Μπορείς να χάσεις βάρος και να προπονείσαι για έναν αγώνα την ίδια στιγμή;

Μπορείς να χάσεις βάρος και να προπονείσαι για έναν αγώνα την ίδια στιγμή;

Οι ερασιτέχνες δρομείς γνωρίζουν πολύ καλά πως το συγκεκριμένο άθλημα τους βοηθάει στο να χάσουν κιλά και αυτό είναι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματά του. Άλλωστε, κάθε εβδομάδα προκύπτουν έρευνες που επιβεβαιώνουν ότι το τρέξιμο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσουμε βάρος.

Φυσικά, ανάμεσα στο να χρησιμοποιείς το τρέξιμο για να χάσεις κιλά και το να προπονείσαι προκειμένου να είσαι έτοιμος για έναν αγώνα, υπάρχει αρκετή απόσταση. Στη δεύτερη περίπτωση δεν ασκείς απλά το σώμα σου αλλά αντίθετα, το προετοιμάζεις για να ολοκληρώσει έναν αγώνα με συγκεκριμένο ρυθμό.

Για να το πετύχεις το να φτάσεις στο σημείο να μπορείς να βγάλεις έναν αγώνα, πρέπει να γυμνάζεσαι στρατηγικά και όχι απλά να ασκείσαι. Πολλοί δρομείς αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν προσπαθούν να τα καταφέρουν όλα μαζί: και να είναι έτοιμοι για έναν αγώνα και και να χάσουν βάρος. Όταν η προσπάθεια για απώλεια θερμίδων συνδυάζεται με την διάνυση της υψηλών χιλιομετρικών αποστάσεων και απαιτητικές προπονήσεις, το αποτέλεσμα είναι σχεδόν πάντα υποτονικότητα, κακή απόδοση και μεγάλος κίνδυνος τραυματισμών.

«Εάν ενώ εκπαιδεύετε για έναν αγώνα κάνετε ταυτόχρονα και δίαιτα δεν θα καταφέρετε και πολλά διότι δεν θα είστε σε θέση να επισκευάσετε σωστά τους μύες σας μετά από προπονήσεις», λέει η Αν Μούνεϊ, επαγγελματίας γυμνάστρια και μαραθωνοδρόμος. «Η ανεπαρκής τροφοδοσία του σώματος σε συνάρτηση με την εξαντλητική εκπαίδευση οδηγεί σε πολύ σοβαρά προβλήματα όπως το άγχος ή οι ηλεκτρολυτικές ανισορροπίες του οργανισμού», τονίζει

Η λύση είναι να εστιάσετε στην απώλεια βάρους πριν αρχίσετε την προπόνηση για έναν αγώνα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου που θα πρέπει να διαρκέσει 4 με 8 εβδομάδες, κύριο μέλημά σας είναι η απώλεια βάρους και όχι η εκτέλεση των επιδόσεων. Και με δεδομένο πως η απώλεια βάρους προκύπτει περισσότερο από τις διαιτητικές αλλαγές παρά από την άσκηση, είναι καλύτερο να ακολουθήσετε κάποιες συγκεκριμένες πρακτικές στο τρέξιμο.

Πάρτε πολλή πρωτεΐνη

Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι η πρωτεΐνη βοηθά τόσο στον κορεσμό όσο και στον περιορισμό της όρεξης, ειδικά όταν καταναλώνεται στο πρωινό, γεγονός από το οποίο προκύπτει και το πρόσθετο όφελος της μείωσης της επιθυμίας για ανθυγιεινά τρόφιμα.

Οι καλύτερες πηγές πρωτεΐνης είναι τα άπαχα κρέατα και τα ψάρια όπως τα στήθη κοτόπουλου, η γαλοπούλα, ο σολομό, οι σαρδέλες και τα φυτικά τρόφιμα όπως τα όσπρια, τα καρύδια και οι σπόροι. Με επαρκή πρωτεΐνη, οι μύες σας θα είναι σε θέση να επανασυγκροτηθούν σωστά έπειτα από μια δύσκολη προπόνηση.

Μην… πίνετε τις θερμίδες σας!

Είναι έτσι κι αλλιώς αρκετά δύσκολο να χάσετε βάρος, συνεπώς μην σαμποτάρετε τις προσπάθειές σας πίνοντας εκατοντάδες θερμίδες από αναψυκτικά. Αντ ‘αυτού, επιλέξτε να πιείτε νερό που δεν έχει καν θερμίδες και σας κάνει την ίδια δουλειά με τα αναψυκτικά.

Πολλοί άνθρωποι άνθρωποι συχνά μπερδεύουν τα σήματα δίψας που δίνει ο οργανισμός σας με την την πείνα, συνεπώς εξασφαλίζοντας ότι είστε σωστά ενυδατωμένοι έχετε συμπληρώσει ένα σημαντικό κομμάτι στο παζλ απώλειας βάρους.

Τα πάντα έχουν να κάνουν με την πυκνότητα των θρεπτικών ουσιών

Αυτή η συνιστώσα είναι και η πιο σημαντική στις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους. Μια πρωτοποριακή μελέτη από το περιοδικό Nutrition Journal έδειξε ότι μια θρεπτική διατροφή μειώνει την πείνα και αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο βελτίωσης της υγείας και της απώλειας βάρους. Με άλλα λόγια, είναι καλύτερα να τρώτε ένα θρεπτικό, πρωτεϊνικά συσκευασμένο πρωινό από ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά μπολ με ζαχαρούχα δημητριακά.

Το να εστιάζετε σε τρόφιμα που είναι πυκνά σε θρεπτικά συστατικά αλλά φτωχά σε θερμίδες, όπως τα λαχανικά, τα φυλλώδη χόρτα και τα άπαχα κρέατα, είναι το πιο σοφό που μπορείτε να κάνετε. Τα φρούτα, οι πηγές υδατανθράκων υψηλής ποιότητας, όπως το ρύζι και τα φασόλια, είναι μερικές άλλες πολύ καλές επιλογές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.

Όταν ο στόχος σας είναι η απώλεια βάρους, το καλύτερο είναι να ετοιμάζετε αυτά τα θρεπτικά τρόφιμα πριν τη άσκηση, ώστε να μην προσπαθείτε να βρείτε υγιεινή τροφή μετά από μια δύσκολη προπόνηση. Άλλωστε οι στιγμές μετά την προπόνηση είναι και εκείνες που που θα μπείτε πιο πολύ από ποτέ στον πειρασμό να φάτε τρόφιμα πυκνά σε (και φτωχά τρόφιμα).

Διαβάστε ακόμα: Γιατί όσοι τρέχουν δεν χάνουν απαραίτητα βάρος;

Πηγή: running.competitor.com

Previous ArticleNext Article

Ανακοινώθηκε η ημερομηνία του 3ου Donoussa Trail Running

3ο Donoussa Trail Running

Μετά την επιτυχημένη διεξαγωγή του 2ου Donoussa Trail Running στη Δονούσα Κυκλάδων, είμαστε στην εξαιρετικά ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη διοργάνωση του 3ου Donoussa Trail Running την Παρασκευή και Σάββατο 18 και 19 Οκτωβρίου 2019.

Σύντομα θα ακολουθήσουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον αγώνα στο www.donoussatrailrunning.gr

Σας περιμένουμε από τώρα στη φθινοπωρινή Δονούσα!

Εκ της διοργανωτικής ομάδας

Το Lycabettus Run περνά τα σύνορα της Ελλάδας

Το Lycabettus Run περνά τα σύνορα της Ελλάδας

Το Lycabettus Run έχει γίνει ο αγαπημένος αγώνας των Ελλήνων δρομέων. Για να αγαπηθεί και στο εξωτερικό, ανοίγει φτερά του και πετάει εκτός συνόρων. Μέσα από τα κανάλια προβολής του Visit Greece εδώ και λίγες ημέρες ταξιδεύει σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης!

Η Sportevent και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενώνουν τις δυνάμεις τους ώστε οι επισκέπτες στη χώρα μας να πάρουν μια γεύση από το Lycabettus Run και να ενημερωθούν για όλα τα νέα του αγώνα.

Σκοπός της συνεργασίας είναι στο επετειακό 5ο Lycabettus Run την Κυριακή 10 Μαρτίου 2019 να τρέξουν δίπλα δίπλα Έλληνες και ξένοι δρομείς, δίνοντας έναν πολυεθνικό αέρα στη διοργάνωση αλλά κι ένα παράδειγμα δρομικού τουρισμού.

Άλλωστε, ο λόφος του Λυκαβηττού αποτελεί για τους ανθρώπους της πόλης των Αθηνών σημείο αναφοράς. Το ίδιο μπορεί να γίνει και για τους επισκέπτες από την υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό που μέσω του τρεξίματος έχουν την ευκαιρία στις 10 Μαρτίου να δουν μια διαφορετική πλευρά του, απολαμβάνοντας το ιδιαίτερο φυσικό του τοπίο βήμα βήμα.

Λίγα λόγια για τον αγώνα

Πρόκειται για έναν εναλλακτικό αγώνα τρεξίματος που διοργανώνεται  στο λόφο του Λυκαβηττού με την υποστήριξη του ξενοδοχείου St. George Lycabettus Lifestyle Hotel και την υπογραφή της Sportevent.

Εκμεταλλευόμενος το ιδιαίτερο ανάγλυφο της περιοχής, ο αγώνας διεξάγεται με διαδρομές σε δύο διαφορετικές επιφάνειες: την άσφαλτο και το χώμα. Και στις δύο περιπτώσεις, η αφετηρία και ο τερματισμός είναι κοινά μιας και τοποθετείται στην είσοδο του St. George Lycebettus Lifestyle Hotel.

Οι ασφάλτινες (road) διαδρομές περιλαμβάνουν δύο αποστάσεις, 5,5 και 11 χλμ. Είναι όλες κυκλικές οδηγώντας τους δρομείς να κινούνται δεξιόστροφα επί του περιφερειακού δρόμου του Λυκαβηττού. Ξεκινώντας μπροστά από το ξενοδοχείο, στην κούρσα των 5,5 χλμ οι συμμετέχοντες κάνουν δύο γύρους στον περιφερειακό δρόμο ενώ αντίστοιχα σ’ αυτήν την 11 χλμ πρέπει να ολοκληρώσουν τέσσερις γύρους.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η σκυταλοδρομία Lycabettus Relay μήκους 11 χλμ. όπου δύο δρομείς πρέπει να καλύψουν ο καθένας 5,5 χλμ στον περιφερειακό του Λυκαβηττού δίνοντας την σκυτάλη με την ολοκλήρωση του δεύτερου γύρου στην άσφαλτο.

Οι χωμάτινες (trail) διαδρομές περιλαμβάνουν κι αυτές δύο αποστάσεις 4,5 και 9 χλμ.  Οι δρομείς ξεκινούν μπροστά από το ξενοδοχείο και για λίγα μέτρα τρέχουν στην άσφαλτο μέχρι να μπουν μέσα στον λόφο του Λυκαβηττού φθάνοντας έως και την κορυφή του, στο ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου. Η κούρσα των 4,5 χλμ ολοκληρώνεται με την κάλυψη ενός γύρου της διαδρομής ενώ αυτή των 9 χλμ απαιτεί δύο γύρους μέχρι τον τερματισμό.

Υπενθυμίζεται πως μέρος των εσόδων κάθε εγγραφής θα διατεθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην οργάνωση «Χαμόγελο του παιδιού».

Στις 10 Μαρτίου 2019 «τρέχουμε στην κορυφή της πόλης»

Ρεκόρ συμμετοχής στο φετινό Run the Lake

Ρεκόρ συμμετοχής στο φετινό Run the Lake

Το Run the Lake, ένας φιλανθρωπικός αθλητικός θεσμός που φέτος συμπληρώνει 7 χρόνια ζωής, αναπτύσσεται ραγδαία και την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018 θα αποτελέσει το ραντεβού για πάνω από 2.100 συμμετέχοντες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου στη Λίμνη Βουλιαγμένης ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Νοτίων Προαστίων «Ευκλής», Παύλος Λέκκας, οι συμμετοχές έχουν αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με πέρσι. Το πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι έχουν δηλώση συμμετοχή 500 παιδιά (8-14 ετών) ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των δρομέων (1.350) έχουν προτιμήσει τη μεγάλη διαδρομή των 10 χιλιομέτρων, σε αντίθεση με τη διαδρομή των 5 χιλιομέτρων στην οποία θα συμμετέχουν 750 δρομείς.

Ο συγκεκριμένος αγώνας δεν περνά απαρατήρητος από δρομείς του εξωτερικού, καθώς την Κυριακή θα βρεθούν στη Βουλιαγμένη αθλητές από τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Πολωνία και τη Ρωσία.

Όπως είπε ο Δήμαρχος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος– εκ των συνδιοργανωτών μαζί με τη Λίμνη – «είναι μια από τις πιο πετυχημένες αθλητικές δράσεις που έχει πολύ μέλλον», αναγγέλλοντας ότι σύντομα το Run The Lake θα συγκαταλέγεται στις κορυφαίες διοργανώσεις της χώρας. Ο Δήμαρχος αποκάλυψε ακόμη ότι στον αγώνα θα δώσουν το παρών δρομείς Ευέλπιδες μαζί με τον Διοικητή της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, υποστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση.

Η παιδική διαδρομή των 2 χιλιομέτρων ξεκινά από τη Λίμνη, φτάνει στην πλαζ και επιστρέφει.Στη μεσαία διαδρομή οι δρομείς φτάνουν στον Αστέρα και επιστρέφουν.Ενώ στη μεγάλη διαδρομή των 10 χλμ. οι δρομείς κατευθύνονται στο Μεγάλο Καβούρι, τρέχουν σε όλο το Λαιμό μέχρι τον Αστέρα και επιστρέφουν. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα διακόπτουν την κυκλοφορία των οχημάτων στις παραπάνω περιοχές τμηματικά από τις 8.30 π.μ. της Κυριακής.

Όλα τα έσοδα από τη διοργάνωση θα δοθούν σύμφωνα με τους διοργανωτές για την ανακούφιση ευπαθών κοινωνικών ομάδων

Send this to a friend