«Σωματική άσκηση ατομικά ή ανά δύο άτομα με απόσταση ασφαλείας»

Νέα μέτρα για την αντιμετώπιση του Κορωνοϊού ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.

Από αύριο απαγορεύονται οι δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις με συμμετοχή 10 ή περισσότερων ατόμων, με κύρωση διοικητικού προστίμου 1.000 ευρώ ανά πρόσωπο και περίπτωση, ανεξαρτήτως τυχόν άλλων ευθυνών, ιδίως ποινικών.

Αναφορικά με την εκγύμναση σε εξωτερικό χώρο, ένα θέμα που απασχολεί τους δρομείς, ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε: «Σωματική άσκηση επιτρέπεται μόνο ατομικά ή ανά δυο άτομα με την απαραίτητη απόσταση, τουλάχιστον 1,5 μέτρο μεταξύ τους».

Από εκεί και πέρα, σε ότι αφορά τις επιχειρήσεις, είπε πως οφείλουν να λειτουργούν μέσω τηλεργασίας, ενώ όπου από τη φύση της επιχείρησης δεν είναι δυνατή η τηλεργασία, «οι επιχειρήσεις λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό εκ περιτροπής, τηρώντας αυστηρά την αναγκαία απόσταση μεταξύ των εργαζομένων».

Επανέλαβε την αυστηρή σύσταση ότι οι πολίτες πρέπει να παραμένουν στην κατοικία τους ώστε να αποφύγουν στο μέγιστο βαθμό επαφές με άτομα εκτός του στενού οικογενειακού τους κύκλου.

«Αυστηρή σύσταση γίνεται στους πολίτες να παραμένουν σπίτι και να έχουν επαφές με άτομα αυστηρώς εντός εκτός οικογενειακού κύκλου, ώστε να περιοριστεί η κυκλοφορία εκτός σπιτιού. Αποδεκτές εξαιρέσεις είναι μόνο για την εργασία, επίσκεψη σε γιατρό, αγορά τροφίμων, όπου δεν είναι δυνατόν η αποστολή, επίσκεψη στο ταχυδρομείο για τα απαραίτητα, επίσκεψη στην τράπεζα, στο βενζινάδικο, κίνηση για παροχή βοήθειας» είπε ο κ. Χαρδαλιάς. Ερωτηθείς εάν οι πολίτες θα πρέπει να έχουν κάποιο σχετικό έγγραφο στις μετακινήσεις αυτές, ο κ. Χαρδαλιάς απάντησε «προφανώς»..

Η μάχη εναντίον του κορωνοϊού είναι διαρκής, μας αφορά όλους, τόνισε ο κ. Χαρδαλιάς και υπογράμμισε ότι ο κρατικός μηχανισμός βρίσκεται σε ετοιμότητα, όπως είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει και σήμερα με τον υπουργό Υγείας κατά τη σημερινή τους επίσκεψη στο Κέντρο Επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ, όπως ανέφερε.

31 νέα κρούσματα, 418 συνολικά

Τριανταένα (31) νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα με τον ιό SARS-Cov-2 στην Ελλάδα ανακοίνωσε σήμερα Τετάρτη ο καθηγητής λοιμωξιολογίας και εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον κορωνοϊό Σωτήρης Τσιόδρας, με αποτέλεσμα τα συνολικά κρούσματα να ανέρχονται σε 418.

Από αυτά, 64 είναι απροσδιόριστης πηγής, ενώ 79 ασθενείς νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, 13 εκ των οποίων διασωληνωμένοι. Ο κ. Τσιόδρας δήλωσε ότι αναμένονται πολλά περισσότερα κρούσματα, τα οποία δεν θα ανακοινώνονται ένα-ένα πλέον, αλλά μόνο τα σοβαρά.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend