλη του ύπνου στο τρέξιμο και 10 tips για να κοιμάστε καλύτερα

x
Send this to a friend