Τρέχοντας τον χειμώνα: Έτσι θα κατακτήσετε τους στόχους σας

Το τρέξιμο τον χειμώνα δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Ωστόσο, η έλλειψη προετοιμασίας και οι λάθος συνήθειες τρεξίματος μπορούν να σας απομακρύνουν από την επίτευξη των στόχων σας.

Το άρθρο έχει ως στόχο να παρέχει οδηγίες για το πώς να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους προκειμένου να παραμείνετε σε καλό δρόμο, πώς να αποφύγετε τους πόνους και τις ενοχλήσεις του χειμερινού τρεξίματος και πώς να βελτιώσετε την αντοχή σας:

Τι προκαλεί στους πνεύμονες των δρομέων ο παγωμένος αέρας;

1

-Επικεντρωθείτε σε έναν στόχο τη φορά. Μην βάζετε μεγάλους στόχους αν σας φαίνονται πολύ τρομακτικοί. Χωρίστε τον στόχο σας σε μικρά βήματα ώστε να γίνει ρεαλιστικός. Κάθε μικρό βήμα που κάνετε σας ενθαρρύνει να συνεχίσετε να προσπαθείτε προς τον γενικό στόχο σας.

2

-Μην συγχέετε το κίνητρο με την αποφασιστικότητα. Το κίνητρο δεν θα είναι πάντα εκεί για εσάς και όταν αυτό συμβαίνει πρέπει να είστε αποφασιστικοί. Αν είστε κουρασμένοι, είχατε μια κακή μέρα ή απλά δεν έχετε διάθεση για τρέξιμο, θα εξαρτηθεί από εσάς και την αποφασιστικότητά σας το να τρέξετε.

3

-Επιλέξτε τα κατάλληλα ρούχα. Ένας σημαντικός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε είναι να ντύνεσαι με στόχο να βρίσκεσαι σε συνθήκες 20 βαθμών παραπάνω από τις καιρικές συνθήκες. Τα ανθεκτικά στις καιρικές συνθήκες υδατοδιαλυτά ρούχα είναι ό,τι πρέπει για τρέξιμο σε εξωτερικούς χώρους. Επίσης, δεδομένου ότι ο καιρός του χειμώνα σημαίνει αυτόματα και μικρότερες μέρες, πιθανότατα θα τρέχετε στο σκοτάδι. Φορέστε ρούχα και αξεσουάρ υψηλής ορατότητας, ώστε να μπορούν να σας δουν άλλοι.

4

-Μελετήστε τη διαδρομή σας. Είναι βασικό να εξοικειωθείτε με την πορεία σας ώστε να αποφύγετε πιθανούς κινδύνους και πτώσεις. Αποφύγετε τους δρόμους με λεία επιφάνεια ή με μεγάλη κίνηση. Αντ ‘αυτού, δοκιμάστε να τρέξετε σε πεζοδρόμια και μονοπάτια. Αν κάνει πολύ κρύο ή το συνηθισμένο μονοπάτι σας είναι πολύ επικίνδυνο, μπορείτε πάντα να πάτε στο γυμναστήριο για τρέξιμο στον διάδρομο.

5

-Γυμναστείτε για να αποκτήσετε δύναμη. Η προσθήκη προπόνησης ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σας θα κρατήσει τους μύες σας ισχυρούς και προετοιμασμένους για οποιαδήποτε δραστηριότητα.

Υπάρχει κίνδυνος αφυδάτωσης ακόμα και όταν κάνει κρύο;

6

-Μειώστε την ταχύτητά σας προκειμένου να βελτιώσετε την αντοχή σας και προσπαθήστε να αποφύγετε την υπερβολική προσπάθεια όταν τρέχετε έξω. Επίσης, διατηρήστε σταθερό το ρυθμό σας. Το τρέξιμο με αργό, σταθερό ρυθμό σάς βοηθά να εστιάσετε στην ανάπτυξη αντοχής και στη βελτίωση της φόρμας σας, με μικρότερο ρίσκο για τραυματισμούς.

7

-Μείνετε ενυδατωμένοι. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη τη σημασία του να παραμένετε ενυδατωμένοι κατά τη διάρκεια του τρεξίματός σας. Αυτό που ίσως δεν έχετε συνειδητοποιήσει, είναι ότι η ενυδάτωση είναι εξίσου σημαντική κατά τη διάρκεια των ψυχρών χειμωνιάτικων ημερών με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που είναι σημαντική στη ζέστη του καλοκαιριού. Η ποσότητα νερού που χρειάζεστε μπορεί να διαφέρει ελαφρώς, αλλά για να διατηρήσετε το σώμα σας σε καλή κατάσταση και να αποφύγετε μυϊκές κράμπες και πόνους, θα πρέπει να μείνετε ενυδατωμένοι.

Διαβάστε επίσης: Τέσσερις χρήσιμες συμβουλές για όταν τρέχουμε στο κρύο

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Με επιτυχία έγιναν οι αγώνες Run Greece σε Γιάννενα και Ρόδο

Γιάννενα και Ρόδος γιόρτασαν σήμερα με τη διεξαγωγή των αγώνων Run Greece. Δύο πόλεις που έχουν αγκαλιάσει τη συγκεκριμένη διοργάνωση κι έχουν δείξει πολλές φορές στο παρελθόν την αγάπη τους για τον αθλητισμό και τις διοργανώσεις στίβου.

Στα Γιάννενα δύο νέοι αθλητές των μεσαίων αποστάσεων κατέκτησαν την πρώτη θέση στα 5χλμ. Ο Νέστορας Κολλιός στους Άνδρες διένυσε την απόσταση σε 16.26 και ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Γεωργίου με 16.38 και Γιώργος Τασιούλας με 16.56. Η Έφη Φλώρου ήταν νικήτρια στις γυναίκες με 19.03 και ακολούθησαν οι Αποστολία Τσιτσάκη με 19.43 και Χρύσα Ανδρούτσου με 19.57.

Στα 10χλ. νικητής αναδείχθηκε ο Θανάσης Μπαρμπαγιάννης με 33.41 και ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Τσουμάκας με 34.20 και Βασίλης Τσιρώνης με 35.03. Στις γυναίκες πρώτη πέρασε τη γραμμή τερματισμού η Ερμιόνη Χασκή με 45.00, δεύτερη ήταν η Άννα – Αλκμήνη Αποστολοπούλου με 47.58 και τρίτη η Αγγελική Μαντραβέλη με 48.14.

Στην Ρόδο ο 22χρονος Γιάννης Μπόνερ τερμάτισε πρώτος στα 5χλμ. με 15.59 και άφησε πίσω του τους Θανάση Μπούρο (17.12) και τον έφηβο Ανδρέας Έλληνα (17.42). Στις γυναίκες η Παναγιώτα Καρπαθάκη ήταν νικήτρια με 23.58 και ακολούθησαν οι Δικαία Αθανασάκη (24.32) και Μαρία- Νεφέλη Μιχαλού (25.21).

Στα 10χλμ. Ανδρών ο Μιχάλης Χατζηιωάννου ήταν νικητής με 35.29 και ακολούθησαν οι Στέφανος Λεβέντης (36.23) και Τσαμπίκος Στατής (37.25). Στο αντίστοιχο αγώνισμα των γυναικών η Κωνσταντίνα Κανέλλη ήταν νικήτρια με 48.34, μπροστά από τις Χρυσαφίνα Κοζά (49.40) και Ειρήνη Βογιατζή (51.09).

Στα Ιωάννινα βρέθηκε και ο αντιπρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Κώστας Κεντέρης, ο οποίος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τις προσπάθειες των αθλητών και αθλητριών που μετείχαν στην διοργάνωση

Με τις διοργανώσεις της Ρόδου και των Ιωαννίνων ολοκληρώθηκαν οι αγώνες της σειράς Run Greece, τους οποίους διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και με μεγάλο χορηγό την ERGO. Η ομοσπονδία τηρώντας τα εγκεκριμένα από την πολιτεία υγειονομικά πρωτόκολλα κατάφερε να επιστρέψει με ασφάλεια στη διεξαγωγή αγώνων σε δημόσιο δρόμο και να δώσει την ευκαιρία σε αθλητές και δρομείς να επιστρέψουν στην αγαπημένη τους συνήθεια. Το επόμενο διάστημα – και αν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα- αναμένεται να ανακοινωθούν ημερομηνίες διεξαγωγής των αγώνων της Καστοριάς και της Λάρισας, που αναβλήθηκαν λόγω του της έξαρσης του ιού covid- 19.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ολοκληρώνονται οι εγγραφές για τον Αυθεντικό

Νέο βίντεο για τον ΑΜΑ 2018 από τον ΣΕΓΑΣ

Ελάχιστες θέσεις έχουν απομείνει για να ολοκληρωθεί το «παζλ» των συμμετοχών για όλους τους αγώνες (42χλμ στην αυθεντική διαδρομή, και αγώνες 5 & 10χλμ) του Αυθεντικού Μαραθωνίου 2021.

Η επίσημη περίοδος εγγραφών ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε και το σύστημα εγγραφών θα κλείσει αυτόματα.

Ο Αυθεντικός επιστρέφει.. Προλάβετε και εξασφαλίστε την θέση σας στην γραμμή εκκίνησης στις 13-14 Νοεμβρίου.

Δείτε πως ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend