Τρέξιμο: Τι κάνεις όταν δεν έχεις διάθεση για προπόνηση;

8 συμβουλές για επιτυχημένο long run και "χτίσιμο" αντοχής

Είναι κάποιες ημέρες που η προπόνηση για διαφορετικούς λόγους γίνεται δύσκολη. Μπορεί να μην αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα τραυματισμού ή δύσκολες καιρικές συνθήκες ή ακόμα και διαταραχές, ωστόσο, δεν έχετε διάθεση.

Σε αυτή την περίπτωση το θέμα έχει να κάνει με την ψυχολογία σας και εκεί πρέπει να επικεντρώσετε.

Πως θα… ντοπάρετε τον εαυτό σας όταν η προπόνηση γίνεται δύσκολη;

Τα 5 κοινά λάθη που γίνονται μετά την προπόνηση

1. Αλλάξτε διαδρομή

Συνήθως οι δρομείς έχουν κάποιες διαδρομές ρουτίνας. Τις γνωρίζουν, ξέρουν τα χιλιόμετρα και τι θα αντιμετωπίσουν. Αν είναι μια από αυτές τις κακές ημέρες, αλλάξτε διαδρομή και κάντε την προπόνησή σας πιο ενδιαφέρουσα.

2. Αλλάξτε το ρυθμό σας

Προσθέστε σύντομες εκρήξεις ταχύτητας σε ένα τρέξιμο. Διαλέξτε ένα σημείο και να τρέξτε με ένα πιο γρήγορο ρυθμό μέχρι να φτάσετε εκεί. Στη συνέχεια τρέξτε ελαφρά μέχρι να βρείτε ξανά την αναπνοή σας και επαναλάβετε.

3. Παίξτε με το μυαλό σας

Υπάρχουν μέρες που δεν θέλετε να τρέξετε. Κάντε μια συμφωνία με τον εαυτό σας. Βγείτε και πείτε ότι θα το κάνετε για 5 λεπτά. Αν μετά δεν θέλετε να συνεχίσετε, τότε γυρίστε σπίτι. Ίσως να χρειάζεστε μια μέρα ανάπαυσης.

4. Προγραμματίστε

Αντί για να λέτε: “Θα κάνω την Κυριακή την μεγάλη μου προπόνηση”, γίνετε πιο συγκεκριμένος: “Θα ξυπνήσω 9, στις 10 θα τρέξω, στις 12 μπάνιο, στις 13:00 καφέ, στις 15:00 φαγητό κτλ.”. Θα δείτε ότι θα σας βολέψει περισσότερο.

Πώς η μουσική κάνει την προπόνησή σας καλύτερη και πιο αποδοτική

5. Κάντε δώρα στον εαυτό σας

Μια πίτσα με μπέικον, δύο πιτόγυρα, μια σοκολάτα. Ακούγεται καλό, έτσι; Να ξέρετε ότι μετά από ένα τέτοιο δώρο το κίνητρό σας για τρέξιμο θα είναι μεγαλύτερο.

6. Τρέξε με φίλους

Κανονίστε με τους φίλους σας να πηγαίνετε για τρέξιμο. Όταν ξέρετε ότι κάποιος σας περιμένει, δεν πρόκειται να το αναιρέσετε εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος.

7. Δοκιμάστε τον εαυτό σας

Οι αγώνες δεν ακυρώνονται όταν βρέχει, οπότε χρησιμοποιήστε υγρό καιρό και τρέξτε για να συμφιλιωθείτε με τις συνθήκες και να έχετε εμπειρία. Να ξέρετε ότι θα σας αρέσει και θα το απολαύσετε.

Διαβάστε επίσης: Τι μπορώ να φάω μετά από την βραδινή προπόνηση

Με πληροφορίες από το Runnersworld.com

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Τρεις ύπουλοι τραυματισμοί στη γάμπα για όσους τρέχουν  

Δεν υπάρχει πιο συνηθισμένη περιοχή για τραυματισμούς για έναν δρομέα από την γάμπα.

Πρόκειται άλλωστε για το σημείο ανάμεσα στο γόνατο και τον αστράγαλο και συνεπώς επιρρεπή για πόνους και τραυματισμούς.

Ακολουθούν ορισμένες από τις πιο κοινές αιτίες πόνου της γάμπας και οι κατάλληλοι τρόποι για να τους αποτρέψετε:

Σύνδρομο διαταραχής των νεύρων

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, οι μύες μας διογκώνονται αυξάνοντας τον όγκο τους κατά 20%. Εάν η περιτονία που περιβάλλει τους μύες ας είναι πολύ σφιχτή για να επιτρέψει τη διόγκωση, η ροή του αίματος περιορίζεται και ασκεί πίεση στο νεύρο. Αυτό προκαλεί πόνο και πιθανό μούδιασμα στη γάμπα.

Τα συμπτώματα μπορούν σταματήσουν να εκδηλώνονται ακριβώς μετά το τέλος μιας προπόνησης καθώς το πρήξιμο περνάει και εξαιτίας αυτού, το πόδι συνήθως φαίνεται κανονικό κατά την εξέταση από γιατρό. Η θεραπεία έρχεται με χειρουργική επέμβαση, μετά την οποία οι περισσότεροι αθλητές μπορούν να επιστρέψουν στις πλήρεις δραστηριότητές τους.

Τενοντίτιδα

Πολύ συνηθισμένο πρόβλημα για τη γάμπα. Οι τενόντες συνδέουν το μυ με τα οστά. Η φλεγμονή του τένοντα προκαλεί πόνο όταν ο μυς τεντώνεται ή συστέλλεται και όταν ο τένοντος πρήζεται, μειώνεται τόσο η δύναμη όσο και η ευκαμψία. Προκαλείται συνήθως εξαιτίας της απότομης αύξησης των προπονήσεων και της ταχύτητάς τους.

Βάλτε πάγο στην περιοχή για 15 με 20 λεπτά και τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα. Οι επίμονες περιπτώσεις μπορεί να αντιμετωπιστούν με μασάζ, ενώ η χειρουργική επέμβαση είναι η τελευταία λύση.

Φλεγμονή

Οι μεγάλοι μύες μπορεί να πάθουν φλεγμονή εξαιτίας ενός ξαφνικού τραυματισμού. Όταν συμβεί αυτό, το τρέξιμό σας θα γίνει εξαιρετικά οδυνηρό, θα υπάρξει ένα ήπιο οίδημα και ίσως κάποιος μώλωπας στο πόδι.

Η θεραπεία περιλαμβάνει τη χρήση πατερίτσων και ο πάγος πρέπει να χρησιμοποιείται συχνά. Καθώς ο πόνος υποχωρεί, πρέπει να εκτελούνται ασκήσεις δύναμης και ευελιξίας. Όταν ο δρομέας είναι σε θέση να πατάει χωρίς πόνο, ανυψωτικά φτέρνας πρέπει να προστεθούν στα παπούτσια.

Διαβάστε επίσης: Το γόνατο του δρομέα: Τραυματισμοί, αιτίες και λύσεις

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Skyros Run 2021: Χρονιά καθιέρωσης και υπόσχεση για το μέλλον

Με επιτυχία διεξηχθη το 3ο Skyros Run το Σάββατο 28 Αυγούστου και ξεπέρασε κάθε προσδοκία επιβεβαιώνοντας ότι πια έχει καθιερωθεί στην συνείδηση του δρομικού κινήματος.

Μέσα στις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία, ο Ημιμαραθώνιος Σκύρου και οι παράλληλοι αγώνες αποτέλεσαν μια δρομική όαση. Ένας αγώνας με «χαρακτήρα» που τίμησε για άλλη μια φορά το νησί και τις παραδόσεις του και παράλληλα έκανε ένα βήμα μπροστά κοιτώντας προς το μέλλον.

Στον αγώνα που πια έχει καθιερωθεί στο δρομικό καλεντάρι συμμετείχαν φέτος και σπουδαίοι αθλητές όπως ο Μάριος Αναγνώστου, η Ελίζα Δήμου, ο Γιώργος Ρουκλιώτης, η Οκσάνα Κορένεβα καθώς και δρομείς από το εξωτερικό.

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν τόσο τις διαδρομές όσο και τη φιλοξενία του νησιού και επέστρεψαν τη βάση του με μια γλυκιά προσμονή για την επόμενη διοργάνωση, που σίγουρα θα είναι καλύτερη και ακόμα πιο ανταποδοτική για όσους επιλέξουν να ταξιδέψουν στη Σκύρο.

Οι διοργανωτές εκτός από τους αγώνες κατάφεραν και έδωσαν ένα γιορτινό κλίμα, παρά τις δύσκολές συνθήκες και προσέφεραν ένα χορταστικό τριήμερο με πολλές παράλληλες εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους, όπως το pasta party, πολιτιστικές εκδηλώσεις και fitness events, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν το πανέμορφο νησί των Σποράδων.

Τα τελικά αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να τα δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο.

www.skyrosrun.com/αποτελέσματα-2

Ο Δήμος Σκύρου και προσωπικά ο δήμαρχος κύριος Νίκος Μαυρίκος καθώς και ο πρόεδρος του ΠΕΑΠ Δήμου Σκύρου ως κύριοι υποστηρικτές της διοργάνωσης καλωσόρισε και υποδέχτηκε τους δρομείς και υποσχέθηκε ότι το ενδιαφέρον για το δρομικό κίνημα θα κρατηθεί ενεργό και το 2022.

Η οργανωτική επιτροπή του Skyros Run αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τόσο τον Δήμο, όσο και τους χορηγούς που στάθηκαν στο πλευρό της διοργάνωσης σε μια τόσο δύσκολη οικονομική συγκυρία. Ειδικά δε, τους τοπικούς χορηγούς που δοκιμάστηκαν ιδιαίτερα την περασμένη καλοκαιρινή περίοδο και οι οποίοι αποτελούν την «καρδιά» του αγώνα.

Ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ πρέπει να ακουστεί και για τους δεκάδες εθελοντές, την “ψυχή» του Skyros Run, γιατί χωρίς την πολύτιμη συνεισφορά τους, ο αγώνας δεν θα ήταν ίδιος.

Ραντεβού το 2022. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι…

#Be1ofUs

website: http://www.skyrosrun.com/

facebook: https://www.facebook.com/skyrosrun/

instagram: https://www.instagram.com/skyrosrun/

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend