Έτσι θα «αναβαθμίσετε» το γιαούρτι σε… γκουρμέ πιάτο!

Anna Stampfli on Unsplash

Το ελληνικό γιαούρτι θεωρείται μια από τις πιο επωφελείς τροφές με πάρα πολλά διατροφικά οφέλη.

Όμως αν και είναι πολλοί εκείνοι που επιβάλλεται να το τρώνε για λόγους υγείας, δεν αρέσει σε όλους χωρίς κάποιο συνοδευτικό και αποφεύγουν να το τρώνε σκέτο.

Περιέχει μεγάλες ποσότητες προτεϊνης, είναι γεμάτο με προβιοτικά φιλικά για το έντερο που βοηθάνε στη καταπολέμηση των λοιμώξεων.

Πολλοί άνθρωποι οφείλουν να τρώνε περίπου 180 γραμμάρια ελληνικού γιαουρτιού την ημέρα και σε περίπτωση που θέλουν να αναβαθμίσουν τη γεύση του ακολουθούν μερικές καλές συμβουλές:

1/ Black Forest

Τα αντιοξειδωτικά της μαύρης σοκολάτας και τα κεράσια του Black Forest συνεισφέρουν στη μείωση των οξειδωτικών βλαβών λειτουργώντας ενισχυτικά στη «δουλειά» του γιαουρτιού. Για να το φτιάξετε ανακατέψτε το γιαούρτι σε 30 γραμμάτια λιωμένης κουβερτούρας, προσθέστε κεράσια χωρίς κουκούτσια και πασπαλίστε με ζάχαρη καρύδας.

Μικρές διατροφικές αλλαγές με μεγάλα οφέλη!

2/ Σε ένα μείγμα με μάνγκο

Η μείωση της χοληστερόλης είναι το μεγάλο προσόν σε ζητήματα υγιεινής που προκύπτει από αυτή τη συνταγή. Για να το φτιάξετε ανακατέψτε το γιαούρτι με 1½ κουταλάκι του γλυκού κάρυ σε σκόνη και μια πρέζα πιπέρι καγιέν. Προσθέστε μια χούφτα κύβους μάνγκο, το ένα τέταρτο ενός αβοκάντο και ψιλοκομμένο κάσιους.

3 / Με ψητά σταφύλια

Αν τα σταφύλια ψηθούν είναι ακόμα πιο γλυκά και σε συνδυασμό με το γιαούρτι η γεύση απογειώνεται για τα καλά. Ανακατέψτε 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι με το γιαούρτι και και προσθέστε 75 γραμμάτια ψητά σταφύλια, 2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένα αμύγδαλα και ένα κουταλάκι του γλυκού ψιλοκομμένο δεντρολίβανο.

4/ Με βαλσάμική κρέμα

Το βαλσαμικο γλάσο προσθέτει γλυκύτητα στο γιαούρτι χωρίς πάρα πολλή ζάχαρη. Ρίξτε το στο γιαούρτι μαζί με μέλι, λίγο λεμόνι και κανέλα. Στην κορυφή βάλτε μερικές φέτες φράουλας, μερικά φιστίκια και προσθέστε βασιλικό.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

5/ Μαζί με παντζάρια και καρύδια

Όπως και σε πολλές από τις προηγούμενες προτάσεις, έτσι και εδώ η συγκεκριμένη συνταγή δεν έχει να κάνει απλά με την νοστιμιά αλλά ταυτόχρονα και με την υγιεινή αφού τα παντζάρια αποτελούν πηγή για νιτρικά άλατα, τα οποία βελτιώνουν τις αντοχές ενώ τα καρύδια παρέχουν ωμέγα-3 λιπαρά.

Μαζί με τις θρεπτικές ιδιότητες του ελληνικού γιαουρτιού, το μείγμα απογειώνεται. Για να το φτιάξετε ανακατέψτε το γιαούρτι με 75 γραμμάρια μαγειρεμένα παντζάρια, 2 κουταλάκια ψιλοκομμένο άνηθο, πασπαλίστε με λεμόνι και με μια πρέζα αλάτι. Στην συνέχεια, προσθέστε ψιλοκομμένα καρύδια στην κορυφή.

Διαβάστε επίσης: Τι μπορώ να φάω μετά από την βραδινή προπόνηση

Previous ArticleNext Article

5 εξαιρετικές τροφές που τρώμε λάθος και χάνουμε τα οφέλη τους

Φρούτα, λαχανικά και σπόροι αποτελούν κάποια από τα συστατικά μιας σωστής διατροφής. Για να καταφέρουμε, ωστόσο, να απολαύσουμε τα οφέλη τους για τον οργανισμό και την υγεία μας, πρέπει να τα τρώμε και σωστά.

Πολλές φορές δεν το καταφέρνουμε, κυρίως γιατί δεν γνωρίζουμε και έτσι… απομυθοποιούμε τα τρόφιμα και τις ιδιότητές τους, θεωρώντας ότι δεν μας προσφέρουν τίποτα από αυτά που… υπόσχονται.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό, όχι μόνο να γνωρίζουμε ποιες είναι οι καλές τροφές, αλλά και τον τρόπο που πρέπει να τις καταναλώνουμε.

Δείτε μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Οικονομικά superfoods που βρίσκεις παντού

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες, Ω-3 λιπαρά οξέα και λιγνάνες, όμως δεν πρέπει να καταναλώνεται ολόκληρος αφού έτσι ο οργανισμός δεν μπορεί να τον μεταβολίσει. Οπότε καλύτερα να το, τρίβεται σε smoothies, σαλάτες ή γιαούρτι.

Μπρόκολο

Το μπρόκολο παρέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C, χλωροφύλλης και αντιοξειδωτικών, και ο καλύτερο τρόπος να αφομοιώσουμε όλα αυτά τα καλά συστατικά είναι να το μαγειρέψουμε στον ατμό και όχι να το βράσουμε.

Φράουλες

Αποφεύγετε να κόβετε τις φράουλες ή τουλάχιστον όχι πολλές φορές γιατί η βιταμίνη C που διαθέτουν είναι ευαίσθητη στο φως και το οξυγόνο.

Τι είναι το υγρό που βρίσκεται στην επιφάνεια του γιαουρτιού;

Γιαούρτι

Το υγρό που υπάρχει συνήθως στην επιφάνεια του γιαουρτιού όταν ανοίγετε το κεσεδάκι, μην το πετάτε αλλά ανακατέψτε το με το γιαούρτι. Αυτό το υγρό λέγεται ορό γάλακτος και περιέχει πρωτεΐνη και βιταμίνη Β12, καθώς και μέταλλα όπως το ασβέστιο και ο φώσφορος.

Ντομάτα

Η ντομάτα είναι πούσια σε λυκοπένιο, η φυτοχημική ουσία που προστατεύει από καρδιακά και καρκίνο, και για να την απορροφήσει ο οργανισμός μας θα πρέπει η ντομάτα να μαγειρεύεται σε μέτρια θερμοκρασία.

Διαβάστε επίσης: Η “κακή περουβιανή” που δίνει ενέργεια σε όσους αθλούνται

Τρία θαυματουργά βότανα για καλύτερη υγεία!

Στο BetterVita.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα / πρατήριο κορυφαίου παραγωγού φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών στην Ελλάδα της Amhes Astra Medical Hellas, συναντήσαμε το Immune’sTonic από την σειρά BioTonics.

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, με καινοτόμα σύνθεση από 3 θαυματουργά βότανα, Σαμπούκο, το Γανόδερμα (ή ρέισι) και  Εχινάκεια που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, προσφέρουν αντιοξειδωτική δράση και συνδράμουν την γενικότερη υγεία.

Immunes tonic, 3 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΒΟΤΑΝΑ

Το Immune’s Tonic  θα το βρείτε αποκλειστικά στο BetterVita.gr μόνο στα 7,90 € (30 κάψουλες) που με την μοναδική προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης τώρα που ο χειμώνας δείχνει τα δόντια του.

Eτσι ενισχύουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού!

Σαμπούκος

Τα πολύτιμα συστατικά του

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α, B, C, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, αμινοξέα και σε πλήθος φυτοχημικών ουσιών (βετουλίνη, φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, γλυκοσίδια, τανίνες, κουερσετίνη, ρουτίνη και β-καροτίνη). Οι φυτοχημικές αυτές ουσίες βρίσκονται στα άνθη και στον καρπό του και έχουν αντιιική και αντιοξειδωτική δράση.

Πώς μας ωφελεί

Ανοσοποιητικό: Χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει, συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον, εμποδίζει τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, οι οποίες μεταξύ άλλων προκαλούν βλάβες στα κύτταρα, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων.

Αναπνευστικό / Καρδιά / Δέρμα / Μάτια / Κρυολογήματα

Ρέισι ή Γανόδερμα

Το Ganoderma lucidum ή Reishi ή Mannetake που σημαίνει μανιτάρι της αθανασίας.

Τα πολύτιμα συστατικά του

Το Γανόδερμα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυσακχαρίτες, στεροειδή, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες / πεπτίδια και ιχνοστοιχεία και το ευρύ φάσμα των ενώσεων τριτερπενοειδή (γανοντερικό οξύ, λουσιντεμικό οξύ, μεθυλο-γανοντερικό οξύ).

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό συμβαίνει μέσω της ενίσχυσης των λευκών αιμοσφαιρίων. Ταυτόχρονα, αυξάνει το επίπεδο των αντιοξειδωτικών στο σώμα που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Εχινάκεια

Τα πολύτιμα συστατικά της

Όπως και άλλα βότανα, τα οφέλη της προέρχονται από μία ποικιλία θρεπτικών ουσιών που περιέχει, τα οποία περιλαμβάνουν πολυσακχαρίτες, αλκυλαμίδια, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, βιταμίνη C, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Τα οφέλη;

#1: Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

#2: Μειώνει τις κοκκινίλες και το πρήξιμο

#3: Προωθεί την σωστή λειτουργία των κυττάρων

#4: Διευκολύνει τη μεταφορά του οξυγόνου

#5: Συμβάλλει στην άνω αναπνευστική λειτουργία

#6: Έχει αντιοξειδωτική δράση

Απολαύστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα επώνυμα, ποιοτικά, προσιτά και χρήσιμα για τον οργανισμό προϊόντα κατευθείαν από τον παραγωγό!

Αποκλειστικά στο www.bettervita.gr 

Τηλέφωνο:  211 012 3575, ωράριο 08:00 έως 16:00.

x
Send this to a friend