Νέα ημερομηνία διεξαγωγής του 5ου Ημιμαραθωνίου Σπερχειού «Αθανάσιος Ακρίδας»        

4ος Ημιμαραθώνιος Σπερχειού «Αθανάσιος Ακρίδας»

Αγαπητοί φίλοι δρομείς, καθώς προέχει η ασφάλεια και η υγεία τόσο των αθλητών και των συγγενών τους, όσο και των κατοίκων της περιοχής μας, αναγκαστήκαμε να προβούμε στην αναβολή του αγώνα «5ος Ημιμαραθώνιος Σπερχειού Αθανάσιος Ακρίδας»  που είχε οριστεί για Σάββατο 21 & Κυριακή 22 Μαρτίου 2020.  Όλοι γνωρίζουμε πλέον τι πρέπει να κάνουμε για να μείνουμε υγιείς. Με την ελπίδα λοιπόν πως όλα θα έχουν τελειώσει μέσα στο επόμενο διάστημα, η οργανωτική επιτροπή όρισε σαν ημερομηνία διεξαγωγής το Σάββατο 30 Μαΐου 2020 και ώρα εκκίνησης 17:00.

Διαδρομή Ώρα εκ. Σημείο εκκίνησης Παρατηρήσεις
21km 18:00 Κεντρική Πλατεία Σπερχειάδας Αθανασίου & Μαίρης Ακρίδα Ημιμαραθώνιος Σπερχειού «Αθανάσιος Ακρίδας»
5km 18:20 Λαϊκός αγώνας «Καλύβα Στεφανή»
1.6km 17:00 Παιδικός αγώνας Γυμνασίου
1.1km 17:15 Παιδικός αγώνας Δημοτικού
7.8km 17:00 Ορεινή πεζοπορία «Γουλινάς»

 *οι εκκινήσεις είναι απογευματινές ώρες
Οι εγγραφές και οι πληρωμές που είχαν γίνει την παλιά ημερομηνία, ισχύουν κανονικά και έχουν μεταφερθεί
στην νέα ημερομηνία διεξαγωγής Σάββατο 30 Μάϊου 2020
.

Εξ αυτού λοιπόν, σας ενημερώνουμε πως όσοι δεν μπορούν να συμμετέχουν στην νέα ημερομηνία διεξαγωγής θα μπορούν να παραλάβουν το πακέτο συμμετοχής τους ή να μεταβιβάσουν τη συμμετοχή τους σε άλλον αθλητή ενημερώνοντας την οργανωτική επιτροπή στο mail: [email protected] & στο messenger.

Σας περιμένουμε όλους και ακόμη περισσότερους, στον φιλόξενο τόπο μας, να τρέξουμε, να χορέψουμε και να γευτούμε την τοπική μας λιχουδιά που δεν είναι άλλη από το «κοκορέτσι» . Απλά να ξέρετε…. πως σας χωράει όλους η πλατεία Σπερχειάδας!

Σάββατο 30 Μαΐου 2020 ώρα 17:00 θα είμαστε όλοι εκεί!

Οργανωτική Επιτροπή

Ενημερώνεστε από:
www.facebook.com/ΗμιμαραθώνιοςΣπερχειού
https://dimosmakrakomis.gov.gr/
https://athlosroumelis.com/

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για το χειμερινό τρέξιμο

Το χειμερινό τρέξιμο έχει τις χαρές του. Παρά το κρύο, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και τη σωστή νοοτροπία, μπορείτε όχι μόνο να συνεχίσετε την προπόνηση ως συνήθως, αλλά και να ανταποκριθείτε στο έπακρο ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Έτσι, αντί να παραλείψετε το τρέξιμό σας για τη ζεστή άνεση του σπιτιού σας -ή να στραφείτε στον διάδρομο- χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές από επαγγελματίες για να αξιοποιήσετε κάθε ευκαιρία για χειμερινό τρέξιμο.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Δώστε μια ανταμοιβή στον εαυτό σας

Το να δελεάζετε τον εαυτό σας να βγει από την πόρτα με την υπόσχεση μιας ανταμοιβής στο τέλος -είτε πρόκειται για μια συνάντηση με έναν φίλο είτε για ένα καλό γεύμα- σας δίνει κίνητρο να κινηθείτε. Ορίστε μια ημερομηνία για να συναντήσετε για τρέξιμο από κοινού κάποιον φίλο σας με το ίδιο χόμπι που έχετε να δείτε καιρό ή βάλτε ένα χρονικό όριο στον εαυτό σας για το πόσο θα τρέξετε αν έχει πολύ κρύο. Λειτουργεί άψογα.

Ντυθείτε σαν να είναι πιο ζεστός ο καιρός

Όταν τρέχουμε με κρύο συνήθως ντυνόμαστε τόσο ζεστα που καταλήγουμε να μην ιδρώνουμε. Έτσι, δεν ιδρώνουμε τόσο πολύ και καταλήγουμε τελικά να κρυώνουμε ό,τι και αν φοράμε. Ο γενικός κανόνας είναι να ντύνεστε σαν η θερμοκρασία να είναι 10 με 20 βαθμούς πιο υψηλή από όσο είναι.

Κάντε γερή προθέρμανση πριν ξεκινήσετε

Κινηθείτε μέσα στο σπίτι αρκετά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα χωρίς να ιδρώσετε όταν τρέχετε στο κρύο. Τρέξτε πάνω και κάτω από τις σκάλες σας, χρησιμοποιήστε ένα σχοινάκι για άλματα ή κάντε μερικές διατάσεις. Το κρύο δεν είναι τόσο αισθητό όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε έτσι κι αλλιώς ζεστοί.

Τρέξιμο: Τα διαφορετικά οφέλη της προπόνησης σε κρύο και ζέστη

Τρέξτε κόντρα στον άνεμο

Ξεκινήστε το χειμερινό σας τρέξιμο κατευθυνόμενοι προς τον άνεμο και τερματίστε με αυτόν στην πλάτη σας, ώστε το αεράκι να μη σας τινάξει στον αέρα αφού έχετε ιδρώσει. Για να αποφύγετε ένα μακρύ, τσουχτερό τρέξιμο, δοκιμάστε να το σπάσετε: Τρέξτε προς τον άνεμο για περίπου 10 λεπτά, γυρίστε για να τρέξετε με τον άνεμο στην πλάτη σας για πέντε λεπτά και επαναλάβετε.

Να είστε ευέλικτοι με το ρυθμό και τα χιλιόμετρα

Το χειμερινό τρέξιμο αφορά περισσότερο στην συντήρηση της φυσικής κατάστασης παρά την ταχύτητα. Σε πολύ κρύο καιρό, αναζητήστε μέρη που είναι υπερυψωμένα όπου ο αέρας θα είναι πιο ζεστός. Αν δεν μπορείτε να τρέξετε στη μέση της ημέρας, όταν οι θερμοκρασίες είναι πιο ζεστές, τρέξτε δύο φορές την ημέρα. Είναι καλύτερο από το να κάνετε ένα μεγάλο τρέξιμο με το οποίο μπορεί να κρυώσετε πολύ προς το τέλος.

Διαβάστε επίσης: Γιατί όταν…τρέχει η μύτη μας στο κρύο μας κρατάει υγιείς;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Έρχεται στις 2 Απριλίου 2023 το Επετειακό 10ο Poikilo Rocky Mountain

Κύκλωσε την ημερομηνία στο ημερολόγιο σου, προπονήσου σκληρά και την Κυριακή 2 Απριλίου 2023 θα  είσαι στην εκκίνηση του 10ου Poikilo Rocky Mountain.

H επετειακή έκδοση του αγαπημένου ορεινού τρεξίματος της Αττικής, που διοργανώνει ο Ποδηλατικός Δρομικός Σύλλογος Οδυσσέας Πετρούπολης, έρχεται να συναρπάσει καλώντας τους δρομείς να δοκιμάσουν την αντοχή τους στα μοναδικά μονοπάτια του Ποικίλου Όρους.

Ο κύριος αγώνας είναι ο Rocky Mountain, 22.5km με περίπου 1110 μέτρα θετική υψομετρική ενώ παράλληλα θα  διεξαχθεί και ο αγώνας UpDown 8km με 392 μέτρα θετική υψομετρική σε μία πιο ήπιας δυσκολίας διαδρομή κατάλληλη για όσους έχουν μικρή εμπειρία στους αγώνες ορεινού τρεξίματος. Οι δρομείς που θέλουν να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με το βουνό και να απολαύσουν την αίσθηση ελευθερίας που σου δίνει το ορεινό τρέξιμο θα επιλέξουν τον FunRace 4km.

Το Poikilo Rocky Mountain αποτελεί γιορτή για τον αθλητισμό, την υγεία και το περιβάλλον και θα γιορτάσει τα 10 χρόνια  με μοναδικές εκπλήξεις.

Μείνε συντονισμένος για την προκήρυξη του αγώνα και το  άνοιγμα των εγγραφών. Μέχρι τότε προπονήσου, προστάτεψε το περιβάλλον και δες τις μοναδικές στιγμές της διοργάνωσης του 2022.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend