Έτσι θα αποκαταστήσετε τη σχέση σας με το τρέξιμο

Έτσι θα αποκαταστήσετε τη σχέση σας με το τρέξιμο

Yπάρχουν στιγμές που η σχέση μας με το τρέξιμο ξεθωριάζει και τείνουμε να απομακρυνθούμε από το αγαπημένο μας χόμπι για διάφορους λόγους. Διακόπτουμε για μεγάλο διάστημα και κατηγορούμε τον εαυτό μας που δεν το ξεκινήσαμε πάλι.

Ακολουθούν τρόποι ώστε να φουντώσει ξανά η… σπίθα:

1. Μιλήστε με άλλους δρομείς

Συζητώντας με άλλους δρομείς θέματα σχετικά με το τρέξιμο, απλά σας υπενθυμίζει την αγάπη που έχετε γι΄ αυτό. Η παρέα θα σας κάνει να επιστρέψετε.

2. Αγοράστε για τον εαυτό σας εξοπλισμό τρεξίματος

Ανταμείψτε τον εαυτό σας για την σκληρή δουλειά αγοράζοντας κάποιο μπλουζάκι τρεξίματος ή κάλτσες χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα. Η ανταμοιβή θα μας κάνει να νιώσετε γεμάτοι ενέργεια και ενισχύει τη δέσμευσή σας για προπόνηση.

3. Εθελοντική συμμετοχή σε αγώνα

Βλέποντας έναν αγώνα μέσα από τα μάτια του εθελοντή μπορεί να σας αλλάξει την οπτική σας για το τρέξιμο και να σας δόσει κίνητρα. Το να βλέπεις τους δρομείς να αγκαλιάζουν τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας τους αφού ολοκληρωθεί ένας αγώνας μπορεί να κάνει θαύματα.

4. Συμμετοχή σε αγώνα σε μέρος που πάντα ήθελες να επισκεφθείς

Αν συνήθως συμμετέχετε σε αγώνες στην περιοχή σας, καλό είναι να δοκιμάσετε να δηλώσετε συμμετοχή σε κάποιον αγώνα που διεξάγεται σε περιοχή που είχατε σκοπό να επισκεφθείτε κάποια στιγμή.  Έτσι συνδυάζεται το τρέξιμο με τις μίνι διακοπές.

5. Παρακολουθήστε έναν αγώνα από κοντά

Kάθε φορά που είστε θεατής σε έναν αγώνα, αναπόφευκτα ζηλεύετε τους δρομείς που είναι εκεί έξω. Αυτό σας δημιουργεί το κίνητρο την επόμενα φορά να συμμετάσχετε οι ίδιοι σε ένα παρόμοιο γεγονός.

Διαβάστε ακόμα: 13 λόγοι που θα σε κάνουν να δεις το τρέξιμο με άλλο μάτι

Previous ArticleNext Article

To Runnfun.gr στηρίζει το ELLE RUN με… άποψη

Στις 13 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής. Στο πλευρό μας θα έχουμε και τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο, δημοσιογράφο και ερασιτέχνη δρομέα, ο οποίος και «τρέχει» το runnfun.gr και την εκπομπή «Κeep Running” στο StarX.gr.

Δεν παραλείψαμε φυσικά να ζητήσουμε τις συμβουλές του, αφού είναι ειδικός στο τρέξιμο και μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε άμεσα προπόνηση για το ELLE RUN, ακόμα και αν ανήκουμε στους αρχάριους.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο: «Τι είναι αυτό που σε αναζωογονεί μετά τη σωματική άσκηση;»

«Σε κάθε πρόγραμμα εκγύμνασης, η αποκατάσταση και η αναζωογόνηση του οργανισμού, αποτελούν βασικούς πυλώνες. Το να ξεκουράζεις συστηματικά και με πρόγραμμα τους μύες σου είναι μια από τις μεγαλύτερες αναγκαιότητες, διαφορετικά οι τραυματισμοί και τα πιασίματα δεν αποφεύγονται. Το ίδιο και το να γεμίζεις τις μπαταρίες σου. Ειδικά για τους ερασιτέχνες αθλούμενους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται γεωμετρικά, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σώμα τους, όσο χρειάζεται την προπόνηση, άλλο τόσο έχει ανάγκη και να αποκατασταθεί σωστά.

Και αυτό διότι το κορμί ενός ερασιτέχνη, δεν έχει τις ίδιες αντοχές. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω σε αγώνες, σπάνια έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τραυματισμούς. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι «ακούω» το σώμα μου και δεν πιέζομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι ξεπερνάω τις αντοχές μου. Ο δεύτερος ότι μετά την οποιαδήποτε προπόνηση «φορτίζω» τον οργανισμό μου σωστά, ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ τόσο στις υποχρεώσεις μου, όσο και στην επόμενη προπόνηση.

Ο βασικός κανόνας είναι οι διατάσεις. Οι περισσότεροι αθλούμενοι κάνουν… skip τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μεγάλο λάθος. Οι διατάσεις δεν βοηθούν μόνο τους μύς, αλλά και τους τένοντες. Και είναι τόσο σημαντικές, όσο η ίδια η προπόνηση. Αφιερώστε 5-10 λεπτά και θα βγείτε μόνο κερδισμένοι.

Απολαυστικό για μένα είναι επίσης ένα ντους με κρύο νερό ειδικά το καλοκαίρι. Αν αντέχετε θα νιώσετε άμεσα τις ευεργετικές συνέπειες. Αν βρίσκεστε κοντά σε λίμνη ή ποτάμι έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή στη φύση, μη διστάσετε να βάλετε τα πόδια σας στο νερό. Η ανατροφοδότηση του οργανισμού με ενέργεια είναι επίσης σημαντικό κομμάτι και αποτελεί συνέχεια της προπόνησης. Προσωπικά επιλέγω να ενυδατώσω άμεσα τον οργανισμό μου με νερό ή ηλεκτρολύτες και στη συνέχεια με ένα μικρό σνακ. Η μπανάνα είναι εξαιρετική επιλογή, ενώ σε περίπτωση που η προπόνηση είναι μεγαλύτερη από 45 λεπτά ή μεγάλης έντασης δοκιμάστε ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή μια μπάρα. Και το κυριότερο; Να ανυπομονείτε για την επόμενή προπόνηση.

Keep Running, keep training, #werunnfun

Πηγή: elle.gr

Η προκήρυξη του 7th Lycabettus Run

Η προκήρυξη του 7th Lycabettus Run

Η My Sportevent με την ευγενική υποστήριξη του StGeorge Lycabettus Lifestyle Hotel προκηρύσσουν αγώνες δρόμου και βουνού την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021 με την επωνυμία 7th LycabettusRun.

Πρόκειται για τη έβδομη χρονιά διεξαγωγής της δημοφιλούς διοργάνωσης, που διεξάγεται γύρω και μέσα στον καταπράσινο λόφο του Λυκαβηττού. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο αγώνας θα έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς μέρος των εσόδων από τις εγγραφές θα διατεθεί για τον σκοπό αυτό. Περισσότερες πληροφορίες του αγώνα θα προστίθενται καθημερινά στην ιστοσελίδα: www.lycabettusrun.gr

Οι αγώνες δρόμου και βουνού θα διεξαχθούν σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:

  1. Ημερομηνία Αγώνα: Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021
  1. Αφετηρία – Τερματισμός: Αφετηρία και Τερματισμός στο St George Lycabettus Lifestyle Hotel
  2. Αποστάσεις αγώνων

– Αγώνας δρόμου (άσφαλτος) 5,5 χλμ

– Αγώνας δρόμου (άσφαλτος) 11 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 4,5 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 9 χλμ

– Αγώνας Lycabettus Relay (άσφαλτος) 11 χλμ (Σκυταλοδρομία  2 x 5,5 χλμ)

  1. Ώρες Εκκίνησης

– Για τις Road διαδρομές (άσφαλτος) 5,5 χλμ & 11 χλμ  & είναι: 10:00 πμ

– Για τη Lycabettus Relay διαδρομή (άσφαλτος) 11 χλμ (Σκυταλοδρομία  2 x 5,5 χλμ): 10:00 πμ

– Για τις Trail διαδρομές (χωμάτινες) 4,5 χλμ & 9 χλμ είναι: 10:05 πμ

  1. Περιγραφή διαδρομής
    • Οι ασφάλτινες Road διαδρομές είναι, κυκλικές, με σημείο εκκίνησης και τερματισμού το St George Lycabettus Lifestyle Hotel. Οι δρομείς θα κινούνται δεξιόστροφα επί του περιφερειακού δρόμου του Λυκαβηττού.

– Ο αγώνας Road 5,5 χλμ θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη δυο (2) γύρων.

– Ο αγώνας Road 11 χλμ θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη τεσσάρων (4) γύρων.

Οι χωμάτινες Trail διαδρομές έχουν σημείο εκκίνησης και τερματισμού το St George Lycabettus Lifestyle Hotel. Οι δρομείς θα κινούνται κυρίως μέσα στον λόφο του Λυκαβηττού φθάνοντας έως και την κορυφή του.

– Ο αγώνας Trail 4,5 χλμ θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη ενός (1) γύρου.

– Ο αγώνας Trail 9 χλμ θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη δύο (2) γύρων.

7. Η ασφάλτινη Lycabettus Relay διαδρομή είναι, κυκλική, με σημείο εκκίνησης και τερματισμού το St George Lycabettus Lifestyle Hotel. Οι δρομείς θα κινούνται δεξιόστροφα επί του περιφερειακού δρόμου του Λυκαβηττού.

– Ο αγώνας Lycabettus Relay11 χλμ (Σκυταλοδρομία 2 x 5,5 χλμ) θα ολοκληρωθεί με την κάλυψη τεσσάρων (4) γύρων. Ο κάθε δρομέας θα καλύψει 2 γύρους.

           6. Δικαίωμα Συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Για κάτω των 18 ετών ζητείται Υπεύθυνη Δήλωση από τον γονέα ή κηδεμόνα.

  1. Έπαθλα

– Κύπελλα απονέμονται στους τρεις πρώτους κάθε κατηγορίας (Άντρες – Γυναίκες).

– Μετάλλια απονέμονται σε όλους τους συμμετέχοντες.

– Δίπλωμα συμμετοχής για όλους τους δρομείς.

Το δίπλωμα συμμετοχής με το ονοματεπώνυμο και τον χρόνο τους θα μπορέσουν να το πάρουν ηλεκτρονικά από το www.lycabettusrun.gr.

  1. Όριο Συμμετοχών – Δηλώσεις Συμμετοχής

Το όριο συμμετοχών για τον ερχόμενο αγώνα έχει οριστεί αυστηρά στα 2.000 άτομα.

Δήλωση συμμετοχής

– Ημερομηνία έναρξης εγγράφων για τον αγώνα: Θα ανακοινωθεί άμεσα.

– Ημερομηνία λήξης εγγραφών για τον αγώνα: Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα υπάρξει δυνατότητα εγγραφής την ημέρα του αγώνα.

  1. Τρόπος εγγραφής – Τρόπος Πληρωμής
  • Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά στην ειδική φόρμα εγγραφής που βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.lycabettusrun.gr.
  • Εγγραφές πραγματοποιούνται και μέσω της πλατφόρμας www.racefinder.gr

Οι οικονομικά ενήμεροι δρομείς θα ενημερώνονται με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

  1. Είδη Εγγραφής

– Ατομική εγγραφή: Αφορά μεμονωμένα άτομα.

– Ομαδική εγγραφή: Αφορά  ομάδες  των πέντε (5) ατόμων και άνω.

Οι ομαδικές εγγραφές απευθύνονται σε αθλητικούς συλλόγους, συλλόγους δρομέων, γυμναστήρια, εταιρείες, ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς, αλλά και απλές παρέες ανθρώπων που επιθυμούν να συμμετάσχουν ως ομάδα. Κατά την ομαδική εγγραφή ορίζεται ένας Υπεύθυνος της Ομάδας, ο οποίος εκπροσωπεί την ομάδα για διάφορα θέματα έναντι των διοργανωτών.

  1. Αντίτιμο Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής για τον αγώνα παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:

Συμμετοχή Ατομικό Ομαδικό
Αγώνας Road5,5χλμ & 11χλμ 15,00€ 12,00€
Αγώνας Trail4,5χλμ & 9χλμ 15,00€ 12,00€
LycabettusRelay 11 χλμ(Σκυταλοδρομία  2Χ5,5 χλμ) 12,50€/άτομο
  1. Υγειονομική Κάλυψη

Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη.

Οι διοργανωτές δεν έχουν καμία ευθύνη για ότι συμβεί σχετικά με θέματα ΥΓΕΙΑΣ και οφείλεται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου.

Στον αγώνα θα υπάρχει ιατρική κάλυψη με παρουσία ασθενοφόρου καθώς και πρωτοβάθμια περίθαλψη.

Συστήνεται στους συμμετέχοντες να έχουν υποβληθεί πρόσφατα σε ιατρική εξέταση. Από τους διοργανωτές δε θα ζητηθούν ιατρικές βεβαιώσεις, αφού όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με δική τους αποκλειστική ευθύνη.

  1. Σταθμοί Ανεφοδιασμού Νερού

Θα υπάρχουν δυο σταθμοί ανεφοδιασμού εμφιαλωμένου νερού κατά μήκος των διαδρομών (Road &Trail & Lycabettus Relay) του 6th Lycabettus Run.

  1. Χρονομέτρηση

Στον αγώνα θα υπάρχει ηλεκτρονική χρονομέτρηση με σημείο ελέγχου στην εκκίνηση / τερματισμό. Οι δρομείς θα φέρουν το chip ηλεκτρονικής χρονομέτρησης (μιας χρήσεως) μαζί με το νούμερο τους.

  1. Σημεία Παραλαβής αριθμών – πακέτων συμμετοχής

Οι αριθμοί και τα πακέτα συμμετοχής θα παραλαμβάνονται αυτοπροσώπως από τους εγγεγραμμένους δρομείς αποκλειστικά και μόνο την Παρασκευή 26/02 και το Σάββατο 27/02  πριν τον αγώνα, από τα σημεία και τις ώρες που θα ανακοινωθούν άμεσα από την διοργάνωση. Τα σημεία θα επιλέγονται από τους δρομείς κατά την εγγραφή τους.

  1. Επικοινωνία: [email protected]
x
Send this to a friend