Τρέχουμε αργά ή γρήγορα για να πετύχουμε απώλεια βάρους;

Πέντε χρήσιμα πράγματα που πρέπει να ξέρει ένας αρχάριος δρομέας

Ένας από τους λόγους που το τρέξιμο αποτελεί μια μορφή άσκησης που προτιμάται από πάρα πολύ περισσότερο κόσμο σε σχέση με άλλες μορφές άσκησης, είναι το γεγονός πως μπορεί να καλύψει μια μεγάλη γκάμα προσδοκιών όσον αφορά την καθημερινή άσκηση.

Θες να φτιάξεις την φυσική σου κατάσταση; Θέλεις να πάρεις μέρος σε έναν Μαραθώνιο; Θες απλά να εκτονωθείς; Θες να κάψεις θερμίδες; Το τρέξιμο κάνει για όλα. Ειδικά για το τελευταίο.

Αυτή η πολυμορφία στη χρησιμότητα του τρεξίματος είναι και ο λόγος που συχνά το προτιμούν όσοι θέλουν να χάσουν βάρος. Διότι δεν χρησιμεύει μόνο στην απώλεια του βάρους καθαυτή, αλλά και ταυτόχρονα είναι και μέσο καταπολέμησης του άγχους και και του στρες.

Τρέχουμε αργά ή γρήγορα για απώλεια βάρους;

Όσον αφορά ωστόσο το ζήτημα της προσπάθειας απώλειας βάρους μέσα στο τρέξιμο, υπάρχει ένα βασικό ερώτημα που πολύ συχνά απασχολεί όσους θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη μεθοδολογία: πότε καίμε περισσότερες θερμίδες, όταν τρέχουμε γρήγορα ή αργά; Σύμφωνα με τους ειδικούς, η απάντηση υπάρχει.

Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως στο τρέξιμο υπάρχουν πάντα πολλαπλοί στόχοι, που αλληλοσυμπληρώνονται. Στην προκειμένη περίπτωση ο στόχος της απώλειας θερμίδων συνδέεται με τον στόχο της αύξησης των επιδόσεων. Και για να επιτευχθεί αυτό, ο τρόπος είναι να τρέχετε σε χαμηλή ένταση. Και αυτό διότι σε χαμηλής εντάσεις άσκησης ο οργανισμός προτιμά το λίπος ως καύσιμο.

Τρέξιμο και διατροφή: Έτσι ενεργοποιείς τον μεταβολισμό σου και χάνεις βάρος

Μειώνεις ταχύτητα και αυξάνεις το χρόνο

Με άλλα λόγια, προκειμένου να κάψεις περισσότερες θερμίδες πρέπει να μειώσεις την ταχύτητα του τρεξίματός σου και να αυξήσεις τον χρόνο που τρέχεις. Σύμφωνα με διάφορους ερευνητές, κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης, η αύξηση της ένταση συνδέεται με αύξηση και συμμετοχή του γλυκογόνου (υδατάνθρακες). Όταν μειώνεται η ένταση, αυξάνεται η συμμετοχή του λίπους.

Το αργό και χαλαρό τρέξιμο συμβάλλει με ικανοποιητικό τρόπο στη βελτίωση της αντοχής και μέσω αυτού προκύπτει μεγαλύτερη καύση θερμίδων σε σχέση με το γρήγορο τρέξιμο. Επίσης, βοηθάει στην πρόληψη τραυματισμών, αφού αν τρέχουμε έντονα και κάθε μέρα, το σώμα μας δεν έχει το χρόνο να αποκατασταθεί και έτσι παραμονεύει ο κίνδυνος του τραυματισμού.

Διαλειμματικές προπονήσεις 

Οι προπονήσεις που συνδυάζουν το αργό με το γρήγορο τρέξιμο, είναι αποτελεσματικές σε ότι αφορά την αύξηση της αντοχής. Σε περίπτωση, ωστόσο, που θέλετε να έχουν αντίκτυπο στο βάρος σας, θα πρέπει να ζητήσετε τη βοήθεια ενός προπονητή, που θα προσαρμόσει το πρόγραμμα στις ανάγκες σας. Μην πειραματίζεστε μόνοι σας, διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος τραυματισμού.

Διαβάστε επίσης: Τρέξιμο και απώλεια βάρους: Γιατί δεν πετυχαίνει πάντα;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Στις 08/02 κλείνουν οι εγγραφές για το 8ο Lycabettus Run

Η Οργανωτική Επιτροπή ενημερώνει ότι οι εγγραφές για συμμετοχή στην διοργάνωση θα είναι διαθέσιμες μέχρι και την Τετάρτη 08 Φεβρουαρίου 2023 στις 24:00.

Οι εγγραφές είναι διαθέσιμες μόνο μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης: www.lycabettusrun.gr στο ειδικό πεδίο εγγραφών.

Την ημέρα του αγώνα δεν θα υπάρχει δυνατότητα εγγραφής στην γραμματεία.

Πέρα από τις ατομικές συμμετοχές ενηλίκων διατίθενται και αντίστοιχες ομαδικές για γκρουπ 5 ατόμων και άνω. Οι ομαδικές εγγραφές απευθύνονται σε αθλητικούς συλλόγους, συλλόγους δρομέων, γυμναστήρια, εταιρείες, ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς, αλλά και απλές παρέες ανθρώπων που επιθυμούν να συμμετάσχουν ως ομάδα. Κατά την ομαδική εγγραφή ορίζεται ένας υπεύθυνος της ομάδας, ο οποίος εκπροσωπεί την ομάδα για διάφορα θέματα έναντι των διοργανωτών.

Αποστάσεις αγώνων

– Αγώνας Road (άσφαλτος) 5,5 χλμ

– Αγώνας Road (άσφαλτος) 11 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 4,5 χλμ

– Αγώνας Trail (κυρίως χωμάτινος) 9 χλμ

– Αγώνας Lycabettus Road Relay (άσφαλτος) 11 χλμ (Σκυταλοδρομία  2 x 5,5 χλμ)

– Αγώνας Lycabettus Trail Relay (άσφαλτος) 9 χλμ (Σκυταλοδρομία 2 x 4,5 χλμ)

Οι δρομείς επιλέγουν την γραμματεία παραλαβής από την διαδικασία των εγγραφών και η παραλαβή θα πραγματοποιείται μόνο το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023 στις αναφερόμενες ανά γραμματεία ώρες.

  • Lobby George Lycabettus Lifestyle Hotel |Αθήνα, Κλεομένους 2 – 10:00 17:00
  • Κατάστημα RUNDOME|  Κέντρο Αθήνας, Μητροπόλεως 76   – 10:00 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Αγία Παρασκευή, Λ. Μεσογείων 433   – 10:00 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Κηφισιά, Αργυροπούλου 4   – 10:00 17:00
  • Κατάστημα Cosmos Sport | Κορυδαλλός, Ταξιαρχών 57   – 10:00 17:00
  • Κατάστημα Outrun | Παλαιό Φάληρο, Mαρίνα Φλοίσβου – 10:00 17:00
  • Κατάστημα Top Cycles | Περιστέρι, Βασ. Αλεξάνδρου 72 – 10:00 15:00
  • Φαρμακείο ΚΑΤΡΗ | Γλυφάδα, Γούναρη 227 & Ηφαίστου – 10:00 – 17:00

Το 8ο Lycabettus Run τελεί Υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και προβάλετε μέσα από τα κανάλια του Visit Greece. Επίσης τελεί Υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, του Δήμου Αθηναίων και του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (Π.Σ.Α.Τ.).

Αποτελεί διοργάνωση και υλοποιείτε από την My Sportevent, με την αμέριστη υποστήριξη του St. George Lycabettus Lifestyle Hotel.

Περισσότερες πληροφορίες:

Site: www.lycabettusrun.gr

Facebook Page: www.facebook.com/lycabettusrun

Instagram: https://www.instagram.com/lycabettusrun/

Στις 19 Φεβρουαρίου 2023 τρέχουμε στην κορυφή της πόλης!! Run the Hill

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Άνοιξαν οι εγγραφές στο No Finish Line με προσφορά -50%

Το No Finish Line πιστό στο ανοιξιάτικο ραντεβού του επιστρέφει στην Αθήνα το ερχόμενο Μάϊο (17-21) στη μοναδική Αγορά Καλατράβα στο ΟΑΚΑ.

Ο μεγαλύτερος φιλανθρωπικός αγώνας του κόσμου αφιερωμένος στο «Μαζί για το Παιδί», στον οποίο συμμετέχουν κάθε χρόνο χιλιάδες ευαισθητοποιημένοι πολίτες, αθλητές και αθλούμενοι, σύλλογοι και σχολεία, οργανισμοί και εταιρείες, ανοίγει σήμερα τις εγγραφές για 10.000 θέσεις.

Οι διοργανωτές καλούν για 7η συνεχόμενη χρονιά τον κόσμο να στηρίξει το μοναδικό στο είδος του αγώνα, συμμετέχοντας και καταγράφοντας χιλιόμετρα είτε τρέχοντας είτε περπατώντας, ετοιμάζοντας όπως κάθε πολλές παράλληλες δράσεις και εκδηλώσεις, χάρη στις οποίες το No Finish Line πέραν του φιλανθρωπικού του χαρακτήρα, έχει καθιερωθεί και ως το κορυφαίο αθλητικό-κοινωνικό-ψυχαγωγικό γεγονός της χρονιάς.

Οι εγγραφές για τον αγώνα του Μαίου 2023 άνοιξαν για τον 100ωρο φιλανθρωπικό αγώνα με πενθήμερη προσφορά εγγραφής -50% (έως και 3 Φεβρουαρίου). Οι εγγραφές άνοιξαν επίσης και για τους δύο αγωνιστικούς υπερμαραθωνίους 100 και 24 ωρών. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι ανεξαιρέτως, σε έναν αγώνα όπου το κάθε χιλιόμετρο μετράει!

Για την εγγραφή σας επισκεφτείτε την ιστοσελίδα nflathens.com και επιλέξτε τον αγώνα που επιθυμείτε να συμμετέχετε εφόσον έχει ανοίξει η διαδικασία εγγραφής για το συγκεκριμένο αγώνισμα.

Ακολουθήστε το No Finish Line Athens:

https://www.facebook.com/NoFinishLineAthens

https://www.instagram.com/nflathens/

https://twitter.com/NFLAthens

Επικοινωνήστε με το No Finish Line Athens: [email protected]

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend