Τι πρέπει να φάτε μετά το τρέξιμο για να πετύχετε απώλεια βάρους

Τι πρέπει να φάτε μετά το τρέξιμο για να πετύχετε απώλεια βάρους Photo by Matteo Di Iorio on Unsplash

Τα σνακ που θα φας μετά το τρέξιμο χωρίς να αποκλίνεις από τα πλάνα σου για απώλεια βάρους, πρέπει να περιέχουν δύο πράγματα: Υδατάνθρακες και πρωτεΐνη.

Το να μην τρως δεν είναι λύση και δεν πρόκειται να σε βοηθήσει ακόμα και αν ο στόχος σου είναι μόνο να χάσεις κιλα.

Η σωστή διατροφή μετά το τρέξιμο, όχι μόνο ενεργοποιεί καλύτερα τον μεταβολισμό σου, αλλά σε κρατά σε καλό επίπεδο ώστε να μπορείς να αποκατασταθείς και να συνεχίσεις την προσπάθειά σου.

Σωστές… συνταγές

Το να καταναλώνεις υδατάνθρακες είναι ο τρόπος του σώματος να τους αναπληρώσει, ενώ, αντίθετα το να τους αποφεύγεις, μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση και αποπροσανατολισμό από το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα.

Οι ειδικοί προτείνουν κυρίως μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως ψωμί ολικής άλεσης, καστανό ρύζι και βρώμη.

Από την άλλη, η πρωτεΐνη βοηθά το σώμα να «επισκευαστεί» και να χτίσει μυικό ιστό.

Η ενυδάτωση είναι σημαντική, επίσης, για την ανάκαμψη μετά το τρέξιμο, γι’ αυτό κράτα ένα μπουκάλι νερό και ηλεκτρολύτες κοντά σου.

Ένα σνακ με υψηλά λιπαρά είναι καλό να αποφεύγεται ώστε να ελέγχεις την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνεις, αναφέρει στο Popsugar.

Χρειάζεσαι πιο υγιεινά λιπαρά στη δίαιτά σου, όπως ξηρούς καρπούς, αβοκάντο και λιπαρά ψάρια όπως σολομό και τόνο.

Είτε στοχεύεις στην απώλεια βάρους είτε όχι, το σνακ πρέπει να καταναλωθεί μέσα σε μία ώρα μετά την προπόνηση. Όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο, ώστε το σώμα σου να ξεκινήσει τη διαδικασία ανάκαμψης. Θα βρεις την χαμένη σου ενέργεια ενώ θα μειώσεις τον κίνδυνο κατάρρευσης των μυών.

Τροφές με συγκεκριμένη... αποστολή μετά την προπόνηση!

Για απώλεια περιττών κιλών ορισμένα ισορροπημένα σνακ για μετά το τρέξιμο είναι:

α) Γιαούρτι με φρούτα και λίγο μέλι

β) Μπανάνα και τοστ ολικής άλεσης με γαλοπούλα ή με ταχίνι

γ) Τορτίγια ολικής άλεσης με στήθος κοτόπουλο και λαχανικά

δ) Smoothie με φρούτα, γάλα αμυγδάλου και σκόνη πρωτεΐνης

ε) Μπάρα πρωτεΐνης

Ωστόσο, δεν πρέπει να στηρίζεσαι σε μπάρες πρωτεΐνης και shakes. Θρεπτικές ουσίες, όπως τα αντιοξειδωτικά, τα φυτοχημικά και οι φυτικές ίνες σε μια ισορροπημένη δίαιτα είναι το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους και τη διατήρηση της υγείας και της ευεξίας.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να επικεντρωθείς στον υγιεινό τρόπο διατροφής. Αντί για επεξεργασμένες τροφές, επέλεξε ένα θρεπτικό γεύμα, ιδανικά «σπιτικό» με ποικιλία πρωτεΐνης, αμύλου και λαχανικών.

Διαβάστε ακόμα: Συνταγές με ζυμαρικά πλούσιες σε πρωτεΐνη για όσους αθλούνται

Previous ArticleNext Article

Πλούσια δώρα για τους δρομείς στο RUN TOGETHER THESSALONIKI 2020

Η ημερομηνία διεξαγωγής της ξεχωριστής διοργάνωσης του “RUN TOGETHER THESSALONIKI 2020” πλησιάζει, με λίγες ημέρες να απομένουν για την Κυριακή 8 Μαρτίου, όπου εκατοντάδες ζευγάρια δρομέων θα δώσουν ζωντάνια στους χώρους της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης!

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές συνεχίζονται και θα παραμείνουν ανοικτές μέχρι την Κυριακή 1η Μαρτίου τα μεσάνυχτα!

Ολοκληρώστε την εγγραφή σας μέσω του https://register.runtogether.gr και ελάτε να τρέξουμε ΠΑΡΕΑ  την Κυριακή 8 Μαρτίου μέσα στη ΔΕΘ, με εκκίνηση στις 11:00 το πρωί.

Στο RUN TOGETHER στόχος δεν είναι ο χρόνος τερματισμού αλλά να τρέξουμε ΜΑΖΙ, σε ζευγάρια, και να παροτρύνουμε τον κολλητό μας, το ταίρι μας, τον γονιό μας ή το παιδί μας να διασκεδάσουμε, τρέχοντας.

Τρέχουμε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας και στηρίζουμε τον «Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας και των Παιδιών τους».

Εκπλήξεις και δώρα στους νικητές

Φέτος το “RUN TOGETHER powered by INTERSPORT & SAUCONY” ανανεώνεται και θα είναι ακόμα πιο ιδιαίτερο, επιφυλάσσοντας  πολλές  εκπλήξεις στη διάρκεια της διοργάνωσης και στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του τερματισμού.

Όλοι οι πρώτοι νικητές, στις 4 κατηγορίες (Άντρας/Άντρας, Γυναίκα/Γυναίκα, Άντρας/Γυναίκα και Με Παιδί) και στις τρεις αποστάσεις (3, 6 και 9χλμ) θα λάβουν ως έπαθλο ζευγάρια παπούτσια SAUCONY ! Οι αμέσως επόμενοι νικητές θα λάβουν δώρο eco-friendly ανοξείδωτο μπουκάλι Puro Hellas και οι τρίτοι νικητές δωροεπιταγές από τα καταστήματα INTERSPORT

Στον αγώνα της Θεσσαλονίκης θα βραβευτεί και η πολυπληθέστερη ομάδα (running team) που θα λάβει μέρος, με τα μέλη της να παίρνουν μέρος σε κλήρωση με δώρα από τους χορηγούς της διοργάνωσης.

Στο χώρο του τερματισμού θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε τη νέα τεχνολογία “PWRRUN+” της SAUCONY αλλά και να απολαύσετε ΔΩΡΕΑΝ την εξειδικευμένη υπηρεσία της INTERSPORT: INTERSPORT Footscan, για να μάθετε τη μορφολογία του πέλματός σας.

Παράλληλα οι σπουδαστές του ΙΕΚ ΑΛΦΑ θα προσφέρουν μασάζ αποκατάστασης (αθλητική μάλαξη) στους δρομείς! Για τους μικρούς συμμετέχοντες που θα έρθουν να τρέξουν μαζί με τους γονείς τους, σπουδάστριες του Τμήματος Αισθητικής του ΙΕΚ θα προσφέρουν face painting.

Η διοργάνωση θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και ισότητας των Φύλων και της αντιδημαρχίας Αθλητισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης και με την υποστήριξη της ΔΕΘ HELEXPO.

Χορηγοί της διοργάνωσης η PURO Hellas, η EUROBANK, τα ΙΚΕΑ και τα προϊόντα almora PLUS . Υποστηρικτές το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος, o όμιλος ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ, η Pizza Fan, το ΙΕΚ ΑΛΦΑ, η Lifeguard Hellas και το Ξενοδοχείο Vergina.

Χορηγοί Επικοινωνίας η COSMOTE TV, το ACTION24, o τουριστικός οδηγός Greek Travel Pages, το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5, ο Ερωτικός 948, το 1055Rock, ο Fresh Salad 96.1, τα TV100 και FM100, το biscotto thessaloniki, τα portal thessnews.gr, GRTimes, RunNFun.gr, RunningNews.gr, Outdoor Activities.gr, Run247 και τα περιοδικά IRun, Runners Magazine και Athletics Magazine.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές:

site: http://www.runtogether.gr
facebook: web.facebook.com/RunTogetherGR
instagram: http://www.instagram.com/runtogethergr

Το μυστικό για να μην τρώτε «βρώμικα» το βράδυ

Η διατροφή σας αργά το βράδυ θα μπορούσε να καταστρέψει την υγεία σας, αλλά αν σχετίζεται με το άγχος της δουλειάς, η λύση μπορεί να είναι πολύ απλή…

Σύμφωνα με δύο μελέτες από τους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν που δημοσιεύθηκαν μαζί στο περιοδικό Journal of Applied Psychology, το άγχος της ημέρας που σχετίζεται με την δουλειά σας, επηρεάζει άμεσα την ποιότητα του ύπνου, την αρνητική διάθεση και στις διατροφικές συμπεριφορές.

Οι εθελοντές κρατούσαν όλα όσα έκαναν την ημέρα τους σε ημερολόγιο. Παρόλο που οι δύο μελέτες αφορούσαν διαφορετικές πηγές άγχους (οι πρώτες αφορούσαν θέσεις εργασίας με ιδιαίτερες απαιτήσεις και η δεύτερη την κακομεταχείριση από τους πελάτες), και οι δύο έδειξαν ότι όταν οι εργαζόμενοι βίωσαν υψηλά επίπεδα άγχους στην εργασία το πρωί, τείνουν να εμπλέκονται σε μια διαδικασία «στρεσαρισμένου φαγητού» τη νύχτα  και μάλιστα με υπερκατανάλωση ανθυγιεινών τροφών.

Ωστόσο, αυτοί οι ίδιοι υπάλληλοι ανέφεραν λιγότερο άγχος σε περίπτωση που είχαν καταφέρει να κοιμηθούν καλά το προηγούμενο βράδυ.

Η βραδινή προπόνηση κόβει την όρεξη, αλλά όχι τον ύπνο

Αγχώνομαι άρα τρώω!

Οι ερευνητές υποπτεύονται ότι ο ύπνος βοηθάει στην απομόνωση των ανθρώπων από τους στρεσογόνους παράγοντες της επόμενης ημέρας. “Πιστεύουμε ότι ο ύπνος μπορεί να βοηθήσει τους εργαζόμενους να αντιμετωπίσουν καλύτερα το άγχος τους κατά τη διάρκεια της ημέρας, διότι ο ύπνος μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αισθάνονται δυνατά και ενεργητικά”, λέει ο η Chu-Hsiang (Daisy) Chang.

Σκεφτείτε τον ύπνο ως… ασφάλιση έναντι των επιπτώσεων του στρες. “Οι άνθρωποι που δεν έχουν αρκετό καλό ύπνο συχνά αντιδρούν υπερβολικά στους στρεσογόνους παράγοντες”, προσθέτει ο χειροπράκτης Robert Oexman, διευθυντής του Sleep to Live Institute και μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Ιατρικής Ανακούφισης.

Πως σχετίζεται ο πονοκέφαλος με τον ύπνο;

“Αντίθετα κάποιος που κοιμήθηκε εξαιρετικά καλά τη νύχτα δεν μπορεί να πάρει κάτι προσωπικά, κάποιος που είναι κουρασμένος θα έχει συχνά μια άλλη προοπτική, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγές συμπεριφοράς. Και ένα μεγάλο πρόβλημα, είναι η διατροφική συμπεριφορά”.

Επιπλέον, ανακάλυψαν ότι ένας άνθρωπος που δεν έχει κοιμηθεί καλά και έχει στρεσαριστεί στη δουλειά του, δεν έχει καλό κριτήριο για τα τρόφιμα που θα καταναλώσει, με τον εγκέφαλό του να ζητά ενέργεια και ηρεμία, μέσω… λιχουδιών.

Η λύση…

Η λύση έρχεται σε τρεις λέξεις λέει η Λίζα Μπέικερ, προπονητής στο Simply Health Coaching: «Πηγαίνετε στο κρεβάτι.”

Τρεις μύθοι για σωστό ύπνο που μας κάνουν κακό!

Αλλά πόσο νωρίς; Και πόσο είναι αρκετός ο ύπνος; Η Dr. Chang επισημαίνει ότι αυτές οι μελέτες έβλεπαν μόνο την “ποιότητα του ύπνου παρά την ποσότητα. Άρα τα συμπεράσματα δεν μπορεί να είναι ασφαλή.

Πάντως, με όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, ο άνθρωπος χρειάζεται τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου την ημέρα, προκειμένου να είναι σε καλή κατάσταση και να ξεκουράζεται επαρκώς.

Ο καθένας από εμάς, ωστόσο, είναι μοναδικός. Προσπαθήστε τουλάχιστον να αισθάνεστε γεμάτοι όταν ξυπνάτε το πρωί. Ιδανικά να ξυπνάτε για να πάτε στη δουλειά σας χωρίς ξυπνητήρι. Αν το καταφέρετε, αυτό, τότε πιθανότατα να κάνετε τον τέλειο ύπνο…

Διαβάστε επίσης: Κράμπες κατά τη διάρκεια του ύπνου; Δες τι να κάνεις

x

Send this to a friend